Ga naar inhoud

LaDy010 : 15 oktober 2012 : Dr. van Drunen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

wist ik eerst ook niet hoor haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

hier ook iemand met problemen met stoppen :-s hahaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke dag heb ik nieuwe hoop maar dan word ik smorgens wakker en dan denk ik... Yeahh weer een dag dichter bij me boobs... Narcose..OMG.. Naalden..OMG.. Word ik eigenlijk nog wel wakker??? Hhahahahaha SHIT WAAR ZIJN ME PEUKEN HAHAHAHA en dan heb ik een peuk gerookt en dan denk ik jaaaa komt gewoon goed whahahhaahha eigenlijk erg ook he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zeg ook iedere dag ja vandaag is de laatste dag (jaja) haha en dan word ik wakker en denk ik ik. Moet een sigaret aaah ...echt erg maar vandaag ga ik proberen zonder hoor :-s bn benieuwd,en s'nachts wakker worden ik ken ht ook ja soms heb ik gedroomd dat ik ze al heb en dan word ik wakker en kijk ik en dan sjit nog niks hahaa en ook over dat innfuus brrr maar nu is ht nog maar 13 dagen wachten ben echt aan ht aftellen haha ..kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Pffff hoe moet ik beginnen... Ik moet even mijn ei kwijt hoor!

Ik zal eerst even beginnen te vertellen dat ik turner syndroom heb... Daardoor kan je verschillende hebben aan je schildklier of aan je nieren enzovoorts.... Nu ben ik net gebeld door het narcose vrouwtje uit de bergman kliniek en die wilt eerst weten of ik niks aan me nieren heb,maar dat is bij mij nooit onderzocht.... Dus nu kan ik waarschijnlijk de 13e nog niet geopereerd worden omdat dat eerst onderzocht moet worden! Man man man wat een kutzooi:( ik baal zo enorm! Ik moet mijn gegevens van eerdere bloeduitslagen enzo naar de bergman kliniek door sturen dus ik dacht oke dan bel ik me dokter ff.... Zijn die eikels op vakantie op vakantie tot 19 aug :o nou oke krijg je vervangend huisarts ik denk nou bel ik die toch... Niet geschoten is altijd mis! Ik belle..... Zijn ze fucking niet bereikbaar...:o meiden ik word gek kan wel janken! Ik hou jullie verder op de hoogte van hoe of wat Xxx LaDy

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh dat meen je niet ,wat vervelend zeg ..

en hb je niet gevraagd of het met spoed opgestuurd kan worden?

het is tenslotte nog tien dagen he en als ze ht nu sturen zul je ht uiterlijk maandag hebben tog..

hoop dat ht goedkomt hoor ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa heb ik gevraagt moet gegevens hebben van 2 ziekenhuzen en die ene stuurt het snel op (moet allemaal via de post) pffff! Maar die andere heb ik ff overlegt want daar moest ik eerst schriftelijk goedkeuring voor geven maar ik mag morgen langs komen om het persoonlijk af te geven en dan zorgt die gene die ik heb gesproken dat het maandag richting bergman gaat en daar was ik wel erg blij mee en ik heb dat vrouwtje ook wel 3 keer bedankt ik hoop ook dat het goedkomt kim anders word ik gekkkkkkk heb er zolang naar toegeleeft elke dag langer dan 13 aug zijn er veelste veel! Ik hou je op de hoogte Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lady

Ow, jeetje, dat is wel heel rot wat je nu opeens te horen krijgt. Van de andere kant is het heel goed dat de anesthesist van te voren goed op de hoogte is van je gezondheid! Liever wat langer wachten op je operatie, dan complicaties tijdens je operatie!!!! Als je nieren niet goed werken en ze zouden dat niet weten in de kliniek, dan kan er vanalles misgaan tijdens de narcose!

Heeeeel vervelend dat je nu eerst je gegevens moet achterhalen, maar heeeeel goed dat de kliniek het je laat doen!

