Ga naar inhoud

Lahja : 8 april 2013 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Heeeel veeeeeel succes morgen meis!!!! Denk maar aan ons.. wij zijn hier allemaal nog, komt allemaal goed :35:

Geniet ervan!!! klinkt gek, genieten van een operatie :17: ...maar het is het begin van the new you :43:

Toi toi toi :71::71::71::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Als verdonck 1 keer durft gapen sla ik door haha, hij kan maar al beter opgewarmd zijn :-P

Iedereen nog maar eens bedankt. Piepke, k hou van je reactie. Was vooral nog niet aan het huilen... Maar ik heb het volste vertrouwen in hem. Ben heel weinig ongerust.

Kristoff Verdonck, please maak me beter. Ik wil mijn lichaam nooit meer zoals nu zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij durft te gapen, dan sla je hem meteen met het operatie-schortje om zijn oren! :45:

Nee hoor, geloof me maar dat de pc uiterst geconcentreerd zal zijn zodra hij de operatiekamer instapt ;)

Ik vind het echt zo leuk dat je boobs krijgt ;) Het is je echt gegund!!!!

Go for it girl!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG LAHJA!!!!!! :45: :45:

Godsssssjezus, heb je je ogen al open hahahahahhahahahahhahaha!!!

Wat een razendtempo zeg!!

Van harte proficiat met je boobies :136::127:

We zijn heel benieuwd... ga jij maar eerst je kriel kroelen, en dan eens lekker uitrusten, lekker eten.. en dan komt het borstenforum wel weer een keer aan de beurt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot hier toe is rechtop gaan zitten of zo wat hangend liggen t enige lastige. Daarnaast denk ik dat ik vocht vast houd op de zijkant van mijn lichaam. Ik heb al gezien dat groene thee helpt, anders nog iets?

Het is niet echt pijn te noemen, de hele bedoening, eerder last, als stramme spieren. Dus die gewoon proberen ontspannen.

Ah, lachen is ook geen pretje. En voor de mensen die het belangrijk vinden, ik heb zeker nog gevoel in mijn tegels. Verband zit niet helemaal symmetrisch en ik heb het geweten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hé!! Gefeliciteerd met je boobies!!

Hopelijk gaat het je goed af? Ik mag ,denk ik, niet klagen.

Goed rusten hé...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

He fijn dat alles zo goed is gegaan. Laat nu die zomer maar komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je Boobs Lahja :) hopen dat alles snel en goed hersteld en je nergens last van hebt/krijgt!

En dan nieuwe bh's en bikini's en dan kan dezomer beginnen !!

Liefs Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verloop:

Om 7.34 naar binnen gegaan en dan werden we naar de wachtkamer verwezen. Deed me aan een bokaal denken. Om 7.40 mochten we dan de rest betalen + aankoop van de borstband. Terug naar de bokaal en om 8.08 begeleide een superlieve verpleegster ons mee naar boven. Ik denk dezelfde als bij maran. Eenmaal boven was bed 1 me toegewezen. Foto's genomen, schortje aan, vragenlijst invullen en met nijd mijn kleine BH in dat mooi paars zakje gesmeten, tot nooit meer!

Rond 8.40 mocht ik dan in die geweldige sloefjes naar het OK. Daar stonden alle chirurgen met elkaar te babbelen, effe vriendelijk naar de mijne geglimlacht. Ik ben heel rustig geweest voor mijn doen maar eenmaal ik mijn borstkas moest vrijmaken en op die tafel gaan liggen sloeg ik door. Verdonck heeft gezegd dat ik striemen zou krijgen van 300cc maar ben toch ook al tevreden met 280. Ik kreeg een infuus, zag verdonck met een watje met inkt komen en vroeg wat hij ging doen. hij zei tekenen en t volgende dat ik weet lag ik op recovery. Ik voelde me meteen vrij goed, blijkbaar was het iets voor 10. Links van me lag een vriendelijke franstalige dame en samen zijn we over de geweldige komende zomer in bikini op het strand bezig geweest.

Naar de zaal met bedden, colake drinken en wachten tot die vreselijke baxter met NaCl was doorgelopen. Gelukkig koppelde de verpleegster me iets vroeger af. Naar beneden, maar daar werd ik plots heel slap, op het punt van flauwvallen. Hebben ze me terug naar boven gebracht en een beschuitje met confituur gegeven. Ik was plots 10 keer beter. Dus dan mocht ik naar de auto en op naar huis. Rustige rit op de hobbels na, broodje gaan kopen en eenmaal thuis iets makkelijkere kleren aan gedaan, bortsband om gedaan en broodje gegeten. Wat vreemd was is dat ik in de auto instinctief duwde waar de borstband ook duwt. die band was dus eigenlijk een deugd.

Ondertussen was mijn vriend naar de apotheek geweest, pijnstiller + antibiotica ingepakt. En in slaap gevallen. Dan alle ouders telefonisch verlag gegeven. Voor ik het wist was het avond en tijd voor het lastigste van de dag. Op een of ander manier een goeie houding in bed vinden. Telkens maar een uurtje geslapen en terug wakker... Nu mij al opgefrist en voel me wel redelijk, al kan ik de wereld nog niet aan ze :D

Gewaarwordingen:

Ik merkte meteen al dat mijn borstspier aanvoelde alsof ze zo stroef als iets waren. Druk zetten of de band dragen betert dit.

De transitie van rechtzitten naar hangen en andersom doet pijn onder mijn middenrif, net alsof er iets scheurt, zoals cupc ook al zei. Gevolg is dat ik mezelf niet helemaal goed kan zetten waardoor ik bijna altijd scheef zit wat pijn doet in mijn rug.

Ik loop voorovergebogen, alsof ik bang ben mijn littekens te overstretchen.

Deze ochtend mezelf bestudeerd en blauwe plekken op mijn buik plus vocht op mijn linkerheup, wat ik voel bewegen als ik wandel XD. Ik vermoed ook vocht op de zijkant van mijn torso ter hoogte van het verband.

slechte dingen om te doen: lachen, hikken, gapen, diep inademen

en sinds een uur lijkt het of mijn borstbeen pijn doet

Maar al bij al kan ik het niet echt pijn noemen, eerder last. En mijn vriend is zo lief! Als hij nog maar denkt dat ik iets nodig heb springt hij al

Hopelijk is mijn post niet te lang en saai, kan nog zo veel meer vertellen maar heb zo compleet en compact mogelijk proberen zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.