Ga naar inhoud

vergroting met 450 cc


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hi dames,

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd bij dr D'Hondt en ik heb een anatomische Mcghan 410 FF achter de spier gekregen.

425cc is het geworden. Heb de weken voor de operatie enorm lopen stressen of ik nu de 425cc of 375cc ging nemen.

Heb de morgen van de operatie toch maar de grootste gekozen (meerdere dames hier op het forum hadden me aangeraden de grootste te nemen) en ben daar nu enorm opgelucht over.

Vlak na de operatie heb de beroemde sportbh aangekregen in maatje 80D, maar die zit nu alles aan het ontzwellen is een stuk losser als eerst.

Ik gok erop (en hoop) dat het een 75D zal worden uiteindelijk.

Ik dacht ook eerst dat 425cc echt enorm zou zijn, maar een weekje later heb ik al zoiets van "had ik maar 450cc gekozen".

Ikzelf ben een 1m78 en weeg 65kg dus zo zie je maar dat het bij iedereen anders uitvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb met mijn 450 cc high profile het gevoel, precies goed! Niet te groot niet te klein. Mijn pc zou tijdens de ok zelf kijken wat t best bij me pastte, ik had gezegd minimaal 400 cc en als 450 mooier staat dan die 450. Het moest een volle D cup opleveren. Sportbh 80 D zit me goed, helemaal vol gevuld. Vannacht kwam mijn man thuis met een mooi setje, 75E bh, die past werkelijk als gegoten! (nu maar te hopen dat ze niet nog veel groeien, ben pas 2 weken po).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.