Ga naar inhoud

Supergirl : 13 september 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

Hier een berichtje van mij.

Gisterenmiddag thuisgekomen na 10 dagen ZH.

Bedankt best boobie voor je updates, wat ben je toch een grote schat!

Ik ben thuis met een fikse antibioticumkuur, 8 pillen augmentin per dag, we kregen het niet eens mee....ze dachten dat de dokter gek geworden was....zo'n hoge dosering!!

Ik heb mijn drain nog (al vanaf afgelopen donderdag).

Koorts is zo goed als weg, ben erg verzwakt, in 10 dagen tijd 4 kilo afgevallen, heb best wat pijn, slik daarom nog pijnstillers en ben van tijd tot tijd misselijk/diarree van de antibioticum.

Mijn borst is idd opengemaakt, gespoeld, kapseltje dat al om de prothese zat (opgebouwd in 7 wkn) heeft hij verwijderd omdat het daar ook natuurlijk vol kon zitten met bacterieen en verder nog wat weggesneden om het schoon te maken.

Ik moet nu mijn temperatuur in de ochtend en avond meten en de stand van het vocht/bloed in het flesje van de drain bijhouden, het gaat trouwens om 1 borst, mijn linker.

Ik lig veel op de bank, totaal geen energie, steeds koud...niks aan.

Maar het belangrijkste is dat ik mijn borst (prothese) nog heb....en hopelijk ook kan behouden. In het ziekenhuis heb ik 10 dagen lang een antibioticuminfuus gehad, dat komt direct in de bloedbaan terecht en op de plek waar het moet zijn. Met pillen ligt dat iets anders, vandaar dat ik mezelf goed in de gaten moet houden...ben er nog niet......

Nou, ik ga stoppen voor nu.....ben moeeeeee...

Dikke kus voor jullie allemaal!! en lief dat jullie zo meeleven!!

Supergirl

Ps. meiden...pas op!!!! ga niet naar de tandarts de eerste weken na je BV!!! er is nog niet zoveel over bekend...maar met tandsteen verwijderen kan er maar zo een bacterie in je bloedbaan komen!!! kijk maar naar mij....:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi supergirl!

ppff wat een stomme k*t situatie! ..

Zo erg dat je 10dagen in kliniek hebt moeten liggen , en je prothese er is uit geweest :(

Maar gelukkig heb je ze terug en ben je ze niet kwijt...

hoe dit toch kan gebeuren .. hou alles maar goed in de gaten,

en rust maar heel goed! en veel beterschap toegewenst! meis ik duim voor je!

hou je goed ! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha daar ben je!

Wat een verhaal zeg, alles voor de boobs noemen ze dat dan :)

Ik hoop dat je goed herstelt, neem je rust en genees snel he!

Want na al die ellende moet je dringend super veel bh's shoppen eens je op de been bent, heb je nu wel verdiend!

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Supergirl

pffff, je bent weer thuis!! Eindelijk weer bij je man en je kinderen!!! Laat je maar goed verzorgen door ze :)

Heeeeeeeeeeeel vervelend hoe het allemaal gelopen is meid, bah, moet er niet aan denken!!! Gelukkig heb je je prothesen nog en ik hoop echt dat dat zo gaat blijven. Houd rust, geef je lichaam de tijd om te herstellen. Geef alle energie die je hebt aan je herstel :) Dan móet het gewoon goed komen :35:

Hoop dat de ab zijn werk doet! en let goed op jezelf :)

Heel veel beterschap en rustig aan he (oh dat had ik al gezegd ;) )

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig gaat het iedere dag een klein beetje beter.

Slik trouw m'n antibiotica pillen en pak m'n rust, m'n man is de hele week in ieder geval nog thuis en regelt hier alles wat gedaan moet worden, verzorgd mij en de 3 kindjes.

Liefs, Supergirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat net even uitgebreid op de wc (last van diarree door de antibioticum) belt dr. Nio himself op m'n mobiel.

