Ga naar inhoud

LaDy010 : 15 oktober 2012 : Dr. van Drunen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik lees nu 2 daagjes mee en ik vind het zo leuk forum met handige tips enso! Erg leuk om al die ervaringen te lezen. Ik zelf had mijn consult 11 mei bij pc van drunen en daarna heb ik nog even de tijd genomen om een goeie beslissing te nemen en begin juli heb ik besloten het toch door te zetten. Ik belde mijn beauty coach op en daarna kwam ze met de datum 13 augustus... Mijn hart stond even stil haha ik dacht: WAAAAT ZOSNEL :o haha maja ik wil het echt al zolang! Echt al jaren eigenlijk.. Dus ik zei zo dat is snel haha nou vast laten leggen natuurlijk en afgelopen weekend had ik de papieren binnen met de vragenlijst enso dus gelijk ff ingevuld en de eerste betaling gedaan. Ik doe vandaag of morgen nog even de rest van de betaling de deur uit en dan aftellen naar 13 augustus hihi :P ben nu al super zenuwachtig ook hoor pfff ken nie meer wachten haha ik moest het echt even kwijt ben zo blij en vind het zo spannend en wat ik lees is allemaal zo herkenbaar hahaha. Ik heb nu 75 A en ik krijg 260 cc dan heb ik een grote B/kleine C en dat is perfect voor mij want zelf ben ik ook niet zo groot dus ;) moet ook geen wandelde neptiet worden toch whaha :P. Nou meiden ik lees lekker mee en ik hou jullie op de hoogte Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi LaDy

Leuk verslagje!!! Welkom op het forum :viannen_01: en gefeliciteerd met je datum!!!

Ik heb even je topictitel een beetje aangepast, zodat hij lijkt op de anderen hier en je pc of kliniek gemakkelijker te vinden is via de zoekfunctie :)

Heel veel plezier nog met lezen hier en heel veel aftelplezier ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB

Dank je wel:p ja ik moet nog een beetje wennen hoor aan het forum hahaha maar bedankt is indd makkelijker ja:) ooow ik kan echt niet meer wachten tot 13 aug:p. Heb trouwens nu al nachtmerries dat ik wakker word met een E cup hahahaha erg toch? :$ Xx Lady

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Hihi ... :-) ... een wandelende neptiet ... ik lig dubbel! :4:

Heb min of meer dezelfde angst van jou ... té groot lijkt me catastrofaal :blink:

Maar we moeten er van uitgaan dat pc's echt wel weten welk stel op welk lijf past dus dat komt wel goed :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa hahaha komt ook wel goed daar gaan we gewoon van uit. Wanneer heb jij je operatie mary? Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het echt fijn vind dat ik me verhaal hier kwijt kan want me mannetje word zo onderhand gek hahaha tiete hier tiete daar:p :$ Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Deze vrijdag ... Friday the 13th ... :o/ dus hopelijk is Freddy Krueger niet de pc van dienst :o))

Ik heb expliciet géén grote borsten gevraagd dus ik hoop idd. dat hij goed heeft geluisterd.

Nog een maandje wachten voor jou ... zal er snel zijn hoor. Lijkt of gisteren op consultatie ging en nu is het al bijna zover. 'k Zal je (proberen) zo snel mogelijk een realistische update te sturen van wat en hoe achteraf.

Het enige wat me zorgen baart, is de herstelperiode die ik hier overal lees ... dat heb ik zwaar onderschat ... ik dacht na 2 weken weer alles te kunnen hervatten, lijkt van niet dus. Dat is een tegenvaller maar ja ... sta er nu voor en moet erdoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Nou, liever in jou ziekenhuis dan in't mijne :45:

Stel je voor ... dan loop ik gewoonweg in ziekenhuiskleed mét bloot gat recht de straat op! Maandag in de krant ... voorpaginanieuws ... :o))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou LaDy,

Ik ben ook geopereerd door dr v Drunen. Ben echt heel erg tevreden met resultaat, vond de narcose heerlijk en heb weinig pijn gehad.

Ik ben inmiddels paar maanden later en ben zo blij met mn nieuwe borsten. Eigenlijk nog meer dan ik gedacht had.

Succes met aftellen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha die krant wil ik ook ja hahaha :P

@bbc fijn om jou verhaal te lezen dat stelt me toch wel weer gerust. Ik ben namelijk echt bang voor die prik en narcose haha :$ ik hoop dat het bij mij ook mooier word dan verwacht :$ @mary jaa dat is ook wat mij wel zorgen baart ja die herstel periode maar dat is gelukkig bij iedereen anders. Voor zelfde geld gaat het bij jouw wel super snel.. Oow bijna vrijdag voor jou chickie!!!! # 11 juli alweer pfffff maandje wachten tot me boobiesss hahaha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond herstelperiode een eitje. Eerste week heb ik me lekker laten verzorgen maar kon vrij snel alles weer. Ik heb 325 dual plane. Had cup aaa en nu 70e (ziet er uit als grote c of kleine d)

En die prik stelt niks voor hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Oef ... stelt me ook een beetje gerust om dat te lezen ... want nu loopt het hier met mij de spuigaten uit hoor. Ik ben bloednerveus :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

heys lady ik hb je topic gevonden hoor ..bn nu op mijn werk werk tot 20:00u vandaag

ik stuur strax nog wel ff wat ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo ben thuis ,wel leuk dat we dezelfde datum hebben ik heb je topic al ff gelezen op mijn werk had f niks te doen hahaha,ga je nog op de chat ?

k

uss kim 30

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is de schoutbox ,als je rechts boven op meer klikt zie je chat staan dan kom je in de sjet ..kiss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.