Ga naar inhoud

Bloodelf : 22 oktober 2009 : Dr Roddi : Franziskus-hospital : Duitsland


Aanbevolen berichten

Hey!

Heb je ook dat je het kan horen? Ik voelde namelijk overal belletjes vocht, zelfs op mijn ribben en nog op mijn schouder. Bij mij moest het helemaal wegtrekken, heeft wel lang geduurd.

En de eerste dagen had ik het idee alsof ik mijn borsten vast moest houden, het voelde idd net alsof ze er onderuit zouden zakken, behoorlijk zwaar gevoel had ik. Heb je dat ook?

Maar als je het echt niet vertrouwd moet je gewoon bellen of naar de kliniek gaan. Wanneer heb je controle? Denk ook binnen nu en een paar dagen? Anders kun je het mooi vragen

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had dat ook, alsof de prothese(n) 'eruit' wilden, maar dat bleek volgens de PC de 'zwaartekracht' te zijn en de prothesen proberen zich te nestelen <_<

Ook ik hield mijn borsten vast als ik liep, deed anders zeer bij de hechtingen :rolleyes: Dus voor mij klinkt dit normaal en ook dat water/vocht.. voelde bij mij als borrelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd @ Exella belletjes en @joow borrelen precies zo'n gevoel. Ik vind dat een beetje een eng gevoel :( Ik ben echt al zo snel in paniek. Het is natuurlijk ook nog maar 7 dagen geleden dus verwacht er misschien ook iets te snel te veel van. Borsten vast houden, haha ja dat doe ik ook steeds en voorover hangen maar ja das weer niet goed voor mijn rug. :(

En het gekke trouwens is dat het maar in 1 borst is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekijk je borsten als 2 aparte operatiewonden (wat eigelijk gewoon zo is) en je beseft dat het best normaal is dat de ene borst sneller geneest dan de andere .

Bij mij duurde het zelfs 3 maanden voor de linker borst fatsoenlijk opzij viel als ik lag terwijl de rechter altijd de pijnlijkste was (van in 't begin) .

Dat die protheses eruit willen is misschien een stuwingsgevoel ? Ik ben nooit zwanger geweest (jij wel) maar las toch regelmatig dat het vergelijkbaar is .

Vocht ben je pas kwijt na 3 weken , volgende week voel je dat onderaan je rug , net of er een waterzakje aanhangt :rolleyes: .

Er zullen nog rare gewaarwordingen volgen : branderig gevoel , steken in je borst (zenuwen die genezen) , spierpijn wanneer je je onbewust wat overbelast enz. ... Ik had (kleine pijntjes) tot dik een half jaar PO en pas na een 10 maanden was ik echt bij elke inspanning pijnvrij .

Zolang je borst(-en) niet vreselijk gaat opzwellen , warm wordt en je geen koorts maakt hoef je niet te panikeren > dan zou het een ontsteking kunnen zijn .

Die laatste zin zei een verpleegkundige toen ik de kliniek verliet na me'n bv en dat heb ik altijd in me'n achterhoofd gehouden . Het hielp me rustig te blijven toen ik veel pijn had terwijl ik op 't forum steeds berichten las hoe blij iedereen met haar borsten was en hoe weinig pijn ze hadden .

Niet iedereen geneest even snel :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik had het ook alleen in mijn rechterborst, mijn linker kwam pas veel later.

En dat drukken de gevoel is denk ik je prothese die aan het zakken is, klinkt mij allemaal erg bekend.

Maar meis als je het niet vertrouwd of je er te druk om gaat maken, zou ik gewoon even contact opnemen met je kliniek.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, hopelijk kun je tegen mn grapjes! en bovendien zitten we in hetzelfde schuitje, dus.... whatever!!! het resultaat mag er wel wezen! dat zag ik al toen je borsten nog ingetaped waren. kan me voorstellen dat je al stiekum bikinis en bhs aantrekt en apetrots bent!

gefeliciteerd met je mooie boehoebs!

gr. Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dank je wel,ik snap dat je herkenbaar bent op de foto"s,maar moest wel een beetje lachen,zien doen mensen het toch wel aan je hoor! Maar snap dat je er niet op zit te wachten dat sommigen je borsten kunen zien.( je buurman bijvbld)

Maar anyways,je bent de zoveelste die ik zie die mooie grote borsten heeft gekregen,ze mogen nog wat indalen bij je maar dat gaat zeker nog gebeuren en kan zo zien dat je dan een knap staaltje werk overhoud.Die ga je echt met trots dragen.Of zal je al doe waarschijnlijk.

Hoop dat de genezing goed blijft verlopen !

Veel groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloedelf,

Ik had precies hetzelfde !! Als ik mijn arm naar binnen duwde en daarmee dus ook mijn borst en het weer los liet. OW vreselijk, wat een geborrel. Ik was ook een beetje bangig. Maar ook bij mij was het vocht. Ik heb er ook een topic over aangemaakt, onder algemeen geloof ik.

Het gaat vanzelf weg. Met bijna 4 weken merkte ik er niks meer van, op de een op andere dag was het ineens weg !

Nu heb ik het HEEEEEEEEL soms, als ik echt gek doe... :131:

Zou ik je wwtje mogen? Ik ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat hoor !!

Ben je er zelf blij mee??

liefs queentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Kom ik aan...ik heb ze van 430cc,en 560 cc hier liggen...die vd eerste bv is me destijds nooit gevraagd wat ik daar mee wou.

Ik vind het juist leuk ze te hebben( al liggen ze weggestopt id garage) apart idee dat die in mijn lichaam hebben gezeten.

( sorry voor het lenen van je topic bloodelf)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.