Ga naar inhoud

Seth :22 oktober 2013: Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

net even mn man mn maten op laten nemen;

Gewoon om te kijken hoe dingen zich ontwikkelen deze tijd

Paar weken geleden had ik:

Onder:77

Boven:84

Nu op 3 po;

Onder: 74 (?!)

Boven: 93

Beniewd hoe dit gaat worden de komen weken.... Of het indalen nu echt zorgt voor groei

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag vier;

Tjee, wat een verschil alweer met gisteren... Kan mn armen stuk beter bewegen.... De telefoon bijvoorbeeld weer zelf bij mn oor houden en zo keer dingetjes die voorheen onmogelijk waren.

mn borsten voelen wel strak aan... Ofja mn man controleert ze regelmatig, heeft uitleg gekregen in kliniek en zegt juist dat ze een stuk gedaald zijn en soepel voelen.... Wat voelt er dan zo strak?!... Juist het compressievest denk ik....

Heb ook het idee dat ik meer "inkijk" van bovenaf in het vest heb.

Ik voel me goed.... Nog wel half stoned van de pijnstilling of nawerking narcose.

Ik reageer zo traag en ben zo sloom, maar stiekem voelt het wel lekker.

Wellicht dat ik een dezer dagen de diclofenac begin af te bouwen, wellicht alleen voor het slapen.

Heb afgelopen nacht lekker geslapen... Alleen stijf met wakker worden, maar verder heeerlijk!!

Ja plat liggen gaat natuurlijk nog niet, want dat voel ik gelijk op mn borstbeen, maar toch..... We gaan goed!!!

En ik ben blij........ Kan niet wachten tot ik mn maat weet en al wat gerichter een "lingerie-verlanglijstje" kan opstellen, want sinterklaas ik ben toch wel heeeeel lief geweest... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meid, wat fijn dat het zo goed met je gaat! Dat krom lopen herken ik heel erg, dwing mezelf recht te lopen maar automatisch krimp ik dan toch weer in haha. Heb je ook zoveel last van schouders en rug? Ik wel in ieder geval haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Offtopic;

Aaahhhhhhh waarrom moeten mensen toch altijd alles weten? Waarom heb je geen stukje privacy meer, ben je genoodzaakt om rotsmoezen verzinnnen.

Gaan mensen zitten vissen als ze via je kinderen wat opvangen en als je een dag niet gezien bent, is er opeens van alles aan de hand.

Dan heb je nog een man die je aanwijzingen niet volgt..... Had nog zo gezegd weken gelee, mochten mensen wat doorvragen, zeg je maar dag ik een hernia heb, dan kan ik ook niet voor de kinderen zorgen en weken niet tillen etc.

Nee, zegt ie tegen zn chef de waarheid (ok logisch), tegen naaste collega's dat ik een knobbel uit mn borst moest laten verwijderen...

(Handig want op de eerste plaatst benadruk je "borst" en verder, knobbel is verdere vragen over goed/slecht etc)

Mensen op de voetval denken dat ik zware griep heb... En nu berichtte de buurman me, omdat dochter van vier verteld had tegen hun dochter dat ze moest koken en wassen omdat WIJ geopereerd zijn....

Ahhhhhh tegen kinderen had ik maar gezegd aan mn armen, omdat ik niets kon daarmee.....

Volgende week is herfstvakantie voorbij en weet ik alweer hoe het gaat als ze me niet zien.... En een zware kinderwagen duwen met 20kilo ook nog op meerijdplankje zit er nog niet in......

Ben bijna geneigd om het gewoon op facebook te knallen:

Ja, ik heb een borstvergroting gehad, maar die (normaal!) platte buik en kont zijn van mezelf...

Pffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag vijf;

Time flies when you'are having fun.......

Ben het bankhangen nu al zat...... Stoned van de medicijnen, maar de pijn is zo goed als weg.... Behalve na een nacht met wakker worden, maar eenmaal overeind, krijg ik wee adem.

Ik voel me wel vies.... Het even douchen heeft niet echt effect gehad en door de narcose, antibiotica of andere meds, heb ik al dagen een huid die zo bizar vet is, dat het lijkt of ik in frituurvet gelegen heb.

Dagen met watjes en tonic in de weer, wat ik nu gelukkig zelf kan.

Mensen denken straks echt dat ik zwanger ben.... Vette huid, futloos vet haar, wit zonder make up, een dikke buik.... En dikke tieten.

