Ga naar inhoud

eindelijk genoeg geld gespaard voor een BV, maar nog twijfel...


trust

Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

vlinder bedankt voor je reactie

nee mooi nep is niet lelijk

maar ik zie vaak ook gelijk als een borst een implantaat heeft

ik ben zeker niet tevreden nu, maar voel me ook best schuldig zo een groot bedrag aan mezelf te besteden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een groot bedrag aan jezelf besteden hiervoor is juist prachtig! Ik heb er iedere dag plezier van, nu al nadat ik ze (pas) bijna 4 weken heb. Volgens mij is er niets anders wat je iedere dag 'draagt' en zo duur is en mij zoveel zekerder maakt. Ben echt een gelukkiger mens hierdoor nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je echt niet beïnvloedden door mensen uit je omgeving die waarschijnlijk geen idee hebben waarover ze praten.

Voor een buitenstaander is het gemakkelijk om te oordelen als ze het zelf niet heeft, niet weet hoe het voelt, hoe onzeker je ervan kan worden... Zij denken alleen: 'zoveel geld' 'je laat snijden in een gezond lichaam' 'dat geld kan je beter besteden aan ...'

Als je al 25 jaar rondloopt met het idee wilt het toch zeggen dat het voor jou iets heel belangrijks is waar je (onbewust?) toch veel mee bezig bent.

Ik wil je zeker niet pushen, maar ik ben zo blij dat ik het eindelijk heb laten doen. Ik heb maar een gewone cupmaat nu en voor de buitenwereld is er niets veranderd (voordien waren vullingen mijn redding) maar ik voel me gewoon beter in mijn vel, kan terug in de spiegel kijken in de badkamer zonder te zuchten en verdrietig te voelen.

Veel succes met je beslissing, luister naar je eigen gevoel en niet naar de mening van anderen. Het is jou leven en jou lichaam daar heeft niemand anders over te beslissen of te oordelen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mus82

Heb net je fotos bekeken en ja kan me goed voorstellen dat je daar super blij mee bent

En een ander die het niet zo voelt zal het idd nooit begrijpen

Fijn dat je nu beter in je vel zit en zonder zuchten en je verdrietig te voelen in de spiegel kan kijken, geniet ervan!

Het is idd mijn leven en mijn toch vind ik de knoop doorhakken moeilijk, raar he?

Want ja ik heb er verdriet van al zeggen er veel je hebt niets te klagen, maar het gevoel en pijn en verdriet zijn niet aan een ander uit te leggen

Hier wordt je gelukkig wel begrepen en dat neemt al veel twijfel weg, nu nog de knoop doorhakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey trust,

zat net even je topic te lezen.

als je mijn beginstatus leest, zul je zien dat je zeker niet de enige was die zo twijfelde...

Ook ik had al een aantal jaar de centjes gespaard en durfde het niet aan mezelf uit te geven. iedere keer bedacht ik me,,... wat kunnen we er allemaal voor doen.

uiteindelijk heeft mijn man mij de duw in de rug gegeven die nodig was.

het is nu 3 maanden geleden en voel me zo erg happy!

het is inderdaad een hele uitgave... en ook een hele stap om de stap te nemen. Maar ooohhh wat ben ik gelukkig met de beslissing die ik genomen heb.

Een lingerieverkoopster was hardop in de winkel aan het vertellen dat ze iedere siliconetiet er uit kon halen... zo vertelde ze m'n man....

en ik vroeg haar of de bh goed aansloot (was een van de eerste na mijn bv).....

dus komt ze bij me en zegt dat ie goed staan.

dus ik zat eigenlijk te wachten op HET moment dat ze weer zou gaan "schreeuwen" in de winkel....

ik heb dan zo'n man... die dat nog eens even goed gaat uitbuiten....

en vraagt ie haar.... zat de bh goed?

ja zegt ze..... verrassend, want ik had haar veel kleiner ingeschat....

ohhh zegt mijn man.... was de maat te groot....

nee zegt ze... ze heeft een wat bredere borst.... dan moet je net een cupmaatje groter.....

