Ga naar inhoud

Lahja : 8 april 2013 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Spannend. Heerlijk dat je je verband eraf mag doen!

Hou ons op de hoogte wat je er mee doet, hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Naja toen nog niet in ieder geval. Viel toen ook precies in het weekend.. En als hun zeggen dat het goed is, dan zal het goed zijn. Ik heb het tenslotte ook met 8 dagen er af laten halen.

Ik ben naar de huisarts gegaan omdat ik het ECHT NIETTTTT zelf ga doen. Ben absoluut geen held! En als er dan vreemde plekken zouden zitten o.i.d. , zou de huisarts dat gelijk beter kunnen beoordelen dan ik. Heb gewoon het zekere voor het onzekere gedaan. Mijn vriend had het ook kunnen doen (hij is hospic in het leger) , maar ik wilde dat niet. Om eigenlijk precies dezelfde redenen. Wij krijgen dan altijd discussies haha..

Het is niet heel ingewikkeld. Het is gewoon een kwestie van het verband afwikkelen. Geen hoogstaande kunsten dus.

Ik heb diezelfde BH gehad toen ik moest wisselen van maat (toen had ik net een week 75D gehad en die is toen te klein geworden en moest een nieuwe BH halen, dus ging naar de Hunkemoller toe en heb daar toen die zwarte strong support gehaald). Hij zat heerlijk, niets op aan te merken,maar gelijk de volgende dag terug gebracht, waarom: het is een level 3 en bied dus niet de voldoende steun die je zeker nodig hebt. Helemaal nadat je het verband eraf hebt. Het zat me gewoon niet lekker op mijn gevoel en heb dus weer precies dezelfde gehaald als ik al had, maar dan maatje groter natuurlijk: shock absorber level 4. Ik zweer bij die! Fantastisch! Plus die van de Hunkemoller is lastig aan te trekken i.v.m. de kruislinks over de rug. Dit ga je niet lekker vinden als je wisselt van verband naar BH, want je moet voorover buigen. Allleen betaal je voor die van de Hunkemoller 30 euro en voor die shock absorber 50 euro. Maar liever wat extra uitgeven en wel een goede BH hebben, dan 20 euro minder uitgeven en niet de juiste steun krijgen die je absoluut wel moet hebben. Maar dat is hoe ik er over denk.

Succes en laat ons weten wat je gaat doen

Liefs Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Unleash the boobs!!! XD

toen het verband was doorgeknipt dierf ik ze niet loslaten :D haha Uiteindelijk toch gedaan en was speciaal. Ik heb borsten!

direct foto's genomen die ik post als mijn bericht geplaatst is. Wel iets vreemd op mijn rechtertepel. detail foto zal ook te vinden zijn.

hunkmoller heeft me 2 level3 75c mee gegeven. heb er nu de meest effengekleurde van aan. dan ook nog 1 75b. die zat iets te los en gaf veel te weinig steun want was maar level2. De verkoopster had me gezegd dat ik eigenlijk een 70 heb maar die had ze niet. dus nu zit ik braaf in die level3 met etiketje nog aan en morgen krijg ik aan mijn deur een shock absorber s5044 gebracht op aanraden van kelly4. 70C, zou perfect moeten zitten want de Bcup zat aan mjn borsten wel redelijk lekker maar was echt te groot in omtrek. waarom deze c dan beter zit weet ik niet echt. ach boobs.

mijn borsten zijn niet gevoelloos maar ook niet normaal. gewoon voos. ze zijn nog wel hard en hoog (omdat het litteken laag lijkt) maar wat wil je op 7d PO.

al bij al happy maar freaked over de tepel...

hoop dat de 70C zalig zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Unleash the boobs!!! XD

toen het verband was doorgeknipt dierf ik ze niet loslaten :D haha Uiteindelijk toch gedaan en was speciaal. Ik heb borsten!

direct foto's genomen die ik post als mijn bericht geplaatst is. Wel iets vreemd op mijn rechtertepel. detail foto zal ook te vinden zijn.

hunkmoller heeft me 2 level3 75c mee gegeven. heb er nu de meest effengekleurde van aan. dan ook nog 1 75b. die zat iets te los en gaf veel te weinig steun want was maar level2. De verkoopster had me gezegd dat ik eigenlijk een 70 heb maar die had ze niet. dus nu zit ik braaf in die level3 met etiketje nog aan en morgen krijg ik aan mijn deur een shock absorber s5044 gebracht op aanraden van kelly4. 70C, zou perfect moeten zitten want de Bcup zat aan mjn borsten wel redelijk lekker maar was echt te groot in omtrek. waarom deze c dan beter zit weet ik niet echt. ach boobs.

mijn borsten zijn niet gevoelloos maar ook niet normaal. gewoon voos. ze zijn nog wel hard en hoog (omdat het litteken laag lijkt) maar wat wil je op 7d PO.

al bij al happy maar freaked over de tepel...

hoop dat de 70C zalig zit.

