Ga naar inhoud

Seth :22 oktober 2013: Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag opnieuw gepast bij Dr Nio.

vond hem nu nog een stuk relaxter dan vorige keer.... Tja hij moet natuurlijk ook maar afwachten wat voor patient hij binnen krijgt....

We zijn er iig uit 500 cc wordt het echt, ook dokter Nio drukte me op het hart dat dit de juiste maat is voor mijn bouw.

Ik heb foto's gemaakt van hoe het stond... (Zie album), wel mooi zo toch?!... Ik vind iig van wel....!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend meid!

Kan me voorstellen dat je loopt te stuiteren.

Zou indd niet kleiner nemen dan die 5oocc, past goed bij je lichaam zo (foto's gezien)

En over wat de mensen er van zullen zeggen... Tja, zolang ze maar niet van je (vr)eten!! :126:

Maar ik snap je gevoelens wel hoor, heb dat net zo eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Seth,

Spannend...nog maar een paar dagen.

Die twijfel over het aantal cc's hebben we volgens mij allemaal hahah

Ik heb ook Nio boobs 400cc. Twijfelde ook zo erg of dit niet te groot zou

worden. En nu......had best iets groter gemogen hahah

Gaat helemaal goed komen hoor.

En wat betreft het herstel (al ik het goed heb gezien krijg je ze ook voor de spier)

Dat valt zo mee. Ik heb vrijwel geen pijn gehad en ik weet een aantal andere meiden

hier met Nio Boobs voor de spier ook niet. Je voelt vanzelf aan je boobs wanneer je

toch teveel hebt gedaan.

Succes alvast x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend meid!

Kan me voorstellen dat je loopt te stuiteren.

Zou indd niet kleiner nemen dan die 5oocc, past goed bij je lichaam zo (foto's gezien)

En over wat de mensen er van zullen zeggen... Tja, zolang ze maar niet van je (vr)eten!! :126:

Maar ik snap je gevoelens wel hoor, heb dat net zo eigenlijk.

Jaaa is ook zo... Ik moet eens leren vanaf stappen van :"wat anderen wel niet denken,zeggen zullen opmerken"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi seth.

Wat fijn dat jij dit er op heb gezet. Ik heb precies dezelfde twijfel bij dezelfde chirurg dhr nio. Ik ga voor er tussen in 450cc ben benieuwd wat je reactie is naar de operatie, wacht af. Ik hoef pas in januari! Heel veel succes. Zal gaan 400cc nemen

Groetjes

Begrijp je laatste zin niet... En bedoel ik niet de groetjes,, hahahaha

Je zou eigenlijk 400 nemen...

Heb ook foto's van 400 en scheelt eigenlijk niet eens zo heel veel, ja net het stukje dat mn borsten iets meer uitsteken tov de rest van mn lijf....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt ze zien er zo natuurlijk uit zo in je shirt

Bij mij stond dat shirt echt heel veel strakker!!

Ook bij de buik haha

Maar ik denk dat je met deze maat echt happy word

Ziet er heel natuurlijk uit alsof ze van jezelf zijn

En ik heb ook 10 jr geleden voor de spier al gehad

Eerste dag was het beetje beurs

Derde dag liep ik al gewoon lekker buiten en beetje in het huis

Zei gelijk zou het zo weer doen kwa pijn

En ook je zelfvertrouwen!!

Nou nog een weekendje boobs loos en dan huppa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Seth,

Spannend...nog maar een paar dagen.

Die twijfel over het aantal cc's hebben we volgens mij allemaal hahah

Ik heb ook Nio boobs 400cc. Twijfelde ook zo erg of dit niet te groot zou

worden. En nu......had best iets groter gemogen hahah

Gaat helemaal goed komen hoor.

En wat betreft het herstel (al ik het goed heb gezien krijg je ze ook voor de spier)

Dat valt zo mee. Ik heb vrijwel geen pijn gehad en ik weet een aantal andere meiden

hier met Nio Boobs voor de spier ook niet. Je voelt vanzelf aan je boobs wanneer je

toch teveel hebt gedaan.

Succes alvast x

Vorige keer moest ik twee keer mn handen in de zij zetten en toen zei Dr Nio dat hij dacht dat het ook wel voor de spier kon.

