Ga naar inhoud

Supergirl : 13 september 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijne tabellen zijn dat :45:

Enne supergirl, anders koop je toch gewoon een rollator , métttttt zón boodschappenplankje erop, kun je ze altijd even ten ruste leggen :45:

:152: :152: :152:

Na het tietenlig-bed, nu een tieten-rollator....

Moet nie gekker worden hier... :154:

Denk dat we met z'n allen eens naar "Het beste idee van NL " moeten gaan.. :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar sta ik dan met me kleine tieten :( hahahaha

Daar gaan we dan... het 'kleine-tieten-syndroom' :45:

Weet je welke vreemde gewoonte ik gekregen heb als ik aan tafel zit? Ik leg ze er gewoon op :)

Thuis dan he, ik leg ze een beetje te rusten :)

Maak daar eens een foto van, dat lijkt me echt lachen :152:

Hoe is het met de bigboobs ondertussen Supergirl? :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gisterenavond onverwachts in het ziekenhuis opgenomen, flinke borstontsteking, dat verwacht je niet als je 7 weken PO bent. Mijn herstel ging tot gisteren perfect! Gisteren ineens rode plekken op mn borst, misselijk en hoge koorts. 2 x antibioticuminfuus gekregen, ik moest nuchter blijven want ik zou eigenlijk vanochtend geopereerd worden en de prothese zou verwijderd worden. Gelukkig was de koorts vanochtend over dankzij de antibioticum en wilde de arts het nog even aanzien. Ben met 2 fikse kuren naar huis gegaan, helaas vanmiddag weer koorts. Vanavond gelukkig wat gezakt. Maandag voor controle naar dr. Nio. Duimen jullie voor me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Supergirl,

jeetje meid, wat ontzettend schrikken zeg...Dan denk je alles onder controle te hebben en de beruchte 6 weken om te hebben en nu dit??!!

Ik hoop dat het dit weekend rustig blijft met die ontsteking en dat de AB goed z'n werk doet.

Laten we hopen dat het weer rustig word met je boobs.

Ik ga maandag zeker voor je duimen...

Heel veel sterkte.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF?

Damn, wordt een mens toch even stil van...

Ik ga zeker duimen voor je maandag, enig idee hoe dit nu plots komt?

Hopelijk is je koorts alweer wat gezakt, hou je sterk he meid!

Veel liefs, en al mijn kaarsen branden hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Say What???!!

Oh god Supergirl, dat was niet de afspraak hè!! :93:

Al die tijd niets gevoeld in je borsten?

Ongelofelijk wat een ommekeer zo van het 1 op het andere moment :(

Ik ga ook voor je meeduimen dat de antibiotica het eronder krijgt!!!!!

Héééél veel sterkte en beterschap!!!

Dikke knuffel!!!! :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

Nee, ik had totaal geen voortekenen hiervan, kwam zo ineens opzetten, dacht eerst dat ik ook ziek werd(net zoals mijn jongste zoontje en man) , was misselijk, rillerig, ben toen lekker op tijd naar bed gegaan, kreeg het maar niet warm...na 2 uur lag ik nog te rillen. Toen ben ik even in slaap gesukkeld en toen ik wakker werd had ik het zoooo heet. Heb toen even mijn temperatuur opgemeten en dat was toen 38.7 graden.

Toen gingen de alarmbellen rinkelen....mijn borst voelde ook raar en heet en ik zag tot mijn ontzetting dat er een flinke rode plek opzat....ik dacht...oh...nee he....foute boel :-( hoe kan dit???? zo'n goed en relaxed herstel gehad volgens het boekje.....

Heb toen direct de spoedeisende hulp van het SLAZ te Amsterdam gebeld en moest meteen langskomen, oppas voor mijn 3 kids geregeld (mijn mams is hier komen zitten) en toen waren we uiteindelijk tegen half elf 's avonds in Amsterdam (is een uur rijden...pfffff).

Emmer mee in de auto voor het geval ik moest kotsen, voelde me hondsberoerd...

Op de SEH kreeg ik na lang wachten een infuusje...dat ook nog eens verkeerd geprikt werd...PIJN...wow....heb al heel wat operaties en bevallingen meegemaakt maar dit was niet leuk....ik kon dat mens wel wurgen!

Daarna kreeg ik antibioticum door het infuus, dat is beter in eerste instantie dan pillen, via het infuus gaat het direct door de bloedbaan naar de plek waar het zijn moet en gaat er niks verloren.

