Ga naar inhoud

LaDy010 : 15 oktober 2012 : Dr. van Drunen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

Uhm waarom zeiden ze dat dan niet door de telefoon.... Snap ik niet. Maar goed beter te veel gecontroleerd dan dat t mis gaat. Het is toch je lijf nietwaar. Sterkte morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och shit zeg, wat lees ik nu? Hebben ze je voor niks laten komen???? Wat een gedoe zeg! :93:

Goed van je dat je meteen doorgereden bent en de verwijsbrief al op zak hebt en morgen al terecht kunt bij de cardioloog!!! Heel goed van je!

En zorg maar dat je snel aan de beurt bent bij de bergmankliniek :D

Op naar boobies, ze komen zeker, maar nog eventjes geduld pffffffff

Ik ga heel erg met je mee hopen dat het snel gaat gebeuren allemaal!!

Succes! En als je een datum hebt, let me know ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indd diesel want als ik weer 4 weken moet wachten ben ik echt niet blij! @anma jaa ik vraag me gewoon waarom ik voor lul een ecg moest laten maken en nog is voor jan lul nog daarheen moest komen....maar ze hebben wel 10 keer hun exuses aangeboden maja daar hebbie geen boobs voor he hahahahah. Maar raar en vaag blijft het allemaal wel ja.... Zeker weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lady,

wat een verhaal zeg... :80:

Vind het zo raar dat ze jouw dan nog hebben laten komen vandaag..

Maar fijn dat je morgen al gelijk terecht kunt bij de cardioloog...En nu maar hopen op een snelle nieuwe datum..

liefs..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lucky jaaaa bizar he! Dat is ook het stukje wat zeer doet, de rest is wel te begrijpen dat ze voorzichtig willen zijn enzo, maar zeg dat dan gelijk en niet op de operatie dag zelf! Dat is zoooo lullig! Laat me dan gewoon niet komen op de gok want dit wisten ze al eerder! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd..mooi klote zeg...Ik zou echt helemaal van de pis geweest zijn..jij ook neem ik aan.. :81:

Nou meis, op naar een nieuwe dag morgen met nieuwe kansen en nieuwe prijzen..(in jouw geval nieuwe boops...)

Neem maar een borrel vanavond en rook nog een pakje weg....dat heb je verdiend! :104:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hahahaha dat halve pakje was al weg op de terugreis hahahahaha nu ist ongeveer wel een heel pakje hahahaa en die borrel dat word een lekker rood wodkaatje met redbull heerlijk hahahaha zeker verdiend! Maar die pipo van de narcose voelde dr eigen wel lullig dat kon je wel merken ik vind gewoon dat dit op 1 andere manier goed gemaakt moet worden want aan exuses heb ik niks moet weer opnieuw vrij regelen en hulp en noem maar op had net alles geregeld dus van dit soort dingen baal ik gewoon Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja want afgelopen vrijdag had ik die pipo ookal aan de lijn en toen was het van we wachten de uitslagen af maandag en ik onderzoek je zelf even en dan beslissen we of we je opereren of niet maar dat gaat nergens over vind ik achteraf want ze had toen ook al me papieren al dus waarom heeft ze niet gelijk gezegt van joh we nemen het zekere voor het onzekere en gaat toch eerst maar langs die cardioloog voor WTF moest ik een uur heen en terug reizen voor jan lul??????? Dat onderzoek van die pipo stelde ook reet voor dus wat had ze ervan verwacht denk ik dan..... Ff luisteren NEE ik hoor niks en ik maar denken NEE TRUT OUD NIEUWS! Wisten we al! Maar dit maakt het er bij mij wel van dat ik geen vertrouwen meer heb in die pipo! Zit er zwaar aan te denken om te zeggen dat ik een andere pipo wil! En niet om het feit dat ze zekerheid wil want waarschijnlijk had elke pipo mij doorgestuurd maar gewoon om het feit hoe het nu gaat en gelopen is! Hoe langer ik erover nadenk.... Hoe bozer ik word gewoon! En dan geef ze alles en iedereen de schuld ervan, eerst was het van ja en je was nie bereikbaar... Ja sorry ik werk ook heb ook een leven weet jewel en buiten dat heb ik ook nog email die moest ik tog ook niet voor jan flippo opschrijven!???? had ook nie verwacht dat al dat gezeik er nog bij kwam! Maar toen ik wist dat er iets mis was heb ik wel al het mogelijke gedaan wat ik kon om alles optijd te hebben een hoop stress en gezeik erbij! Daarna was het van ja en de beauty coach dit en dat... Maar is niet eerlijk die meid heeft slechts alles maar door en regelt het maar die pipo beslist erover of ze opereren of niet dus jezelf schoon lullen werkt niet pipo beslist dus pipo heeft schuld! Vind ik.... Maar geloof me ze zijn daar nog niet van me af hoor! Laat het hier niet bij zitten! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lady, je hebt helemaal gelijk hoor. Die pipo had beter kunnen door-solliciteren voor smoesjespipo!

