Ga naar inhoud

vergroting met 450 cc


Aanbevolen berichten

Vind het zo moeiljk.

Wil echt niet op een 75F uitkomen!!

De PC zei gisteren dat ik met 450 CC ongeveer moet tellen op 2,5 a 3 cupmaten. Dus dan kom ik bij het uiterste op een 75E uit lijkt me....

Bij het passen ging ik trouwens van 375 CC naar 450 CC, maar er zit toch nog wat tussen van Mentor??

Volgens mij zit er nog 400cc en 425cc tussen.

Ga maandag bellen of het eventueel ook 400CC kan worden en anders ga ik denk ik toch voor de 375CC.

Wil ook geen pamela worden. Ben niet zo groot.

Weet iemand of je met Dual Plane nog verliest aan CC, aangezien het bovenste gedeelte onder de spier komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja ik heb dual plane, je verliest wat decolete daardoor.

Hoi Vlinder,

Zou ik wat foto's van jou mogen bekijken? :blush:

Ik zie dat jij 500 CC hebt ook dual plane, high profile. Dat scheelt maar 50 CC.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamavanDene: ik heb hetzelfde postuur als jij: 63 kg. bij 168 cm. Je kan foto's van mijn vinden in de galerij, met protheses van 10 jaar oud.

Ik heb nu dual plane, 430 cc high profile gekregen. Heb er nog geen foto's van opstaan, die volgen nog. Als ik heeeeeel eerlijk ben: ik ben bang dat ze nog meer gaan slinken, ben nu 6 dgn. po. De bh van de kliniek is een 75C en die zit strak. Maar, ik houd vrij veel vocht vast nog. Als dat weg is... kom ik dan weer uit op een 75b?

Want dan ben ik er dus geen haar op vooruit gegaan!

Wat ik hier lees: veel hebben twijfels over het aantal cc en achteraf eigenlijk alleen maar spijt dat ze niet groter geworden zijn. Over het algemeen genomen dan!!

Wat ik ook lees aan tips: neem niet té klein... Daar heb ik me aan opgehangen en dat aan de arts verteld. Hij heeft voor 430 cc gekozen, maar achteraf... hahahah... er had voor mij dus nog wel wat groter in gemogen.... :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet meer :23:

Ik heb zo'n b-sizer gekocht (is een systeem met zakjes die je kunt vullen met water om te passen) en heb vandaag eens gekeken thuis, maar vond 450 cc best groot kijken, terwijl ik dat gevoel gisteren helemaal niet had! Ik ga sowieso nog een keer terug om te passen. Ook zei de PC dat de prothesen die ik krijg een diameter hebben van ongeveer 12,7cm en mijn borsten bij de ene tot 13,5cm en de ander borst tot 14cm kon. Hij gaf aan dat de prothesen dan nog netjes binnen de randen blijvem en daardoor het nog natuurlijk oogt.

Lijkt me op zich wel logisch, maar het blijft moeilijk.

Mochten er nog meer mensen zijn met rond de 450cc die van een B afkomen.

Ik zou heel graag wat meer foto's willen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daar geef ik vlinder echt gelijk in,als de prothesen er eenmaal inzitten,is het minder groot dan passend.

ik kom niet van een B af,maar van een A,terwijl me arts toch echt beweerde dat ik een Bcup had,ik heb nu 750cc,voor de spier ook nog wel liefs,en het is niet groot,ja goed,ik ben dan wel een raar geval idd hahahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc op consult en voor de operatie dacht rond de 350-370 bij mij om op c-d uitekomen. Ik vind alles best heb ik gezegd zolang het niet te groot of nep rond zal worden.....Heb hem zijn gang laten gaan. Er zit 470 in!!! En dat kan je echt niet zien, ze zijn helemaal niet groot, precies goed vind ik. Ik heb foto's in de gallerij maar alleen van 4 dagen po.

Ik ben wel lang 1.81, weeg 70 kilo. Ik ben er nog steeds verbaasd over waar die 470 nu eigenlijk zit :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Zo ik lees nu wel vaker op het forum dat ze ook 450cc hebben. En komen lang niet aan mijn maat echt raar eigenlijk ik ben 5 maten groter gegaan in 1x best veel volgens mij. En ze dan toch nog groter willen. Voor mijn gevoel zie je het er ook niet aan af. Op een foto lijkt het groter dan het is. Moon en ik hebben elkaar laast gezien en is veel minder dan op foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik ook op een F of G was uitgekomen met 450 cc, ben nu met 275cc van een A naar een D gegaan, maar ook bij mij zou je het niet zeggen, het ziet eruit als een volle B kleine C vind ik zelf. En ik had ook nooit gedacht dat ik er zo snel aan zou wennen, vind het jammer dat ik thuis geen voor-foto's heb gemaakt om even met de neus op de feiten gedrukt te worden.

Maar Bloodelf jeetje, een G-cup en dan nóg groter willen?!? Maken ze daar uberhaupt nog bh's voor???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk 450cc gekregen. Ik zat eerder zo te twijfelen, was zo bang dat het veel te groot zou worden, maar dat is uiteindelijk veel kleiner uitgevallen dan ik had verwacht. Ik vind ze helemaal niet groot. In kleding zie je niet eens echt verschil. En dat terwijl ik echt een kleine muppet :141: ben (1,64) en een normaal gewicht heb. Misschien heb ik straks qua behamaat wel een redelijk grote maat, maar dat is zeker niet af te zien.

Dat 'nep'borsten kleiner ogen dan 'echte'borsten gaat hier zeker op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gelijk :rolleyes:

Ik heb een volle D maar in kleding zie je maar een klein verschil maar zonder kleding wel duidelijk :D

Het went zo snel!

Dat valt mij inderdaad ook altijd erg op bij foto's! Zonder bh aan denk je: Wooww die zijn groot.

Met bh aan of kleding denk je: Ohh valt heel erg mee, lijken helemaal niet zo groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij mij ook or zeg ik G dan zeggen ze ook waar is de rest dan. Kijk klein zijn ze zeker niet maar een G zou je mij niet geven. Als ik voor de spiegel sta met mijn kleding aan denk ik vaak hm nou wat een tieten niet dus. En weet.niet hoe het kan maar een natuurlijke G lijkt vaak veel groter. Maar dit kan ook zijn omdat deze dan vaak hangen en dan ogen ze ook groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.