Ga naar inhoud

Lahja : 8 april 2013 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Ha Ha sorry meiden, het verhaal doet misschien iets erger aan dan het in werkelijkheid was, ik was ook zo lekker bezig :153:

Maar het deed zo'n zeer omdat mijn husby de draadjes niet had afgeknipt. Dan was het maar een cm of 4, terwijl het nu wel 12 cm lang was en dat moest er allemaal doorheen, de gek! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

mja oke ergens wel logisch dat het erger was door de lange eindjes.

mara84,hoe doe je dat nu alweer onderstebove en binnenstebuiten eh? XD

maar huisarts zei dat alles in orde leek en dat het goed gedaan was. hoeraatje voor verdonck. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lahja wie weet lopen we elkaar wel voorbij de 22ste, ik heb mijn eerste consult dan om 9.20 u bij Verdonck. Ben supernerveus maar uw verslagje heeft me al een beetje gerustgesteld :P alleen van die draadjes sta ik precies nie zo zot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimzy ik denk het niet, heb afspraak om 16.45... pffff ik voel dat het tijd wordt dat ze magisch verdwijnen. En zoals de huisarts gisteren zei: de operatie is erger dan even een minuutje lang de draadjes eruit laten halen. En als je even rationeel probeert te zijn is het gewoon dom dat ik zo zenuwachtig ben. Dus in contrast met sadistische corine: t komt allemaal wel goe, relax. (grappig bedoeld eh Corine ;))

Plus ik ben blij dat je wat hebt gehad aan mijn verslag, daarom zijn we hier.

SHOCK bb je doet aan sensuur! nu komt de ernst van het horrorverhaal niet meer zo duidelijk over !!! Haha nee staat netjes. We moeten allemaal eens dramatisch kunnen doen, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

SHOCK bb je doet aan sensuur! nu komt de ernst van het horrorverhaal niet meer zo duidelijk over !!! Haha nee staat netjes. We moeten allemaal eens dramatisch kunnen doen, toch?

censuur is als je bepaalde woorden of stukken tekst helemaal weghaald ;) Ik heb alleen de 'kopie' weggehaald, dus alles staat er nog :)

Dadelijk krijg ik nog een slechte naam :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, zo lang hoop ik er inderdaad niet te blijve! Hoelang duurt zo'n eerste consult? en is eigenlijk de volgende afspraak al de operatie of hoe gaat zoiets? Heb mijn eerste droom/nachtmerrie over mijn boobies al gehad en heb nog nieens een consultatie achter de rug! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een half uur binnen gezeten ongeveer.er is niets bindend maar ik voelde me zo goed erbij dat ik meteen vroeg of ik de operatie al kon plannen. hij legt alles goed uit. Een beetje tot het saaie toe voor mij omdat ik hier al zo veel kennis had opgedaan. je kan ook zeggen dat je nog wat bedenktijd wil. Ook als je een datum moest vastleggen kan je de eerste week nog kostenloos afzeggen.

Och BB,trekt het u ni aan. De drama queen in mij heeft nood aan menselijk contact. Binnen zitten zuigt een pak... En jij een slechte naam? Komaan wat jij allemaal voor dit forum doet. Zwaar respect ja. BB fanclub, die mag er wel komen. (Piepke, vlinder en de andere mods die ik vergeet ook natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah na het draadjes horrorverhaal zal ik hier dan maar mijn ervaring schrijven :P

Die is namelijk ook lekker luguber, maar zeker niet pijnlijk :45:

De draadjes rond mijn tepels waren oplosbaar ( maar oplosbaar is vaak niet zo oplosbaar als dat het klinkt :P ) Dus de knoopjes waren grotendeels al ingegroeid en die heb ik lekker eruit zitten pulken en geknipt, en de touwtjes er mee uitgetrokken. Geen pijn, niks nada noppes.

