Ga naar inhoud

LaDy010 : 15 oktober 2012 : Dr. van Drunen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Lady,

proficiat me je boobs....eindelijk... :45:

Goed je medicijnen innemen en je rustig houden...

En je mag best ff die bh uitdoen om te kijken hoor...al denk ik dat je hem weer heel snel aanhebt hahaha..

Liefs

En goed om te horen van je mams :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

ook even je topic doorgelezen. pffff wat een gepipo en gestress heb jij moeten doorstaan voor je je boobs had.

Ben je nou eigenlijk nog geholpen door DE PIPO :159: of de andere die excuses aanbood?

Helemaal top dat je ze nu eindelijk hebt. Even de eerste heftige dagen door en dan genieten van ze!

Ik hoop dat je iig een beetje lekker slaapt.

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lady!!

Hoe gaat het met je boobs meid? Ze gaan nog wel wat groeien hoor, dus don't worry ;) 99% van de meiden vindt ze vlak na de operatie wat aan de kleine kant haha, maar het komt goed!

Fijn om te horen dat het met je moeder redelijk gaat!! Hoop dat ze nog lang tegen je nieuwe boezem aan mag kijken!!

En uhm, die pijn..... Slik je iedere 6 uur 1000mg paracetamol? Ook 's nachts?? heel belangrijk dat je je wekker ervoor zet he :)

En die diclofenac mag je erbij nemen, maar wel een uur tussen de paracetamol en de diclofenac tijd nemen! Ligt eraan welke dosering diclofenac, voor heo vaak je hem mag nemen. Mocht je nog een schema nodig hebben, dan pb me ff, want heb eindelijk weer vast internet :)

Heel veel succes en hoop dat je je eigen doos weer af kunt vegen ondertussen!

Geniet van je boobs!!

liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey bb

Blij dat je er weer bent! Wat moeten we nou zonder jou hier hahaah. Ik neem snachts ook want ik word sowieso wakker van de pijn. Wil graag een schema ik ga je Ff pd sturen. Verder ja het gaat wel maar soms is de pijn egt nie te harden afgezien daarvan ben ik wel happy en blij te horen dat 99 procent in het begin hun boobs te klein vinden hahaha :P. Maar hoe is het met jou en hoe was je vakantie?

@meiske hahahahhaha nee niet die pipo! Gelukkig niet ik had die lieve pipo van de foon en ben heeeeeeeerlijk onder zeil gegaan. Hele lieve man

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi een update van mijn vakantie staat in mijn topic ;)

Hebben het heel gezellig gehad en zitten nu op onze vaste winterplek in spanje! Het regent.... en morgen gaat het nog harder regenen :45: Heeeeeeeeeeeeerlijk bijlezen op het forum ;)

Ik zag je pb nu pas, dus heb even gereageerd!

Mocht dit niet genoeg zijn van medicatie, dan bel even je huisarts voor een recept voor tramadol! Geef me dan de tijdstippen door dat je pillen neemt en welke op welk uur en dan voeg ik de tramadol erin toe (gewoon even via pb) Ben er iedere dag wel weer hier :)

Doe rustig aan he!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb,

Is goed die gaat ik ff lezen hahaha en bedankt voor je schema. Ik had eerst zetpillen van 500mg omdat ze de 1000 toen niet hadden maar heb nu 1000mg en het gaat nu al een stuk beeter met de pijn. Alleen heb ik wel een ander probleempje, ik had vandaag even me bh uitgedaan om te kijken of alles nog schoon was en sinds dien lijkt het net alsof me bh niet meer goed zit! Hij zit nie meer lekker en het drukt word er zelfs misselijk van en naar in me hoofd, heb al een paar keer geprobeerd weer uit en aan te doen, maar het probleem blijft. Mijn vraag is kan het zijn dat ik iets verkeerds doe? Ben er helemaal niet gerust op! Groetjes LaDy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de bh uit doet, dan zwellen de boobies zich weer uit. Je zal even je best moeten doen om ze er weer geregeld in te krijgen. Ze staan op scherp, maar ze moeten er toch weer in hoor. Als t aan de onderkant niet lekker zit, dan even netjes proberen te settelen. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, als je je bh uit doet, dan kunnen je borsten wat zwellen waardoor je bh minder prettig zit. Probeer idd je borsten goed op hun plek in je bh te trekken. Trek ze maar wat naar het midden, zodat je aan de zijkant wat ruimte creeert.

Als je verstelbare bandjes hebt, zowel bij je schouders als op je rug voor de onderwijdte, dan zet je hem wat losser. Dat is geen probleem. Kun je hem daarna weer wat strakker zetten, als de rust weergekeerd is. Hij moet stevig zitten, maar niet knellen :)

En goed dat het beter te doen is met die 1000mg! :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ff updatetje hoe het gaat.