Hoi Lahja,

Wat leuk om te lezen..

Ik ben ook zo benieuwd hoe het voelt als je ze ziet voor het eerst..

En idd lijkt het me ook eng om ze dan los te laten hahahaha...

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn vrij!! :01:

Ben gisteren al eens snel een kijkje gaan nemen, ziet er goed uit hoor. Die tepel komt vast ook wel weer goed. Mss geschuurd in het verband? (weet niet of dit kan)

Ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe die vrije vogels zich nu voelen...of het nu makkelijker slaapt, of je je veilig voelt zonder verband?

Ja, ik weet het. Veel te nieuwsgierig!

xxx Maran

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze voelen nu vooral nog hard maar dat is 100% normaal, k weet het :)

OMG maran als ik die emoticon gisteren had gevonden!!!

hmmm dat zou kunnen. of ik heb op de tafel gewoon een spastische move gemaakt terwijl hij wou snijden XD 10 euro da het zoiets is! nene, zal het de 22e eens vragen.

het voelt zeker comfortabeler dan het verband, maar ik raad toch aan om in genk een bh te kopen, dan weet je zeker dat hij past. ik ga nu nog een weekje met de meest comfortabele en dan vraag ik daar wel om de perfecte pasvorm XD die van hunkemoller geven iets te weinig steun naar mijn zin (level3) hopen dat de shock absorber wonderbaarlijk voelt.

Slaap nog steeds zittend, denk dat ik pas ga durven liggen als mijn draadjes weg zijn (ja ze gaan magisch verdwijnen, anders voel im me queezie) Ik vind het ook wel beangstigend dat die band zowat op de littekens zit. ongeveer XD.Schrik dat het de genezing zou tegenhouden ofzo... Ik been raar :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn band van de bh drukt indd ook op de hechtingen,heb er eigenlijk niet zoveel last van..

ik slaap plat maar doet me toch wel zeer boven in mijn worsten en loopt door naar oksel?borstspier miss?vreemd want als ik normaal zit nergens last van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

bb trolling XD Moest ook wel even lachen

hmm ik gok opde zwaartekracht die vreemde dingen uithaalt

oke gedaan me de zever, ik ga morgen lekker naar hier en laat me netjes helpen door de verkoopster en dan kan ik passen. EN dan kan ze kijken of ie dan wel goed zit. ben het beu.

en vervloekte tepel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kelly4: ja ik heb hem maar 70 is te klein van omtrek... kon amper ademen . maar was helemaal niet goed, er staat een foto in mijn na gallerij.

klein vraagje in het algemeen. na deze nacht heb ik een klein plekje gedroogd bloed op mijn rechterpleister. gisterenavond was dit er nog niet. Het maakt me lichtjes bezorgd maar is dit nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga vanavond even naar de huisarts voor te laten controleren, dan ben ik gerust. Kan ze gelijk ook even naar het vreemde tepel ding kijken... Maar je ziet het ook op mijn foto's. daar was links wel al een plekmaar rechts was niets te zien. tot woensdagochtend.

Heb op 22 april afspraak in genk voor de draadjes te verwijderen, Is de volle 2 weken relatief lang?

Zal blij zijn als ze eruit zijn. hopelijk durf ik dan gaan liggen. mis dat echt wel...

Over de sportbh: bij die lingeriewinkel niks in een goede maat te vinden. er was er 1 en ik kon die gewoon zelfs niet aan doen! was over het hoofd en veels te stroef. (rekte niet genoeg mee)

dan dacht ik eraan dat we een sportwinkel gepasseerd waren, dus misschien hadden ze daar wel iets. slechts 1 soort, maar geprobeerd en wat een verademing! alleen is de stof niet padded dus elke aanraking is voelbaar... http://www.schiesser.com/Damen/Sport/Sport-BHs/BH-High-Impact-weiss.html nudenk ik wel dat die iets te klein is want mijn borst zit er niet zo mooi in als in de foto...

plus sinds ik hem aan heb lijkt mijn litteken meer te trekken maar misschien komt dit door het herhaaldelijk passen van BHs gisteren. Straks om 5 uur zal ik geruster zijn. Stel dat ze zegt dat die er nu uit moeten, wat moet ik dan met mijn afspraak doen? Pfff ik maak me steeds te veel zorgen, zou alles gewoon op me moeten laten afkomen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lahja,l

Als de draadjes er straks uit moeten, is dat maar zo hé. Ben je daar ook weer vanaf.

