Ga naar inhoud

Seth :22 oktober 2013: Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Na 172 weken gezwangerd te hebben... ruim 40 maanden borstvoeding, die (helaas) nog niet afgelopen zijn omdat onze bijna 1 jarige borstverslaafd is, heeft deze 33 jarige mama van vier kids ( twee kleuters, peuter en baby) besloten om alvast wat meer te gaan inlezen in borstvergroting.

Ondanks dat de borstvoeding nog niet eens geheel gestopt is, is er nog maar weinig over van mn borsten, die nooit echt gevuld zijn geweest.

Tja wat valt er verder te vertellen.... Hobby's.. Uhh geen tijd voor.. Weinig tijd voor mezelf, binnenkort hopelijk mijn eigen lichaam terug en over een tijdje wellicht wat meer ;)

Al denk ik dat ik sowieso nog even zal moeten herstellen van de borstvoeding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Zo hey, jij hebt het helemaal uitgerekend haha.... Leuk!

Idd, je zult een half jaar gestopt moeten zijn met borstvoeding geven voor je een bv kunt krijgen :) Verder is het een kwestie van veel lezen hier om te zien bij welke pc je graag op consult zou willen :)

Heb je vragen, dan kun je ze gerust in dit topic stellen! Altijd wel iemand die zal proberen je vragen te beantwoorden (als we het antwoord weten)

Heel veel lees- en forumplezier!!

En welkom bij je nieuwe hobby ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo mijn eerste stap is gemaakt... Gisteren de laatste voeding gegeven.

En gisteravond zwaar moeten janken om de schade... En is de schade nog niet eens compleet... En ik verwacht niet dat ze echt zullen herstellen indat half jaar.

Ter hoogte van mn oksel borst, zitten nu wat deuken zelfs en zelfs boven te tepels.

Heb de laatste tijd hier foto's zitten kijken en zelfs met de meeste borsten van voor de operatie zou ik zo willen ruilen....

Woon in de omgeving van R'dam...

En begrijp dat gabriels hier in de buurt zit.. (Voor consult, maar niet medisch onderlegd) En dat Frans straaten een goede pc is?

Verder lees ik over Nio, parkzicht positieve dingen???

Zitten er nog meer hier in de buurt

Vind het soms jammer dat bij de gallerij niet gelijk duidelijk is, wiens werk het is, al begrijp ik dat de beginsituatie ook veel verschil maakt.

merk maakt dat nog wat uit voor veiligheid?

Mentor staat goed bekend en hoe zit dat met die eurosilicone(of zoiets)

Met bijna geen borst boven zijn druppelvormige beter toch?

Kortom nog vele vragen... Maar nog ruim de tijd

Wat is de wachtijd tussen eerste gesprek en operatie gemiddeld?... Dat ik eventueel optijd kan plannen.

Tot die tijd, spiek ik stiekem tussen de foto's en merk ik dat ik buiten opeens ook heel anders rondkijk... Hahaha... Ik voel me bijna vent.... *schaam*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen!

Een zwangerschap is idd niet echt bevoordelijk voor je lichaam ondanks we er iets prachtigs voor terug hebben gehad. En ja, prachtige borsten kan je laten maken. :-)

Ik ben zelf niet bekend met eurosilliconen, maar er zijn hier vast wel meiden die dat wel zijn!

Heb zelf cereform en ook anatomisch geplaats aangezien ik ook weing borst had.

Als je op consult gaat zal de arts kijken wat het beste bij jou is.

De wachttijd verschilt, maar je kan soms al met een paar dagen terecht.

Weet niet of je zelf een datum in gedachten hebt?

Je zou anders alvast een consult kunnen inplannen??

Succes igg!

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede morgen!!

ik krijg binnenkort mijn BV in het vlietland ziekenhuis (schiedam) bij dr. de blecourt. krijg eurosiliconen, heb er dus nog geen ervaring mee maar staan wel goed aangeschreven.

Ik heb bij dr. de Blecourt een heel erg goed gevoel. hij wil het natuurlijk uitlaten zien en houd daarbij rekening met je lichaam. hij stelde me erg op mijn gemak tijdens het consult.

ken twee meiden die door hem zijn geholpen waarvan het resultaat prachtig is!!

anoniempje28 is afgelopen vrijdag door hem geopereerd. als je je eenmaal op de lijst hebt laten zetten dat je je doro hem wil laten opereren is de wachttijd gemid. 6 weken. maar dat kan ook zo maar 2 weken zijn.

succes met je zoektocht naar een PC en het maken van de keuzes!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Gelukkig is een bv tegenwoordig voor iedereen beschikbaar die een beetje geld bij elkaar gespaard heeft :) En het taboe is er wat vanaf, dus ;)

Wat zit bij jou in de buurt... Heb je wel eens aan van der Weij gedacht, in Boerhaave kliniek? Of van Selms, in het SLAZ (daar werkt Nio trouwens ook, naast zijn werk in de parkkliniek) Het is in het SLAZ goedkoper dan in parkkliniek...

