Ga naar inhoud

eindelijk genoeg geld gespaard voor een BV, maar nog twijfel...


trust

Aanbevolen berichten

Hi Me81

Ja erg rot en verdrietig., we zitten nu al jaren in die molen, komt elke maand of elke paar maanden wel iemand bij die ziek is.

Vreselijk, maar gelukkig worden de technieken steeds beter, en zijn de mensen er steeds sneller bij omdat ze allemaal onder strenge controle lopen:) Maar dan is het inderdaad best rot om te vertellen, alleen omdat je borsten te klein en niet gelijk zijn. Maar van iedereen heb ik positieve reacties ontvangen hoor, er is niemand geweest die er boos om was of het niet leuk vond gelukkig!

xx Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Trust,

Ik ben nu 6 dagen po en weet ondertussen al dat dit één van de beste beslissingen geweest is die ik ooit maakte. Mijn man wist hoe graag ik dit wou en hij vond dat ik ervoor moest gaan. Hij is wel steeds blijven herhalen dat hij vond dat ik niet te groot mocht gaan dus we hebben samen, in samenspraak met de pc de juiste maat bepaald.

Voor hem hoefde de bv niet persé.

Als ik alleen gekozen zou hebben zou ik waarschijnlijk iets groter gekozen hebben.

maar samen zijn we gekomen tot wat het nu is...

Het is jou beslissing en jou man zou daar respect voor moeten hebben zodat jullie er samen kunnen uitkomen. Zulke rotopmerkingen helpen je echt niet verder!

Veel liefs,

Ssssst...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.