Ga naar inhoud

vergroting met 450 cc


Aanbevolen berichten

Troost jullie aan mij dames,ik ben al 4 keer voor een bv geweest en de grootte valt nog steeds tegen ,en dat met 700cc!( mn hele verhaal staat in mn topic)

Ik snap jullie dus als geen ander,maar jullie hebben "slechts" nog "maar" 1 bv gehad...en zitten al aan mijn maat.

Hoop iig dat jullie alsnog happy ermee worden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Uh,ja bij komt t ook omdat t dual plane is dus de helft achter de spier,heb daar een beetje spijt van,want ik lees zat verhalen dat die groote vd spier wordt geplaatst,maar ik wilde geen risico nemen,was bang dat dat r lelijk uit ging zien,omdat ik vrij slank ben.

Ik weet niet of t verstandig is om WEER een bv te ondergaan,omdat ik eigenlijk heel tevreden mag zijn,t ziet r nu heel mooi uit,maar ik mis gewoon dat decolete,en ja die pijn wil ik ook nooit meer eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedere bouw is anders dus zegt niets over de CC s hoor,bij de 1 is dr veel meer ruimte dan bij de ander,mn crirurg zei dat ik de ideale borsten had (qua vorm),dat je dat niet vaak ziet ,woooow dacht ik wat een compiment van zon arts,zou bijna geen bv meer willen whahaha.Maar om wat volume te krijgen moest dr wel zo veel in ,anders zag je echt geen verschil!Nu denk ik had dr maar wat meer in gedaan,maar dat ga ik vanmiddag vragen op mn laatste controle,denk dat hij zegt dat dat nie verstandig is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er 500CC inzitten ,en qua gewicht is t best heftig,ik heb er een cup E aan over gehouden.Maar ja iedere bouw is anders,dus ziet t er bij iedereen weer anders uit.Bij mij zag je nix bij 300 CC ofzo,die flopte zo weg in mn bh..ik zie ,das nix,ik wil geen push up bh meer en als ik toch neppers krijg,wil ik graag wat extra :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Vlinder,

Ik ben hier vrij nieuw en ik ga binnenkort voor de tweede keer mijn borsten laten vergroten. Ik had vroeger een kleine B en toen heb ik vorig jaar een borstvergroting ondergaan waar er 250 cc in werd geplaatst. Dit viel naar mijn mening kwa grote heel erg tegen. Maar nu ga ik dus een 2e operatie tegemoet en ik zit er heel erg over na te denken voor de 500cc te gaan :126:

Ik kom alleen niet veel mensen tegen die ook een 500cc hebben laten plaasten. ik heb je album bekeken en ik vind het er erg mooi uitzien!!!

Ik ben alleen bang dat ze miss te groot worden bij mij... maar ik wil ze wel groot (beetje dubbel, haha :rolleyes: )

Hoe ervaar jij je nieuwe borsten? En hoe heb jij uiteindelijk je maat gekozen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

dat zal heel mooi zij kan je mij eens een foto mailen als je wil wat mijn vrouw gaat dat ook doen

aangepast door Kaat
email adres verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

beste angel2

ik heb je emailadres uit bovenstaande berichtje verwijderd. de gebruikelijke procedure is om in een persoonlijk bericht een dergelijke vraag te stellen. foto's worden vaak gedeeld in een foto album waarvoor je het wachtwoord kunt opvragen via een persoonlijk bericht.

dit forum wordt vooral door vrouwen bezocht, het is een discreet onderwerp. een verzoek door een man (die als eerste post een verzoek om foto's plaatst) om foto's van borsten te mailen kan als ongewenst worden ervaren.

mvg Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ik mn maat heb gekozen>? gwoon,ik dacht ik heb nu een lege c,en vanaf de zijkant is dr al helemaal nix meer te zien,dus ik wil mn volle C trug en liefst een D cupje,en met passen was al snel duidelijk dat 300CC geen nut had,daar zag je nix van,dus werd dr 450 en 500 besteld,ik heb ze nooit gezien trouwens,het werd gezegd en na de operatie hoorde ik dat dr 500CC in gegaan was,was wel mn tax denk ik,want ze waren echt zo mega groot in t begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook een arts kan zich vergissen in de maat die er in kan,kijk maar naar mij 2x al,eerste keer was te klein voor mijn,en de 2de x was er ook 520 of 560 gegokt,maar bleek toch beetje meer in te gaan.

en ja dat in het begin alles meloenen lijkt,is bij allen zo vrees ik,het slinkt zo enormmmmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dank jullie voor de reactie!! Rare reactie van die man er tussen door :124: haha Denk dat ie een manier zocht om foto's te zien te krijgen...

Maar idd, ik heb ook de pasprotheses gepast en zat te twijfelen tussen 450 en 500cc. De pc zei al dat je beter iets te groot kan gaan omdat het idd gaat slinken en gezien ik voor de tweede keer ga, wil ik het wel even goed doen :D

Heb heel veel zin in de operatie! (althans, zin in het resultaat daarvan)

Veel foto's op internet gezien en het is prachtig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

weet niet of het ook enkel met wennen te maken heeft,je hebt gewoon een beeld in je kop zitten,en vaak komt dat niet uit,want hoe men het ook draait of keert,ik heb nog nooit echt mega grote borsten voorbij zien komen met prothesen.

er word soms erg verbaasd gedaan over cc,s horen ze 400 a 500cc,reaktie,jeeeee zo veel!!!! cijfertjes klinken veel,maar de meeste vrouwen onder ons,algemeen gezien he,hebben gewoon wat meer cc,s nodig,tegenwoordig is de bevolking niet meer zo slank als 15jaar terug,gevolg,dikker/breder...meer cc,s nodig

en nee dit baseer ik niet enkel op me eigen ervaring,praat ook nog wel eens met me arts :106:

de slanke onder ons,hebben mazzel,die hebben stukken minder nodig,en dan heb ik het over echte slanken,met maatje 32/34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat heb ik nu dus ook!

