Ga naar inhoud

xbeyondx : 22 januari 2013 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Heb je ook geen kussens op de bank liggen ofzo die je misschien kunt gebruiken? Tuinstoelkussens eventueel? Lijkt me wat zachter dan handdoeken :)

En BB dat is idd wat de apotheker ook zei, dat het verwaarloosbaar was. Ik weet niet of het wel of niet helpt, dat spul.. feit is wel dat ik zelfs op de dag van de operatie totaal niet gekleurd was, leek wel niks met me gebeurd te zijn :P je weet het nooit he haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie
Heb je ook geen kussens op de bank liggen ofzo die je misschien kunt gebruiken? Tuinstoelkussens eventueel? Lijkt me wat zachter dan handdoeken :)

En BB dat is idd wat de apotheker ook zei, dat het verwaarloosbaar was. Ik weet niet of het wel of niet helpt, dat spul.. feit is wel dat ik zelfs op de dag van de operatie totaal niet gekleurd was, leek wel niks met me gebeurd te zijn :P je weet het nooit he haha.

dat is waar: you never know ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel!!

nu komen echt de momenten door van heb ik wel het goede aantal cc's gekozen? zal het dalijk te klein of toch te groot worden. want nou als het toch niet zo mooi wordt als ik dacht.. zulk soort dingen haha. maar ik probeer gewoon lekker positief te blijven, ik heb dalijk boobies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik me trouwens afvraag.. ik werk bij de manege wat best hard werken is, na die 6 weken rust, moet je dan weer opbouwen in hoeveel werk je doet of kan je gewoon gelijk al bijna helemaal terug naar de normale routine? ik zal natuurlijk naar mijn lichaam luisteren dat wanneer het pijn doet ik gewoon even stop.

al denk ik niet dat ik nog langer daar ben want de baas houd niet van liegen, en hij vroeg wat voor operatie ik ging doen, en toen floepte het al gelijk eruit dat ik iets voor me schouder ging doen (wat ik tegen de meeste bemoeials zeg). ik had eigenlijk moeten zeggen dat ik het prive wou houden. en ik denk niet dat ik dalijk die grote tieten kan verbergen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Oeps ;) ik ben ook benieuwd of je gelijk alles mag na 6 weken, ik zit beetje met hetzelfde probleem.. Ik lees even met je mee om te zien waar voor reacties je krijgt.

Daarnaast denk ik trouwens dat je baas misschien wel begrijpt waarom je liegt. Het is een man hè haha, hij snapt vast wel dat je het met hem niet graag over je borsten hebt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja, denk alleen wel dat hij dan gaat zeggen dat ik had moeten zeggen dat ik het prive wou houden.. ach de manege gaat toch dalijk ten onder aangezien hun vanaf 1 maart daar alleen nog maar zitten tot er een nieuwe huurder is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan je nog wel een mailtje sturen naar je baas, dat je een operatie laat doen die prive is. En dat je een beetje in paniek raakte en daardoor zei dat het voor je schouder was. Maar dat je het toch prettig vind om het eerlijk te houden.

En dat je na de zes weken rust niet meteen kan beginnen met alle zware klussen (zoals de stallen mesten enzo)En ik zou als ik jou was ook erg opletten met opzadelen, ik weet niet hoe groot jij bent, maar altijd als ik moet opzadelen til ik altijd boven mijn hoofd hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke bedankt voor de tip, zal denk ik dan me vriend even langs laten gaan voor de email, het is gelukkig maar stage dus als ik me stage daar verlies is het opzich geen ramp haha.

en in de ochtend beginnen we altijd met biksen, daarna stapmolen schoonmaken met bezemen (maar rustig aan doen), en daarna altijd diehard stallen uitmesten (mag geen 2 seconde rust nemen), zal maar vragen of ik dit dan kan overslaan. daarna is het meestal gewoon klusjes doen zoals schoonmaken en paarden buiten/binnen zetten. verder niks opzadelen, hooguit als we gaan longeren.

oja en heb gebeld, mag 6 uur van tevoren niks eten of drinken meer. dus wordt morgen 8 uur opstaan om even wat licht te eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel allemaal! dat vroeg slapen ging uiteindelijk niet door haha. toch maar even alles nog klaar maken voor morgen, wou ik morgen eigenlijk gaan doen, maarja je zet 1 ding weg en gelijk slaat het aan en heb ik alles gedaan haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal nu onderweg zijn, spannend!!!! Om antwoord te geven op je vraag in de shout: na 2 weken ofzo. Ik durfde ze niet los te laten omdat ze me dan KO zouden slaan. Je merkt vanzelf wanneer je er aan toe bent. En je vriend, die heeft 2 werkende handen toch? ;)

Succes straks! Dikke knuffel voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.