Ga naar inhoud

Lahja : 8 april 2013 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hey,

Oké de basis. Ik ben 20 jaar en, plat gezegd, een surfplank. (aa/a) ik ben hier al heel lang ontevreden over en heb echt last met kleding en tijdens het intiem zijn met mijn lieve vriend. Gisteren zijn we dan plots aan de praat geraakt over een boobjob en zijn begrip heeft mijn verlangen en durf aangewakkerd.

Ik zou wel een vergroting willen. Ik denk een goede b, kleine c. Maar zal natuurlijk luisteren naar wat de dokter zegt als ik op consult ga.

Ik heb nog geen afspraak gemaakt en het blijft voorlopig ook maar een idee omdat ik denk dat ik momenteel niet in aanmerking kom. Ik heb namelijk EDNOS. (weinig eten en overgeven.) En ik veronderstel dat een operatie niet wordt uitgevoerd bij ondergewicht. Maar als ik nog niet genoeg redenen had om te proberen genezen, heb ik er nog 1 (of 2) bij ;-)

Mijn vriend is tevreden met mijn uiterlijk (al mag ik een aantal kilo's aankomen) maar als ik me beter zou voelen met een BV, staat hij volledig achter me. De schat.

Ik kan niet meteen aan een vraag denken behalve misschien of ik juist ben ivm het ondergewicht.

Verder is het heel interessant jullie verhalen enzo te lezen.

Groetjes :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

Welkom op het forum, ik zou gewoon eens een consult plannen en dan weet je ook of je in aanmerking komt of niet.

Ik weet het antwoord er niet op,maar je moet natuurlijk wel goed eten voor een operatie en erna.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Oké de basis. Ik ben 20 jaar en, plat gezegd, een surfplank. (aa/a) ik ben hier al heel lang ontevreden over en heb echt last met kleding en tijdens het intiem zijn met mijn lieve vriend. Gisteren zijn we dan plots aan de praat geraakt over een boobjob en zijn begrip heeft mijn verlangen en durf aangewakkerd.

Ik zou wel een vergroting willen. Ik denk een goede b, kleine c. Maar zal natuurlijk luisteren naar wat de dokter zegt als ik op consult ga.

Ik heb nog geen afspraak gemaakt en het blijft voorlopig ook maar een idee omdat ik denk dat ik momenteel niet in aanmerking kom. Ik heb namelijk EDNOS. (weinig eten en overgeven.) En ik veronderstel dat een operatie niet wordt uitgevoerd bij ondergewicht. Maar als ik nog niet genoeg redenen had om te proberen genezen, heb ik er nog 1 (of 2) bij ;-)

Mijn vriend is tevreden met mijn uiterlijk (al mag ik een aantal kilo's aankomen) maar als ik me beter zou voelen met een BV, staat hij volledig achter me. De schat.

Ik kan niet meteen aan een vraag denken behalve misschien of ik juist ben ivm het ondergewicht.

Verder is het heel interessant jullie verhalen enzo te lezen.

Groetjes :-)

Hoi Lahja, Welkom op het forum :43:

Ondergewicht zou geen probleem hoeven zijn, maar dat is wel afhankelijk van de mate van het ondergewicht en hoe het gesteld is met de rest van je lichamelijke gezondheid.

Je huisarts is bekend met je 'situatie' neem ik aan, en deze kan eventueel aangeven of je onder narcose mag.

Er zijn hier meer meiden met een soortgelijk probleem en deze hebben ook probleemloos de operatie kunnen ondergaan :35:

Máárrrr dat neemt niet weg dat het een goed iets is om je te motiveren voor een operatie. Wat gewicht erbij is altijd positief natuurlijk, ook voor je borsten :D

Misschien kun je iets afspreken met je vriend, dat als je bijvoorbeeld 3 kilo aan kan komen, dat je dan een afspraak maakt voor een consult bij de plastisch chirurg?? Misschien dat dit een klein stokje achter de deur is, ik noem maar wat.

Ik heb ooit veeeeele gesprekken gevoerd met een meisje wat hetzelfde probleem had. EN als ik zeg dat ze gewoon walgde van het feit dat ze 'eten' door moest slikken dan zul je dat wel herkennen. Drinken was geen probleem voor haar.

Uiteindelijk zijn we samen bij de sportwinkel koolhydraatpoeder gaan kopen, waar ze met een glas melk ( eerst nog magere melk en uiteindelijk durfde ze het met volle melk) een shake van kon maken.