Ik vind mijn 375 cc te klein uitgevallen en ik

weet wel nog even wachten met dat slinken en wat ze gaan doen

met het indalen,wat hou ik dan nog over????vraag ik me af..

Geduld hebben nog hahaha dan ben je bij mij op het verkeerde adres

want dat heb ik niet!!!

Ik had een heel ander beeld voor ogen met deze 375cc en

nu valt het voor mij tegen jammer genoeg. :23:

Ik zag zo tegenop op 450cc of 500cc maar daar denk ik nu heel anders over!!

Ik heb helaas geen passessie gehad met deze aantal cc's want ik dacht dat zal wel niet nodig zijn.

Ik wil ze groter,ik lijk wel een klein kind,maar met een 80cm omvang valt mijn bv

in het niet met deze 375cc, ben ook niet een van de slankste zullen we maar zeggen,

dus zal ik wel meer cc's nodig hebben.

En ja je raakt wel snel gewend aan de grote van je nieuwe boobs :1boobs: hahaha eerst helemaal weg

van en nu..........wil ik ze groter,

Ga volgende week me pc bellen en kijken wat we kunnen gaan doen :)

Maar bloodelf vindt het bij heel mooi geworden :D

Enne Moon als ik zie wat sommige meiden al met weinig cc kunnen hebben

dat is gewoon fantastisch!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Angela,ik heb dus ook omtrek 80,en zelfde verhala bij mij,had ook eerst 375cc nou....niemand geloofde dat ik een bv had gehad,hahahaha

en het ergste idd nog,ik zelf,ooh wat was het een hel,vanaf eerste dag al,kon wel janken,heb ik ook gedaan,me arts en me ouders,ja wacht ff tot na 3mnd dan kan je beter oordelen,nou toen was het nog erger,alles was weggeslonken.

kijk nu zelfs,heb er 750cc inzitten,oogt als 400 a 450cc

triest :139: ja een ander kan makkelijk zeggen,ooh het is toch mooi,ooh het is toch groot,ja groter en breder als een standaard ander iemand ja mischien,maar niet wat ik wenste,voel me soms zo machteloos!

ik wou grote borsten,nu heb ik dan wel iets groter als een menig andere,maar niet groot,grrrrr :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje

Dat is toch erg joh als je dan een bv gedaan heb en niemand die ziet het!!!! :145:

Het is nu zelf zo dat ik er de hele dag mee bezig ben zucht....en wordt er echt

niet vrolijker van,continue in de spiegel kijken van hoe ze zijn van grote,

die cc's zijn gewoon te klein voor mij.

Me omgeving verklaard mij voor GEK!! :121: je hebt nu toch je boobs,ze zijn toch goed zo

en zit dan niet zo te zeuren,nou dan heb ik het nu effe helemaal gehad hoor!! :mad:

Ik ben er verdietig om dat begrijpen ze niet,ik kijk er heel anders na en gelukkig

staat me man achter me van als je het echt wil dan moet je maar een hersteloperatie

laten doen,maar hij zegt wel wacht dan nog even tot aan die 6 weken kijk dan nog hoe je er

over voelt(het slinken) anders gelijk na de kliniek.Hij vindt ze wel groot hoor en

wijst me erop waar ik dan vanaf kom. Ergens heeft hij wel gelijk hoor

maar dat neemt mijn beeld niet weg wat ik voor ogen had!Dat gaat niet

uit me Rammehoofd. hihihi :4: Fijne man heb ik toch zucht... :54:

Ik wil ze groter daarmee uit!en dat is mij wens :D

Enne Moontje als jij vind dat ze voor jou ogen niet de juiste maat hebben

Ik vind je boobs super hoor,en dan krijg je het weer de omgeving vind....maar

het gaat om jezelf!!

dan zou ik zelf er net zolang voor gaan totdat je wel hebt wat je graag zou willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja goed,andere zien idd weinig verschil,maar het ergste nog,ik ben het er zelf niet mee eens,dat ze zo klein uitvallen,wat anderen vinden,heb ik scheit aan,zo dat klinkt ff qruw,maar afijn,het boeit me gewoon niet,ik wil een maat meer dan dit,punt uit,dan maar een 3de operatie,vind het wle erg triest,maar afijn,kies er zelf weer voor dan,ook niet echt natuurlijk,want ik kies er natuurlijk niet voor dat het zo klein uitvalt steeds.

ik ben benieuwd naar je overdag foto,s binnekort :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Dames,

Wil graag jullie mening.

Ik heb nu een 75b, ben 1,64 en weeg ongeveer 62 kg. Ik vond tijdens het consult met het passen de 450cc het mooiste staan, maar ben erg bang dat ik op een F ofzo uitkom.

Een 75E ofwel 80D vind ik groot/mooi genoeg.

Wat denken jullie?? Jullie hebben er tenslotte verstand van :141:

Het wordt rond, high profile.

Hoor graag van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja blijft anders he, ik had ook 75b en heb met 450cc nu 75 DD/E

moet zeggen dat ik ook geschokken ben van de 450cc en nu nog wel wanneer ik mn bh uitheb maar zou wel gewoon door het verschil komen met wat ik vroeger had, ze zijn groot maar ik zou er niet van zeggen dat er 450cc in zat

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.