Ga naar inhoud

Bloodelf : 22 oktober 2009 : Dr Roddi : Franziskus-hospital : Duitsland


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Nou Hier dan eindelijk na 14 jaar kunnen melden dat ik een borstvergroting heb laten doen. Het is er gewoon nooit eerder van gekomen maar dus na 4 kids was het dan ook geen overbodige luxe. :(

Ik moest 21 oktober aanwezig zijn in het ziekenhuis was de bv plaats zou vinden omdat ik dus een heel eind moest rijden dus de dag ervoor (Duisland). Ik zou een itake krijgen en de anethesie zou besproken worden. Het was best lastig eigenlijk daar er dus alleen maar duits werd gesproken.Gelukkig ging dat allemaal erg goed en begreep ik allemaal waar he tom ging. De papieren die ik moest ondertekenen waren allemaal in het nederlands dus dat was ook allemaal goed.

De volgende dag zouden ze mij om 8:00 komen halen ik was al om 5 uur wakker en kon niet meer slapen en heb dus echt zitten wachten tot het 8 uur was. Ze kwamen gelukkig om 7:30 om mij een pilletje te geven zodat ik wat kon kalmeren, ik was zo nerveus niet normaal meer.

Rond 8 uur was ik op de o.k en kreeg ik infuus en werden en nog wat dingen uitgelegd maar echt luisteren kon ik niet meer van de zenuwen. De vrouw gaf mij de verdoving en binnen een paar sec was ik vertrokken.

Nou daar was ik weer met een paar nieuwe borsten maar ipv heel blij te zijn heb ik eerst heel erg liggen huilen, ik weet niet eens waarom, zal wel van de narcose zijn geweest. Nadat ik een beetje goed was bijgekomen werd ik terug naar mijn kamer gebracht. Ik voelde mij niet echt lekker heel erg moe en suffig.

Mijn borsten toen ik er naar keek moest ik er wel heel erg om lachen omdat ze doordat ze waren ingetaped, net madonna tieten. Ik heb zo'n hele dag nog in het ziekenhuis gelegen. Mijn bloeddruk was erg laag. ze hebben 2 keer de zakjes leeggemaakt van de drains toen ze er uit mochten was ook niet echt lekker.

Nu moet ik nog een week met tape lopen voordat het er af mag en ook de eerste week alleen op mijn rug slapen dat was dus echt een drama. Ik hb dus ook nog niet echt lekker kunnen slapen. Douchen gaat dus ook nog niet echt makkelijk,ja een beetje half half zeg maar.

De pc heeft mentor rond 450 cc gebruikt op de spier. Wat nu mijn cubmaat is weet ik eigenlijk niet precies maar ik denk zo ongeveer een 75D.

Nu een dag na de operatie gaat het op en af mijn pijnstillers gaat het wel en ben ook nog veel moe en toch ook best wel spierpijn.

Voor nu is het dan ook even want zo lang achter de pc zitten is best vermoeiend eigenlijk. Zijn er nog dingen die jullie willen weten hoor ik ze graag!!!

Groetjes Bloodelf :):0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast selina1212

Hi meissie

Super gefeliciteerd!! Nee zeker geen overbodige luxe je hebt het dik verdient geniet er van en rust lekker uit,

Hoe gaat het nu met je?

We willen wel foto's zien he:P Super nieuwsgierig.

Wel schrikken van die lage bloeddruk,haha heeft hun ook nog extra gekost:P

Je hebt op de spier gekregen had jij genoeg weefsel wil namelijk ook op spier maar ben zelf erg tenger :139:

Heel veel beterschap meid en we horen je gauw!!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :D

Geniet ervan en laat je lekker verwennen !!

Even wat anders: je bent geholpen op 21 okt.. waar en door welke pc? Dan kan ik je topictitel even aanpassen, zodat hij overeen komt met de rest van de operatieverslagen ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bloodelf,

ja, ik had het gister al begrepen dat je onder het mes was geweest, wat een verrassing zeg!!

had je je vantevoren wel al goed geinformeerd over wat een bv precies inhoudt ?ik neem aan dat je niet op eigen houtje hebt gereden, heb je nog wat ondersteuningstroepen meegenomen?

wat had je voor je bv

ja, ben ook wel nieuwsgierig, maar weet je bedenkingen ivm je tattoos.

doe lekker rustig aan, kunnen je kids zich al goed zelf redden of heb je hulp?

veel sterkte en beterschap

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je gister al in de shoutbox gefeliciteerd maar bij deze nogmaals: gefeliciteerd!!