Ik heb (denk ik) een vrij dikke huid, want ander borstweefsel zit er niet.... Haha

Heb me eerlijk gezegd niet zo ingelezen in het verschil...(moet ik nog doen)

Heb ook geen idee of het tijdens de operatie nog kan veranderen?.. Ik neem aan dat Dr dan beter ziet of het echt wel kan....

Stomme is dat ik gisteren ben vergeten te vragen.... (Je moet ook altijd wat vergeten)

blij om te lezen dat het meevalt.... En ik zie het wel allemaal. denk dat de beste gedachte is- net als met mn bevalingen- om het gewoon over me heen te laten komen.

Tja na de operatie zijn ze natuurlijk NOG groter, niet? Zal wel wennen zijn "borsten hebben"....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt ze zien er zo natuurlijk uit zo in je shirt

Bij mij stond dat shirt echt heel veel strakker!!

Ook bij de buik haha

Maar ik denk dat je met deze maat echt happy word

Ziet er heel natuurlijk uit alsof ze van jezelf zijn

En ik heb ook 10 jr geleden voor de spier al gehad

Eerste dag was het beetje beurs

Derde dag liep ik al gewoon lekker buiten en beetje in het huis

Zei gelijk zou het zo weer doen kwa pijn

En ook je zelfvertrouwen!!

Nou nog een weekendje boobs loos en dan huppa

Hahaha..... Thanx voor je peptalk.. Ook qua buik.... Gek van die "cyclus-buik " en mn man word dan weer gek van mij... Haha....

Nog een voordeel van meer borsten hebben,... Dat de buik minder wordt.... Aan de andere kant.... Voor vier zwangerschappen, mag ik niet klagen....

Fijn jullie berichtjes en reacties... Merk dat ik een stuk zekerder ben nu!!

Dank jullie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben tijdens zwangerschappen 25,31,27 en ongeveer 27 kilo aangekomen......

Ben nu wel wat zwaarder als voor eerste zwangerschap maar toen had ik ondergewicht...

(1.66m en schommel in de maand tussen 61-64 kg)

Nouja figuur als VOOR zwangerschappen krijgen we toch niet meer..... In mijn geval die heupen... Pffff maar aan de andere kant, daardoor kan ik nu wel 500 cc kwijt... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha DR Nio had z'n lolbroek aan.... Zat me lekker op de kast te jagen...

"Wat nou als ik zeg dat het cup G is"....

Nouja nou moet ik zeggen dat ikzelf ook een flapuit ben en gelijk zei met binnenkomst;

Ja vrouw he? Die kunnen niet kiezen....

Het was lekker informeel gesprek dus..

Volgens mij staat in de papieren die ik vorige keer heb gehad, dat het oplosbare hechtingen zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb echt flink aantal a4 tjes gehad,

Weet ook niet wat er allemaal verschilt.....

Weet wel dat ik compressievest om krijg.... En jij sportbeha zelf moet kopen?!...

Die moet ik ook nog aanschaffen voor daarna, maar geen idee welke maat, dus wacht nog wel even....

Hoe zit het trouwens met gewone beha's.... Las hier op forumdat je eerste jaar(?) niet alle soorten beha's aan mag?

Nu moet ik toch shoppen.... Oede kunnen maandag de prullenpak in.... Scheelt was hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zei Nio dat hij niet tijdens de operatie zou kijken wat het zou worden, maar dat hij

dat van te voren wil afspreken.

Inderdaad oplosbare hechtingen. Bij de controle gaan de pleistertjes eraf en dan is het litteken al zoooo mooi

Compressievestje heb ik overdag, maar zeker snachts langer aangehad dan moest. Voelde prettiger

Net na de operatie zijn ze echt mega. Echt van die ballen, maar dat wordt heel snel minder hoor.

Je kan Nio echt vertrouwen dat hij doet wat precies bij je past

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik heb 500cc dual plane door Nio en had dezelfde twijfel! Kom van 75a en ik heb nu twee flinke handen vol. Ik ben er blij mee en nee, het is niet een heel onopvallend maatje. Maar he, ik wilde toch borsten?! Ben er heel blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.