Ga naar inhoud

xbeyondx : 22 januari 2013 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Het gaat zo daar zijn, die bv! :) Zo spannend hé :) Ik kan het me nog zo voorstellen :)

Ik kan je geruststellen! Ik zou het morgen weer doen, echt waar! Ik heb 420 eurosillicone voor de spier en heb 3 dagen pijnstillers genomen en nu enkel voor het slapen gaan nog 1 maar dat ga ik vanaf deze avond ook weer laten :) Het nadeel van je zo goed voelen is dan weer dat je misschien toch snel teveel gaat doen. Ik kijk een naar mezelf, want ik heb niet kunnen stilzitten en heb toch hier en daar wat gedaan in het huishouden. Niet dweilen en stofzuigen natuurlijk, maar wel opruimen enzo.

Ik ben er nog elke dag blij mee! Het is zeker alles waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb je topic mee gelezen!!

Ik ga ook bij dr Nio, 7 februari alleen ga ik in het ziekenhuis SLAZ.

Tijdens het consult waren we ook uitgekomen op de euro maar heb later toch gewisseld naar de natrelle puur omsat ik ook bang was voor die rimpels..

De prijs zou hetzelfde blijven en mijnn gevoel ging toch uit naar natrelle..

Hoe is het met de spanning? Spannend he! Ik ben ook aan het aftellen!!

Hoe laat ben je aan de beurt? Ik mag om 07:00 al :)

Ik krijg natrelle 385cc dual plane high profile.. Ik ben heel erg benieuwd hoe ze gaan worden!

Ik ben benieuwd naar je verslag ;)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey nienes,

voor mij maakte die 700 euro die het scheelt tussen park medisch centrum en SLAZ niet zoveel uit aangezien ik het toch niet zelf betaald heb en nu ben ik maar 10 minuten van huis haha.

ik was ook eerst op de euro uitgekomen met de 85% filling, maar zoals jij zegt bang voor rimpeling ben ik overgestapt op de mentor high profile. ook omdat ik toch niet echt van punttieten hou en je hiermee wat extra bolling krijgt!

en zeker spannend!! kan echt niet wachten tot ze er zitten! en bofkont! ik was ook eerst om 7 uur maar donderdag belde ze om me te laten weten dat er wat probleempjes waren met het schema en ik naar 2 uur smiddags ben verplaatst! dus nu ga ik me de hele ochtend mezelf lopen opvreten haha. ach kan ik wel wat extra dingetjes doen voordat ik ze niet meer kan doen, zoals de rattenkooi schoonmaken haha.

ik krijg dan de mentor 450cc high profile, en kom van een 75AA, dus hoop toch wel richting de D te gaan, maar we zullen zien!

xx melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey wendy,

jaa dan voor jou ook nog maar 3 daagjes! nu komen de momenten dat ik denk dingen vergeten te zijn wat ik allemaal nodig heb!!

heb bio-oil voor de littekens, amandelolie voor bovenop mijn borsten, genoeg kussens, sport bh's, krukje om me bed makkelijker op te komen. wat oh wat mis ik nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm zit even te denken maar kan zo snel niet verzinnen wat je verbergen bent haha

Misschien nog extra vitamine pillen

Ik heb van me dokter voor 2 weken slaappillen gekregen aangezien ik absoluut niet op me rug kan slapen en al slaap problemen heb

Zo hoop ik dat ik toch op me rug in slaap kan vallen haha

Verder zou ik het ook niet weten

Oja dikke sokken voor na de bv schijnt daarna nogal koud te zijn als je wakker word haha

En nagels knippen want dat kan daarna ook even niet :P

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat voor vitamine pillen precies? gewoon vitamine e dingetjes van de kruidvat ofzo? en ik slaap altijd al op me rug dus dat is gelukkig geen probleem.

en dokter Nio zei dat het in ieder geval een bh maat wordt voor een D cup, dus daar gaan we dan maar op hopen! hij zei er wel bij dat het natuurlijk altijd groter of kleiner kan uitvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daar heeft hij ook gelijk in.
gewoon afwachten hoe het wordt heb ik ook gedaan.
en zie bij mij bh label E met 275 cc maar ogen meer als een C vind ik zelf.

ik nam vitamine C alleen verder arnica pillen maar was als nog flink blauw maar dat heb ik altijd al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen idee waar vitamine E voor wordt gebruikt haha.
ja arnica wordt gebruikt tegen blauwe plekken ect maar of het echt helpt weet ik niet hoor!ik kon ze bij ons in de buurt bijna nergens vinden alleen de etos in de oosterhof had ze ;)
moet wel zeggen dat ik vitamine C al 3 weken van te voren ben gaan gebuiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me dat eens zitten bekijken, maar schijnt dat er maar heeeeel weinig alcohol in die druppels zit..... Alcohol verdunt het bloed, daarom kun je het beste ook voor je operatie al een paar dagen geen alcohol drinken en erna ook even niet. Maar... het gehalte alcohol in die druppels lijkt me verwaarloosbaar.

Echter, ik ben er nog steeds van overtuigd, dat die middeltjes helemaal niks helpen ;) En van blauwigheid afkomen, dat ligt aan je voedingstoestand en aan je weerstand en de plaats waar de blauwe plek zit (of het een goed doorbloede plek is :) )

Dus als je ze wilt nemen, is dat geen probleem, maar noodzakelijk is het niet.

Die vitaminen zijn vele malen belangrijker ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb niet echt veel kunnen vinden door de 2+1 gratis actie was alles op haha.

heb wel extra aloe vera hydraterend gel van de tuinen erbij gekocht, moest ook verkoelend werken.

dus denk dat ik dan in de ochtend dit smeer en in de avond de bio oil, of andersom weet ik nog niet haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.