Over tieten gesproken.... Die zijn duidelijk aan het indalen... De zijkanten onderin staan nu onder spanning.. Het compressievest zit strakker... Ik loop ook weer duidelijker rechter..

"Lipjes getuit, borstjes vooruit" zoals onze cosmetische queen; Marijke Helwegen zou zeggen..... Nu nog wat meer kunnen lachen, zou handig zijn... :D

Zo maar weer onder de douche, ditmaal maar met een fles dreft.. Hahaha mannetje even mn haren laten wassen en even mn compressievest laten uitspoelen.....

Blijkbaar heeft decolleté hebben ook nadelen...... Denk dat er nog een voorraadje chipskruimels van gisteravond in zit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha ik lig hier echt helemaal dubbel om jou verslagen! Inderdaad die vette huid, blijf er ook last van hebben. Maar eigenlijk alleen op mijn gezicht.. succes met douchen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk niet zo bang om te douchen, maar ik ga ook zittend douchen en hou daarnaast nog een handdoek tegen mijn boobies aan. Weet niet hoe jullie dat doen? Maar Blondy die van jou zijn ook een heel stuk groter haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah ik ga zo met mn man douchen..... Die mag me haren wassen, mag me ellebogen niet boven schouderhoogte dus gaat niet anders....

Vind ze ook zwaar.... Zijn wellicht minder groot dan jouwe blondy, maar ik had helemaal niets zitten daar, dus is het verschil wel groot.....

Oma is hier om op de kinders te letten dus tijd zat.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had idd 10 jr geleden ook van niets iets en idd nu had ik al tien jaar borsten

Maar ze zijn wel echt stuk groter echt mega haha

Van de zijkant en voorkant heel mooi bij me lichaam

Maar met douchen heel raar als ze los zijn

Ik ga denk ook maar zitten lijkt me beter in het begin

Wel heb ik nu van die kleine spiersamentrekkinkjes in me borsten soms

Hebben jullie dat ook gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voelt het als steken?!...

Dat heb ik soms wel.... Pijnlijk, maar kort....

Moest meteen denken aan het indalen van een baby.... Dan had ik van die steken van onderen.... Hehe en met deze tweeling van boven..... Hahaha.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi je foto's!! Zie zeker al verschil! En leuke verslagen schrijf je :D

Leuk om zoveel overeenkomsten te lezen, hier ook bijna einde van de herfstvakantie en ben ook zeer benieuwd wat alle

schoolplein-moeders er van gaan vinden, dat de kids opeens door papa naar school gebracht worden.... :21: haha!

Tot hoe lang heb jij hulp met je kindjes? Ik moet het vanaf 2 weken weer zelf gaan doen.... hoe weet ik alleen nog niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan krijg je opeens midden op de dag visite........

En hoe leg je dan uit dat je met je man staat de douchen, terwijl schoonma op dat moment op de kinderen aan t letten is.........

Uhhh nee, na vier kinderen is het niet omdat dat net het moment van eisprong betreft en we zo nodig aan nummer vijf moeten klussen..... :D

Tja, boven moppelen we dat we deze oom en nieuwe vriendin, toch beter in kunnen lichten, want tja.... Dat sommige mensen van niets weten is gewoon niet vol te houden in deze herstelperiode.....

Mn man kleedt me aan.... En samen gaan we - ik in "als-ik-maar-niet-van-de-trap-val-bejaarden-tempo" - naar beneden......

Daar stamel ik dat ik geopereerd ben en dezelfde operatie heb ondergaan als een wederzijdse kennis (die het aan iedereeen verteldez)

De oom en vriendin kijken elkaar verbaasd aan totdat de vriendin opeens tegen oom zegt:

Oooooo nu snap ik het, "Seth" en ik dragen dezelfde beha.......

En toen was ik weer verbaasd...... De NU vrij forse vrouw blijkt 10 jaar geleden ook een tweeling gekocht te hebben......!!!!

Ik wist het niet, nooit gezien... En nu hebben we afgesproken, dat zij het niet van mij weet en ik nog steeds niet van haar..... ;) ;) ;)

Wat een kleine wereld is het toch silicone-valley... !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi je foto's!! Zie zeker al verschil! En leuke verslagen schrijf je :D

Leuk om zoveel overeenkomsten te lezen, hier ook bijna einde van de herfstvakantie en ben ook zeer benieuwd wat alle

schoolplein-moeders er van gaan vinden, dat de kids opeens door papa naar school gebracht worden.... :21: haha!

