Jump to content

vergroting met 450 cc

Recommended Posts

Hey,

Ik had de vraag of iemand weet of 450 cc nu groot is of dat het allemaal wel meevalt. Ik ben vandaag bij de kliniek geweest en wil prothese gebruiken met 450 cc voor mijn gevoel was het niet groot, maar ik las her en der op internet, kom ik er op uit dat het best een grote prothese is. Vandaag bij het passen vond ik het zelf eigenlijk wel meevallen. Heeft iemand of weet iemand mij er meer over te vertellen.

Ik heb nog 2 weken te gaan tot de dag.

• Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hoi Bloodelf, ik heb vandaag op het NL forum een voorbeeld gezien met protheses van 500cc, ik vond het mooi.. maar errug groot.. iets te groot voor mijn idee.

ik weet niet hoe groot je bent / je postuur is..

Hoi Bloodelf,

Ik heb onlangs 495cc gekregen en van mij had het eerlijk gezegd nog wel groter gemogen.

Ik had 300cc en ben er uiteindelijk niet eens een maat mee opgeschoten.

Ik ben 1.62, normaal postuur en heb nog steeds een D75

Groetjes,

Sigesh

Hoi Bloodelf,

Bij mijn eerste bv heb ik 430 cc gehad en ik vind het persoonlijk nog al meevallen. Wellicht komt dit doordat ik een liefhebber ben van grotere borsten. Nu heb ik bij mijn hersteloperatie protheses van, schrik niet, 800cc en qua maat ben ik er maar een halve cup mee omhoog gegaan. Mijn borsten zijn nu voller en ronder. Het ligt heel erg aan je bouw en hoeveel ruimte je hebt voor de operatie. En natuurlijk je smaak, want daar valt niet over te twisten.

Groetjes,

Daantje

Guest Kelly71
Hey,

Ik had de vraag of iemand weet of 450 cc nu groot is of dat het allemaal wel meevalt. Ik ben vandaag bij de kliniek geweest en wil prothese gebruiken met 450 cc voor mijn gevoel was het niet groot, maar ik las her en der op internet, kom ik er op uit dat het best een grote prothese is. Vandaag bij het passen vond ik het zelf eigenlijk wel meevallen. Heeft iemand of weet iemand mij er meer over te vertellen.

Ik heb nog 2 weken te gaan tot de dag.

Hoi bloodelf,

Een half jaar geleden zou ik gezegd hebben dat het errug groot is en ik vind het nog steeds errug groot klinken maar het lijkt wel of het de laatste tijd steeds normaler wordt om meer dan 400cc te krijgen. Ik heb 'maar' 300 cc maar ik zou ze ook niet groter hebben gewild. Ik heb best een bol gezicht en lijk meteen zo dik als ik grotere borsten heb vind ik. Maar je moet doen wat je gevoel je ingeeft, dan doe je het volgens mij altijd goed.

Groetjes Kelly

Bloodelf

waarom ga je niet kijken op de amerikaanse sites? je moet dan googlen op breast augmentation en waarschijnlijk krijg je dan veel pagina's met duizenden foto's. daar staan over het algemeen goed de cc's in beschreven. ik heb het idee dat je went aan de grootte, want in de vs zijn de gemiddelde cc's meer als in nl.

@Kelly, ik ben het wel met jou eens, jij hebt een hele mooie maat, dat stond me ook wel een beetje in de weg, jouw resultaat en mijn laatste advies. in jouw geval denk ik wel dat jij 'voor' redelijk wat klierweefsel had, optisch in ieder geval meer dan ik.

amerikaanse sites? je moet dan googlen op breast augmentation en waarschijnlijk krijg je dan veel pagina's met duizenden foto's. daar staan over het algemeen goed de cc's in beschreven. ik heb het idee dat je went aan de grootte, want in de vs zijn de gemiddelde cc's meer als in nl.

ik.

Ontzettend handig!! Nog meer sites om uren op door te brengen

Ontzettend handig!! Nog meer sites om uren op door te brengen

ja, vind het heerlijk om te doen, maar het 'echte' leven gaat dan toch weer voor, maar ik kan er bijna geen genoeg van krijgen!