Geen oplossing, maar wel een stukje wat hielp bij het aankomen, ook al zijn het maar hele kleine stapjes. Maargoed, ik kan je waarschijnlijk niets vertellen wat je nog niet weet :35:

Maarre, waar een wil is, is een weg.... maar bij sommige is de weg wat langer dan bij de ander :(

Kom op meid... het moet je lukken uiteindelijk. Kijk eens fijn rond en hoe meer fotos je ziet en verhalen leest, hoe groter de wens wordt naar een gevulde boezem.

Mocht je vragen hebben : stel ze gerust :35:

Iedereen is hier heel vriendelijk en openminded.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik op consult mag als ik 51kg weeg, wat een bmi geeft van 17.

Maar ik wil graag wat wetenschappelijk onderzoek en cijfers bekijken. Ik ben via dit forum op een website uitgekomen die ik eerst als Bullsh*t afschilderde maar nu was ik wat verder aan het lezen en lijken ze soms naar legitieme websites met onderzoeken te linken. En ik ben eigenlijk een beetje bang geworden.

De schuldige https://sites.google.com/site/klachtensiliconen/home/Ervaringen-van-vrouwen/beperkingen-wat-siliconen-met-ons-leven-doen.

Hebben jullie bronnen met cijfers en dergelijke?

Ik ga er 9 van de 10 wel mee door, tenzij ik of mijn vriend zich er niet comfortabel bij voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die site bekeken.

"beperkingen met wat siliconen met ons leven doen" en dan ál die suggesties die je te zien krijgt vind ik grote onzin. Natuuuuurlijk kan er iets op heeeel die lijst kloppen, maar ik heb bijvoorbeeld op dit druk bezochte forum nooit eerder gelezen ( of uberhaupt ergens gehoord) dat je door siliconen op een zwembandje moet zitten omdat je last hebt van je bekken :17:

Dan staat er een link naar "40 redenen om geen borstimplantaten te nemen"

Tja, daar klopt ongeveer alles wat er staat, dat zijn nou eenmaal feiten.

Ik ben het niet overal mee eens, bijvoorbeeld punt 34) " Het gevoel dat je je minder vrouw voelt, moet in het hoofd aangepakt worden, niet in de borsten.

Dus werk aan je eigenwaarde."
Dat is allemaal psychologisch geleuter, en ieder moet zelf weten wat hij/zij aan zichzelf wil veranderen, danwel door een operatie, danwel door een psych.
Dan is er nog een link naar "klachten"
Ook dit klopt precies... de percentages zijn correct ( ik ga er vanuit dat ze de zaak niet beliegen)
Máár met dit gegeven dat de 196 dames die die lijst in hebben gevuld, ook daadwerkelijk klachten hadden.
Zou je diezelfde lijst hier plaatsen en in laten vullen, dan krijg je een compleet andere uitkomst :35:
Dan de link "ervaringen van vrouwen"
Sja, ik ga er vanuit dat de verhalen kloppen die er staan, alhoewel je verhaal anoniem geplaatst wordt dus 100% zekerheid dat het echt is heb je nooit.
Het is een moeilijk iets, dat siliconen íets doen is zeker, maar in hoeverre en wat? Zoveel mensen, zoveel ervaringen, zoveel verschillende redenen.
Dat meldpunt is nou eenmaal de plek waar alle negatieve verhalen zijn te lezen en ik vind ook niet dat je daar je ogen voor moet sluiten.
Maar aan de andere kant zijn er net zoveel positieve verhalen te lezen waarbij de dames geen last of klachten hebben.
Het blijft een gok en en risico en ieder moet voor zichzelf beslissen in hoeverre ze een risico willen lopen.
Ik ben me bewust van de risico;s en bij drastische klachten gaan ze er gewoon weer uit, weg ermee.
Tot die tijd voel ik me happy ermee, en wie weet duurt dat nog 60 jaar :35:
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ik zag je foto voorbij komen,

het is net of ik mezelf zie!

Bij mij is het iets meer verschrompeld,

tepel is naar binnen maar volume hetzelfde.

Ik was nieuwsgierig heb ik op die site gekeken,

moet zeggen dat je daar niet vrolijker van wordt pfff.

Maar desondanks ga ik er wel voor..

Qua bmi zit ik 2 hoger dan jou, bmi van 19.

Hier is de knoop wel doorgehakt.. 22 juli is de big day..

Heel veel succes met het nemen van je besluit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

danje van de lieve reactie.

echt een opluchting om nogmaals bevestiging te hebben dat ik niet de enige ben.

Ik ga er ook voor gaan hoor! Als mijn vriend lief doet kan ik volgende week misschien zelfs al bellen voor een consult en vanaf dan kan het snel gaan.

