Ga naar inhoud

xbeyondx : 22 januari 2013 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

hey iedereen.

ik ga morgen een consult afspraak maken en zal ook snel aan de beurt zijn hiermee.

toch wil ik niet onvoorbereid aankomen en wil ik genoeg weten.

hier dus een paar vraagjes:

wat is medium, high en extra high profile? wat bedoelen ze hiermee?

wat is nou het verschil van voor de borstpier, achter de borstspier of dual plane?

welk merk is beter, mentor of mc ghan?

ik heb nu een 75AA cup en zou graag richting de D willen, hoeveel cc zou daar eventueel voor nodig zijn? (ik weet dat je dit natuurlijk niet zo kan zeggen maar een ongeveer zou fijn zijn!). ik hoor ook dat als je een maat in gedachten hebt, dat je beter iets groter kan gaan omdat ze dan meestal een cup kleiner zouden kunnen uitvallen. zou ik in mijn geval voor dubbel D moeten gaan dan?

ik hoorde dat er ook een verschil was van een D cup en een bh maat D cup. wat is dan het verschil hiervan?

ik las ook iets dat als het minder afgevuld is je minder rimpeling zou krijgen, wat bedoelen ze met afgevuld?

wat is beter, cohesieve of gewoon normale?

zo dat waren mijn vraagjes (haha toch meer dan ik dacht) voor even. zal vast wel weer met meer komen haha.

alvast bedankt met helpen!!!

groetjes melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

zo hallo dames! ik dacht ik moet me nog even voorstellen.

ik ben melissa en 18 jaar oud. ik kom uit zevenhuizen. en heb kleine borsten haha.

ik ben zelf nu 75AA en zou graag ergens rond de D willen komen te zitten.

ergens rond me 12ste/13de kreeg ik borsten en had toen al grote, maar zodra ik 14/15 werd had ik opeens de kleinste en zag ik in dat ze ook nooit meer zouden gaan groeien. ikke was niet blij toen :(. ik hou van grote borsten en ik vind het daarom zo vervelend dat ik zelf zulke kleine heb.

zelf heb ik nooit genoeg geld om het te betalen en daarom heb ik me aangemeld op myfreeimplants.com, en het werkt echt! dus ik ga er nu echt in geloven dat ik dalijk met grote borsten rond loop! ik zit al op de 1670 euro, heb nog een lange weg te gaan maar ik kom er wel!

ook ga ik morgen een afspraak maken met de chirurg zodat ik het totale kostenplaatje weet.

maar omdat ik nog super veel vragen heb over hoe en wat en voorbereid wil zijn op de consult, heb ik me hier aangemeld om een topic met vraagjes te maken.

zo dat was het wel nu.

groetjes melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is een site waar je gratis voor je implantaten kan sparen. er zijn dan mannen die geld kunnen doneren aan jou. dit komt dan niet gelijk op je rekening terecht maar bij de mensen van mfi. en zodra je het hele bedrag bij elkaar hebt dan wordt het naar je chirurg gestort :). het klinkt wel als een site waar je dingen moet doen voor mannen, ook al zullen ze dit wel leuk vinden natuurlijk. maar er zitten genoeg meiden tussen die HOF (hall of fame) hebben bereikt zonder ook maar 1 kledingstuk uit te trekken.

ik ga trouwens naar het park medisch centrum aan de hoofdweg, bij dokter nio. heeft iemand ervaring met hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag zelf kiezen welke chirurg je wilt. en je foto's kunnen niet echt goed gevonden en bekeken worden zonder dat je aangemeld bent. en je kan altijd alle foto's in private zetten en dan weet je zeker dat alleen mensen die aangemeld zijn ze kunnen zien.

ik zat er ook aan te denken naar dr. plover te gaan omdat het wel makkelijker is, maar toch ook moeilijker aangezien ik erheen moet rijden voor consult en daarna nog een keer voor de operatie zelf en het toch een eindje reizen is. hoor wel goede verhalen over hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi tjikkie,

oh wat leuk!

en ik had daar nog niet van gehoord, ga het eens even opzoeken. maar wat krijg je dan voor die 3100? welk merk ect?

en heb je ervaring met dokter nio?

en het erheen en terug rijden kost natuurlijk ook wel weer geld, en moet dan ook iemand hebben die me erheen rijd (nog geen rijbewijs). en heb al een hele goede ervaring met het park medisch centrum. voelde me daar helemaal top!

en ik ga morgen een afspraak maken met hun. vorige keer kon ik diezelfde week nog terrecht dus verwacht dat ik wel snel me consult heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook getwijfeld over park maar toen ik ging zoeken en navragen kwam ik bij andere PC's uit en wist ook niet dat nio daar werkte.heb geen ervaring met hem.

