Ga naar inhoud

LaDy010 : 15 oktober 2012 : Dr. van Drunen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

ow ships... alweer wachten :79: Je zult er wel een punthoofd van krijgen joh (wel oppassen, anders ga je nog op een pipo lijken met dat punthoofd )

Het is dan wel allemaal voor het goede doel, dat weet jij ook, maar tegelijkertijd had dat allemaal al veel eerder geregeld kunnen worden! Dat zul jij Bergman nog het meest kwallijk nemen, denk ik.... Dat ze daar nu pas mee komen!

Maar goed, gedane zaken nemen geen keer he... helaas.

Geeft je wel de tijd om nog even lekker door te roken :unsure: Alhoewel, misschien toch weer stoppen met roken, voordat ze die hartecho gaan maken??? Misschien dat die dan ook een stuk beter eruit komt? :106:

Ja sorry hoor haha, jij zult wel langzaam een punthoofd van mij krijgen :45:

Succes met het vervolg meid, ik blijf je volgen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahhahaah ow bb ik krijg geen punthoofd van jouw hoor alleen maar van die pipo whahahahahahahaha van jouw kan ik het wel hebben het is ook gewoon godsgeklaagd allemaal dat geouwehoer daar! Ik neem het bergman zelf ook niet kwalijk maar die pipo want die had er gewoon eerder mee moeten komen maar goed het is gebeurd en we wachten af het komt gewoon helemaal goed!

Enne bb lekker zeggen wat je op je hart heb zo ben ik zelf ook hoor ;). Daar hou ik wel van met mensen zoals jij ken je lachen whahahahahha

@diesel jaa maar het gaat goed komen hoor en giftig ben ik zeker en als er hierna nog meer bullshit komt dan ga ik dus gif PISSEN hahahahaha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

nu..de malle-pippo-molen in en hoppa...op naar een nieuwe datum...

Ik mag toch hopen dat het je niet tegenzit, want die gif-pis......ooolala...die willen ze daar helemaal niet kennen vrees ik... :99::45:

En wat een streek van hun...ze hebben dus niet meer gebeld vandaag?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pannekoek en malle pippo molen whahahahahahaahhahahahahaahhahahahahahahahahahaa ik lach me stuk hier om jullie 2 hahahaha maar indd zeker weten ik blijf sterk en het komt goed! Netjes is het zeker niet dus er mag wel wat goed worden gemaakt! Nee denk ook niet dat ze dat willen meemaken hoor hahahahahaahah OH NOO hhahahaaha dan weet ik in elk geval zeker dat ze me erna nooit meer willen zien in die kliniek hahahaha MAAR we blijven lachen met ze alle hoor!! Op naar die paar mooie zonnige dagen die ons beloofd zijn vandaag door piet pauluspik hahaha thnx meiden zeker op naar een nieuwe datum heb er nog steeds heel veel zin in JOEHOEE fijn dat dit forum er is anders zou me vent hele dag me geklaag aanhoren over die pannekoek whahaha erg eigenlijk :$

Maarre ze hadden indd niet meer gebeld dus ik moest toch maar beauty coach nog ff bellen om door te geven hoe of wat bij die cardioloog dus ik had het gelijk ff gevraagt wat blijkt nou dat was de verpleging ofso die de ochtend na je operatie ff belt om te vragen hoe het is.... Dus ik stond nog op die lijst:O foutjeee (ja en nie de eerste haha)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha bergman den haag is dit toch... Die pipo (dame dus pipa) heeft er wel voor gezorgd dat ik netjes onder zeil bleef tijdens de o.k... Ik zou zo weer bij haar aan het infuus gaan! Maar ik begrijp je frustratie wel hoor. Sterkte met wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nu krijg ik 21 augustus een hartecho en 29 augustus de uitslag! pfffffffffffffffffffffffff wat een gedoe allemaal!

Hoppeteeeeeee 30 aug meteen vast laten leggen :44:

En als je uitslag dan niet goed is..... dan bel je gewoon een uurtje van tevoren op :97:

Maar wat ontzettend baaaaalen zeg :93: Vind het ook geen manier van doen! Ik snap dat ze uitslagen willen zien, maar als je uitslagen dan goed zijn en ze durven het alsnog niet aan.... Tjaaaaa had dit verdorie dan vantevoren aangegeven.

Het zijn geen pippo's, maar echte Klunzen en dan met hoofdletter K.

De K van Klote....

Hmz...

KloteKlunzen?! :42:

:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lady, wat Piepke hierboven zegt is misschien een goed idee? laat meteen een datum vastleggen!

als je de 29e de uitslag krijgt kan jij de 30e of 31e misschien wel onder het mes?

En als zij op de dag de OK uit kunnen stellen, kan jij dat 1 of 2 dgn van te voren ook.

Ondanks dat ik bij dezelfde kliniek ben geweest, waar ik tot op heden hele goede ervaringen heb, sta ik hiervan toch ff te kijken! Enerzijds hebben ze natuurlijk het beste met je voor, maar ooowowwwww zoo frustrerend.

