Ga naar inhoud

80Btje: 20 september 2012: Dr v Engeland: Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey 80Btje, hier is alles goed verlopen, zie mijn foto's en verslag tot vandaag :)

hoop dat het met jou ook allemaal goed gaat, en dat je een goed herstel hebt met je nieuwe boobies.

En natuurlijk dat je een beetje rustig volgende week naar je oma kan.

Xxx en veel liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, Ik schrijf later het verslagje, heb veel pijn en ben een beetje kortademig. Heb vooral pijn van de lipo en de wond onder de borsten..

Vraagje: vanochtend waren mijn borsten keihard, maar nu ietsjes minder. Ik kan ze nu voorzichtig indrukken. Dat is gewoon vocht toch?

Verder gaat het goed, er is 325cc ingegaan dacht ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey van mijn litteken had ik een bericht terug gekregen van de verpleegster :

Beste mevr. Netten,

Sorry voor e late reactie maar internet lag eruit.

Ik snap wat U bedoelt maar denk echt dat het nog te vroeg is om te beoordelen hoe het uiteindelijke resultaat zal worden. Er is nog zwelling en het moet eerst allemaal genezen voordat je kan zien hoe het wordt.Ook littekens zullen nog enorm veranderen.

Groet,

Yvonne Koenen

Dus nog niks om mezelf druk om te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, :48:

Heb nog geen verslagje van de 20ste kunnen schrijven, maar komt eraan zo gauw ik wat beter kan zitten en wat meer rust aan mijn hoofd heb.

volgens mij is er vannacht een vrachtwagen een paar keer over me heen gereden. Jeetje wat heb ik een soort brandende spierpijn aan mn benen en een pijn onder mn borst zeg.

de lipo broek snijd ook tegen mn wond onder mn borst aan, kortom auw. Heb er al zakdoeken tussengepropt maar dat helpt niet. Dus ga zo maar weer wat anders bedenken.

Verder gaat alles goed, borsten staan nog een beetje gek, maar wanneer dat goedkomt ben ik benieuwd op welke maat ik uitkom.

Ik ga weer ff rusten.

Kom er helemaal niet aan toe om bij jullie bij te lezen, maar ik zal het inhalen!

TM en Simone, jullie een goed herstel gewenst! En BB nogmaals dank voor het schema'tje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey 80Btje,

Mijn herstel verloopt prima, als je tijd hebt moet je even mijn nieuwe foto's bekijken, dan zie je dat het litteken waar ik me zo druk om maakte vandaag een heel stuk minder is.

Dus met de tijd zal het zich wel goed herstellen. Verder heb ik nog geen pijn gehad, ook niet bij het opstaan gelukkig.

Maar wat voor een soort bh draag jij ? dezelfde als mijn foto hier in het topic ?

en ik had gewoon geen broek aan, want die deed bij mij ook pijn, nu loop ik gewoon in mijn badjas :)

Xxx simone hoop snel weer wat van je te horen !!

:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens mijn kliniekbh zit heeeeel erg los. Volgens de verpleegsters van vrijdag is dit helemaal niet erg, maar vind het nog al apart.

De omvang van de klniekbh is 95 terwijl ik normaal 80 heb. Het lubbert dan ook echt om me heen. De cups sluiten ook niet aan, het zit helemaal gerimpeld en ook erg los.

Wat raden jullie aan?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb jij haakjes aan de voorkant ? want die van mij zaten eerst in de eerste, maar die kon ik nog twee strakker zetten en nu zit hij niet strak, maar wel ondersteunend.

ik heb mijn tepels niet in de daarvoor bestemde vervorming, maar het zit wel beter zo, kan jij de jouwe niet verzetten dan ?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Simone,

Ik moet wel een broek aan, want heb ook liposculpture gehad aan mijn benen. Moet dus een speciaal soort strakke broek aan.

Ik heb een hele andere bh dan jij aan hebt. Bij die van mij komt net die dikke rand op mn incisie plek.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat hoor ik meer, die van mij drukt dus niet op de wonden, althans niet met de rand.

heb jij al foto's erop staan of niet, anders kan ik me even een betere voorstelling maken van het probleem.

want ik geloof niet dat het de bedoeling kan zijn dat hij los zit, want dan heeft het toch geen functie :(

kan je hem niet omruilen tegen een maat kleiner, en wat zei de kliniek of heb je die nog niet gebeld?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 80Btje

Beetje vreemd dat jouw bh mag 'lubberen' ....... Normaal gesproken moet de bh redelijk goed aansluiten, zodat je boobs op hun plek gehouden worden. Dit ivm het goed vormen van kapsel, zonder dat de borsten dat proces kunnen verstoren bij meer beweging. Je bh hoeft niet superstrak te zitten, maar hij moet het boeltje wel goed bij elkaar houden....

Kun je er anders eens een foto van maken?

Zal die vanavond wel niet meer zien en ben morgen pas 'savonds weer op het forum. Maar er zullen meer mensen zijn die kijk op bh's hebben ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey 80Btje!

Doe maar lekker rustig aan hoor, ik heb ook behoorlijk wat last en niks gaat vanzelf....

Neem lekker de tijd en we horen je wel weer als het weer wat beter gaat.... :53:

Even over je bh, ja dat is volgens mij niet de bedoeling dat hij zo los zit, misschien kun je het beste, als je daar puf voor hebt, even je borsten en omvang zelf opmeten en even een andere sportbh op internet bestellen, je borsten moeten zich goed kunnen nestelen en daar heb je een strakke bh voor nodig, als ik jou was zou ik dat z.s.m even doen meis....

Rust lekker uit, hoop dat het de komende dagen wat beter met je gaat...

X Miep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist niet dat jij ook een lipo ging doen. Alleen benen?

Ga ik ook doen. Buitenkant benen, buik, maag en heupen. Tegelijk met m'n bv.

Hoe is die pijn? Is die te vergelijken als die van de bv? Of echt veel erger?

Ben heel erg benieuwd naar je verslag!

Tot die tijd: sterkte met je herstel!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Sinds gisteren voel ik me weer redelijk oké.

Ik heb af en toe steken in mn borsten en mn linker borst voelt alsof er heel hard ingeknepen wordt en alsof er beugels in mn borst drukken maar dat zal ook wel overgaan.

De lipo heb ik veel meer last van (gehad) dan van de bv. En dat zal nog wel ff duren met de zwellingen en blauwe plekken. Maar als de zwellingen weg zijn, was het het vast en zeker waard.

Ik ben trouwens nog bij de kliniek langsgeweest. Na daar zeker een half uur gewacht te hebben, kwam er een verpleegster en die heeft naar de bh gekeken. Ze vondt het wel erg los zitten, maar dat de band zo lubbert is echt niet erg. Het zal dus wel oke zijn.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.