Ga naar inhoud

eindelijk genoeg geld gespaard voor een BV, maar nog twijfel...


trust

Aanbevolen berichten

newmama81,ok dan ga ik eens wat meer indo erover opzoeken

tjikkie, jij bent ook bij het slaz geholpen hoe was jou ervaring?

vindt 3100 of 3800 nog een aardig verschil

Snne, welke pc had jij? en kreeg je een verwijsbrief van de huisarts voor een BV? er wordt toch niets van vergoed?

best_boobie, heb hier in de zoekfunctie wel gezocht al naar van der weij maar krijg het niet voor elkaar, vindt alleen dat ik zijn naam inmijn eigen topic heb gebruikt.... wat maakte voor jou dat je uiteindelijk toch voor dr Demeyere koos, en heb je ook foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

trust,nee ik ben nog niet geholpen moet vrijdag en ga niet in het SLAZ.

ik ben naar 3 consulten geweest eerst van Selms in t SLAZ en daarna naar De Meyere en daarna naar v\d Weij.

ik ga bij de meyere vanwege het beste gevoel,en voor de spier en dat mijn mannetje tijdens de OK mag kijken of het mooi is want wil geen ballen,en natuurlijk de prothese waarmee hij werkt maar dat deden de andere 2 ook.

van Selms ging voor dual plane en de andere 2 zeiden makkelijk voor de spier vandaar dat die al afviel...en v/d weij heb ik niet gedaan omdat de eventuele vergoeding van complicaties die optreden mij niet aan stond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik ben eerst naar m'n huisarts geweest en in het ziekenhuis vroegen ze ook naar een verwijsbrief.. Ik heb zelf niks vergoed gekregen ondanks een eetprobleem maar er zijn maar een paar situaties wanneer ze zit doen en dat is bijna nooit.. Ik ben geopereerd door Dhr. Stook.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens even voor je gezocht met de zoekterm: weij ;)

En dit gevonden:

Misschien dat er nog meer zijn, maar met 'weij' in de zoekfunctie, kom je dus op deze topics :) (kijk wel dat het grijze vakje, voor het loepje op: 'forums' staat)

In die topics zie je ook reacties van meiden die bij hem geweest zijn. Als je op hun naam gaat staan (van die personen) dan komt er een extra schermpje. Als je dan klikt op: vind inhoud, dan kun je zien of zij ook een topic bijgehouden hebben (aan de titel van het topic te zien. Er komen ook topics te voorschijn dan waarin die meiden gereageerd hebben, dus even goed kijken ;) )

Niet in elk topic staat evenveel info, maar dit is wat ik in de gauwigheid even kon vinden :)

Ik heb ook foto's, zal je even toevoegen. Ik ben wel eerst door iemand anders geopereerd en dus heeft Demeyere wat reconstructie werkzaamheden moeten uitvoeren, vandaar de blauwe plekjes en deuken in het begin haha. Niet schrikken, dit is namelijk helemaal weggetrokken en kon niet anders. Hij moest namelijk mijn pockets verkleinen :)

Hoop je wat meer info gegeven te hebben zo :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb uiteindelijk voor demeyere gekozen omdat ik qua nazorg me daar beter bij voelde, hij was iets goedkoper en wat voor mij wel belangrijk was, ik voelde mij meer op mijn gemak bij hem. Een gevoelskwestie dus.

Ze maken beide mooie natuurlijke borsten en beide erg mooie littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet volledig antwoord gegeven op je vraag, zie ik nu....

wat maakte voor jou dat je uiteindelijk toch voor dr Demeyere koos?

Hetzelfde als Meiske, de nazorg klonk me beter in de oren :) En er was nog de reden dat ik bij zijn eigen kliniek op consult geweest was (Esthegi) en dat zijn vrouw daar de prijs bepaalde.... Die me dus te veel wilde laten betalen en vol bleef houden dat Boerhaave hetzelfde zou rekenen, terwijl ik zwart op wit had, dat iemand hier van het forum veel minder betaald had voor een ongeveer gelijke operatie..... Dat speelde ook een grote rol.

Maar uiteindelijk had ik ook echt een beter gevoel bij Demeyere.