ohhh zeg mijn man weer.... maar ik ben er wel blij mee hoor met die BREEEEDE borst......

tja... zegt ze.... beter dan die kunsttieten van tegenwoordig... houd het maar puur natuur zoals jouw vrouw ze heeft.....

op dat moment wist ik natuurlijk niet hoe snel ik dat hokje uit moest springen om mijn man zijn mond te snoeren.... gauw die bh af te rekenen....

toen we buiten waren... moesten we natuurlijk ontzettend lachen!!!!

ik haal ze er zo uit.... tuurlijk.....

wat ik hiermee wil zeggen, (ben weer veel te lang van stof!! sorry), het valt echt niet altijd op!

een goede chirurg kijkt naar je bouw.... geeft je advies, en de uiteindelijke vorm hangt af van je huidige vorm van je borst.

neem rustig de tijd om rond te kijken, als je iets te vragen hebt.... gewoon vragen.. er is hier altijd wel iemand die antwoord wil en kan geven!

en er is veel heel veel leesplezier hier op het forum!!!

liefs,

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi trust,

heb foto's maar nog niet die van 3 maanden (die moet ik nog maken... en nog geen tijd gehad van 't weekend!)

als je vriendjes wordt, kun je ze zien hoor! -de foto's die er al wel zijn-...

de ingreep heb ik heel goed ervaren.

beetje spierpijn. wat gevoelig....

wel waren mijn tepels een tijd erg gevoelig is nu gelukkig niet meer zo erg.... nog wel iets gevoeliger als voorheen, maar ze kunnen weer aangeraakt worden zeg maar.

denk dat voor mij de ingreep vrij pijnloos ervaren is door een kwestie die erbij kwam opzetten, maar dan zou je m'n topic ff moeten lezen (staat ook een hoop onzin tussen, maar als je zin en de tijd hebt!)...

in ieder geval ben ik echt oprecht blij dat ik het gedaan heb.

en nu denk ik wel eens.... waarom heb ik al die tijd getwijfeld.!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een lingerieverkoopster was hardop in de winkel aan het vertellen dat ze iedere siliconetiet er uit kon halen... zo vertelde ze m'n man....

en ik vroeg haar of de bh goed aansloot (was een van de eerste na mijn bv).....

dus komt ze bij me en zegt dat ie goed staan.

dus ik zat eigenlijk te wachten op HET moment dat ze weer zou gaan "schreeuwen" in de winkel....

ik heb dan zo'n man... die dat nog eens even goed gaat uitbuiten....

en vraagt ie haar.... zat de bh goed?

ja zegt ze..... verrassend, want ik had haar veel kleiner ingeschat....

ohhh zegt mijn man.... was de maat te groot....

nee zegt ze... ze heeft een wat bredere borst.... dan moet je net een cupmaatje groter.....

ohhh zeg mijn man weer.... maar ik ben er wel blij mee hoor met die BREEEEDE borst......

tja... zegt ze.... beter dan die kunsttieten van tegenwoordig... houd het maar puur natuur zoals jouw vrouw ze heeft.....

LOOOL geweldig! :45:

Helaas hebben veel mensen ook nog altijd een heel vertekend beeld van 'neptieten'

Het is idd mijn leven en mijn toch vind ik de knoop doorhakken moeilijk, raar he?

Ken je geen mensen in je omgeving die reeds een bv hebben laten uitvoeren? Een goede vriendin van mij is bij dezelfde pc geweest en ik kreeg een heuse privé-show en mocht/moest serieus voelen aan haar borsten :45: ze wou maar per se dat ik ECHT voelde hoe ze waren en bewogen.. het heeft me toen wel overtuigd om de stap te zeggen.Ik stond te trillen op mijn benen toen ik een afspraak maakte voor het eerste consult, echt ik ben nog steeds verbaasd dat ik niet van mijn stokje ben gegaan :67:

Ik zat met klamme handen in de wachtzaal en mijn hart ging als een razende tekeer, dat was dan nog maar 'gewoon' een informatief gesprek.

