Ga naar inhoud

LaDy010 : 15 oktober 2012 : Dr. van Drunen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meiden ff een update :63: ....

Ben vanmiddag gebeld door de kliniek en ik moet er maandag om 10uur wezen..... :18:

Verder zeiden ze niks over onderzoeken ofzo :70: dus ik vroeg het zelf maar ff :66: maar het enige wat ze zei was u staat op de lijst om gebeld te worden door die narcose pipo dus oke <_< ...... Me papieren waren wel aangekomen dus we wachten het verder maar af he :14:

Verlopig heb ik me tijd al dus JEEEEEEJ let boobieday begin!!!!!!! :43::1big_boobs::1bouncingboobs: WORD VERVOLGD

XXxxx :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ook echt helemaal dubbel liggen als ze zeggen de narcose pippo ;)

Maar fijn dat je al om 10 uur geholpen word!!!

Echt spannend.

Ben benieuwd wanneer die pippo jou gaat bellen, dan ben je gelijk zeker van de operatie!!!

Ik mag op sedan van je operatie naar de tandarts voor mijn verstandskiezen te laten trekken. Daar ben ik banger voor dan dat ik was voor mijn bv.

Meid nog maar een paar nachtjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahhahahhahha nee dat zei ze niet hoor maar ik wist ff niet hoe ik dat moest schrijven dus heb er maar ff wat van gemaakt hahahahahahha :P @nana auch! Verstandskiezen zijn facking pijnlijk :( sterkte iig bij de tandarts maandag! Jaaa ben ook echt blij dat ik een beetje optijd mag want anders ben ik die dag niet te genieten hahaha indd nog maar een paar nachtjes woehoeeeeee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhh lady....

bijna... bijna... bijna.... voor je het weet is het zover!

leef met je mee! het is zo maandag! de tijd vliegt!

@ nana..... oohhhh voor een tandarts kan ik WEL nerveus zijn.... ik maak die afspraken wel.... maar zet bij mijn man een popup in zijn agenda... dat het pas een dag of 1 soms 2 in MIJN agenda zet... anders echt buikpijn...

zeggen ze wel eens.... je poept... 7 kleuren.... ik complete schilderijen!!!

maar goed.... lady010!

jij gaat voor de betere optie.... de borsten pipo!

eerst nog even die narcose pipo... had je die nog niet eerder aan de lijn gehad?

hoor 't wel!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou tietenpietje ik zie hier een nieuwe carrière switch voor jou!!!

Best uniek dat je dan ipv 7 kleuren ineens een schilderij uit poept ;) haha

Daar moet geld in te verdienen zijn.

Al is het de verkoop van de schilderij, denk ff je rijk mee word als ze het in real life mogen zien ;) hihi

Enkel wat je nodig heb... Afspraken bij de tandarts ( dan de evil lach op de achtergrond)

Grr nu begin ik ook echt bang te worden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden

Er is weer het 1 en ander gebeurt dus ik ga weer ff een updatetje doen :62:

Donderdag rond een uurtje of half 1 werd ik gebeld door me beauty coach.....

De papieren waren binnen maar het was niet genoeg... Ik moest toch nog maar een ecg hartfilmpje laten maken en bloed prikken :blink:

ik dacht NEEEEEE WTF NU NOG??????? fucking donderdag en dan komen jullie er nu nog mee :angry::(:wacko:

Maar ze had het nagevraagt en moest nog te doen zijn voor maandag..... :angry: hmmm oke dacht ik zal wel niet maar oke ik ga me best doen!

Ik me vervangend huisarts gebeld.... Kon vrijdag ochtend een verwijsbriefje komen halen voor alles gelukkig.

Volgende ochtend ik daar om 8uur aanwezig (jaa je moet wat doen voor je boobs he!) :4: verwijsbriefje gekregen blablabla dus ik gelijk door naar het ziekenhuis.... Eerst bloedprikken......ik schijt al 7 kleuren stront als ik aan naalden denk maar goed... had wel vaker bloed geprikt en het was altijd zo gepiept.... Ik ben aan de beurt en ik gaat daar zitten, komt er zo jong mannetje aan gelopen en ik dacht al gelijk NEEEEEEEEE GEEN FACKING LEERLING HE!!!! Nou goed hij prikken.... Komt er niks uit! OW FACK HEB IK WEER!!!!!! Ik vraag aan die gozer joh heb je wel genoeg ervaring :39::115: schijt al 7 kleuren stront en hier word het niet minder van..... :blink::mad: Zegt ie JA hoor mevrouw ik prik al vanaf 2007 :blink: :blink: :blink: ik zeg ja dat is niet echt lang dus <_<:P:4: Hij een ander halen die lukte het ook niet :( :( OWW WAT EEN HELL... en toen wou ik net zeggen nou weet je wat laat maar heb het gehad!!! Ze zei nou ik haal wel even me collega dan kan je ff op een andere stoel liggen dan lig je miss wat ontspannender... Ik denk nou oke als het haar niet lukt dan laat maar ben ondertussen zo lek geprikt dat ik dalijk nie eens meer durf maandag man :angry: Dus dat vrouwtje kwam binnen en ik zag al gelijk ooow dat is zo vrouwtje wat 40 keer per dag achter elkaar prikt (routine klusje haha) dus ze prikt die naald en ja hoor hoppa in 1keer goed en ik voelde er amper wat van toen die naald erin ging :59::3::57: JEEEEEEEEJ ik helemaal blij dus ik kwam weer de wachtkamer in me ventje zei van zo hallo wou net gaan vragen of het wel goed gaat met je duurde zolang :115: stel je voor he heel de wachtkamer vol en ik kom met een face aanlopen van WTF ZEG :mad: en ik zeg JAAA BEN MISHANDELD :mad: helemaal lek geprikt :o Dus heel die wachtkamer moest lachen want zei het ook nie zo zachtjes ook B):P:4: Maar goed ff naar de afdeling voor ecg filmpje en met de papieren van dat filmpje terug naar de huisarts (ja wat een gedoe he! :blink: ) hun het beoordeeld en terug gekregen maar de uitslag van me bloed zou er pas na 11uur maandag ochtend zijn......... JA je leest het goed!!! Moest natuurlijk om 10uur aanwezig zijn maandag dus ik gelijk weer in de stress :89::81: KUT NEEEEEE ME OPERATIE :25: Ik de kliniek gebeld hun weer overleggen..... Nu moet ik maandag om 3uur aanwezig zijn ben de laatste van die dag!!!! maar goed beter als helemaal niet toch???? Majah volgens die narcose pipo ben ik een speciaal geval omdat ik dat syndroom heb...... als alles goed is met me bloed en ze vind dat hartfilmpje goed en ze gaat me zelf nog onderzoeken(die narcose pipo) dan gaan ze me opereren... anders niet maar ik verwacht gewoon dat alle uitslage goed zijn meiden WORD WEER VERVOLGD!!!! :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ nana nou dit weekend ga ik nog ff grote schoonmaak in me huisje houden en de bedden nog ff verschonen en de laatste dingetjes voorbereiden.... morgen nog een ff verjaardag waar ik weinig zin in heb en dan op naar maandag :43: best spannend allemaal :P Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wouw wat een verslag zeg! Zit ook niet mee allemaal op het laatste moment zo!