Ik had trouwens wel een leuke narcose pipo moet ik zeggen. 1 met veel humor... werd dan ook lachend wakker...

en idd.. ik ben tevreden. heel tevreden zelfs. ze zien er natuurlijk uit, niet te groot, niet te klein... precies goed!

ook manlief is er erg blij mee en ook zeker blij dat hij mag beginnen met masseren!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha gekke meiden! Ja het is wel een idee maar ik heb geleerd van de laatste keer en wil niet weer ergens naartoe gaan leven dat het miss weer niet door gaat... Kijk het is zo dat ik toch dat syndroom heb en het feit is ook dat je daar hart kwalen van 'kan' hebben.. Dus dit keer doe ik het goed en wacht ik eerst de uitslagen af en dan pas wil ik een nieuwe datum! Geduld is een schone zaak denk ik dan maar... En zeker na al die jaren dat ik er al op wacht! Komt wel goed alleen paar weekjes later! Maar dan gaat weet ik wel zeker dat ik er gezond inga en dus ook weer uit kom! Het is warmmmmmmm meiden fijn weekend Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

whow lady...

petje af voor je verstandige gedachte!

en misschien is het dan ook ietsje minder warm... nu is die kliniek bh toch iedere keer nat van het zweten.. die band prikt dan wat omdat het wat schuurt van het zweten...

voordeeltje voor jou... wellciht heb je er dan geen last van!?! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo meiden,

hier ben ik weer met een nieuwe update! :drag_02:

21 augustus dan voor mijn hart echo.....

Was stik zenuwachtig maar was nergens voor nodig.

De week erna ging heeeeeel erg langzaam.... :62:

29 augustus EINDELIJK DE DAG VAN DE UITSLAG!

Die nacht slecht geslapen want ja ik zat toch een beetje in de rats of alles wel goed was....

Ik was 9:55 aan de beurt maja zoals overal liep het natuurlijk weer is uit haha en ik was om 10:10 aan de beurt.

Met lood in me schoenen ga ik daar naar binnen.......

Hij ging even de echo bekijken op de pc en hij zei jaaa dat is allemaal ERNSTIG NORMAAL :o :o :o :o

maar ik hoorde alleen ERNSTIG DUS IK DENK WATTTTTT :o :o :o en toen drong het ineens tot me door.... :huh: :huh: :huh:

NIKS AAN DE HAND MET MIJN RIKKETIKKIEEEE JEEEEEEEEEJJJJJJ :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: BOOBIES :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Jaa dus ik natuurlijk gelijk bellen naar de beauty coach dat alles goed was en voor natuurlijk een nieuwe datum.

ze ging het allemaal bespreken met DE PIPO :159: ja ik werd 2uurtjes later terug gebeld door een andere narcose pipo en die man was echt aardig nog exuses hoe het gelopen was enzo en dat ze nu al hun vragen hadden rond mijn turner syndroom dus dat ik geopereerd kon worden :1bouncingboobs::1big_boobs::123::35: en dat snel terug gebeld zou worden voor een nieuwe datum!

Ben net gebeld en mijn nieuwe boobday is 15 oktober :39: wel iets minder dat ik nog zolang moet wachten maar wegens vakantie van dr van drunen was er niet eerder plek. Dat was trouwens al mijn nachtmerrie hoor ik zei het al tegen me ventje toen van let maar eens op als ik geoperereerd kan worden gaan ze met vakantie..... EN JAAAAA HOOR HEB IK WEER :23: HAHAHAHA maar goed dames ik heb mijn nieuwe datum :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43:

Wel is er een kleine mogelijkheid dat ik aanstaande maandag al kan maar dat is niet zeker dat hoor ik nog of er iets uitvalt.

ze ging nog proberen te puzzelen voor me maar als dat niet lukt (wat ik al denk hoor) dan is 15 oktober mijn BOOBDAY :D

fijne dag allemaal

Xxx LaDy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lady

:35:

Gefeliciteerd met je gezonde rikketik!!! Fijn dat alles het doet en dat je nu toch ook eindelijk voor je boobies mag gaan!! NOg 6 weken, dat is natuurlijk lang, maar misschien weet je het nog ;) Ze gaan toch wel snel voorbij, achteraf gezien!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel aftelplezier weeeeeeeer :D

Ik verander je datum even in je titel he!

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je datum eindelijk !..

aftellen maar ...yeahhh

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wel zo, had wel gehoopt op eerder maar goed nu gaat het 100 procent door, dus het is het wachten waard toch haha :P het enige wat nog tegen kan gaan zitten is dat mijn moeder komt te overlijden en dan gaat het natuurlijk niet door! Mijn moeder heeft een hersentumor het zit bij haar halsslagader en ze is nu heeel erg zwak! Ik hoop dat ze dit nog mee kan maken want ze weet dat ik dit al jaren wil en ze is echt nieuwschierig! Maar goed dames thnx allemaal voor jullie support ik gaat ff me kleine meid is de douche doen fijne avond Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.