Gister zijn de hechtingen eruit gegaan en het ging goed ook met de pijn.

Alleen paracetamol genomen en verder niet veel pijn.

Net word ik wakker met zeurende en stekende pijn pfffff ik baal en het ging zo goed! Straks snel weer een diclofenac nemen! Ik had ook nog een vraagje he me rechter boob voelt lekker aan niks mis mee en me linker boob voelt gwn niet lekker het drukt en word er soms helemaal naar van en dan lijkt het net alsof ik bijna van me stokkie ga en word kotsmisselijk. Voel die prothese ook heel erg zitten, word dit minder? Op zo moment zou ik um het liefst eruit willen rukken zo eng voelt het. Gaat dit over? Zonder bh is helemaal een drama dan voel ik die prothese in me linkerboob helemaal zo erg bleeehhh voel me echt een zeikwijf maar tis echt eng plss wie weet raad? Haha sorry hoor :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te horen is het een pijn die zomaar is komen opzetten?

Heb je ook verhoging? het liefste meten zonder dat je paracetamol genomen hebt want die verlaagt je temperatuur een beetje.

Voelt je linkerboob warmer dan de rechter? Dan zou het een ontsteking kunnen zijn maar ik zou zeker even contact opnemen met de kliniek. Vooral omdat het plotseling is gekomen.

Sorry dat ik je niet gerust kan stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had het vanmorgen toen ik wakker werd heel erg maar nu inmiddels is het wel weer minder. Heb geen verhoging en me linker boob voelt inderdaad warmer als de rechter. Ja heb gister al aangegeven in de kliniek zelf dat die linkerboob een beetje raar aan voelt maar volgens hun is dat normaal en heeft het tijd nodig... Diclofenac nemen en paracetamol. Als het erger word moest ik wel contact opnemen en als ik verhoging krijg. Pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zo je foto's kijken! Ben benieuwd :P

Hm die boob.... Kun je je schouderbandjes verstellen? Als dat zo is, zou je eens kunnen kijken of je beide borsten evenveel steun krijgen... Daarvoor hoeven die dingetjes die je versteld niet op dezelfde hoogte te zitten, maar het meot gewoon goed voelen voor je boobs...

Anders weet ik het ook niet....

En idd, even je temperatuur in de gaten houden en niet uitstellen met bellen als je het niet vertrouwd!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden,

na 3 weken ga ik eindelijk me verslag schrijven. :62:

Ik moest om 8 uur in de kliniek zijn, 5uur smorgens ging de wekker nog even lekker thee gedronken en ff gedoucht.

We zouden om 6:15 de deur uit gaan omdat het meestal heel erg druk is op de snelweg. Uiteindelijk werd dat 6:30 en we gingen

eerst nog even de hond weg brengen. Ons kleine meisje was al opgevangen door schoonzus en schoonbroer.

Dus 6:50 eindelijk op weg naar de bergman kliniek in den haag. :43: En

ja hoor natuurlijk stervensdruk :o:24: .

Echt zenuwachtig was ik niet maar ik has echt stress, dat ik wel op tijd zou komen :25: .

Maar uiteindelijk waren we er om 7:55 :36::12:

Snel naar binnen en ik mocht nog even plaats nemen in de wacht ruimte en ze ging bellen dat ik er was :125::68: .

Ik moest natuurlijk nog ff plassen en daarna mocht ik snel mee met de verpleegster.

Kamer 1 mocht ik in en mocht ik nog even wachten daarna ze ging me bloeddruk opmeten en nog even vraagjes stellen. :132:

Mocht mezelf omkleden en toen begon het toch wel te komen de spanning. :23::24:

Werd echt zenuwachtig, toen kwam dr van drunen nog even langs voor aftekenen en of de maat nog het zelfde was enzo.

Achteraf heb ik spijt dat ik niet heb gezegt als meer mooier is dan meer maar goed. Vind ze wel mooi natuurlijk en dat wou ik ook :1big_boobs:

Nou daarna mocht ik weer even wachten: EN NEE IK KREEG GEEN PIZZA MAAR NIEUWE TIETJES :D:152::154:

Toen kwam De Pipo...

NEE HAHAHA niet DIE pipo.

Maar de lieve pipo die ik aan de foon had gehad THANK GOD :123:.

Ik mocht afscheid nemen van mijn mannetje en ik begon toen echt facking zenuwachtig te worden! :25:

Dus ik liep mee naar de ok en iedereen was heel aardig en dr van drunen zei nog slaap lekker.

Ik had doodsangsten uit gestaan over de infuus prik.