Tot hoe lang heb jij hulp met je kindjes? Ik moet het vanaf 2 weken weer zelf gaan doen.... hoe weet ik alleen nog niet...

Tja schoonma komt na die twee weken nog helpen.....

Schoolmoeders, bah, bah, bah..... Wat heb ik aan veel een hekel.....kletswijven....

En zeker als je niet aan het stereotype van compleet "uitgezakt" voldoet........

Blikken konden me al doden.... Ja vier kids, maar ik wil niet dat het een excuus moet zijn voor me vol te vreten en dan te zeggen; "ja, ik heb kinderen gehad he"..... Dus denk ik daarom al niet bij de meeste pas......

DUS...... Na zes weken als het gaat weer aan de zumba..... En van de zomer lekker strak lijf , fris en fruitig met vier kleine kids op het schoolplein staan.... Schouders recht en denken this is me!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seth je kan inderdaad lekker schrijven hihi.

Ja wat zijn sommige mensen nieuwsgierig he! Ik heb het ook niet aan iedereen verteld hoor. Gaat ze geen reet aan! :D

Nu hadden we tegen de kinderen gevraagd om er buiten familie en vrienden er niet zo open over wilde praten omdat het mensen niks aan gaat, maar het was geen geheim. Onze jongste is een nogal ik praat en vertel graag type en kan geen "geheimen" bewaren hihi. Ik ging er van uit dat hij wel het 1 en ander zo laten ontsnappen met z'n geklets. Nu had hij het nogal moeilijk om mij zo te zien net na de operatie en was op school een beetje van slag. Hij moest huilen en vertelde een juf dat ie zich zo'n zorgen maakte om zijn moeder ook al wist hij dat ik gewoon beter werd. Juf vroeg wat er was en hij zei dat ik een operatie had gehad, maar verder niks mocht zeggen. In die zelfde week zijn nog 3 leerkrachten aan hem gaan vragen wat er met mij was en hij bleef vol houden niks te mogen zeggen. Ze waren dus heel erg nieuwsgierig. Ook tijdens een school gesprek probeerde ze maar te vissen bij ons.

Vind het nu gewoon leuk om niks te zeggen juist omdat ze het zo graag willen weten :37:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet ook na twee wkn weer me kleine van 7 mnd doen

Word wat

Maar als ik lees hoeveel kinderen jij heb poe petje af hoor zo

Ik was vandaag op visite en die man zei is toch geen verschil met wat je had altijd?!

Ik lachen 285 naar 700 !

Lang leve de push up bhs ik denk dat het mensen dus straks niet echt opvalt

Voel je je fijner met die diclofinac?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esmiralda

Triest eigenlijk..... Wat hebben ze er mee te maken...?

Vond het tijdens mn zwangerschappen al zo over het geslacht.....,pffff dus bij twee en drie wisten we het zelf niet..... ;)

Ach onze kinderen zullen wel wat vertellen op school..... Al heb ik gezegd dat ik aan mn armen ben geopereerd....

Verder heb ik al een hele hoop leuke antwoorden verzonnen;

Ja, die borsten zijn gekocht maar de buik en billen zijn van nature...... Of ja klopt, want ze hebben me gevraagd voor de playboy.....

Ik heb ze cadeau gekregen bij mn geweldige persoonlijkheid......

Of toch die van het wc papier.... Hahaha dagelijks met wc papier erover gewreven, dat hielp bij jouw kont toch ook??!!.... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blondy

Mn pijn is eigenlijk (behalve met bepaalde. Bewegingen) wel weg....

Denk dat gewone paracetamol nu wel voldoet in combi met de spierontspanner.....

Dan kan ik die maagbeschermer ook ff laten voor wat het is..... Het is toch allemaal rotzooi wat je in je lijf stopt.... En voel me al stoned,... Hahahah ik praat zelfs trager als normaal, al hoor ik daar mn man niet over klagen... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hhaha, gelijk heb je Seth! Zal bij de meeste iets te maken hebben met jaloezie. Maar ben het met je eens. Dingen die we zelf onder controle kunnen houden lekker aan werken en als het dan echt vergane glorie is.... zoals ons niet zo aanwezige ex-borstjes..... dan maar nieuwe's :1big_boobs: hihi!

Dat wordt ogen uitsteken aankomend voorjaar :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.