Elke keer als ik een operatieverslag las kreeg ik echt een knoop in mijn maag en dacht ik van 'wauw, ze heeft het echt gedurft... deed ik dat ook maar' maar na mijn gesprek met mijn pc was ik zo overtuigd dat ik de dag erna meteen heb gebeld voor een 2de gesprek om de maat te passen en de operatiedatum vast te leggen (opnieuw met trillende benen trouwen :38: )

Zelfs toen ze me naar de OK reden kon ik niet geloven dat ik echt had kunnen beslissen en dat het echt ging gebeuren!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je hier wel iets regelen met iemand?? Ja het is maar een ideetje.....

In welke regio woon je? Misschien is er wel iemand die een 'meet and greet' wil met je, zodat je het eens in het echt kunt zien en voelen. Ja ik weet het, misschien draaf ik nu door, maarja, er zijn wel gekkere dingen voorbij gekomen hier :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

trust.... anders stuur je wat prive berichtjes door? wie er bij je in de buurt woont?

mocht dat het geval zijn... kan je voelen???

is altijd handig en zie je de borsten ook live.... want dat is toch altijd anders dan op een foto... (mijn borsten zijn dus zeker niet fotogeniek en zijn in het echie mooier is mijn ervaring....)

maar tja.. ik ben ook zeker geen fotograaf van beroep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu alle reacties gelezen. Ik heb ook 12 jaar zitten twijffelen omdat ik niet tevreden was, maar ook geen operatie durfde. Begin dit jaar lag ik in het zieknhuis voor een navelbreukoperatie, ligt er iemand naast me voor een borstvergroting. We hebben erg veel gepraat, heb gezien hoe haar borsten voor de operatie was, ook gezien hoe het was direct na de operatie en ik was verkocht! Toen mijn man me kwam halen uit het ziekenhuis zei ik tegen hem: deze vrouw gaat je veel geld kosten! Ik ga nu ook spren voor een borstvergroting! Zo mooi! Nu nog 26 dagen en dan is het zo ver, kan niet wachten! Weet gewoon dat ik bij die chirurg in goede handen ben, hij luisterde goed naar mijn wensen, keek goed naar de bouw van mijn lichaam, de vorm van mijn borsten, nam de nodige maten, gaf me de tijd om te passen... ja..... dit komt helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig ik kan weer reageren, gisteren lukte het niet.

best_booby, ja een meet en greet met iemand die een bv heeft gehad lijkt me wel wat maar waar vind je iemand die dat goed vind?

woon in zuid holland in de drecht steden..

meiske, fijn dat jij die mogelijkheid had

tietenpietje, ja dat kan ook ja

newmama81, spannend hoor, en fijn dat je de stap genomen hebt

inderdaad nu kiezen van waar laat ik het doen, door wie enz, moeilijk hoor om een keuze te maken

maar de keuze is wel gemaakt, ik ben er door!

van de week zei mijn man ook al praat je met wie dan ook over je complex, het wordt er niet anders van en je gaat toch wel een BV doen

en toen had ik zoiets ja dat is waar en waarom ook niet!

dus jippie ik ga ervoor, zie wel dat ik nog iets meer geld moet sparen dus zal misschien nog een half jaartje duren, maar dan kan ik die tijd mooi gebruiken om te gaan zoeken waar ik het wil doen door wie welke soort siliconen enz enz.

gelukkig mijn keuze is gemaakt, alleen de keuze maakt me al gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vlinder bedankt voor je reactie

nee mooi nep is niet lelijk

maar ik zie vaak ook gelijk als een borst een implantaat heeft

ik ben zeker niet tevreden nu, maar voel me ook best schuldig zo een groot bedrag aan mezelf te besteden.....

nou dat vind ik dan erg knap,bekijk maar mijn album eens en zeg dan nog eens dat je ziet dat dr implantaten inzitten,je zal de eerste zijn namelijk!

Zou dr niet eens mee zitten als dat wel zo zijn zijn,zolang je maar geen randen ziet,en je hebt denk ik een niet logisch beeld voor ogen,de fotos in de gallerij zijn namelijk bijna allen van net po,en weinig fotos van 2,3 jaar po he...das een heel verschil.

En als je t zonde van het geld vind niet doen he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.