Heb echter veel goede dingen gelezen over van de weij en ik was erg tevreden over het consult :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

best_boobie en alle anderen , bedankt voor al jullie reacties, ben al even niet op het forum geweest.

ben weer terug bij af, gaf mijn man eerst aan nou ga er maar voor als je er gelukkig van wordt, en yes ik helemaal happie eindelijk dat gene waar ik al zo lang naar uitkijk!

ben ik nu weer terug bij af, kreeg een week of 3 geleven een sms van me man met iets en de opmerking dan heb je straks ook nog van die lelijke grote neptieten....... en ja hoor daar gaan we weer, zegt ie eerst nog van ja als we het er toch over hebben dan doe maar een maatje groter.......

nu dit weer, en als ik dan hier op het forum kijk wordt ik diep ongelukkig van de de foto's, dat wil ik ook, al jaren..... :1boobs:

wat moet ik nu, ik wordt er niet echt vrolijker van........ :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

AEM2610, ja in principe heb je gelijk, maar ik ben een echte twijfelaar, wat als ik het doe en hij er straks niet meer aankomt.........

aan de andere kant zoals ik nu ben daar wordt hij lijkt me ook neit vrolijk van, ben neerslachtig en gestressed, was zo blij dat hij eindelijk zei ga er maar voor, en nu dit weer, ik wil maar 1 ding grotere mooie borsten en dat al meer dan 25 jaar....., en nee dat is niet alles in het leven maar ik weet zeker dat ik er veel vrolijker en zelfverzekerder van wordt, hij denkt dat ik het doe om anderen, nee ik wil dit voor mezelf ga er echt niet bloot mee over straat lopen........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds gisteren men operatie achter de rug en ze zijn idd strak

Maar de ps heeft gezegtvdat dit zeker natuurlijker zal gaan uitzien.

Ik heb ook eerst gespaard , en getwijfeld..

Maar heb er geen spijt van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat is dat gemeen van je man zeg!!! Bah,kan hier echt boos om worden,hij weet niet hoe kwetsend dit is,zon opmerking! :93:

Hij is zelf onzeker of bang dat je met een ander er vandoorgaat ,als je prachtige mooie volle boobs hebt....denk ik.

zon reactie slaat namelijk nergens op.

En je zegt het zelf al:........hij denkt dat jij het wil doen om anderen,dan heeft hij jou duidelijk niet goed begrepen,zoiets ingrijpends doe je voor jezelf,niet voor anderen!

Zou hem meteen duidelijk maken dat je dat niet accepteerd van hem dat hij zo raar praat en denkt.

enne.tuurlijk........ twijfels zijn dr altyd ,maar je mag best een beetje steun verwachten van hem.

Ja toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

tessgun gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

zal zeker wel bijtrekken als je hier leest

geniet ervan

vlinder, bedankt voor je lieve reactie zit nu wel in tranen hier maar dat geeft niet

jij begrijpt het in ieder geval

hij denkt inderdaad dat ik dan misschien naar een ander ga, nou dan kent hij me niet.......

wil dit voor mezelf en voor niemand anders, hij snapt neit dat hij er alleen maar plezier van kan hebben daarna, want dan klan ik meer genieten en heb meer zelfvertrouwen dat weet ik wel zeker

was zo blij toen hij eindelijk zei ja ga er maar voor en nu dit weer, ga me nog schuldig voelen dat ik eindelijk in mijn leven iets voor mezelf wil, en heb er zelf voor gespaard hard en al jaren .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar kan me wel herinneren dat ik eerder gereageerd heb. Eergisteren ben ik geopereerd en ik ben er zo blij mee, indanks de lichamelijke ongemakken die ik er nu nog van heb. Het is nu al mooi in bh, zonder heb ik het nog niet gezien al zie ik wel dat het nog erg strak staat, ik weet zeker dat het alleen maar mooier gaat worden.

Wat een gemene opmerking van je man idd, blijkbaar is hij gewoon onwetend en gunt jou niet om je lekker in je vel te zitten. Erg jammer dat er van die mannen bestaan en erg jammer dat hij je aan het twijffelen brengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Trust,wil je niet in tranen brengen !!!

Hij kent je vast wel,tis gewoon onzekerheid van hem en angst, meer is het vast niet.

Hij moet wennen aan het idee,afijn,als hij echt van je houdt komt dat ook wel in orde,tis alleen niet zo aardig van hem dat hij nu ineens terug krabbelt.

