Ga naar inhoud

Lahja : 8 april 2013 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Hier met momenten ook vreemde gedachten...

Maar, we gaan er gewoon voor. Toch?

Komt allemaal goed hoor, en ik denk dat het normaal is dat we zo dicht bij de finish met zenuwtjes zitten.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lady3: het is leuk he, zo samen aftellen. we zijn al met 3 voor 8 april.

BB: ik hou van je antwoord! Je hebt gelijk, ik ga er zo gelukkig mee zijn. Soms kan ik gewoon er te rationeel over beginnen denken.

Maran: je weet er de helft nog niet van. (oke jawel eigenlijk wel :P) anyway ik vraag me af wanneer mijn vriend het hardst met me gaat afzien. deze week met mijn zenuwen of po als iklig te kermen van de pijn. (ben blijkbaar een slechte zieke maar dat is omdat ik nooit ziek ben ofzo. als ik dan iets mankeer is dat zo raar dat ik recht heb om te zagen)

nu even een vraagje. Ik zou willen vragen of er toch niet 300cc geplaatst kan worden. hoe kan ik dit best doen? nu gewoon de telefoon pakken, wachten tot WK me belt om mijn uur door te geven of op de dag zelf? of...

het tellertje in mijn handtekening begint er beter en beter uit te zien. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou willen vragen of er toch niet 300cc geplaatst kan worden. hoe kan ik dit best doen? nu gewoon de telefoon pakken, wachten tot WK me belt om mijn uur door te geven of op de dag zelf? of...

Ik zou even bellen. Dan weten ze het op tijd he. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk gaan we er voor haha,en indd leuk dat je niet de enigste bent die er de 8e voor gaat :) ik zal indd ook ff bellen..

maar jij hebt dus ook je tijd nog niet hoe laat je moet ? ik ook niet...hoor ik eind van de middag nog niks zal ik daar ook eens achter aan bellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld, ze heeft me gezegd dat ik maandag moet vragen of ik verdonck nog even mag spreken over het aantal cc. dus iets geruster maar tegelijk toch niet. Heb hier op het forum namelijk gelezen dat er nog iemand was die voor de operatie nog even wou kijken en het ging niet. Ach gewoon op me af laten komen en ademen...

Ik zit ook in ongeloof, het was mijn laatste dinsdagochtend zonder boobs, straks mijn laatste dinsdagavond... Mijn vriend is het mijlpaal aftellen al zat :D

De zomer zal idd fijn worden ALS het weer een beetje mee wil werken... Belgie :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lahja,

dr. Visser zei ook tegen mij dat ze niet meer kan verwisselen van aantal cc voor of tijdens de operatie... :84:
Op mijn fiche stond ook 300cc ingevuld, vraag me toch af of ze die dan niet op stock liggen hebben want ik zal nog een mail sturen naar de Wellness omdat ik niet weet of ze in mijn rechterborst niet meer cc gaat plaatsen omdat ze toch een beetje ongelijk qua grootte...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze hebben gebeld! 7.50 me aan de balie melden. (ik vraag zo vroeg mopgelijk en kijk eens aan ^^)

Ik heb NOGmaals gevraagd over het aantal cc en ze heeft me verzekerd dat dr verdonck er niet moeilijk over doet. Dus ik hoop ergens dat juliette niet meer kon veranderen omdat het visser was ofwel omdat ze de protheses inderdaad niet meer op stock hadden. Maar 20cc zou geen probleem moeten vormen.

sh*t just got real!!! :43::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een echte vroege vogel...je gaat boobies hebben voor je goed en wel wakker bent! :)

Toch een geruststellend telefoontje hé, nu zijn we zeker dat we op de agenda staan.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel blij met het vroege uur, dan heb ik ze sneller :) . Had wel gevraagd zo vroeg mogelijk maar dit had ik niet verwacht.

Ja het is echt een bevestiging.

Nog 2 dagen, 9u 24 min... lalalalala :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk een rustige nacht in het vooruitzicht en dan morgen eindelijk de grote dag!!

Veel succes,

en warm Verdonckske alvast een beetje op voor me :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.