Ga naar inhoud

eindelijk genoeg geld gespaard voor een BV, maar nog twijfel...


trust

Aanbevolen berichten

Hallo

Zal me even voorstellen, ben een vrouw van 48 jaar en wil al meer dan 25 jaar een BV.

Heb nu eindelijk het geld bij elkaar gespaard maar de twijfel is er nog steeds.

veel voor en na foto;s van borstvergrotingen vind ik echt niet mooi, wil er niemand mee beledigen, maar vaak is het zo nep en staat het zo straks vooruit

dat wil ik dus echt niet

waar kan ik een BV laten doen die er zo natuurlijk mogelijk uitizet, of vraag ik het onmogelijke??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

nee hoor. je vraagt niet het onmogelijke. Veel van de foto's zijn pas na de operatie en het duurt echt wel een poos voordat het eindresultaat er is.

Ik vind zelf dat bij mij het erg natuurlijk eruit ziet ookal ben ik pas 5 weken po. Bij mijn pc kreeg ik ook duidelijk een keuze hoe ik het wilde.

Wat je kan doen is een foto meenemen van wat je wel wil naar consult(en). Dan kan een pc je vertellen of dat haalbaar is en hoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op consult gaat bij je pc legt hij je uit wat de mogelijkheden zijn.

Ik kreeg een blad voor me met 4 vormen van borsten en moest ik aanduiden welke ik wou, waarschijnlijk is dat bij jou ook en dan kan hij je verder vertellen welke protheses het beste bij jou zouden passen (elk lichaam en elke borst is anders)

Het duurt idd enkele weken voordat je echt een idee krijgt hoe ze echt uitzien, ik heb bv 12 dagen na de operatie nog altijd 'bolle' borsten maar dat komt omdat mijn spier nog erg gezwollen is.

Een consult is niet bindend, misschien helpt het om een beslissing te nemen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken je zorg. Er zijn veel keuzes die je kunt maken. Ik heb bijv gekozen voor een anatomische vorm, m'n borsten zijn nu nl niet zo rond maar hebben echt een natuurlijke vorm.

Misschien gewoon eens naar een kliniek gaan en uitleggen wat je wilt. En niet wilt. Zoek een kliniek waar jij een goed gevoel bij hebt en een chirurg waar je vertrouwen in hebt.

Het blijft natuurlijk heel spannend. Dat vond ik iig wel. Tot op de dag van de operatie. Maar ben super tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

me81, ja dat kikan maar vind het lelijk en onnatuurlijk, dan weet ik zeker dat ik er spijt van zou krijgen

meiske, je bent al geholpen, tevreden over het resultaat? hoeveel groter ben je gegaan en tevreden over de arts?

mus82, ben erg bang dat het tegen zal vallen en erg on natuurlijk aanvoelt

Axx, fijn dat je tevreden bent, had in 1ste instantie ook voorkeur voor velthuis, maar als ik de voor en na foto's zie denk ik nee zo wil ik het niet , zijn ook vrij duur of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Ik kan me helemaal vinden in wat je bedoeld ;)

Ik wilde ook heel graag een bv maar niet ''nep'' maar juist met een mooie hang en natuurlijk

Ik heb nu 325 dual-plane en ben van een 70a naar een 70e gegaan en super natuurlijk!

Je mag mijn foto's bekijken eventueel

Ik heb van niemand gehoord dat ze ''nep'' lijken en het leuke is zelfs dat tijdens het zwemmen iedereen dacht dat ik grotere borsten van mezelf had, hun monden vielen net niet open toen ze het hoorden hihi!

Het kan dus gewoon heel natuurlijk met niet al te veel cc en de juist prothese ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al een of meerdere consulten gepland? Dan kan je bekijken wat de pc's zeggen over wat wel en niet kan met je borsten. Je moet in de eerste plaats vertrouwen hebben in de dokter want als je niet tevreden ben over het resultaat is het zo zonde van je geld hé.

Ik heb ook zorgen dat het bij mij niet mooi gaat worden, dat ze te ver uit elkaar gaan staan, o juist erg gaan hangen of dat ik punttieten krijg :)

Veel suces met je zoektocht! Je gaat hier zeker wel goede info vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Trust,

Ik heb nu 3 weken po, ben bij dezelfde pc geweest als meiske.

Ik ben super tevreden

ik ben ook 48 en wilde het ook al heel lang, heb mijn stoute schoenen aangetrokken

Heb echt geen spijt ik had dit veel eerder moeten doen

Maar nu heb ik ze

volg je hart en je intuítie.

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Me81,nee heb nog geen consult gehad

nog geen idee naar welke kliniek te gaan, moeilijk hoor om te kiezen

neem aan dat een consult niet gratis is

en ja welke arts is degene die me de borsten kan geven die ik graag wil,

het uiteindelijke resultaat is niet te voorspellen toch?

wanneer wordt jij geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

skattie

ja ik wil het inderdaad al heel erg lang, mijn man heeft het liever niet maar zegt nu als jij er gelukkig van wordt moet je het doen

ook daarom twijfel ik, mijn man is nu super tevreden, wat als het resultaat tegen valt?

heb je fotos van voor en na, en zou ik die mogen zien?

wat voor implantaten heb je laten plaatsen?

bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je idd gelijk in! Het is moeilijk om een goede kliniek te vinden en een arts die je de perfecte borsten kan geven. Ik zou een foto zoeken van borsten die jij wilt en zo naar de consultaties gaan. Ik denk dat er ook redelijk wat dokters zijn bij wie je het consult niet moet betalen, die het verrekenen in het totale bedrag vaneen eventuele operatie.

Ik word 12 januari geholpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben heel erg tevreden. Ik heb 450 medium plus profile gehad. Ik zit nu op een F cup. Het is een maatje groter dan ik zelf bedacht had maar het is nog steeds heel mooi. Helemaal geen balletjes.

Volgende week zet ik er weer nieuwe foto's op. :)

Als je mij een vriendjes verzoekje stuurt kan je foto's zien in mijn gallerij. (voor en na)

Ik begon ze zelf pas na ruim 3 weken echt mooi te vinden. En nu ze zachter worden nog weer mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ps. ik ken het gevoel van het wikken en wegen. Heb alles uitgezocht wat voor mij relevant was. Tot in het idiote toe soms. Maar het geeft wel het gevoel dat je er goed voorbereid in stapt.

Daar heeft dit forum ook erg bij geholpen.

Er zijn hier natuurlijk heel erg veel meningen en ieder kijkt naar zijn eigen ervaringen en meningen. Maar toch kan je daar ook heel veel uitpikken.

Je moet zo denken: het heeft geen haast en je moet er echt helemaal achter staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat je tevreden bent, daar gaat het toch om?

ben zelf vooral bang dat het heel onnatuurlijk aan zal voelen en uit zal zien

en nee het heeft geen haast, maar wacht al zo lang....

kan haast geen tv programma kijken of voel me al weer zeer ontevreden en klik dan maar naar een andere zender....

ben benieuwd naar je foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat voelen:

gisteren zat ik bij mijn moeder. Die weet ervan. Ik vertelde dat ze nu eindelijk lekker zacht gaan voelen dus mijn moeder meteen: laat eens voelen dan? hahahaha

ze was helemaal verbaast dat het al bijna gewoon aanvoelt. Ik vind dat het nog wel wat stugger is hoor dan echte borsten. Maar ze gaan als het goed is ook nog zachter worden.

vanaf 4 weken tot nu, dus in een week tijd zijn ze van behoorlijk hard naar redelijk zacht gegaan. Grappig hoeveel dat in 1 week kan schelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.