Hij zei dat die ging prikken en ik dacht nog omg auw auw auw :152:

Maar was peace of cake wat een prikje zeg! Heb wel eens verdoving in me rug gehad en die deden meer pijn hoor haha!

Gelukkig hahaha en toen mocht ik aan wat leuks denken en ze vroegen nog wat dingen maar ik was zo weg. :154:

Toen werd ik ineens langzaam wakker, ik hoorde ergens ver weg van nee mevrouw u moet op uw rug blijven leggen en ik werd met geweld tegen het bed aangehouden. Ik wou op me gemakkie lekker op me zij liggen maar dat mocht dus niet haha :154:

Schijn ook nog een drain eruit hebben getrokken en vet onrustig te zijn geweest.

Kwam langzaam bij en ze was naast me bezig met allerlei dingetjes.

Ik keek stiekem onder de dekens naar mijn boobies maar ik zag voor mijn gevoel niks. :163: Van schrik ben ik weer in slaap gevallen.

Ik werd weer langzaam wakker en de verpleegster vroeg of ik pijn had en hoeveel maar ik was zo suf, maar pijn had ik helemaal niet.

Had het geloof ik een 4 gegeven de pijn hahahha ik dacht nog ja weet ik veel pfff ik zeg maar 4 dan ben ik er van af. HAHAHA :152:

En weg was ze weer en ik keek weer onder de dekens en dacht nou is dat gvd alles. :kez_11:

Ik was daarna wel zo klaar wakker en mocht al snel wat water drinken want ik had echt dorst en daarna kreeg ik thee met koekjes.

Koekjes waren niet te vrete dus ik kreeg ontbijt koek en een kracker.

Alles op en ja hoor... Toen moest ik pissen.

Ik op het knopje gedrukt en toen zei ze oke dan gaan we ff de po pakken..

Dus ik zeg heh???? :26: PO? :o OMG!!!! :huh:

Ze zegt jaaa je mag nog niet lopen dus vandaar.

Maar ze zegt het goeie eraan is de volgende keer dat je moet plassen mag je naar de wc. :kez_11:

WTF????????????????????????????????????????????? :85::39:

Dus ja hoor ik op de po IN BED :83:

Duurde een uur voordat ik klaar was geloof ik :huh:

Hele tijd bang dat ik eroverheen zou plassen :lol:

Wat was dat erg zeg, maar wauw ik moest echt nodig!

Daarna weer thee en lekker pingele op me blackberry, beetje tv kijken en damn wat ging ik me vervelen.

En ja hoor toen moest ik weer pissen, ik weer bellen :154:

Dus ik zeg ja voel me een beetje een zeikerd maar moet weer naar de wc. Zegt ze ja ach in dit geval ben je dat ook wel he hahahaha ik kwam niet meer bij. :152:

Nou verder duurde het jezus lang allemaal.

Maar was klaar wakker al snel dus ik was ready om naar huis te gaan maar dat mocht natuurlijk nog niet.

Uiteindelijk werd me ene drain eruit gehaald (die andere had ik zelf al met geweld gedaan) :154:

Kreeg me sport bh aan en weer wachten.

Toen mocht eindelijk me mannetje naar me toe en kwam dokter van drunen nog even langs en daarna mocht ik dan eindelijk naar huis. :123::43: :43: :43: :43: :43: :43:

Nog steeds weinig pijn en de terug reis ging ook prima.

We gingen eerst nog even de hond ophalen en nog ff een peukie gedaan bij me ma.

Toen begon de pijn langzaam te komen, snel naar huis en lekker chille!!!

Thuis gelijk een zetpil in me reet gedouwt (me vent dan) :154:

Nouja verder veel pijn gehad en kon me eigen muts niet afvegen.

Maar ondertussen 2 weken later gaat het prima en weinig pijn.

Mag niet klagen en zou het zo weer doen!

Kusjes :154::123:

Na 2 weken moest het zijn FOUTJE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och Lady toch, wat een grappig verslag :152:

Moest tussendoor ook even naar de wc om te plassen hoor, anders...... :unsure:

Fijn dat het nu zo goed met je gaat en dat alles eigenlijk heel goed verlopen is bij je operatie!!

Gek is dat eigenlijk he, hoe iedereen zo anders op die narcose reageert! En jij wilde lekker op je zij draaien :45:

Zeg, wat vindt je moeder eigenlijk van je nieuwe borsten?? Ben ik wel een beetje benieuwd naar :)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol, geweldig verslag! Ik kan niet geloven dat je effe gezellig op je zij wou liggen, het spul wat jij hebt gekregen was precies wel errrrg heavy ;-)

Fijn te lezen dat de pijn ondertussen al veel minder is, hoe vind je de maat nu?

Groetjes

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.