Jij hebt gewoon een gezond BMI hoor :)

jij ook veel succes met je BV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Then suddenly:reality...

Ik heb gebeld voor consult!!! :tatice_04:

14/03 om 11.40 in Welness Kliniek

18/03om 17.40 in BeClinic

OMG OMG OMG!

Hmmm nu bedenk ik me. ik heb naar WK gebeld maar ga ik nu naar Visser of Verdonck XD. precies voorkeur voor verdonck maar Visser heeft ook een zeer goede reputatie dus eigenlijk niet zo heel belangrijk. aks mijn boobs er maar komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend de 1e stap is gezet!!

Ik ben erg benieuwd wat de pc je aanraad.

Bij mij kon er helaas niet meer dan 380 cc in,

had van mij wel groter gemogen maar omdat ik zo mager ben past er simpel weg niet meer in..

eentje groter zou kunnen maar zou het brute propwerk worden en onnatuurlijk lijken..

Ik vertrouw dan maar de pc.

Maar heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

wow nu moet ik naar operatieverslagen voor mijn topic, zo onrealistisch!

het was het snelst mogelijke blijkbaar, maar nog 25 dagen. lijkt lang, zal er sneller zijn dan ik denk maar ik zaag graag :D

Toen die de pasprothese aan deed, ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen. en dan daarnet echt even gehuild van blijdschap.

Dat mijn ouders en schoonouders zo goed reageren maakt me nog zekerder van mijn keuze, en ik was er zo zenuwachtig voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh Lahja!!! Het is zover, je gaat gewoon geopereerd worden :43:

Wat fijn voor je joh!! Echt helemaal super dat het er dan toch van gaat komen nu :35:

Superrrrveel plezier met de voorpret!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat Lahja! Fijn dat je er voor kan gaan...en nu maar afwachten hé!

Wie weet komen we elkaar nog wel "wazig" tegen, ik mag namelijk ook 8 april bij Verdonck.

Joepiedepoepie!!!! :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow ik had me niet verwacht en hoe heftig het allemaal mentaal en emotioneel is.

Ik lig nu bijvoorbeeld op mijn rug in bed en ik voel het deken zo op mijn "borsten" duwen. Daar word ik verdrietig van. Dan denk ik aan 8 april, dat ik nog maar 3 weekjes moet dan wil ik weer huilen maar dan van puur geluk en ongeloof dat er iets gaat veranderen. En dan weer down dat 3 weken lang lijkt. Maar loop al 20 jaar zo dus 22 dagen is niks. Maar dan ben ik terug ongelukkig over hoe ze zijn,.... Ik draai in rondjes XD

Een dan ook nog random willen wenen van blijdschap.

En hyper zijn, uit het niets BOOBS roepen en beginnen lachen.

Mood rollercoaster in t kwadraat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lahja,



Gefeliciteerd met je datum! 8 april! Nog 3 weekjes en dan mag jij ook. Wat een goed vooruitzicht! :01::43: Ik kan me precies voorstellen in wat voor een rollercoaster je zit qua emoties. Ik ben morgen aan de beurt, maar mijn emoties nemen echt een loop met me.. Sta stijf van de zenuwen hihi..


Ik ga trouwens ook bij Dr. Verdonck :)



Fijn trouwens dat jouw ouders ook zo goed hebben gereageerd!



Geniet maar lekker van het feit dat jij over 3 weken boobs hebt! Super fijn vooruitzicht!



XX Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het leuke aan dit forum, je voelt je bijna nooit alleen.

Superveel succes trouwens. (BTW, je bent een naamgenoot van me! haha :D)

Het is inderdaad awesome dat iedereen die ik het vertel zo goed reageer. Alleen mijn stiefmoeder heeft precies liever dat ik het in een gewoon ziekenhuis zou laten doen voor "als er iets mis moest lopen" maar wat is nu beter? een plaats waar ze een hele dag niets anders doen of een algemeen ziekenhuis waar de ingreep sporadisch gebeurt. Plus dat je eerst dokter moet zijn voordat je PC kan worden dus die weten wat doen in het ergste geval. Ik vertrouw Verdonck compleet.

bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Pfoeh zenuwen.

Ik lag gisterenavond in bed, beginnen mijn hersenen te draaien...

OMG wat ga ik doen?! een snee in mijn lichaam laten maken en dan via die snee een chemische stof in mijn lichaam laten proppen. en die chemische stof gaat dan nog zichtbaar zijn! (oke niet als een bol siliconen maar you get it)

Ben ik op mijn kop gevallen en blijven botsen?!

en ik heb nog 7 dagen, 18u en 55 minuten te gaan... (danku tellertje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.