iemand van het forum wees me op het SLAZ(sint lucas andreas ziekenhuis) want ik wilde graag bij dr van Selms en die werkt daar.

ja dat van vervoer snap ik...ik heb de luxe dat ik een eigen auto heb ;)

ben al op 2 consulten geweest maar kan mijn BV pas okt doen en waars moet ik die zelfs verzetten naar nov :(

ik krijg bij het SLAZ natrelle (voorheen mcghan) maar geloof dat nio liever met eurosiliconen werkt wat ik hier van t forum heb begrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ik wil geen eurosilicone., dus ookal zou hij deze aanraden ga ik zelf gewoon zeggen dat ik deze niet wil. maar verder is hij wel een goede pc toch? ik lees namelijk van wel overal.

ik zat ook te denken aan velthuis kliniek, aan dokter heike klepetko.

maar waarom heb je uiteindelijk niet voor het park kliniek gekozen? buiten de reden om dat dr van selms daar niet werkte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de prijs o.a. voor 700 euro wil ik wel een stukje rijden ;)

volgens mij is nio wel goed hoor heb tenminste geen slechte verhalen gelezen.

ben nog wel een beetje aan het rond kijken want er is me weinig cc's aangeraden omdat ik weinig borstweefsel heb.

ben zo bang dat ik ze nog te klein vind haha maar heeft iedereen wel die twijfels

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tjikkie, en omdat ik via MFI betaal moeten ze dat wel accepteren, en omdat het een ziekenhuis is wil dat nog niet zo snel gebeuren, privekliniek heb ik beter kans daarop.

@linsxaap, ik hoorde juist slechte verhalen over eurosilicone haha. maar het is wel moeilijk hoor, want de ene zoals jij zegt nu dat eurosilicone goed zijn, maar de ander zegt weer mentor. en een ander zegt weer dat natrelle de beste zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey iedereen.

ik ga morgen een consult afspraak maken en zal ook snel aan de beurt zijn hiermee.

toch wil ik niet onvoorbereid aankomen en wil ik genoeg weten.

hier dus een paar vraagjes:

wat is medium, high en extra high profile? wat bedoelen ze hiermee?

Misschien dat deze foto het duidelijk maakt ? :

http://www.delucapla...les-345x275.jpg

Low profile is plat en breed, en hoe hoger het profiel... hoe smaller ( en hoger/langer) de prothese en hoe dikker dat hij dan wordt.

wat is nou het verschil van voor de borstpier, achter de borstspier of dual plane?

Uhm... het verschil? Voor de borstspier wordt een prothese alleen geplaatst als je voldoende eigen weefsel hebt. Als je dit niet hebt, dan zou je de rand van de prothese gaan zien en krijg je een balletje op je borstkas. In die gevallen kan een chirurg besluiten om achter de spier te plaatsen, of dual plane ( bovenste deel van de prothese zit dan achter de borstspier, en het onderste gedeelte van de prothese zit dan alleen achter het spiervlies) Je borstspier word dan doormidden geklieft/gescheurd/gesneden.

welk merk is beter, mentor of mc ghan?

Geen idee, beide even goed denk ik. Beide FDA goedgekeurd

ik heb nu een 75AA cup en zou graag richting de D willen, hoeveel cc zou daar eventueel voor nodig zijn? (ik weet dat je dit natuurlijk niet zo kan zeggen maar een ongeveer zou fijn zijn!). ik hoor ook dat als je een maat in gedachten hebt, dat je beter iets groter kan gaan omdat ze dan meestal een cup kleiner zouden kunnen uitvallen. zou ik in mijn geval voor dubbel D moeten gaan dan?

Je hebt gelijk, dat is zo niet te zeggen. Ligt aan het merk, en het profiel (low, medium high enz) wat gekozen wordt. Maar een schatting : 350-380cc High profile. Ze ogen kleiner dan een natuurlijke d cup, omdat een natuurlijke borst hangt.. en dus ook langer is, en daardoor groter is/oogt. Maar als jij een cup D past, dan heb je echt een cup d ;)

ik hoorde dat er ook een verschil was van een D cup en een bh maat D cup. wat is dan het verschil hiervan?

Geen idee wat hiermee bedoelt wordt ? :17:

ik las ook iets dat als het minder afgevuld is je minder rimpeling zou krijgen, wat bedoelen ze met afgevuld?

Het is net andersom, hoe meer gevuld, hoe minder kans op rimpeling.