De hechtingen van het verticale litteken ( over de borst ivmborstlift) heeft mijn husb de laatste keer zelf verwijderd, geen pijn ;)

De overige hechtingen die door de assistente of Plovier zijn verwijderd hebben ook nooit pijn gedaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmorgen sollicittie moeten doen (schriftelijke test) en daarna al wat last, eerder gespannen borsten. Naarmate de dag vordert beginnen mijn draadjes bijna pijn te doen. en rechts jeukt als hell. Pfff ik wil ze eruit!!! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

:125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah na het draadjes horrorverhaal zal ik hier dan maar mijn ervaring schrijven :P

Die is namelijk ook lekker luguber, maar zeker niet pijnlijk :45:

De draadjes rond mijn tepels waren oplosbaar ( maar oplosbaar is vaak niet zo oplosbaar als dat het klinkt :P ) Dus de knoopjes waren grotendeels al ingegroeid en die heb ik lekker eruit zitten pulken en geknipt, en de touwtjes er mee uitgetrokken. Geen pijn, niks nada noppes.

De hechtingen van het verticale litteken ( over de borst ivmborstlift) heeft mijn husb de laatste keer zelf verwijderd, geen pijn ;)

De overige hechtingen die door de assistente of Plovier zijn verwijderd hebben ook nooit pijn gedaan :D

Gatver :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,.

Lahja met draadloze boobs is MIA, heb namelijk iets ontdekt. Voor wie het wil weten: League Of Legends. zo verslavend!

Maar ben blij dat ze eruit zijn. het trekken is gedaan en heb nu al 2 nachten liggend geslapen. zalig! wel nog een beetje hoger met mijn hoofd maar toch veel lekkerder dan zitten.

Heb Verdonck wel perongeluk tegen zijn hoofd gestoot. lag neer en trok mijn been op, knal tegen zijn hoofd :S was zo beschaamd!

Wat wel vreemd is is dat ik er nog to donderdag plakkers op moet houden en dan pas mag douchen. terwijl maran vrijdag al heeft gedouched. hopelijk niet omdat het niet zo mooi genezen is.

Loop gelukkig ook al iets rechter.. Het gaat best best wel goed dus, alleen wandelen is nog wat lastig. ik denk wegens de schokken... En aan zaken zoals afwassen en afstoffen moet ik nog niet denken, dat voel ik wel. snijden is al lastig

Nu ga ik verder LOL'ën :D hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,.

Lahja met draadloze boobs is MIA, heb namelijk iets ontdekt. Voor wie het wil weten: League Of Legends. zo verslavend!

Maar ben blij dat ze eruit zijn. het trekken is gedaan en heb nu al 2 nachten liggend geslapen. zalig! wel nog een beetje hoger met mijn hoofd maar toch veel lekkerder dan zitten.

Heb Verdonck wel perongeluk tegen zijn hoofd gestoot. lag neer en trok mijn been op, knal tegen zijn hoofd :S was zo beschaamd!

Wat wel vreemd is is dat ik er nog to donderdag plakkers op moet houden en dan pas mag douchen. terwijl maran vrijdag al heeft gedouched. hopelijk niet omdat het niet zo mooi genezen is.

Loop gelukkig ook al iets rechter.. Het gaat best best wel goed dus, alleen wandelen is nog wat lastig. ik denk wegens de schokken... En aan zaken zoals afwassen en afstoffen moet ik nog niet denken, dat voel ik wel. snijden is al lastig

Nu ga ik verder LOL'ën :D hihi

haha super dat je lol speelt! :D ik game ook maar speel niet egt league. Veel plezier ermee, en hopelijk gaat de genezing snel! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

mss moet je die pleisters gewoon op houden als straf, omdat je Verdonck tegen zijn hoofd hebt gestoten! Hij was zijn kluts misschien even kwijt? :45:

Nee serieus, ik heb mijn draadjes laten verwijderen door Visser, zij houdt er mogelijks een heel andere mening/werkwijze op na dan Verdonck.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat ik niet mocht douchen (stond in de papieren) maar na een telefoontje van de kliniek bleek dat

ik de dag na de operatie al had mogen douchen want die plakkers zijn waterdicht!

jammer dat ik dat pas hoorde na 13 dagen :145: maar ach eenmaal in de douche was ik dat meteen vergeten.

van dr visser mag je dus altijd meteen al douchen en het voordeel is dat zij meteen een sport bh aan doet

en niet met verband werkt,dat heb ik wel als prettig ervaren (ennnn ik kon meteen al spieken :125: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.