Ga naar inhoud

80Btje: 20 september 2012: Dr v Engeland: Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

haha ja ik krijg nu ook al echt de zenuwen ,maar het gaat vast goed komen.

ik denk dat ik jou misschien nog wel tegen kom haha ik heb een rode trainingsbroek aan, met slippers en een bloesje met knopen.

Ja knopen want ik mocht niets over mijn hoofd trekken zei mijn pc :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat denk ik inderdaad ook wel, voor mij was vandaag de enigste dag dat ik niet echt iets te doen had, maar ja die is nu toch alweer bijna voorbij.

Dinsdag en woensdag zijn voor mij drukke dagen dus die zullen wel voorbij vliegen.

En dan voor de laatste keer slapen met deze boobies, best een raar idee vind je niet ?

maar donderdag morgen 5 uur opstaan, en dan onderweg zal ik wel het meest zenuwachtig zijn.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik ben vandaag lekker vrij en nu was het de bedoeling dat ik nog wat zou gaan poetsen, spulletjes klaarleggen ed

maar helaas is mijn oma vanacht overleden.

Ik denk dat ik de operatie wel door laat gaan, maar zou ik begin volgende week mezelf al een beetje kunnen redden?

En mezelf in 'normale' kleren kunnen kleden? Dit ivm de begrafenis/ crematie volgende week... Niemand van de familie weet dat ik voor een BV ga en ik vind dit nou niet een heel gepast moment om erover te beginnen...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meid

Wat ontzettend rot zeg! Sterkte!!

Weet je, er zijn meiden, die gaan naar een bruiloft twee dagen na hun bv... Niet dat ik het gekund zou hebben, maar er zijn er die het doen.

Als jij begin volgende week naar die begrafenis/crematie wilt gaan, dan gaat dat ook. Gewoon een blouse en een blazer aan, dat is gemakkelijk dicht te krijgen hoor en daarin valt het ook helemaal niet op. Zou je je nog niet zo goed voelen, dan zeg je gewoon dat je grieperig bent, en dus wat last van je botten en zo hebt. Daar is wel wat op te verzinnen. Tegen die tijd is de pijn goed te doen, normaal gesproken, dus dat je je armen niet zo heel goed kunt bewegen misschien, ach, daar let geen mens op. Weet alleen niet of je bloemen zou moeten dragen of iets dergelijks, dan zoek wel een klein bloemstukje uit om te dragen. Desnoods zeg je dat je last hebt van een schouder :106:

Gaat gewoon lukken volgende week!

Heel veel sterkte en alvast heel veel succes morgen!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je BB.

Ben zo bang dat mensen komen uithuilen en dan tegen mn nieuwe boobies aan stoten...

Gek hoe ik daar nu aan denk terwijl er ook genoeg andere dingen zijn nu..

Vind het ook wel erg van mezelf dat ik de operatie door laat gaan, maar ja ik heb er zolang op gewacht en iedere dag dat ik ze heb is 1 dag meer genieten, want voor je het weet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och wat vervelend voor je....gecondoleerd..

Ik lees heeeel veel verschillende verhalen over het herstel dus dat zal je ben ik bang pas tegen die tijd weten. Maar wat BB al zegt; als je wil dan kun je het ook.

En ik denk dat op zo'n dag de mensen echt niet op je letten en anders idd zeggen dat je niet lekker bent ofzo. Last van je rug, schouder

Sterkte en alvast heel veel succes morgen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje 80Btje, dat is nu niet echt leuk om dit nieuws te lezen.

morgen is het voor ons al zover, en dan krijg je dit er ook nog eens bij.

Maar ik denk wel dat BB gelijk heeft, en je gewoon volgende week naar de crematie/begrafenis kan gaan.

Ik moet aankomende zaterdag ook naar een feest, ( sorry wel leuker) maar dan ben ik pas 2 po dus hoop dat het goed gaat

al kan ik maar een uurtje dan heb ik toch even mijn gezicht laten zien.

Xxx simone en wie weet tot morgen en anders alvast heel veel suc6 en sterkte :( klinkt wel raar zo !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, gecondoleerd met je oma 80Btje....

Wat erg...zul je altijd zien dat dat soort dingen plotseling nog even gebeuren....

Maar ik denk dat je tegen die tijd wel een beetje op de been bent hoor, als je zo voorzichtig mogelijk doet, dan moet het vast lukken....

Misschien kun je met iemand meerijden en daarna hoef je gelukkig alleen maar even te zitten, klinkt heel erg dat ik dit nu zo zeg hoor, maar ik hoop dat je me begrijpt....

Ik moet maandag a.s. naar een verjaardag en iedereen die ervan weet verklaart me voor gek, maar m'n beste vriendin d'r dochtertje wordt 1 jaar en ik vind dat ik het niet kan maken om weg te blijven...al is het maar een uurtje, ben ik toch even geweest....

Maar meis, heel veel sterkte..... en probeer rustig aan te doen...

Liefs, TM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte!!

mocht je er zeker van willen zijn dat niemand je aanstoot misschien een zachte mitella omdoen? zeggen dat je bent gevallen op je arm? als mensen verband, gips, of mitella's zien zijn ze rustig in de benadering en gaat niet iemand uithuilen en je borsten pletten.

.

Heel veel succes! ik hoop dat je na de operatie de eerste dagen zoveel rust kunt nemen dat je daarna die begrafenis/crematie goed kunt meemaken zonder pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!!

De crematie zal dinsdagochtend zijn.

Begin dit jaar ben ik geopereerd aan mijn hand, dus ik heb vandaag verteld dat ik morgen opnieuw geopereerd moet worden. De familie die er op dat moment was reageerde niet echt.

Wij mogen met niemand mee rijden in de auto, maar gelukkig wil mijn beste vriend ons rijden. Die lieve schat stond vandaag ook voor mij klaar.

Dus dat is allemaal geregeld.

Morgen krijgt mijn moeder ook een hartkatherisatie (hoop dat ik het goed schrijf) dus het is me het weekje wel.

1 voordeel van dit alles is, is dat ik me vandaag niet druk heb gemaakt over morgen.

Na dit alles moeten het wel super mooie boobies worden!! ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook benieuwd of we elkaar tegen komen, zou toch best leuk zijn he :)

Mijn echte naam is ook simone, dus als je die naam hoort, ben ik het haha

ik heb een blauw jogingsbroek aan met een rood blousje , niet echt modieus maar ja haha

Xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.