Je hebt protheses die voor 85% gevuld zijn, en je hebt protheses die 100% gevuld zijn. Vul een zakje water met 100% water, of vul het zakje voor maar 85%. Het minst gevulde zakje zal slapper ogen, met meer plooien erin.

wat is beter, cohesieve of gewoon normale?

Cohesieve, dit is een meer vaste substantie. Bij een lek...zal er geen inhoud uitdruipen zoals bij een zachte vloeibare vulling.

Nadeel is dat je hierdoor niet snel doorhebt dat er een lek is. Het is dus maar net wat je als een voor- of een nadeel ziet ;)

zo dat waren mijn vraagjes (haha toch meer dan ik dacht) voor even. zal vast wel weer met meer komen haha.

alvast bedankt met helpen!!!

groetjes melissa

Groetjes Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel voor het antwoorden!

nog steeds snap ik de profile dingen nog steeds niet echt haha. misschien nog even meer over opzoeken.

ik hoorde dat er ook een verschil was van een D cup en een bh maat D cup. wat is dan het verschil hiervan?

Geen idee wat hiermee bedoelt wordt.

wat ik hiermee bedoel dat je dan als je een bh uitzoekt deze geen D cup hoeft te zijn terwijl je wel Dcup boobies hebt. misschien ook beetje rare vraag haha.

ik las ook iets dat als het minder afgevuld is je minder rimpeling zou krijgen, wat bedoelen ze met afgevuld?

Het is net andersom, hoe meer gevuld, hoe minder kans op rimpeling.

Je hebt protheses die voor 85% gevuld zijn, en je hebt protheses die 100% gevuld zijn. Vul een zakje water met 100% water, of vul het zakje voor maar 85%. Het minst gevulde zakje zal slapper ogen, met meer plooien erin.

als ik ze dan bijvoorbeeld voor 100% vul krijg je dan geen ballon effect? en is dit ook met protheses zoals die cohesieve die uit vaste gel bestaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi xbeyondx

Dat klopt idd. Mentor en Natrelle zijn door de FDA goedgekeurd. Eurosilicone niet...

Of ze daarom slechter of beter zijn, geen idee.

Ik ben zelf ook voor de Mentors gegaan, 11 juni 2012 en ik heb er een goed gevoel over. Ik wilde graag implantaten die door de FDA approved zijn, vandaar mijn keuze :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mentor heb je Cohesive I, II En III

I is het zachtst, III is het minst zacht. III wordt ook bij de anatomische implantaten gebruikt, omdat deze gel het vormvastst is en dus de druppelvorm in tact houdt.

Of je in aanmerking komt voor medium of high profile, zal de arts normaal gesproken bepalen, omdat je eigen borstbreedte, de breedte van het implantaat bepaalt... Dan kijkt hij in de tabel van de implantaten en dan ziet hij welk aantal cc je dan zou krijgen... Het is dus niet een kwestie van zomaar iets kiezen, er zal gemeten moeten worden... Voor de operatie, maar ook tijdens de operatie.

Als de arts zegt, dat iets het maximum is, dan heeft dat te maken met de breedte van je borst en dus van het implantaat... want het mag niet te breed zijn, dan krijg je sneller complicaties En het hangt af van de rekbaarheid van je huid. Als jou huid te veel op spanning komt te staan, omdat er 'gepropt' wordt, dan heb je dus ook veel meer kans op complicaties!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat zit er dan in de cohesieve implantaten? als het bijvoorbeeld zou scheuren gaat het dan lekken als ik bijvoorbeeld cohesieve 1 neem?

en ik denk wel dat ik in aanmerking voor high profile kom want ik zie dat het vaak gebruikt wordt als je niet zo breed bent?

en het is gewoon een ik wil ongeveer dit, is dit mogelijk? kunnen voorleggen aan de pc.

ik ga morgen de afspraak maken en dan zie ik het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaah neee ik snap het nog steeds niet over die d cup.

Het kan... dat je een d cup hebt, en dat je ook een c cup past, of juist een e cup..... of zelfs beide :45:

Stel je hebt een 80d, dan zul je ook een 75E passen, en een 85C.

Over de vulling 85% - 100%

Nee...dat balleneffect zal weinig uitmaken, dat heeft met de manier van plaatsen te maken (achter de spier of dual plane geeft minder baleffect, alhoewel je bij voldoende eigen weefsel ook geen baleffect krijgt bij vóór de spier)

Die 15% geeft z'on minimaal verschil, dat is haast niet zichtbaar...wel voelbaar. De chirurg weet wel of dat minimale verschil in jouw geval juist positief of negatief zal werken.

Niet ieder merk heeft 100% gevulde prothese, en niet iedere hoeveelheid cc;s heeft 100% vulling.

Dat zul je echt tijdens het consult moeten vragen... :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.