Hoi Bloodelf,

Bij mijn eerste bv heb ik 430 cc gehad en ik vind het persoonlijk nog al meevallen. Wellicht komt dit doordat ik een liefhebber ben van grotere borsten. Nu heb ik bij mijn hersteloperatie protheses van, schrik niet, 800cc en qua maat ben ik er maar een halve cup mee omhoog gegaan. Mijn borsten zijn nu voller en ronder. Het ligt heel erg aan je bouw en hoeveel ruimte je hebt voor de operatie. En natuurlijk je smaak, want daar valt niet over te twisten.

Groetjes,

Daantje

Hey ik heb gekeken naar je foto's en ik vind ze echt heel mooi de grote ook echt super. Ik ben zelf 1.72 en weeg 67 kilo in ben smal van boven maar heb wel brede heupen. en een buikje, na een aantal kinderen is die ook niet meer strak. maar met pasprothese is dat idd ongeveer vergelijkbaar of toch niet ? Ik hoop alleen dat ik ze niet te klein laat omdat ik grote borsten mooi vind.

Hoi bloodelfje,

Ik heb 350cc op de spier gekregen en ben van een lege 75C naar een volle 75E/F gegaan. Het ligt echt aan je lichaamsverhouding, hoe de cc's uit zullen vallen. Gewoon foto meenemen naar je pc, neerleggen en dan zeggen: DAT wil ik :D. Dan weet je pc wel hoeveel er daarvoor nodig is ;)

Mn ww ga ik je nu ff sturen

Liefs, Trici :116:

Ik heb 395cc en vind grotere borsten ook erg mooi.

Ik vind nu dat mijn colleags en vriendinnen allemaal kleine borstjes hebben nu, haha. :152: erg he??

Maar 450cc had ik ook zeker aangedurfd !! maar zat volgens mijn pc echt aan mijn tax en dat geloof ik ook wel hoor. Maybe next time?

dus ik vind het een prachtig maatje !

Hoi,

Zoals al gezegd vallen protheses bij iedereen anders uit.De 1 krijgt al grote borsten met bijvbld 300cc,maar kijk je naar mij dan zijn ze nog niet eens echt groot te noemen met 700cc..

Over het algemeen kan je chirurg je goed informeren over wat je verwachten kunt,ik hoop dat het wordt waar je op hoopt.Succes en sterkte

Hoi,

Zoals al gezegd vallen protheses bij iedereen anders uit.De 1 krijgt al grote borsten met bijvbld 300cc,maar kijk je naar mij dan zijn ze nog niet eens echt groot te noemen met 700cc..

Over het algemeen kan je chirurg je goed informeren over wat je verwachten kunt,ik hoop dat het wordt waar je op hoopt.Succes en sterkte

hoi itsme

ik heb je foto's even bekeken, want ik geloofde er nix van, haha, maar inderdaad moet ik je nageven dat ze bij jou niet mega zijn! er zijn op het bf dames die met de helft minder nog grotere borsten hebben gekregen dan jij. vind de bovenste foto's van de voorkant er goed uitzien, de andere foto's zijn niet zo duidelijk, je ligt vlgs mij half en je houdt de camera vast (sorry voor mijn kritische noot -_- ) dus vorm is daardoor minder duidelijk te zien. vind het evengoed onvoorstelbaar dat er dan 700cc in is gegaan! ik las al eerder ergens dat je niet helemaal tevreden bent, heeft dat met volume te maken, of met vorm? ik vind je borsten er zo trouwens wel mooi uitzien, maar lijkt alsof het nog moet uitzakken.

in welke volgorde staan ze trouwens in je album? de bovenste zijn de laatste? hoeveel tijd na je bv zijn je foto's genomen? ga straks eens even kijken bij je topic.

groetjes

Kaatje

Hoi

@kaat,de foto"s zijn anderhalve week oud,en allemaal op dezelfde dag genomen.Ik heb februarie mijn wissel gehad,dus denk dat ze niet veel verder meer gaan dalen.Wel draag ik als het even kan geen bh om de zwaartekracht een handje te helpen.

