Ga naar inhoud

Supergirl : 13 september 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Afgelopen donderdag was het dan eindelijk "mijn dag" mijn langverwachte wissel, jippie!!! het voelde die ochtend toen de wekker ging om 5 uur alsof ik op vakantie ging..hahahaha.

Het regende, was donker en enorm druk op de weg, wat was ik blij toen we om 6.45 uur het ziekenhuis binnen liepen, even plassen en op naar de receptie om me te melden voor de operatie.

Leuk om erbij te vermelden dat ik totaal niet zenuwachtig was of geweest ben....ik had er dan ook zo naar uitgekeken en werkelijk de dagen weggestreept de maanden/weken ervoor.

Een verpleegkundige liep met me mee en wees me een kamer plus bed toe, ik mocht me omkleden in zo'n prachtige "Jomanda jurk" en kreeg 2 paracetamolletjes en een dormicum tabletje.

Er werd een vragenlijst met me doorgenomen met vragen zoals: naam, geboortedatum, waar ben je allergisch voor etc. de bloeddruk en temperatuur werden gemeten en op een gegeven moment kwam dr. Nio om alles nog even door te nemen en me af te tekenen.

Toen begon het "lange wachten" en werd ik uiteindelijk tegen uurtje of half 8 zo, met bed en al naar de verkoever kamer toegereden, daar lagen ook al een aantal andere patienten die werkelijk aan van alles en nog wat geopereerd werden of al geopereerd waren.

Weer werden mijn persoonlijke gegevens gecheckt, kreeg ik een infuusje en werd ik lekker warm ingepakt in de folie (owwww wat had ik het koud) kreeg nu wel heel erg het gevoel van....WOW...NU gaat het echt gebeuren...hahaha.

Tegen 8 uur werd ik de operatiekamer in gereden met bed en al en daar was dr. Nio en een aantal assistenten op de OK, wat was het er koud, gelukkig zei 1 mevrouw me....je krijgt straks een lekker warm dekentje van me, nou, dat klonk wel erg goed :-)

Nou, nog ff een dolletje, wat is dr. Nio toch een geweldige aardige, grappige man, echt zo leuk!

Toen kreeg ik een kapje met zuurstof op, waarin ik goed in en uit moest ademen en voor ik het wist........werd ik wakker op de verkoever afdeling met m'n 900CC Extra High Profile en......met drains.....pfff....dat is wel wat minder kan ik je zeggen. Mja, als het niet nodig was geweest had dr. Nio het niet gedaan dus.....voor het goede doel...

Al vrij snel mocht ik weer met bed en al naar mijn kamer toe, werd mijn man gebeld en....wat een tegenvaller, de drains liepen teveel, ze wilden het even nog een paar uurtjes aankijken. Dus moest ik vanaf half 11 tot 15.00 uur geduld hebben, daarna mocht mijn man eindelijk naar me toekomen. (vorig jaar had ik mijn BV in een privekliniek, toen mocht mijn man direct naar me toe.....wel verschillend dus....)

Tussendoor lekker boterhammen met jam gegeten, lekker!! en een paar bakjes thee. Uiteindelijk kwam om half 4 het verlossende antwoord dat ik naar huis mocht met drains.

Met behulp van manlief heb ik me aangekleed in m'n adidas joggingpak, lekker! En afgesproken dat als de drains niet meer dan 50 cc bijgelopen zouden zijn, ze er de volgende dag uit mochten.

Helaas hebben ze teveel gelopen en loop ik nog steeds met m'n drains....nu al de 4de dag.

Vanmiddag heb ik een afspraak in Amsterdam met dr. Nio en mogen eindelijk mijn drains eruit!! jippie!! wat een bevrijding is dat.....ik heb ze nu in een tasje zitten....je wilt niet weten wat een gedoe dat is...en een gesleep.....hahahaha.

Hehe...nu ff uitpuffen van het tikken van mijn verslag......borsten beginnen te tintelen nu en te branden....en m'n rug begint erg auw te doen.

Maar owwwww, wat ben ik blij met mijn nieuwe borsten!!!!!! heb al voorzichtig ff gespiekt de afgelopen dagen, vanmiddag uitgebreider, dan ben ik eindelijk verlost van die drains.....die zo naar in m'n zij geprikt zitten.....

XXX Supergirl

Ps. gelukkig heb ik niet veel pijn, heb ik een antibiotica kuur meegekregen voor 8 dagen en kan ik het af met alleen paracetamol. Ik heb ze voor de spier: Eurosilicone 900CC Extra High Profile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

HEY! Wat leuk,toch een verslagje aangemaakt! Super!!! :1big_boobs:

Nogmaals gefeliciteerd met je 900CC !!!! wowie,wil natuurlijk snel je fotos zien he! :38:

Leuk verslag trouwens,ja bij mij was het net of mn man niet weg was gegaan,hij stond dr gwoon toen ik wakker werd,hihi

dat was toch wel een fijn gevoel,dat ik niet in mn upppie was.

Maar wat een biggas zal je hebben 900CC Op de spier,whoehoei!En ook nog extra high,yessss. :101:

Een heel goed herstel gewenst en lkkr genieten van de verwennerij!

gr Vlinder :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

900CC :5: Wauw!