Of je nu moet vragen voor een andere pipo, is volledig aan jou. NIet dat je dadelijk een pipo krijgt die alle puntjes helemaal op de i wilt hebben en nog meer dingen wilt weten voor je geopereerd gaat worden.

Als dit ge-pipo achter de rug is, moet jij zo snel mogelijk met je pipo op die operatietafel komen en dan weet deze pipo wel het meeste van je.....

Maar ik kan me je reactie heel goed voorstellen!!!

xx BB

ik had al NIET erbij geschreven hahaha. las het en dacht, dat zal moeten zijn: ik laat het hier NIET bij zitten :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw de kwaadheid spat van het scherm.

Ik geef je helemaal groot gelijk hoor.

GVD, hier zit je al weken naar uit te kijken, mentaal voor te bereiden en alles regelen voor thuis en op je werk.

En dan wordt je gewoon de laatste minuut voor de operatie doodleuk naar huis gestuurd.

GROTE SCHANDE. Ik zou ook ontploffen.

Heel veel sterkte met deze teleurstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahahhahahahahaha oke mooi haha! ja eigenlijk heb je wel weer is een punt bb.... Andere pipo miss nog meer gepipo.... Whahahahahahhahha wat een gepipo in mijn topic whahahahhaah OMG :P maar je heb wel gelijk daar heb ik dus helemaal geen zin in! Dan als deze uitslagen binnen zijn zal ik wel even duidelijk vragen van jaaaa is het nu goed? Niks geen gepipo meer verder want als ik WEER alles regel voor niks dan word ik dus WEL boos! ;) hahahaha PIPOOOO whahahahha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind omdat de narcose pippo niet goed voor je gezorgd heeft geen pippo meer mag heten.

Van pippo's moet je lachen maar deze doet het tegen overgestelde.

Is toch maar een rare pippo dan.

Meid je bent al weer snel doorverwezen gelukkig!!

En hopen dat het allemaal goed is, en je snel geholpen word!!!

Blijf je volgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn girl, wat klote. Alles is al gezegd wat ik ook dacht, dus op naar je nieuwe datum. Gelukkig is niet alles uitgesloten. Balen dat je nu alles moet omgooien met de dingen die je moest regelen voor je bv, Houd moed, t komt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lady!

tjeee zeg... ik dacht ff te lezen hoe blij je zou zijn me tje nieuwe boobs! en nu dit ??? !!! ohhhhh wat een K*T zooi zeg.

kan me zoo voorstellen dat je kwaad bent. (het spat er idd vanaf maar dat mag hoor! hou je voor ons niet in!)

en dat gepipo met die pipo dat ie bij pipo's gaat werken!!! (een knustselwinkel-keten) kan ie daar lekker gaan prullen!

hoop dat je cardio snel een goede uitslag kan aanleveren. wellicht heeft die pipopruller niet zo veel ervaring met het syndroom wat jij hebt waardoor hij het niet goed aandruft. zou het eens met je beautycoach opnemen, misschien hebben ze een andere (kundige) pipo die er wel ervaring mee heeft? zou dat een optie zijn om er naar te vragen?

en ik hoop zooooo dat je heel snel een nieuwe datum hebt zodat je opnieuw kan gaan stoppen met roken... en opnieuw kan toeleven naar een datum... Dat ze je maar eens een grote zak met extra bh's, en geven!!! (voor na de OK datum!).

lday.... succes.. ondanks dat het een zonnige dag is... kan ik me voorstellen dat er toch wat donderwolkjes boven je hoofd hangen! stuur die snel weg, dan is je cardio uitslag ook een stuk beter en je bloeddruk op een normaal peil.. anders gooien ze het strakjes daar nog op!!!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey tietepietje<

dank je wel voor je opbeurende berichtje jaa miss kan ik daar inderdaad eens naar vragen dat is wel een goeie zeg!!!

indd is het allemaal kut maar ik ga door totdat ik me welverdiende EN BETAALDE :4: boobs heb!!!!!

ik kom er wel!!! welles waar met een omweg maar het komt goed!!!

fijne dag tietepietje!!!!

hoe is het trouwens met jou boobies?????? nog steeds happy??

Xx LaDy

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik ben bij de cardioloog geweest en die heeft ook even een onderzoekje gedaan NIKS RAARS OFZO en nu krijg ik 21 augustus een hartecho en 29 augustus de uitslag! pfffffffffffffffffffffffff wat een gedoe allemaal! Vanmorgen word ik dus gebeld door de bergman klniek om 10:55 maar ik was aan het douche dus had het niet gehoord dus om 11:05 belde ik gelijk terug en toen zeiden ze van dat was me collega ze is nu even bezig maar ze belt je daarna terug oke prima opgehangen NOU ZE MOETEN NU NOG BELLEN!! Maar wel klagen dat ik niet bereikbaar ben maar ik bel altijd terug....... denken ze dat je 24 uur bereikbaar kan zijn ofzo???? echt raar toch????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.