Dat ik niet tevreden/blij ben heeft alles met de grootte te maken,ik had zo graag veel meer projectie naar voren willen hebben.Ben er 4 x voor onder het mes geweest,veel geld voor betaald en het zit er nog niet,behoorlijk frustrerend..zodra ik antwoord heb van dr van Selms zal ik dat in mijn eigen topic plaatsen,ik ben toch erg benieuwd hoe 700cc zo kan achterblijven.

En wbt de pose vd foto"s,het kwam net zo uit,maar zal op korte termijn nog nieuwe maken.

@bloodelf,ik zie dat het voor jou bijna zover is,spannend hoor! Hoop dat alles goed gaat en je erg blij bent straks.

Groetjes

bloodelf, ik denk dat je gewoon op het advies van je arts af moet gaan.

Je ziet zo maar weer dat het bij iedereen verschillend is.

Het hang helemaal ban je bouw ..lengte..of je nu smal of steviger bent.

Ik ben met een 255cc van een AA naar een grote C gegaan. Bij mij was er natuurlijk helemaal niets op te vullen.. dus komt de cc helemaal naar voren... als je begrijpt wat ik bedoel.

Liefs nini

Ik moet ook even klikken hoor, want 700 cc klinkt voor mij echt meeeeega groot :blush: Ik vond mijn eigen 360cc al veel :lol:

Maar ik zie het ook niet echt terug? Wat apart zeg! Maar hoe zit het bij je, onder de spier ofzo? Ik weet dat geen 1 borst hetzelfde is maar dit is wel vreemd, omdat ik idd bij andere zie dat ze met minder bijna hetzelfde hebben.

Wel balen ja, 4x onder het mes en dan nog niet het gewenste resultaat hebben zeg :(

Ben erg benieuwd naar het antwoord van Dr. Van Selms!

Ook al ben je zelf niet enthousiast, ik moet zeggen dat ik vind dat je erg mooie borsten hebt, vooral de 3e foto.

Hoi excella,

Ja,het is mij ook ee raadsel...,ze zitten iig onder de spier.

E bedankt voor je compliment,ik vindt het zelf ook geen lelijke borsten gelukkig,alleen vele maten kleier dan waar ik op had gehoopt.

Zodra ik antwoord heb van van Selms zal ik dat in mn eigen topic zetten bij de prothesewissels.

Bloodelf: ik ben benieuwd naar je verslag,veel succes!

Groetjes

Ik vind het vrij groot klinken, 450 cc. Maar je kunt het niet 1,2,3 zo beoordelen... hangt af van je bouw (breedte van je onderwijdte), wat je zelf al hebt aan borst etc. Denk dat als het bij een vrouw wordt geplaatst die amper wat van 'r zelf heeft, dat het dan minder mooi wordt dan bij een vrouw die al wel wat borst van 'r zelf heeft.

hoi bloodelfje,

heb ik nou iets gemist? ben je vandaag al geopereerd? goh, had ik geen idee van. hoe is t met je?

alvast gefeliciteerd!

heb je al een operatie topic geopend?

Meid, heel veel sterkte met je herstel!

groetjes

Kaatje

De pc wil bij mij 400 cc zetten.. de maat die daar onder komt is 360 (cereform).. ben zelf ook vrij smal van boven, maar ini mini buikje en brede heupen, heb gisteren met zakjes water zitten passen en vond 400 echt iets te groot.. wil niet dat mensen zien sooo wat heb zij ineens dikke toeters hahahaha

@ poppy, als ik jouw was zou ik toch voor de 400 gaan, als het er eenmaal inzit, dan oogt het meestal keiner dan bij het passe, en daarbij komend het went snel !

Ik heb 395 en was bang dat het te groot zou zijn, maar het is prachtig geworden. Had ook nog wel groter gedurfd.

succes met je beslissing !

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.