Waarom ben je naar Duitsland gegaan? Was het daar heel anders dan hier?

Enne, inderdaad ook erg nieuwsgierig naar foto's! ;-)

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Je hebt "ze"! Gefeliciteerd,ik hoop dat je herstel vlot gaat en je volgende week weer huilt ( net als toen je wakker werdt,schijnen echt meerdere mensen te hebben na een narcose hoor) als je je boobs tape-vrij ziet,en dat het dan tranen van geluk mogen zijn.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe meiden!

Hoop dat je je wat beter voelt, maar neem lekker je rust is echt zo belangrijk!

Maar vraagje heb je nou de nacht voor je BV in het ziekenhuis geslapen?

Ik heb ook een overnachting gehad maar dan de nacht na mijn BV.

En net als de rest ben ik erg benieuwd naar de foto's!

Geniet ( zover het nu al kan ) van je nieuwe aanwinst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Ik las in de shoutbox, dat je zo'n jeuk hebt van het tape! Dr. Roddi had mij ook ingetaped en het meisje wat naast me lag ook. Bij haar ging het er al af door de verpleging, omdat het niet uit te houden was en ik heb het er na 3 dagen afgehaald hoor! Ik ben allergisch voor pleisterlijm en werd dan ook gek van de jeuk. Ik heb het samen met mn vriend heel voorzichtig eraf gehaald. Ik was dus ook helemaal rood eronder van de uitslag :139:

De sportbeha die ik meekreeg van de kliniek zat niet super, dus ik had al een nieuwe gekocht. En deze zat perfect zonder het tape en ik voelde me een stuk beter! Toen ik na een week op de 1e controle kwam, zei Roddi niks, dat het tape er al af was.

Dus als je echt zo'n jeuk hebt, trek ff een stukje tape los ( in je zij of midden op de borstbeen, dus uit de buurt van je hechtingen) en kijk even hoe je huid er aan toe is. Is het echt geirriteerd, zou ik het er gewoon afhalen!!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trici,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de tape en dus afgehaald en dat is veel beter wat een opluchting. Ik werd idd helemaal gek van de jeuk. Ik heb nu de sport bh aangedaan volgens mij is die iets te klein maar dat moet misschien ook wel zodat het goed ingepakt is? En mijn huis was idd rood. Kan ik nu ook gewoon douchen want er zit ook allemaal onder de stroep van de tape?

Groetjes Bloodelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je beha mag wel strak zitten, maar niet zo strak, dat je er echt last van hebt! Hij moet steun geven, maar mag niet je bloedsomloop afknellen of zo! Wat ik gedaan heb: Ik ben gaan shoppen en verschillende maten gepast: varierend van 85C tot 80D en uiteindelijk werd het 80DD/E. Ik heb de fila met voorsluiting ( te koop o.a. bij de bijenkorf) Mijn 'gewone behamaat is 75E/F en de sportbeha zit ook nog steeds goed, dus draag deze vaak met werken ;)

Met douchen zou ik nog ff wachten. Als het goed is moet je vandeweek toch voor controle?? Daarna kan je douchen :D Mocht je toch die plakrommel eraf willen halen, kan je mss vragen of de douchekop naar beneden kan, zodat je m als handdouche kan gebruiken. Zo kan je om je hechtingen heen afspoelen ;)

Oh en als je huid rood blijft en/of nog steeds jeukt, is Calendulazalf errug fijn!! :D

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon lekker douchen hoor en je littekens ontzien! Ik heb de volgende dag na de operatie al gedouched, dit mocht gewoon.

Ben benieuwd naar je pics!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Voor de dames die al een bv hebben gehad misschien kunnen jullie mij helpen??? Ik heb sinds 2 dagen het gevoel alsof er water/ vocht in zit. Als ik mijn borst naar boven duw lijkt het als of er iets doorheen gaat een heel raar gevoel. Ik heb het maar aan 1 borst. Het lijkt net of de prothese lek is maar dat kan helemaal niet. Het is net alsof je bv een ballon in je handen heb die half is opgeblazen en waar dan water inzit en dat dan door je hand heen laat glijden. Is dit normaal, moet ik mij zorgen maken of kan dit wel vaker gebeuren.

Mijn borst is niet opgezet of zo maar het voelt niet echt aangenaam. Ook als ik sta duwen de protheses heel erg op de wond en dat doet zeer net alsof ze eruit klappen of zo, ik weet dat dat niet kan maar het is een pijnlijk gevoel.

Mbt de vocht of wat het ook mag zijn HELP!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.