Ga naar inhoud

80Btje: 20 september 2012: Dr v Engeland: Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Idd.. je collega's vertellen waarom je weg bent??

Je bent helemaal niemand verplicht te vertellen waarom je weg bent. Ik denk dat je leidinggevende eventjes te hard met zijn/haar hoofd tegen de muur is gelopen.

Nou meis... laat je niet op stang jagen of in rare hoeken duwen waar je helemaal niet in hoeft te zitten.

Zeg maar tegen je leidinggevende dat je je collega's niet op de hoogte wil stellen van deze privekwestie.

Waarschijnlijk zal je verlof op tijd aangekondigd worden bij je collega;s wat natuurlijk vragen oproept : Huh.. hoe weet je nu al dat jij dan ziek bent enz.

Zeg desnoods dat je een operatie aan een navelbreuk krijgt ofzo.. ik kan begrijpen dat je de lieve vrede wil bewaren onderling ;)

Succes met de situatie :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is dat ik in de kinderopvang werk, een echt vrouwenwereldje dus...

Ik heb al tegen de leidinggevende gezegd dat ik liever zeg dat ik aan mijn schouder oid geopereerd wordt, maar dat is geen optie.

De ouders krijgen, als de datum bekent is, in ieder geval alleen informatie dat ik geopereerd wordt, maar dat levert natuurlijk ook de nodige vragen op.

Ik baal er echt onwijs van, maar als ik alles dan toch moet 'bekennen' dan wil ik het ook met opgeheven hoofd doen en zonder schaamte. Ik sta nog steeds 100% achter mijn keuze en hoe vervelend ook, mijn collega's kletsen dan maar een eind weg.

Alleen over wanneer de bv heeft plaatsgevonden heb ik gelogen haha, na mijn vakantie heeft niemand wat gemerkt op het werk, dus dat laat ik lekker zo. Ik heb gewoon gezegd dat ik het een paar jaar terug heb gedaan :69:

Één klein leugentje mocht van mezelf wel.

Iets heel anders en het is heel stom, maar vrijdag ga ik voor het eerst na mijn operatie weer op date haha en ik ben echt zenuwachtig. Behalve het gebruikelijke wat doe ik aan en waar moeten we het over hebben, zit ik nu ineens te denken wat als hij ziet dat ik een bv heb gehad ofzo. Heel stom, want hij weet natuurlijk niet hoe het hiervoor was :152:

Ik ga me maar gewoon druk maken over wat voor kleding ik aan ga doen, lijdt ook af van het gezeik op het werk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Jeetje! Dat het gewoon zo een erge kapselvorming is zeg! En dat al zo snel! Wat ontzettend rot meid!! Hoop dat het deze keer helemaal goed gaat. Let erop dat je een strakke bh krijgt he, en dat ie niet flubbert.. Ik zou haast denken dat dat er iets mee te maken heeft gehad dat je nu met dat kapsel zit.. Een bh moet steun geven, hoeft niet te knellen (liefst niet) maar moet wel steun aan je borsten geven!!

Op je werk... ik vind het vooral een rotstreek van je leidinggevende!! Je bent niets verplicht te vertellen, dat is bull-shit, maar het is zoals je het zelf zegt. Gewoon fier vertellen dat je je borsten jaren geleden hebt laten vergroten (so what dat je een leugentje om bestwil vertelt) en dat je daar nu een complicatie van gekregen hebt en dat dat verholpen moet worden. Laat ze maar denken ;) En jij mag gewoon trots zijn :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dank jullie voor de reacties!

Aanstaande donderdag wordt het kapsel verwijderd. Ben best wel nerveus, met name omdat ik een drain krijg.

Maar goed, alles om geen pijn meer te hebben en om een mooie borst terug te krijgen

En als het goed gaat wiebelen ze daarna beide :1bouncingboobs::38: stom hoe je daar naar uit kan kijken lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.