Jullie moeten beiden aan t idee wennen ,en ja de toekomst zal t leren hoe dat lopen gaat........

mannen zitten soms raar in elkaar in onze ogen,maar denk dat hij t nu gewoon even spontaan benauwd heeft gekregen nu t echt begint te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

newmama81 gefeliciteerd met je nieuwe boobs geniet ervan!

vlinder, het is niet erg dat je me in tranen bracht, ben gewoon ontroerd door je begrip, veel vrouwen die het probleem niet hebben snappen het niet, zeggen ach ben tevreden met wat je hebt.

jij begrijpt me en dat ontroerd me

en ja het zal vast onzekerheid van hem zijn, want een andere man, nee ik moet er niet aan denken....

nogmaals bedankt voor je lieve reactie

det me goed :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me helemaal bij vlinder aan.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ook mijn man zegt wel eens :dan kun je zeker alle aandacht krijgen vd andere kerels. Maar aan de andere kant weet hij ook heel goed dat het niet zo is en dat merkt hij ook wel. De intimiteit is na de zwangerschappen stuk minder.

Ik zou er gewoon voor gaan en straks zijn jullie beide blij met resultaat

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het ook absoluut met Vlinder eens!!

Ik vind dat een relatie tussen twee personen draait om wederzijds respect. Wat jouw man doet, is respectloos en onacceptabel in een relatie (mijn mening)

Als jij mooie nieuwe borsten wilt, dan zou hij dat mogen respecteren, zeker als hij van je houdt! Je wilt toch alleen maar alle goeds voor je partner? Toch??? Ik gun mijn partner alles, zolang HIJ er maar gelukkig van wordt! Daar heb ik zelf ook het meest aan, als hij gelukkig is :)

Zo zou het bij jullie ook moeten gaan :53:

Misschien eens een goed gesprek met je man aan gaan? Zonder woede of sarcasme naar elkaar toe, maar vanuit wederzijds respect?

Hiermee zeg ik niet dat jullie geen respect voor elkaar hebben, maar vond de opmerking van je man over jouw boobs, wél respectloos

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Trust

Ik ga me er ook even in mengen, sluit me geheel aan bij Vlinder en BB.

Respectloos om zo een opmerking te maken naar jou, je bent zijn vrouw, en ik vind dat je elkaar hoort te steunen en de keuzes hoort te respecteren. UIteraard zal hij misschien even moeten wennen. Misschien kun je wel een keer foto's kijken met hem zodat jullie samen kunnen kijken wat je wel mooi vind en wat niet. (weet niet of die suggestie hier al gegeven is, heb niet alle reacties verder gelezen omdat ik al mn conclusie had getrokken haha, sorry)

Ik vind dat je zelf volwassen genoeg bent om dit te beslissen, je zegt zelf al dat je dit zooo graag wil. Hoe zonde is het meis als je over 20 jaar denkt ohnee had ik het maar gedaan. Ik wil jou of je man niet beledigen hoor, zo bedoel ik het ook zeker niet.

Maar ik vind het respectloos naar jou toe, als hij weet dat je dit zo graag wil.

Toen ik het mijn toenmalige vriend vertelde dat ik een bv wilde, heb ik er ook heel wat keren ruzie om gehad, hij zei ongeveer hetzelfde, als: als je die siliconentieten hebt kom ik er niet meer aan, en dan ga je vast van die lage truitjes dragen zodat iedereen je tieten kan zien. Echt belachelijk. Hij heeft ze ook niet meer gezien haha;) Dat was overigens niet de grootste reden dat we uit elkaar gingen, wel wat meer voor gebeurd, maar vond het feit dat ik na zo een tijd een relatie te hebben geen steun kreeg wel een vervelend gevoel.

Ben je met hem samen op consult geweest, misschien is dat een idee? dat hij zelf ook vragen kan stellen en kan zien hoe of wat.

Ik wens je heel veel succes in ieder geval meis.

x Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

vlinder, dankjewel :116:

superS, jij gaat binnekort voor een BV?

jou man makt dus soms ook opmerkingen?

hoe ga je daar me om?

best_boobie, ja een realatie draait zeker op wederzijds respect, en dat is er eigenlijk ook wel, maar deze opmerking was zeer onrespectloos en deed me veel pijn en mijn onzekerheid over de beslissing speelt weer helemaal op, zou het echt wel mooi worden, ben ik dit wel waard zoveel geld aan mezelf besteden, waarom ik ben toch gezond enz enz.

en net wat je zegt ik gun hem ook alles als hij maar gelukkig is want dan werkt dat ook door op jezelf

VeraVeer89, ja hij moet me idd respecteren net als ik hem

en we hebben laatst samen foto's bekeken hoe moeilijk dit ook vindt, want tv kijken is al een ramp het liefst gooi ik dat ding af en toe het raam uit gek wordt je er van een reclame kan me dag al verpesten, reclame folders gooi ik snel weg als ik de kans krijg, of sommige bladen die me schoonpa goed bedoeld meeneemt nou neem ze maar mee terug ik verbrand ze dus.....

