Ga naar inhoud

Supergirl : 13 september 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Tsjee, wat een verhaal zeg! Fijn dat het weer beter gaat en je waarschijnlijk over een paar dagen van de drain af bent. Lief dat dr. Nio je gebeld heeft om te vragen hoe het gaat, echt een geweldige chirurg als je het mij vraagt. Maar dat dit je allemaal is gebeurt door het simpele en onschuldig lijkende tandsteen verwijderen. Daar moet wel meer aandacht voor komen. Heel veel sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren had ik een goede dag! voelde me voor het eerst bijna "normaal".

Vandaag helaas een minder dagje, vanochtend al doodmoe opgestaan, dat is tot nu toe gebleven, misselijk ook...bah, niks aan.

De drain loopt nu na 11 dagen nog steeds best veel...gisteren 40 cc en zo te zien ga ik die stand vandaag ook weer halen....hoop toch echt wel dat dr. Nio hem er morgen uithaald op dag 12....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren had ik een goede dag! voelde me voor het eerst bijna "normaal".

Vandaag helaas een minder dagje, vanochtend al doodmoe opgestaan, dat is tot nu toe gebleven, misselijk ook...bah, niks aan.

Genezen gaat met ups en downs en je hebt een 'updag' gehad gisteren en daar moet je nou eenmaal de dag erna van bijkomen ;)

Morgen misschien weer een betere dag :)

Ben je nog braaf genoeg aan het drinken? ;)

De drain loopt nu na 11 dagen nog steeds best veel...gisteren 40 cc en zo te zien ga ik die stand vandaag ook weer halen....hoop toch echt wel dat dr. Nio hem er morgen uithaald op dag 12....

Pffff, dag 12, das lang he... Héél vervelend, maar wel oh zo belangrijk!!! Zonder die drain had je waarschijnlijk je prothesen niet meer.....

Hoop ook voor je dat ie er morgen uit mag en als het niet mag, dan is dat jammer, maar waarschijnlijk wel een weloverwogen besluit van Nio :)

Succes morgen!!!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren had ik dus een mindere dag.....en de avond verliep ook geheel niet zoals gewenst...

De laatste 3 dagen had ik geen verhoging meer.....gisterenavond voelde ik me rillerig en totaal niet lekker en misselijk.....temperatuur opgemeten....die was in eens 37.8....wow......en een uurtje lateer 37.9....stressen!!! niet normaal.

Ik weet dat het nl. nog steeds mis kan gaan....beelden van de afgelopen zh opname vlogen voorbij op mijn netvlies. De angstige nacht met hoge koorts! de plotselinge operatie....bah!!!

Ik was zooooo bang om toch gisterenavond het zh te moeten bellen en terug te moeten....

Gelukkig moest ik nog 2 keer medicatie innemen....die van 6 uur en die van 10 uur....

Einde van de avond nam godzijdank de verhoging af!!....tot 37.4 om 21.30 uur.....pfffff......

En vanochtend was mijn temperatuur 37.0 (normaal gelukkig)....

Zometeen om 11.00 uur een afspraak met dr. Nio....

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden,

De drain zit er nog in....voorlopig zeker nog wel!

Loopt nog steeds te veel (40cc) per 24/u. en de kleur is donkerrood...en moet lichter van kleur zijn/worden...

Als hij hem er nu wel eruit gehaald had kon er een bloedklonter ontstaan vertelde hij....waarin zich bacterieen kunnen gaan nestelen en daar kan de antibiotica never nooit bij...dussss...

Waarschijnlijk nog een week met de drain...of langer plus weer een dikke dosis antibiotica voor nog eens 3 weken....heb nog voor 1 week....dus nog 8 pillen augmentin per dag voor de aankomende 4 weken. Daarna waarschijnlijk dosis halveren voor nog een tijd.

Dus....nog even een maand (heftige) diarree en misselijkheid...och.....ben al 5 kilo afgevallen...kan het lijen....gaat makkelijk zo ;-)

En dan.....na 3 maanden kunnen we pas zeggen.....we hebben de strijd gewonnen....

