Ga naar inhoud

Supergirl : 13 september 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Supergirl,

pfffff..nog een weekje met drain! Maar alles voor het goede tieten-doel!

Ik hoop wel dat je niet meer misselijk voelt. En de koorts, is die nu ook helemaal weg?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koorts is gelukkig over, maar heb de drain voorlopig nog wel ff.

Hij loopt nog steeds zo'n 40 cc donkerrood bloed/vocht...ik blijf maar naar die slang turen om te kijken of de kleur al lichter wordt...maar helaas....nog niks geen verbetering :-(

Het duurt me allemaal veel te lang....maar tis niet anders :-(

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kop op meid!

Alles gaat over :)

Ik moet nu maandje wachten en houd het nu al nie meer, constant in de spiegel kijken of er al verandering is en er in knijpen, haha... En jezelf vanalles wijsmaken dat ie harder of zachter is hihi....

In elk geval: we hebben samen afgeteld naar onze 900's, nu gaan we samen aftellen naar gezonde 900's...

Tickertje maken?

Veel liefs

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaa, Bboob...alles gaat over en we gaan nu samen aftellen naar gezonde 900's...heel mooi gezegd!!! doen we!!!

Gooi er maar een tickertje tegenaan meis....strak plan!

Ik ken dat...dat voor de spiegel staan en kijken, draaien en voelen....doe precies hetzelfde...hahaha...

Dikke kus xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer een dag voorbij :)

Hoe gaat het vandaag met je?

Hier nog geen verandering, maar vrees als ik ze elk uur bekijk ik t ook niet zal merken he :)

Al wat minder vocht met dat draingedoe?

En wannneer mag je terug?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bboob,

Idd, weer een dag voorbij.

Vandaag had ik een wat mindere dag, erg moe, duizelig en misselijk, dus tot half 4 op bed gelegen en daarna lekker opgefrist en schoon joggingpak aangetrokken.

Vanavond tegen 8 uur belde dr. Nio op m'n mobiel om te vragen hoe het ging.

Hij zei dat die drain niet eeuwig kon blijven zitten dus mag hij er volgende week donderdag uit!! dan heb ik hem precies 3 weken ingehad.

Vandaag heeft de drain weer 40cc gelopen....wordt maar niet minder helaas, de kleur lijkt ietsjes lichter...maar niet veel. Dr. Nio zei dat de drain wellicht op een bloedvaatje zit...vandaar de kleur en hoeveelheid.

Volgende week donderdag dus een spannend dagje....

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me toch een fijne man he, is toch geruststellend als hij je belt toch?

Ik hoop dat je niet weer op de wc zat :)

Uitkijken naar donderdag dus, en hopen dat er minder loopt tegen dan he!

Tegen kerst ben je weer beter, en het nieuwe jaar kun je weer als nieuw inzetten meid!

En super veel bh's shoppen in de solden ( of is dat niet zo in NL )

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeetje mina wat een gedoe met die rotdrain :(

Dat is dus echt geen pretje.

Wat zul jij onwijs opgelucht zijn dat het ding straks verwijderd is, en je gewoon je bewegingsvrijheid weer terug hebt :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieverds,

Drain is er vorige week donderdag bij de huisarts uitgehaald.....eindelijk!

Opzich gaat het goed, nog wel pijn aan de borst, doortrekkend naar de oksel en lamme arm gevoel...

Gisteren eindelijk na 3 weken voor het eerst gedouched....pfff.....

Komende weken nog 8 antibioticum pillen per dag....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren eindelijk na 3 weken voor het eerst gedouched....pfff.....

Hihi ja, begon je al te ruiken tot hier :45:

Nou, flink je pillen nemen en rusten dan maar verder hé :)

Maar het ziet er allemaal goed uit? T gaat de goede richting op?

En als je je verveelt: er is altijd de tietensite :49:

Laterzzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey BB,

Ben m'n conditie/energie weer aan het opbouwen, dosering antibioticum is inmiddels teruggebracht naar 3 (waren 8 pillen).

Ik ben nl. 10 kilo afgevallen door diarree en misselijkheid en daardoor weinig kunnen eten...

Borst doet nog wel zeer (normaal na 5 1/2 week)? voelt als een spierpijn.

Heb sinds een week op m'n borstkas en borsten rode jeukende bultjes en giga gevoelige tepels....auw!! soms kan ik me niet inhouden en dan blijf ik krabben of schuren met een handdoek....lekker maar pijnlijk...pffff.

Smeer er calendulan zalf op, verlicht iets.

Hoe is het met jou in het verre warme Spanje? hoelang blijf je daar nog? werk je er ook meis? bevalt het nog goed?

XX Supertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

jemig supergirl

wat een nachtmerrie!!

heb net heel je verhaal gelezen maar phoe zeg

wie had dat nou verwacht dat je zoveel problemen kan krijgen met je nieuwe boobs/ tandarts

ik hoop dat nu ook echt voor je dat je snel weer de oude wordt en echt kan genieten.

met man en kinderen

heel veel sterkte en een goede genezing toe gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjee, dat het tandartsbezoekje je zoveel ellende zou bezorgen had je nooit verwacht. Het duurt nu ook wel erg lang. Weet je al hoe lang je nu nog ongeveer aan de AB moet? Wel fijn dat het al zo is afgebouwd, maar op naar de 0 en dat je langzaam weer wat kilootjes kan aankomen. Sterkte nog meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Supergirl

Pfff 10 kilo kwijt!! Dat is geen niet weinig!

Nu je nog maar op 3 pillen zit, gaat het beter met de diarree en misselijkheid?? Hoop het voor je, want het wordt tijd dat je weer wat kunt gaan eten en zo....

Dat je nog pijn aan je borsten hebt, heeft daar denk ik ook wel mee te maken.. Je lichaam krijgt heel wat te voorduren, niet alleen de infectie en die vele AB, maar dan ook nog minder voedingsstoffen binnen krijgen en door de diarree wordt alles minder opgenomen in je lijf, dus je vitaminegehalte en mineralen, zullen niet op peil zijn....

Hoop dat je weer wat kunt aansterken en dat je over een tijdje eindelijk weer kunt genieten!!

Hier alles goed, het weer is ook best lekker. Overdag een graad of 16-19 (in de schaduw :) ) In de zon kan het nog echt bikiniweer zijn :D

Ik werk hier niet (thuis ook niet trouwens), en we blijven zeker tot april, dus de winter is nog niet voorbij :)

Succes met je verdere herstel. Hoop dat het nu alleen nog maar bergopwaarts met je gaat!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Superlady,

Ik hoop dat je fijne feesten heb gehad, en dat je flink wat kilootjes bent bijgekomen daardoor!

Hopelijk gaat alles nu eindelijk goed met je boobies, ik wens t je in elk geval toe voor 2013

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Lieve borstenvriendinnen,

Even een kleine update.....tot 8 februari moet ik nog door met de antibioticumpillen....dan mag ik eindelijk stoppen en heb dan precies 3 maanden pillen geslikt. In het begin zelfs 8 pillen op een dag!!!! nu nog "maar" 3 stuks.

Dan wordt het volgens dokter Nio even heeeeeeel spannend vanaf 8 februari als ik stop met de pillen......want de infectie kan dan terugkomen.....en dan pas in mei kan ik zeggen.....ik heb het eindelijk overwonnen!!!!

Dan ben ik dus 7 maanden onderweg geweest met mijn herstel vanaf het ontstaan van de infectie in mijn borst.....wat een heftige tijd kan ik jullie zeggen!!!!

Kus, Supergirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.