Mocht je tegen de 22ste nog geen passende sportbeha gevonden hebben, kan je er dan nog één nemen van de kliniek. En heb je toch weer die extra controle/nazicht gehad.

Ik zou de afspraak niet afzeggen (kost toch niets!), eventueel wel vooraf een belleke doen om door te geven dat het enkel voor controle is?

Maar wacht eerst maar rustig af wat je huisdokter er van zegt. :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

danku maran, nu ben ik al wa rustiger en weet ik wat te doen.

Ben echt queezie voor die draadjes. Ik borduur en t idee dat ze mijn huid zo bij elkaar hebben gedaan is.... euhm Aaaaaargh! XD gelukkig is t ventje derbij, kan ik die zijn hand blauw maken. hij ziet af. maja, krijgt extra speelgoed...

Dan nog, zal toch niet dringend moeten want jij moet ook pas morgen... Ach zoals je zegt, gewoon afwachten, meer kan ik toch niet doen.

pff wil frituren maar kan de frietketel niet op het aanrecht zetten. :( 4l +behuizing is iets te veel. oven of iets anders dan maar (sorry van de randomness)

ander goed nieuws, ik denk dat het voch weg is op mijn buik:) lijkt weer men oude zelf. borsten weet ik niet zo. maar wel al opgelucht, voelde echt niet fijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha...die frietketel zou ik idd maar laten staan! krijg ik niet eens omhoog denk ik. Krijg zelfs geen gesloten fles open. :29:

Goedat je je vocht kwijt bent. ik dacht ik ook, maar heb nu precies last van een zwangerschapsbuikje. En, nee, ik ben NIET zwanger. Ik zit er vooral 's avonds mee, en voelt dan ook vrij hard aan.

Had nochtans enkel implantaten gevraagd voor m'n boobs. :wacko:

O ja, ivm die draadjes. Eigenlijk hoorde ik ook maandag te gaan, maar ik begin dan weer te werken. Daarom had ik gevraagd of ik morgen al kon.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn draatjes gaan er ook maandag pas uit hoor,heb dan ook mijn na controle...

welke bh draag je nu dan?omdat je niet een passende kunt vinden...

die frituurpan haha ik zou het niet eens durven,,deuren open doen en indd flessen drinken vind ik al eng..ook wil ik mijn oksels ZO graag scheren maar het lukt me niet :( is dat jullie al gelukt?haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die draadjes doen op zich geen pijn hoor. Mijn pc adviseerde ze er tussen de 10 en 14 dagen uit te halen, dus ik dacht, wacht tot 14 dagen. Tot BB mijn na 12 dagen adviseerde om ze toch maar uit te halen, want hoe lang je wacht hoe vaster ze gaan zitten. Was ik even blij, zelfs na 12 dagen zaten ze al best vast. Ik mocht ze er zelf uithalen. Dr. de Meyere had ze speciaal aan beide kanten heel lang gelaten zonder knoopje. Dus vroeg mijn vriend ze eruit te trekken. Plaats hij ze nu eerst aan 1 kant afknipte, nee hij trok hem er zo helemaal uit. Gelukkig dacht ik dat ik er helemaal niets van zou voelen (zo vaak hechtingen laten verwijderen, nog nooit gevoeld) maar nu: AAAArghhhhhhhh, tot op het bot! Duurde gelukkig maar heel even. Oké, nu de anderen kant nog, nu werd ik iets banger, want ene kant deed best zeer. AAAAAAAARRRRrgGgGghhhhh, nog meer pijn! Knip nou eerst dat draadje kort, zei ik nog, maar nee hoor, hij gniffelde nog net niet, boefje! Oef, wat een opluchting, vrijheid! Ze zijn eruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

had ge nu i kunnen wachten me da te posten tot ze deruit waren Corine? XD

Horror, bij mij laat ik het verdonck netjes doen. De huisarts heeft gezegd dat alles in orde is en dat het beter is voor het uitzicht als ze 14d blijven. oke ik ga doen alsof ik u verhaal geen 2 maar 0 keer heb gelezen.

Kga morgen poging doen voor mijn oksels. eerst epilere maar als da ni gaat zal scheren moeten volstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.