Ga naar inhoud

Bloodelf : 22 oktober 2009 : Dr Roddi : Franziskus-hospital : Duitsland


Aanbevolen berichten

Hey Lady's Ik ben nu ruim 1 jaar po. Wat mij erg opvalt eraan is dat mijn ene bost goed is en ook gewoon naar mijn zin. De andere borst daar in tegen niet. Het lijkt wel of er in de ene een ronde prothese zit en in de andere een anatomische. Dit is onzin want ik heb de pasjes ervan en de grootte van de borsten zijn beide 450cc. Toch is de ene lijkt het wel te ver uitgezakt. Als ik naar foto's kijk toen het net gedaan was zaten ze mooi hoog en vond ik ze mooi en mochten ze zo blijven zoals ze er toen uitzagen. Ik vraag mij af als ik nu een wissel zou doen ik weer met hetzelfde probleem zou blijven zitten? Iemand een idee. Je kan mijn foto's bekijken en de galerij maar de meeste zijn met een bh of bikini aan en zie je het niet zo goed. En de foto's die wel bloot zijn heb ik de foto zo proberen te maken dat het niet te veel opvalt. Het is namelijk ook zo als ik mijn schouder iets omhoog houd valt het niet zo op....... hahahah, Ik kan maar moeilijk de hele dag met 1 op getrokken schouder lopen he, dat is ook nog al wat ...... Wat ik ook wel jammer vind is als je net je bv heb laten doen heb je nog een mooie decolleté maar nu gaan ze opzij, ja als je een bh draag zit het wel mooi, maar ik wil het ook zonder mooi........... O ik ben er weer en zeiken dat ik weer aan het doen ben.. GRRRR zeker als ik hier dames zie, en denk..... ja zo wil ik ze ook , zo mooi!!!

maar wat denken jullie zou het met een wissel kunnen veranderen.........????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Anais

Ik heb je foto's eens bekeken en ik vind dat je borsten voor de BV ook niet echt gelijk waren . Ook mijn borsten waren niet gelijk voor mijn BV (zie foto)

en van nature wijd van elkaar staan . Dus dit effect heb ik nog , maar ikzelf stoor me hier niet echt aan . Omdat na mijn zwangerschap , ik nooit meer

mooie volle borsten had . Nu heb ik eindelijk terug stevige borsten en iets groter en ben heel erg blij hiermee . Niemand heeft een perfect lichaam , ook niet na een BV

Jouw boobs vind ik best mooi hoor .. echt wel !

Misschien even afwachten tot wanneer je implantaten goed zijn ingedaald . Mocht dit je echt blijven storen , dan zou ik terug een afspraak maken

met mijn PC en dit even bespreekbaar maken

groetjes

Emotion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

ik sluit me aan bij emotion. Mischien even een afsrpraak maken?

Ik begrijp dat je nu aan een eventuele wissel denkt maar ze zijn juist heel erg mooi! :136:

Het is het heel normaal dat ze gaan ''hangen'' en dat er verschil tussen je borsten kan komen, dus bij een wissel heb je denk ik precies hetzelfde.

Ik herken het dat de ene borst veel natuurlijker lijkt. Mijn rechterborst lijkt en voelt net echt, maar mijn linker staat nog iets strakker en lijkt daardoor ronder.

Maar ik ben nog maar 4,5 maanden PO dus zal nog moeten wachten.

Ik vind je borsten echt heel mooi en natuurlijk en het is heel normaal hoor dat ze een beetje ongelijk zijn, ik zou me er niet aan storen en er lekker van genieten :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het ook wel maar het lijkt me logisch want voor je bv waren ze ook niet gelijk dus dan kan het niet anders dan dat dat zo blijft na je bv. Mijn borsten waren voor mn bv ook niet gelijk en ik verwacht dat ik het binnenkort ook wel ga zien bij mn nieuwe borsten. Tja, het zij zo, ik kan er niet van wakker liggen, ben superblij met mn borsten.

En dat zou jij ook moeten zijn, jeetje meid, wat een prachtboobs heb jij!!! Ik had ze nog niet gezien maar ze zijn echt heel erg mooi...en heel erg groot!!!! En dat met 450 cc, heb je echt geluk mee hoor!!!! Ik vind de vorm ook heel mooi voor zover ik kan zien dan en ik denk dat je je niet druk meer moet maken.....bij een wissel blijf je dit houden denk ik, weet niet hoe het zou zijn als hij er in 1 wat meer in zou doen als in de ander natuurlijk, ik ben geen arts maar als dat zo zou zijn dat had hij dat wel gedaan denk ik.

Wees trots op je boobs, daar heb je alle reden toe!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is een vraag vanaf bloodelf en niet anais :unsure:

Blood,ik denk dat we dit allemaal hebben/gaan krijgen.niemand heeft 2gelijke borsten.

alleen omdat de prothesen er al wat langer inzitten ,is alles erg goed ingedaald en dan zie je de kwaaltjes die je voor je bv ook had.

niks mis mee,is niet schrikbarend lelijk,je hebt mooie boobs joh,zeker voor de 450cc.

of je dit ook terug zal krijgen bij een wissel,denk het wel,want het is iets van jezelf al he,maar je kan het altijd overleggen met je arts :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik vind het zelf gewoon erg mooi dikke volle boobs en ja met een bh aan kan je ze lekker tegen elkaar aanproppen.

