Ga naar inhoud

xbeyondx : 22 januari 2013 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

hey iedereen!

was 7 uur thuis alweer. werd echt super snel wakker! helaas was het ongeveer een uurtje verplaatst, aangezien ik er 2 uur moest zijn, en al tussen kwart over 2 en half 3 opgehaald moest worden maar uiteindelijk om 3 uur pas werd opgehaald en rond 3:30/3:3:40 ging ik de operatiekamer in.

wat een bitch om die verdoving erin te krijgen zeg! deed echt pijn, maar tijdens het pijn toen rook ik opeens wat vies en was ik weg haha.

en toen werd ik wakker en het eerste wat ik deed was naar mijn tieten grijpen, IK VOELDE WAT ZITTEN!! ze zien er echt mooi uit! zelfs mijn vriend die er wel tegen was (maar ook wel weer voor omdat ik ze graag wou), vond ze heel erg mooi :).

ik voelde wel wat pijn bij mijn borsten maar het viel op zich wel mee. ze voelen wel hard aan zeg op het moment en het zit allemaal lekker strak en vast bij elkaar in de bh, heb zelfs een decolleté!!

lig nu lekker in bed, teveel bewegen of opeens m'n armen snel bewegen doet pijn. liet per ongelijk bijna iets vallen en automatisch doe je een snelle reflex ernaar en dat deed toch wel ff pijn.

maar heb gelukkig geen pijn nu, om 12 uur moet ik weer 2 paracetemols innemen en een diclofinac met een maagtablet. maar ik denk dat ik wel al in slaap ben gevallen voor t zo ver is, dus wordt wel een wekker zetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel allemaal :).

ik voel me wel moe maar heb geen zin om de heletijd te liggen, dus dan maar afwisselen met naar de woonkamer lopen, even zitten en dan weer terug naar bed en dan weer terug naar de woonkamer ect.

ik heb ook de heletijd t gevoel dat ik honger heb, maar heb wel goed gegeten.. misschien is het gewoon trek haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat steeds beter nu met me, kan wel weer dingen doen en begin nu hele rare gevoelens in me borsten te krijgen, dat het af en toe als drillpudding voelt, of dat het lijkt alsof er een druppel langs me borst loopt.

en heb net even gemeten (misschien dat het nog te vroeg is?) maar dan kom ik op een B cup uit, onder omvang is 75 en boven is 91..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goed herstel gewenst ! Nou is die operatie betaald door mfi ? Hoe raar... Heb ik nog nooit van gehoord :) je moet er dan bepaalde dingen voor doen toch ? En want zei je vriend hiervan ? Hoe gaat dan nu in zen werk eigenlijk ? Zou ook wel gratis Boobs willen maar wil er geen onrespectvolle dingen voor gaan doen dus sparen maar ik heb nog tijd :) groetjed

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ja is helemaal door hun betaald. en je kan er op zich bepaalde dingen voor doen maar het hoeft niet, het kan sneller erdoor gaan maar door gewoon leuk en vriendelijk te zijn tegen de mannen kan het ook goed lopen. zitten genoeg dames die het helemaal zonder iets uit te doen hebben gedaan. en het is gewoon kletsen met de mannen. en hij vond het niet erg, hij was eerst wel tegen het idee van grote neppe borsten (maar hij was er wel voor in uiteindelijk omdat hij zag hoe graag ik het wou), maar nu ze er zitten vind hij ze mooier dan gedacht, al vind hij ze nog wel hard maar dat word uiteindelijk wel zachter natuurlijk haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou vandaag 10 dagen po, heb het gevoel dat links sneller is dan rechts. en ze voelen alsof ze slapen, maar me tepel is dan weer extreem gevoelig en ze zijn al zacht aan het worden! ook gelukkig geen pijn meer, kan ook weer wat meer doen met mijn armen. alleen heb ik vannacht me linker arm 4x boven me hoofd gegooid, maar ik had het wel door en deed hem gelijk weer naar beneden haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nu heel erg last van vervelende steken. als ik gewoon rustig zit of lig niks aan de hand (al kan het soms wel lichtjes uit het niets komen), maar verder als ik bijvoorbeeld een beweging maak met me linker arm of dat ik iets dat niet veel weegt op wil tillen. is het gewoon dat het nog geneest, of toch iets teveel doe of kan het toch wat anders zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gewoon t gevoel dat de prothese zelf beweegt en dat het daarom zo een pijn doet? het is voornamelijk als me boobie dus beweegt, ik had het gisteren heel erg bij het liggen, moest precies goed gaan liggen want zodra ik mezelf liet zakken op me rug begon het pijn te doen. dus andere positie en toen ging het weer. dus voor de zekerheid toch maar naar de afspraak om 5 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Het kan idd nooit kwaad om de pc er ff naar te laten kijken.

Heb zelf ook erg lang last gehad van die steken,

Bij mij kwamen ze ook als ik stil zat.

Nu 10maanden PO heb ik het nog maar tweemaal per maand ofzo.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb dus waarschijnlijk toch iets teveel gedaan met links, al vind ik het wel raar aangezien ik rechts ben en toch dingen sneller met rechts doe haha.

ik heb in ieder geval de vaatjes die korstjes hebben gekregen, waarschijnlijk zijn dus die korstjes eraf gekomen en heb ik het dus geïrriteerd van binnen. daarom dat hij dus ook wat dikker is omdat er opnieuw vocht in is gekomen. moet gewoon rust houden. ga ook zo meteen opnieuw foto's plaatsen van gisteren. rechts is wel goed op weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.