Vanuit Rotterdam is het ook te doen om naar Gent te rijden. Daar heb je dr. de Meyere (waar ik zelf, met velen hier) erg tevreden over ben.....

Welke prothese je wilt, is een kwestie van je eigen gevoel.. Lees vooral veel erover.... Iedereen heeft zijn eigen motivatie om voor een soort prothese te kiezen. Ook dat bespreken op elk consult dat je neemt :) Wat ik zelf wel prettig vind aan de mentor prothesen is dat ze vier beschermlaagjes hebben, waar veel andere prothesen er maar 3 hebben.. Maar dat was voor mij een belangrijke factor, dat hoeft voor jou bijvoorbeeld niets uit te maken :)

De wachttijd tussen gesprek en operatie hoeft niet lang te zijn.. bij veel van de reeds genoemde artsen is de wachttijd 3-6 weken.... Dus dat valt reuze mee :) Ik zou wel adviseren meerdere consulten te doen, want iedere pc heeft zijn eigen werkwijze...

Dat je in de galerij niet meteen kunt zien wie die borsten gemaakt heeft, dat klopt idd, maar je kunt wel diegene waar je de foto van gezien hebt, opzoeken en zijn topic lezen. Dan weet je hoeveel cc het is, wat de voorsituatie was en wie het gemaakt heeft ;) Het is wat werk, maar het is wel een manier om erachter te komen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het noemen van wat meer namen... Kan ik weer verder met lezen... En foto's bekijken..

Hahaha...

Misschien beetje raar, maar ik wil wel graag in NL... Geen reden maar eigen gevoel.. :)

Brietje

Had al gereageerd op je foto's.. Is echt mooi geworden....

Tja..

Gaat mn belasting geld maar niet op de bank of naar griekenland, maar steek ik het wel in mn eigen kassa.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hee meis,

Het is zo fijn om borstvoeding te geven maar helaas bij mij waren mijn borsten ook helemaal leeg gezogen na de derde.

Na veel twijfelen toch een operatie ondergaan. Door veel te lezen. Heb ik voor dr. Visser gekozen en mij in de wellness kliniek te Genk laten opereren. Ze heeft monobloc, 300 cc , dual plane, geplaatst en tot nu toe ben ik zo blij!

Ik heb totaal geen last gehad en ik was er zo bang voor! Alleen een week last gehad van mijn rug, door het op de rug moeten liggen. Tussendoor griep gehad en daarna nog een aantal dagen wat verhoging, wat achteraf gezien gezien een nasleep van de griep was en dus niets met de operatie te maken had.

Dus meid ga ervoor!

Mocht je het toch doen zou ik je foto's graag willen bekijken.

Succes

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Wat was het lastig om die stap te zetten om geen borstvoeding meer te geven, want ja is eigenlijk best intiem met de kleine (mama van 3 kids totaal 18 mnd borstvoeding gegeven)

Oww wauw haha spannend he!... Ik ben daar ook op consult geweest :) Nio is een goed pc hoor :D... Ben benieuwd wat eruit komt

Ik zelf ben in Gent geweest bij dr. Demeyere en ben nu 6 dagen PO..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heb ik toch een stomme vraag voor morgen....

Moet je alleen je bovenkleding uit bij consult, of moet de pc ook naar het totaalplaatje kijken?....

(Ben opeens super ongesteld..... Fijne timing, bedankt moeder natuur.... )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik toch een stomme vraag voor morgen....

Moet je alleen je bovenkleding uit bij consult, of moet de pc ook naar het totaalplaatje kijken?....

(Ben opeens super ongesteld..... Fijne timing, bedankt moeder natuur.... )

Haha, enkel de bovenkledij hoor ;)

Veel succes met je consult :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha bedankt....

Waar kun je toch onzeker over zijn....

Lizyy, alvast succes gewenst,,,, nog maar 3 dagen!

Graag gedaan

, ik zal ze hopelijk nog niet hebben tijdens de op heb ze normaal,de 11de maar je weet maar nooit he :P

En dank je het is eigenlijk pas maandag mijn ticker werkt niet zoals het moet maarja. :P

En al geweest op consult of moet je nog gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag laat pas..... Zucht....

Gisteravond hier nog flink ingelezen......

Zo nerveus en bang dat pc gewoon zegt dat er niets inpast... Hahahaha.... Ik heb momenteel gewoon helemaal geen borsten meer... Wel iets losse huid... Drama...