De dienstdoende arts vertelde me dat ik er zeer rekening mee moest houden dat ik de volgende ochtend al vroeg door dr. van Selms geopereerd zou worden, om de prothese eruit te halen....ik was echt helemaal stil en verbaasd....ik zei....ik heb er al veel over gelezen, zit op een borstenforum...maar zo'n snelle gang van zaken heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik kreeg te horen dat ik moest blijven, moest dus nuchter blijven, werd uiteindelijk naar mijn kamer gebracht en heb werkelijk de hele nacht wakker gelegen :-(

Foto's van de borst van Rolingstone dansten over mijn netvlies....owww.....en de verhalen van Piepke (een ander geval maar toch....) die raasden door mijn hoofd.

Voelde me alleen en was zo bang...bah.....wat een nare film!!

Het woord....explantatie....doemde steeds maar weer op in mijn gedachten...

De volgende ochtend om 6.15 uur werd er weer een zakje antibioticum aan de infuuspaal gehangen, inlopen hiervan duurt een half uurtje.

De dame tegenover mij kreeg een uurtje later een lekker ontbijtje, ik moest nuchter blijven dus kreeg.....niks...

Tegen 8 uur kwam er een plastisch chirurg bij me kijken, ik kreeg te horen dat ik tot de avond moest blijven, de hele dag nog een antibioticuminfuus zou krijgen en dan met een fikse kuur naar huis mocht.

Ik had echt zoiets van....huh....en vertelde dat ik de hele nacht wakker gelegen had omdat mij de avond ervoor verteld was dat ik geopereerd zou worden en de prothese eruit moest.

Deze plastisch chirurg wilde het een kans geven, we waren wat aan het praten samen en zo uit het niets zei hij........ben je recent nog bij de tandarts geweest? ik zei....ja....paar daagjes terug....en heb je tandsteen weg laten krabben...ik zei ja....ook dat...

Ik had zoiets....welke kant wil je op ?!

Hij zei dat het kon zijn dat er bacterieen in m'n bloedbaan terecht zijn gekomen. En omdat ik pas geopereerd ben en alles nog niet goed ingekapseld is, is er een bacterie daar terecht gekomen. Had hij eerder meegemaakt met een mevrouw.

Hij zei dat hij even met dr. Nio ging bellen om te overleggen....

Ik mocht nu ineens direct naar huis...joepie!!!! moet thuis goed mijn temperatuur in de gaten houden, 's ochtends en 's avonds opmeten.

Als de borst roder wordt (hij heeft de rode plekken met een stift gemarkeerd) of ik weer hoge koorts krijg dan moet ik contact opnemen .

Hij wil nl. eerst met antibioticum proberen om de bacterie op te ruimen...hij heeft wel 3 keer gezegd....hopelijk loopt het met een sisser af....

Mocht dit niet zo zijn....dan wordt ik alsnog geopereerd en halen ze de prothese eruit.....slik.....

Wat Supergirl nu doet is veeeeel rusten...positief denken...en goed m'n pillen innemen...

a.s. maandag heb ik een afspraak bij dr. Nio....ben benieuwd wat hij gaat zeggen!!

Wordt vervolgd....

En ook hier bedankt voor jullie opbeurende berichtjes....zooooooo lieffff....doet me goed!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

**shock***

supergirl.... wat heb je een nacht moeten doorstaan zeg!!!

jeeeemig.. vreselijk lijkt me dat!

en kan me goed indenken dat er dan allerlei beelden door je hoofd heen flitsen!

Heel veel sterkte.. heel veel beterschap.. ik hoop dat je snel weer de oude bent!

en dat tandsteen verwijderen zo veel kan doen met je lichaam! wat wel weer fijn is dat je arts dit eerder meegemaakt heeft.

tjee wat zal je geschrokken zijn zeg....

zit hier op mijn stoeltje stijf van schrik.... (moet er ook bij zeggen dat ik afgelopen woe ook controle had waarbij ze tandsteen verwijderd hebben)... maar gossie... daar zou je toch nooit aan denken!!!!

nogmaals veel heel veel betrschap en sterkte!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Zo hey, wat een goede pc heb jij aan je bed gehad!!! :35: Die had werkelijk goed nagedacht voordat ie iets zei!!! Het zou wel enorm zijn als deze bacterie via tandsteen verwijderen in je bloedbaan gekomen zou zijn... Daar moet je toch niet aan denken??? En dan idd, op de zwakke plek gaat dat beestje zicht nestelen en broeden.... OMG!! :20:

Het heeft je dan wel een slapeloze nacht opgeleverd, maar pfffffffffff wat een ongelooflijk geluk heb jij gehad, dat je die ochtend precies DEZE pc bij je bed kreeg en niet die van de avond ervoor!!!

Als de koorts zakt en je je langzaam aan weer wat beter gaat voelen, heb je dikke kans dat het goed komt! Ik hoop het heel erg voor je!

Beterschap!!! en in het vervolg, als er iemand vraagt of ie naar de tandarts kan, na zijn bv, dan is het antwoord: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :107: :107: :107: :107: :107: :107:

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.