Tot die tijd blijft het spannend en moet ik me heel erg rustig houden zodat mijn lichaam al mijn energie kan gebruiken om de infectie te bestrijden. Ik mag werkelijk niks doen...alleen rusten op bank/bed en beetje rondlopen in huis.

Nou....ik baal wel dat ik voor de feestdagen geen kadootjes plus mooie feestkleertjes voor mijn drietal kan kopen....maar manlief gaat me helpen met de kadootjes en kleding heb ik eigenlijk nog wel genoeg...hoe bedoel je mijn grootste hobby is shoppen ;-)

Tot zover ladies!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooohmeid wat erg allemaal!!!! Hoop dat het nu gewoon in een lijn berg op gaat met je..heb je wel verdiend na al die ellende en angst.

Ja de kilo s vliegen dr af ,geloof je graag is dan ook t eenigste voordeel he.

Nou veel sterkte!!!

xx

Moet je internetshoppen,zit niks anders op meid!

Of je vraagt je man of ie een tietenmobiel maakt(rolstoel met zon plankje waar je je tieten op kan leggen)

en dan kan hubby je overal naar toe karren!

Nou alle gekheid op n stokje,ik wens je heel veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh meissie wat naar :(

Kan je geen andere antibiotica kuur krijgen/vragen aan Dr.Nio,

het klinkt wel als of je er allergisch voor bent :(

Er zijn namelijk vele soorten antibiotica kuren, had ook twee kuren gehad waar ik allergisch voor was. Maar de laatste 3e kuur die ik had gehad had ik alleen een wat rommelige buik als of ik de hele tijd honger had ofzo meer niet.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pety...hahahah....tietenrolator....hilarisch :-)

Tijgertje: ik heb 4 verschillende antibiotica gehad in het begin in het zh......en een kweek om te bepalen welke bacterie actief is en welke antibiotica ik daarvoor moet hebben.

Dat is deze die ik nu gebruik, hij slaat goed aan...en de bijwerkingen...tja....die neem ik maar voorlief...als ik op deze manier mijn tiet kan behouden...moet het maar even he.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt hebben ze het helemaal op kweek gezet :-O

Goh..

Inderdaad dan is het maar ff afzien :(

Maar ik heb nog wel een positieve kant hoor voor je :)

De positieve kant van al dit ergs is dat een paar kilootjes minder natuurlijk nooit kwaad kunnen :) En je hoeft er niet eens voor te zwoegen in de sportschool..

Altijd handig net voor de kerstdagen, kan je extra genieten van al het lekkers :D

Een geluk bij een ongeluk!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Supergirl

Dus toch je drain nog.... Heel vervelend, maar wel een goede beslissing denk ik!! De kleur van je 'vloeistof' moet eerst richting oranje gaan en dan richting geel. Het moet wel helder zijn dan, dus niet troebel, op een enkel 'vlokje' na. Goed om te horen dat Nio de juiste beslissing genomen heeft!

En ja... nog lang die augmentin.. pfff, daar zul je wel de schijt van krijgen (sorry, woordgrapje)

Probeer zoveel mogelijk te drinken en drink ook bouillon en thee, dan heb je je mineralen tenminste op orde. Zeker als je minder kunt eten door de misselijkheid van de ab! En probeer eiwitten binnen te krijgen, dus via vlees, vis, en eieren bijvoorbeeld. Dan val je niet zo veel af. Liever je aardappelen laten staan, dan je vlees (als je de geur ervan kunt verdragen :) )

Doe het rustig aan en geef je lichaam de tijd om volledig te herstellen. Het is jammer dat je nu niet kunt shoppen, maarja, hey, alles voor het goede doel he!! Je hebt je borsten nog en volgens mij is dat nu toch echt het állerbelangrijkste he ;)

En inderdaad, wat Pety al zegt: internetshoppen!!

Hoop dat alles goed blijft gaan!!!

Heel veel beterschap!

:53: BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supergirl!

Ik wil ook nog veel beterschap wensen! Ik bewonder het echt dat je nog altijd zo positief denkt na al wat je hebt meegemaakt!

Hopelijk gaat het elke dag een beetje beter.. Dus rust maar goed en met internetshoppen kan je u natuurlijk ook bezighouden :).

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.