En en volgens mij heb ik ook echt een huid wat erg sterk uitrekt. Mijn buik, billen en heupen heb ik dat ook erg door de zwangerschappen. Bij sommige zie je niet maar mijn huid is echt heel erg slap geworden na de zwangerschappen. Vroeger sportte ik nog veel en dit ding ook niet weg. Ze vertelde mij toen op de sportschool dat ik dat nooit mee strak zou krijgen omdat het gewoon vel is wat uitgerekt is en de een heeft er meer last van als de ander (ik dus) :angry:

Ja het is denk ik wel waar dat hoe meer je er in steekt hoe meer uiteindelijk de rek in mijn huid komt. Ja of het zal een lift met vergroting worden dat zou nog wel een optie zijn.

Vele zijn juist tevreden met het fijt dat ze er natuurlijk uitzien. Ik hou juist van ballen hahaha :153::1bouncingboobs:

Nu zien ze er volgens mij wel heel natuurlijk uit ook al zijn het ronde protheses. Ja ben ook al weer 13 maanden verder, ze gaan nu toch niet nog verder hangen tenminste nu de komende jaren even niet!!!!! :152:

Nu ik weer actief ben zit je er automatisch toch ook weer mee bezig, niet dat het ooit verdwenen was maar je gaat gewoon ook weer naar andere dames kijken. :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja schreeuw het maar uit Bloodelf hahaha..komt iig goed over,lol.zeker voor de kippigen onder ons..:20:

:152:

ja ik heb toch echt ook wel wat verschil erin,de ene heeft een soort rimpeltje ,zie je op me fotos ook wel,maar dat had ik voor mn bv ook al,dus is dan ook logisch,heb altyd al wat zware boobs gehad.

Dus ja verschil moet er zijn he.hihi.

zou me geen zorgen maken erover,je fotos zien dr goed uit.:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo!!

Ik volg het forum al een tijdje, omdat ik op 28 december mijn borstvergroting heb laten doen bij de Bergman Kliniek, dr. Koopmann!

Ik ben van een a naar waarschijnlijk een c gegaan met 300 en 325 cc. Of het een grote C wordt of een kleine... dat is nog een verrassing ;-).

Ook ik heb dus ongelijke borsten! Maar nu... het gekke is dat de grootste borst (waar dus de 300 cc in is gegaan)het grootste is gebleven en het meeste hangt. Dit was direct na de operatie al merkbaar. De verpleging zei dat het vocht is en dr. Koopmann in die borst wrs 't meeste heeft "gewroet" en dat dit nog wegtrekt.

Maarja.... ongeduldig he?

Van deze borst heb ik ook het meeste last; trekkering, soort gevoel van stuwing en steken. Terwijl de linkerborst (met de 325 cc) haast helemaal geen last meer geeft. Iig niet zo als die rechter.

Ben nu 7 dagen PO.

Vandaag moest ik voor controle terugkomen en heb dit ook aangekaart. De dr. kon niet echt zeggen of dit zou bijtrekken. Hij gaf aan ze waren natuurlijk al ongelijk ook de vorm, dit kan dan toch blijven.

Toch vind ik dit gek, want er zit wel een verschil in van 25 cc!

Dan zou je toch denken dat dat het verschil enigszins opheft. Zo groot was het nl. ook niet.

Maar nu hangt mijn rechterborst zeker 1 cm lager en is ook ongeveer 1 cm breder en meer projectie. Dat kan ik natuurlijk goed zien van bovenaf ;-).

Ik heb zelfs gedacht... hij zou toch wel de goede maat in de juiste borst hebben gedaan??? ;-)

Ik durfde het hem vanmiddag niet te vragen. Zo'n domme vraag... maar heb er wel aan gedacht.

Omdat ik toch het laatst twijfelde nl. over de maat. Of 350/325 cc of 300/325 CC. Het is dus het laatste geworden. Voor de operatie heeft hij zelfs met stift de maten op mijn lijf geschreven. Dus lijkt me eigenlijk wel sterk.... maarja... gewoon zenuwpees..

Heeft iemand dit ook gehad en er ervaring mee??

Ook zitten de littekens niet in de plooi. Komt dit nog?

Geduld, geduld, geduld.... moeilijk hoor...

Alvast heel erg bedankt meiden!!!

Groetjes!

Flow

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Tjee wat gaat dat toch allemaal snel alweer 3 jaar en 4 maanden geleden dat ik mijn boobs heb laten doen. Ondanks dat ik nooit spijt heb gehad zou ik dus wel weer een wissel willen maar dat heeft dus met mijn laatste zwangerschap te maken. mijn vriend wil dus echt niet dat ik een wissel laat doen maar ik wil zooooooooooo graag. Ik wil dan toch rond de 800cc. Het lijkt heel wat op de foto's maar het valt allemaal best wel mee. Ik ben niet tenger en dus valt het totaal niet op.Ik heb ook best brede heupen dus als ze daar binnen blijven is mij verteld past het bij je lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.