Denk aan je gezondheid meid! Die is echt veel belangrijker (ik weet het, op dit moment is er niks belangrijker dan je boobs haha, maar je kunt maar beter in staat zijn ook zelf nog van je nieuwe boobs te genieten na je ok! )

Sterkte! Hoop dat alles snel geregeld is!! :) En dat je operatie gewoon door kan gaan! Zal heel hard voor je duimen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb,

Ik wil je graag bedanken voor je reactie! Nu ik dit gelezen heb realiseer ik mezelf dat je gelijk heb!(SNIK) En het is indd wat je zegt alleen me boobies zijn op het moment belangrijk haha maar indd me gezondheid gaat voor dus ik ben als de sode mieter alles aan het regelen en hopen dat het door kan gaan en ik niet eerst nog meer onderrzoeken nodig heb maar wat moet dat moet want ik wil geen gekke dingen indd! Thanks voor het duimen bb heb ik hard nodig nu en ik laat zo snel mogelijk van me horen als ik meer weet! Ik heb echt zoveel aan dit forum! Ben echt blij dat ik hier me ei kwijt kan! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het indd heel goed van de kliniek dat ze het zo doen! Heel netjes! Ben er ook wel blij mee maja op het moment dat je zoiets hoort baal je heeeel erg dus moest het ff laten bezinken maar dankzij bb kan ik het weer handelen DANK JE WEL!!!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is ook wel zo wat bb zegt ja ,je gezondheid is belangrijker ..m

aar zal wel goedkomen hoor ..

en ja die voorbereidingen pfff al weken mee bezig hahaa ..

weet alleen niet wat ik nog in huis zou moeten halen verder heb brantnetel thee en genoeg paracetamols enzo ,verder weet ik ht niet wat ik nog moet eig :-s ...

jij nog tips?

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat je een makkelijke joggingbroek aantrekt, met een blousje of een vestje, dat je knoopt of ritst (niet iets wat TE strak zit, want je boobies moeten erin he! ) :D

Instapschoenen, zonder hogere hak....

Als je ver moet rijden, alvast 2 paracetamol van 500 mg (zodat je onderweg al 1000mg tegelijk kunt innemen!) Flesje water om ze te slikken.

Ontbijtkoek, of dextro-energie, voor de eerste levensbehoeften ;)

En verder: vergeet jezelf niet mee te nemen!

En lady, komt vast wel goed joh! Als alles in orde is met je, dan gaat het gewoon door op de afgesproken dag! Het is alleen gewoon jammer dat de kliniek hier nu pas mee komt, veroorzaakt net dat beetje extra stress, dat je er niet bij wilt hebben. :)

Kop op!

Gewoon blijven aftellen :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joggingpak chek (ligt al 6weken klaar haha) ...en ik hoef maar 20min te reizen dus valt ook mee ..spuug zak gaat ook mee en slippers mezelf natuurlijk hahaa Ennuh nog vraagje hoe snel Na de operatie DAt je wakker bent mag je paracetamol pakken ? Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ind bb als ik ht niet vergeet te vragen daar hahaa..

en ja dat schema mag jij me maken dan hoor ;-)..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaah nog acht dagen ....ben nu al bezig met wat ik nog allemaal in hhuis moet doen haha ..heb jij al wat papieren binnen gekregen ? Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden dank jullie wel allemaal voor de lieve positieve reacties het komt zeker goed is het de 13e niet dan maar een paar weekies later! Ja toch haha @kim ja ik heb papieren gekregen al een paar weekies geleden en gelijk ingevuld en opgestuurd en betaald enso. En jij? Ff een kleine update... Gisteren had ik de papieren van het ziekenhuis al bij me post dus die heb ik gelijk richting bergman gestuurd en dat andere ziekenhuis zou me papieren gelijk richting bergman sturen dus ik gaat morgen gelijk ff bellen om te vragen of het gelukt is dan kan ik miss gewoon de 13e geopereerd worden... Deze onzekerheid is ook zo KUT :$ Lets hope! Ik wens iedereen een hele fijne zondag Xxxx LaDy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.