Gefeliciteerd met je boobs. Fijn dat na 4 dagen die drains er eindelijk uit mogen. Die dingen lijken mij verschrikkelijk. Maar ja, als het nodig is...

goed herstel en genieten van je boobies :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Supergirl

Gefeliciteerd met je boobs!! 900cc super!

En toch tijd en zin gevonden om een verslag te schrijven, echt leuk!! Ook een erg leuk verslag!

Jammer van die drains idd. Had ik de eerste keer ook. Overal die zak mee naartoe waar die dingen in zitten, niet handig nee haha.... Maar het is voor een goed doel, en vanmiddag ben je er weer vanaf :)

Een goed herstel gewenst he!!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag!! Wat lekker dat je je zo goed voelt,op die drains na dan.

WoooooW 900cc super joh!Ben heel benieuwd naar je fotos!!

nou ik ben morgen om 10.30 aan de beurt krijg hopelijk 600cc als t past(zal wel plaats genoeg in die hangvellen)

heb nu dus A ofzo iets dus hoop dat ze wel lekker groot gaan worden.

Een goed herstel!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes!!!! net weer thuis van dr. Nio, drains eruit, heeeeeeerlijk!!!! wat een feest, dr. Nio vond dat het er allemaal prachtig uitzag, mag morgenavond weer douchen, heeeeeeeerlijk!!!

Nu even lekker wat drinken met een koek.....zaaaalig, ff vieren dat de drains eruit zijn en alles zo lekker gaat.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Supergirl,

proost..op je boobs zonder drains... :51: ..hahaha...laten er er maar ranja bij denken.

Ik heb ook 4 dagen met zo'n plastic tasje gelopen...heerlijk toen ik daarvan bevrijd was.

En wauw.... 900cc uhp, ben ook benieuwd naar je foto's...

Herstel ze.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa, toch maar een verslagje geschreven, was ook eigenlijk best prettig om te doen op de een of andere manier.

Het gaat goed met de boobies, moet wel m'n rust pakken, anders slaat de koude hitte me uit en krijg ik meer pijn en steken in m'n borsten.

Vanochtend toen de kids naar school waren even heerlijk m'n bedje weer ingedoken en zowaar een uurtje of wat geslapen.

Merk wel dat ik een jasje uit gedaan heb door die narcose, ben erg moe en snel uitgeput...

Borsten net weer even opgemeten: 115 cm...wow....hahaha.....blij!!! ze voelen ook erg strak aan, gek prettig gevoel op de 1 of andere manier :-)

Vanavond m'n allerlaatste antibioticapil, ik zit nog op 8 paracetamols per dag...die heb ik ook nog wel nodig.

Voel nog steeds wel spierpijn en pijn, ook waar die drains gezeten hebben, daar is het ook een beetje blauw. De onderkant van m'n tepels zijn geel en hier en daar een bloeduitstortinkje...maar....valt opzich mee.

Bedankt voor alle reacties! fijn :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd supergirl!!

Wauw 900 cc, ben benieuwd naar de foto's :-) Ik voelde me ook heel moe na de operatie maarja logisch toch het is een flinke ingreep enne ik vond ze best zwaar in het begin dan moest ik ze met mijn handen vast houden wanneer ik ging lopen anders had ik het gevoel dat ze er af zouden vallen haha.

Ik wens je een goed herstel xx

liefs wonderfull

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nog steeds erg moe....vanochtend ging ik ook weer even op bed liggen en beetje tv kijken en tijdschriftjes lezen.....dan vallen m'n oogjes zo dicht....en lig ik zo een uurtje te pitten. Daarna voel ik me wel stukken beter :-)

Borsten zijn erg gevoelig en nog steeds spierpijnachtig gevoel na precies 1 week, neem nog steeds trouw mijn paracetamol in.

Moet zo lachen als ik in bed ga liggen om te slapen, dan liggen mijn boobies echt zwaar op m'n maag...hahaha....ontneemt me soms bijna de adem.....ben blij dat ik ze niet nog groter genomen heb :101:

Waar de drains gezeten hebben die 2 plekken doen ook nog aardig zeer bij bepaalde bewegingen met m'n armen.

Ik probeer wel de dagelijkse dingen weer een beetje op te bouwen, tafel dekken en opruimen, vaatwasser inruimen etc. steeds weer wat meer, rustig opbouwen.

Het lastigste van alles vind ik dat ik mijn kleine ventje niet op mag tillen, dat is echt balen....

Verder nog steeds helemaal in love met mijn boobies :55:

Thx voor jullie reacties!! lieffff :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik hou het graag op een H of I (hooguit) klinkt gezelliger :45:

Dat wordt online shoppen, verschillende maatjes bestellen en dan kijken welke het beste past :101:

Wat zijn die krengen zwaar zeg....hele last....om te dragen....hahahahaha....ik loop gewoon krom ervan. whoehaaaaaa....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel,

Nou, gaat opzich goed hoor.

Zijn nog wel erg zwaar, vooral als ik ga liggen....voel je echt wel dat er 2 kilo op je borst ligt...heeft even tijd nodig om te wennen...

Was vanochtend even naar de dokter (niet voor de boobies) maar was blij dat m'n mannetje mee was, kon ik hem tenminste een hand geven, voelde me wel wiebelig zo buiten huis.

Zijn de naweeen van de narcose....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.