Wel fijn dat je zoiezo die maandag geopereerd word ook al is het dan een paar uurtjes later.

Ik duim voor je dat alles goed komt! ( zal vast wel :6: )

Liefsxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lady010....

sjee zeg... en ik maar denken dat ik mijn dag niet had! gisteren!

joh.... prikken doen ze super bij bergman, dus maak je daar geen zorgen om!

probeer zoveel mogelijk te ontspannen nog dit weekend!

en hoor jij 's morgens het nieuws dat je maandag nieuwe boobies gaat krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jedem...wat een verhaal.....en wat een spanning...... :20:

En natuurlijk is het hartstikke goed die voorbereidingen want je wil inderdaad daarna ook prettig wakker worden en van je boobs kunnen genieten......maar kan me voorstellen dat je gek wordt bij het idee dat het uitgesteld gaat worden..... :122:

En natuurlijk gaat het goedkomen is het nu dan over een paar weken bla bla bla....maar daar heb je vandaag ff helemaal niets aan....

Ga voor je duimen dat het goed gaat komen.... :35:

En laatste is altijd beter dan niet........sterkte met de laatste loodjes...... :147:

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte met de laatste loodjes.... :147:

En natuurlijk weet je dat het goed is dat ze aangeven dat die onderzoeken nodig zijn voor eventuele risico bla bla bla......maar kan me voortellen dat je gek wordt van dat wachten..... :122: en dan het idee erbij dat je misschien NOG wel langer moet wachten.....

Maar achteraf zal je zien dat het het allemaal waard is geweest........

Succes vandaag......en met alle spanning.....ga voor je duimen :35:

Groetjes Cajo :119:

Heel veel sterkte met de laatste loodjes.... :147:

En natuurlijk weet je dat het goed is dat ze aangeven dat die onderzoeken nodig zijn voor eventuele risico bla bla bla......maar kan me voortellen dat je gek wordt van dat wachten..... :122: en dan het idee erbij dat je misschien NOG wel langer moet wachten.....

Maar achteraf zal je zien dat het het allemaal waard is geweest........

Succes vandaag......en met alle spanning.....ga voor je duimen :35:

Groetjes Cajo :119:

Heel veel sterkte met de laatste loodjes.... :147:

En natuurlijk weet je dat het goed is dat ze aangeven dat die onderzoeken nodig zijn voor eventuele risico bla bla bla......maar kan me voortellen dat je gek wordt van dat wachten..... :122: en dan het idee erbij dat je misschien NOG wel langer moet wachten.....

Maar achteraf zal je zien dat het het allemaal waard is geweest........

Succes vandaag......en met alle spanning.....ga voor je duimen :35:

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihihi ik lijk wel super enthousiast en dement dat ik zovaak in herhaling val....maar elke keer werd de verbinding dus verbroken, gebeurt wel vaker bij mijn comp dus ik kopieer alles voordat ik verzend.....en nou staat het er dus 3x onder elkaar ???????? :wacko:

Maar was ggoed bedoeld :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid.

Wat erg allemaal.

En Wat een gedoe allemaal voor je bv.

Had handiger geweest als ze dit gelijk hadden gedaan naar je consult.

Maar gelukkig bloed is geprikt, filmpje is gemaakt.

Nu relaxen!!! Voor je laatste dag.

Het gaat zeker goed komen.

Naar al dat geprik voor bloed hoef je niet meer bang te zijn voor een infuus!!! Dat is nou een pace of cake ;)

Komt allemaal goed meid.

Hou ons op de hoogte maandag.

Wat de uitslag was.

Fijne zonnige dag vandaag

Geniet van het weer.

En succes morgen

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heys lady wat een goede zeg ,wilde nu net een bericht sturen met jeej onze laatste dag tietloos haaha,maar ht gaatt vast goedkomen hoor meis ik zal de hele dag voor je duimen .13aüg is onze dag ...il ga ook nog de laatste dingen in huis doen vandaag en optijd. Na bed want moet echt vvroeg op ..kuss en ik bn srax nog wel online ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.