Hij vroeg me hoe het nu ging en hoe het met m'n temperatuur ging...of ik nog een koortspiek gehad heb.....gelukkig niet en met m'n temperatuur gaat het opzich ook goed :-)

Even verteld hoeveel de drain gelopen had....hij zei al...maar goed dat we die drain hebben laten zitten....anders had al dat vocht nu in m'n borst gezeten en dat is natuurlijk weer een broeinest voor bacterieen.

Morgen bel ik even met de poli om een afspraak te maken voor a.s. maandag, want.....dan mag eindelijk de drain eruit!!!! jippie!! heb er dan 12 dagen mee gelopen.....

Lfs, Supergirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey superwoman,

Fijn te horen dat het al iets beter met je gaat...

Best dat je niet met facetime belde, hahaha...

Hopelijk kan je drain er maandag uit, en kun je vanaf dan weer stilletjes opfleuren!

Maandag is D-day voor ons, ik heb dan mijn controle :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je thuis bent nu, veel sterkte en hoop dat het gewoon goed komt meid!!

Fijn dat je zo n lieve vent hebt ook die alles regeld en dat je gewoon je rust kan nemen.

Beterschap :116: :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die supergirl

Je zult Nio wel niet verteld hebben waar je was toen hij belde he ;):45:

Nou ja, wel heel lief dat ie zelf belt!!

En super dat je geen pieken hebt!!! Dat is écht een goed teken!! :D

Welke kleur heeft dat spul in je drain eigenlijk? En mag ik vragen hoeveel er nog per dag uit komt? Ben ik wel een beetje benieuwd naar (sorry :106: )

Nog meer beterschap!!! :116:

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liefffff, allemaal, bedankt voor jullie berichtjes.

B Boobie: het is rood en de drain loopt nog best veel....zo'n 50 cc per 24 uur. En van gisterenavond half 10 tot vanochtend half 7 heeft de drain 10cc gelopen (toen sliep ik lekker :-)

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Vlinder....het gaat goed en voel me steeds een stukkie beter...maar.....ik ben er nog niet.....tis nog steeds spannend....en dat blijft het de komende tijd nog wel even.

Maar......ik ga er ook vanuit dat het helemaal goed komt!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Supergirl,

jeetje meisie, wat moet je toch allemaal doorstaan??!!

Gelukkig gaat het nu weer iets beter met je, al zal het nog even duren voordat je echt herstelt bent. Dit is natuurlijk niet niks..Je lichaam heeft echt een knauw gehad nu

Gelukkig mag maandag die drain eruit..

Doe rustig aan en laat je maar verwennen door manlief.

heel veel sterkte voor de komende tijd!

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net weer gekeken, de laatste 24 uur heeft de drain 40 cc gelopen, veel zeg en dat na 8 dagen nog..maar net wat je zegt....het moet eruit...zou niet goed zijn als dit er allemaal in zou blijven zitten...broeinest voor de bacterieen zou dat zijn..

Had vanochtend 36.8 en net 37.4 gr. dus met de temperatuur gaat het goed!

Heb het alleen steeds ijs en ijskoud....ook al lig ik onder een dekbed op de bank....raarrrr...

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, zo raar is het niet dat jij het zo koud hebt...

Diarree..... put je uit!

Heb je nog veel last van diarree? Drink dan veel bouillon, of neem ORS! Dan wordt je zoutgehalte weer aangevuld.

Verder, warme dranken en veel fruit en groenten! Je hebt alle vitamientjes nodig nu. Misschien extra vitamine C 1000mg nemen? Ondersteunt je energie en weerstand.... En proberen veel water en thee te drinken, zodat je genoeg vocht binnenkrijgt. Je verliest veel vocht als je diarree hebt!!

Jouw lichaam neemt verder alle energie voor je herstel, wat een geluk is (van de ene kant)

X :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gelukkig niet zoveel diarree meer, ongeveer 5 a 6x per dag nog.

Kreeg in het zh loperamide...hielp niet eens....diarree was zo heftig in het begin dat het er doorheen brak....later hielp het wel voor een aantal uur.

Ik ben direct nu thee aan het maken, drink niet echt superveel....eet wel gezond en eet m'n fruit.

Bedankt voor je tips best boobie!!!!

Kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.