Ga naar inhoud

xbeyondx : 22 januari 2013 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

jeetje balen meid dat je zo lang moet wachten maar ey...jij hebt wel gratis boobies!

als ik t eerder had geweten had ik t misschien ook wel gedaan,had me droogbrood vreten gescheeld haha gekheid hoor maar heb er wel flink krom voor moeten liggen.

vind het top dat die site er is juist voor de meiden die t geld gewoon niet hebben.

ben je er al uit waar je wilt gaan?

of heb je inmiddels al je consult gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

oke dankje!

en consult heb ik al gehad, ik ga bij het park medisch centrum bij dokter Nio.

en de nieuwe datum wordt 22 januari dus dat gaat nog wel ff duren. ook net 4 dagen voor me verjaardag dus ga het net daarvoor maar vieren.

wel jammer hoor!! ik had gehoopt met me verjaardag een leuke verjaardag met boobs te vieren, nu heb ik een pijnlijke verjaardag (al heb ik wel al me boobies!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey, heb je topic doorgelezen, ik ben ook door dr. Nio geopereerd en heb de 500cc 85% filled. Ze zijn echt supermooi geworden. Je kan echt op hem vertrouwrn. De littekens zien er ook al erg mooi uit. Sterkte met aftelln, voor je het weet heb je het achter de rug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze achter de borstspier. Ik heb voor de 85% gekozen omdat dat de meest naturlijk meebewegende implantaten zijn. Ik sta nogsteeds achter mijn keuze. Ondanks dat ik nog maar zo kort po ben zie ik echt al wel dat ze heel natuurlijk meebewegen en dat gaat straks alleen maar meer worden als mijn spieren zich hebben aangepast aan de implantaten die eronder zitten. Ik denk niet alleen aan nu, maar ook als ik straks een paar jaar ouder ben, dat ze dan ook gewoon natuurlijk meebewegen en je niet dan heel duidelijk kan zien dat je implantaten hebt. Wel heel goed dat je zo over je keuze nadenkt. ALs ze erin zitten dan ga je niet snel voor een wissel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga ze voor de spier laten plaatsen en dan blijven ze meestal ook zachter, maar ik zie het wel. hoop dat ze gewoon wel beetje natuurlijk blijven meebewegen!

ik las trouwens ergens dat jullie zelf medicijnen zoals pijnstillers aan hebben gevraagd bij de huisarts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een recept vragen aan de chirurg, maar meestal wordt paracetamol aangeraden, die kan je gewoon kopen. Vraag maar aan je chirurg wat hij ervan denkt. Als het niet voldoende blijkt te zijn dan kan je altijd nog naar je huisarts. Maar bij jou gaan ze boven de spier dus denk dat het wel zal meevallen. Ik had na 3 dagen ook geen pijnstillers meer nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn verschillende meningen dus vraag het toch even, vanaf welke dag mag je eventueel douche? en mag je eventueel creme op de littekens/korsten smeren om het te helpen genezen? en dan wanneer er geen korstjes meer zijn overgaan op litteken creme (heb zelf bio oil staan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

H

er zijn verschillende meningen dus vraag het toch even, vanaf welke dag mag je eventueel douche? en mag je eventueel creme op de littekens/korsten smeren om het te helpen genezen? en dan wanneer er geen korstjes meer zijn overgaan op litteken creme (heb zelf bio oil staan).

Hier ga je ook verschillende reacties op krijgen,je zegt het zelf al.

Als je het aan je pc vraagt zit je altijd save.

Littekens insmeren pas als ze dicht zijn en douchen mag als ik het goed begrepen heb vanaf wanneer jij denkt dat je eronder kunt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa zeker spannend! nog 5 daagjes! ben het echt aan het aftellen haha.

ben nu aan het kijken naar onder andere tips voor erna, en of ik nog extra spullen nodig heb. ga vandaag in ieder geval kijken of ik shirtjes kan vinden die aan de voorkant helemaal open kunnen, zodat ik niet me armen omhoog of te doen of moet vechten met me shirtje om deze uit te krijgen. en een krukje, anders kom ik me bed niet meer op haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.