het is wel duidelijk dat ik ze groter wil dan hij dacht, maar ja beter gelijk wat groter dan dat je het amper ziet toch, anders vind ik het zonden het kost een hoop geld en het is toch een operatie

toen ik een jaar of 24 was ben ik ooit op consult geweest en toen zou ik het zelfs vergoed krijgen, maar durfde het niet aan, stom he dan had ik ze nu gehad.

en ja ik weet zeker dat als het niet doorgaat het me de rest van me leven bij blijft had ik maar........

de zomer is een ramp voor me, ik zie alleen maar vrouwen voor me met grote borsten wat vast niet waar is, naar het strand het zwembad nee echt niet,op vakantie zeker niet

toen hij een tijd gelden aangaf ga er dan maar voor was het in 1ste instantie ik ga niet mee hoor, om even later te zeggen misschein moet ik toch maar mee dan heb ik een beeld, ik dus helemaal happy, maar na die opmerking weer terug bij af.........

hoop echt dat we er uit komen want dit verneemt me veel plezier in het leven, hoewel veel vrouwen dat niet begrijpen, want je bent niet ziek waar maak je je druk om......soms .....gelukkig dat men hier op het forum het wel begrijpt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doen, zorg dat hij niet het gevoel heeft dat je het voor de verkeerde redenen doet en hij zal dan wel zien wat je bedoelt. Is het bij hem misschien niet gewoon de angst voor: wat als het mis gaat? Hij is blij met je zoals je bent, dat is duidelijk... Maar jij niet. Zorg dat je een chirurg met gouden handen vind en vertrouw op een goed en mooi resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Ja dat heeft ie idd alwel eens gedaan.

Ik zeg hem dan ook waarom ik het wil en hij zegt dan ook wel ja sorry,het is gewoon veel geld en zijn eigen onzekerheid. Ik ga heus niet een bv doen om aandacht te trekken van andere kerels leg ik dan uit.

En hij merkt ook heel goed dat ik nu niet lekker in me vel zit. Niet samen douchen,BH vaak om in bed,me omgedraaid aan/uitkleden.

Dus hij snapt me ook wel dat ik hier niet gelukkig van word. Ik ben nog maar net 24 hartstikke jong 2super mooie kids maar ik wil er ook nog wel beetje mooi uit zien. En door de zwangerschappen en alle striae is der al niet veel moois meer,maar van me borsten en dan shirts passen word ik echt dood ongelukkig.

Dit zeg ik gewoon en hij zegt dan dat ie het wel begrijpt en steunt me ook wel. Alleen ga ik maandag wel alleen op consult heb het niemand vertelt behalve me moeder maar die moet op de kids passen en hij heeft eigen bedrijf met z'n vader. Ik wil niet dat me schoonouders het nu weten dus kan hij niets zeggen.

Ik wil ook nog naar Diana Gabriels op consult alleen zit met reistijd van 3u,liever ga ik zon end niet alleen dus ik zal het toch iemand moeten vertellen en vragen of diegene mee wil.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi trust

inderdaad, wat jammer dat je toen de kans niet gegrepen hebt, maar op dit moment heb je nog steeds de kans, dus grijp hem.

Hoe vervelend is het al je constant geconfronteerd word met iets waar je zelf zo mee zit.

Ik vond het ook moeilijk om hier thuis te vertellen dat ik een bv wilde. Zoals ik al zei, was mijn toenmalige vriend helemaal tegen.

Ook heeft mijn moeder een paar jaar geleden borstkanker gehad, en heeft zij geen borsten meer, terwijl ze een volle natuurlijk H cup had vroeger.

Wij hebben een BRCA2 gen in de familie, dat borst en eierstokkanker veroorzaakt. De hele familie is ondertussen getroffen, zowel mannen als vrouwen, de ene overleeft, de ander helaas niet. Dus nog moeilijker was het voor mij om te gaan vertellen dat ik dit wilde, omdat ik niet tevreden was. Zelf heb ik het gen gelukkig niet, maar alsnog was het rot om te vertellen.

Ik vind het rot voor je dat je man er zo moeilijk over doet, en dat hij niet achter je keuze staat.

Wens je veel succes, en onthoud dat je nu de kans nog hebt, en dat je echt blij zal worden als je ze straks wel hebt.

Ook hoef je je niet af te vragen of je het wel waard bent zoals je zelf zegt, natuurlijk ben je het waard!

x veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.