Erg confronterend ook dat ik bh ging kopen (zonder vulling) voor consult en dan je dan bij de maten moet kijken waar ze een extra label aan hebben gehangen met de tekst "my first bra"

Depressief van te worden..... :(

Hopelijk vanmiddag gelijk een datum... Heb al zo lang moeten wachten ivm herstelperiode borstvoeding.... Kan ik hier ook wat actiever meeschrijven, zonder alleen maar naar jullie borsten te kijken..... En jaloers te zijn.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk wel als je meteen en afspraak vraagt je die ook krijgt

Ja ik had een B maar kan het me wel voorstellen :s

En ik weet zelf niet wat ik allemaal nodig heb voor na de operatie en droogshamppo werkt niet bij mij hoor maar ik zal een stoel zetten en mijn hoofd achteruit doen in de douche denk wel dat dat zal gan en het is toch heerlijk als er iemand anders je haar wast :P ik ga wel mijn kleerkast herschikken met makkelijke dingen om aan te doen :D en zo vliegt de tijdook nog eens haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb iig een paar vesten (sweaters met rits) gekocht.... Denk dat is wel makkelijk..

En mondspoeling..... Hahaha....

Ja dat haren wassen he.... Gelukkig heb ik mn man al verteld dat ik niets kan straks...

Ga in mijn geval ook gewoon al uit van achter de borstspier.....

Nouja mn ogen maar richten op mn doel.... Van de week al stiekem hunkemoler ingelopen om vooruit te dromen....

Ben gek op lingerie... Voor de rest (klinkt arogant haha) een strak lijf, ook na vier kids, maarja die borsten he.... En die zijn niet te trainen, dus dan maar kopen.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik ging er vanuit dat ik ging kunnen mijn eigen tanden poetsen maar nu je zegt mondspoeling bedenk ik me ineens, ik gebruik dat eigenlijk al maar poets daarna gelijk mijn tanden vind het zo vies smaken

Ja spijtig genoeg kun je niet alles trainen ben 12 kg afgevallen en daardoor heb ik nu kleinere borsten heb zelf nog een bh met cup D liggen maar heb hem maar 2 x kunnen dragen doordat ik dan ben vermagerd. Dat was het enige spijtige nu,past er geen enkele meer goed,mijn borsten veranderen echt met de minuut zou je zeggen :P

Succes he nu is je consult heel dichtbij :) ik was zelf supernerveus voor het consult

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 oktober wordt de dag!!

Bij Dr Nio in park kliniek

500 cc, 85 procent gevulde eurosilicone.....

Stond super..... !!!....

Volgens Nio een D cup.... (Heb 75 A nu) (klopt dit???)

Stomme is dat ik vriendin smste en die gelijk riep, dat het veel te veel is.... Even twijfelde ik, maar mn man zei ook dat het "totaalplaatje" klopte... (Had 400 ook gepast)

Ik ben 1.66, maar heb wel brede schouders en brede heupen...

Hoop dat het mooi wordt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste dagen gaat maar Één ding door mijn hoofd....

500 of toch de 400 cc.....

Dub,dub,dub.... Ik kan er zelfs niet van slapen......

Heb de kliniek maar opgebeld of ik weer mag gaan passen.....

Ik wil mooie volle borsten, maar niet TE.....

Ben nu helemaal plat... Zit zelfs op AA meette ik.... Dus waar kom ik dan op....

Zie zulke extreme maten met minder cc's.....

Dinsdag met passen ook maar foto's maken... Baal dat ik die nu niet heb....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je vandaag nog een keer extra passen ?

Spannend en idd fotos maken vd zijkant

Kan je er thuis toch beter naar kijken

Ben benieuwd plaats anders je fotos even kunnen we mee kijken haha

Ik heb ook brede schouders

Zij dokter nio niet dat er veel cc verloren gaat aan de zijkant?

Dat je daarom beter meer cc kon hebben?

Sexy mama heeft ook 500 cc van dr nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week dinsdag.....

Vond dr nio niet zo spraakzaam... Hij begon met 400 passen en dat was dezelfe maat als waar we hier thuis uitkwamen... Maar zei toen dat 500 ook nog kon en die vonden we ook mooi (of nog mooier) staan...

Probleem is dat doordat mn vriendin gelijk riep dat D te groot is voor mij... En ik hier veel mensen lees die groter hebben met minder CC, ik onzeker word.

Ben bang dat ik me dalijk weer rot voel als ik "te veel" borsten heb..... Ofdat ze opeens veel groter uitvallen....

Nu begreep ik dat het "passen" wel aardig klopt met de werkelijkheid??!! En dat ik de spiegel moet kijken ipc naar maten en cc's....

Trouwens ook idee dat misschien vriendin jaloers is, want zij is de enige (van de mensen die het weten) die zo reageerde... De rest zei dat ik D iid makkelijk kan hebben....

Ze reageerde trouwens sowieso raar.... Zo dat man al uit zichzelf zei; die is jaloers....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.