Ga naar inhoud

Kim30 : 13 augustus 2012 : Dr Verdonck : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Kim,

Wat een leuke topic, ik lees al een tijdje mee en ik lig steeds dubbel om jou hahaha!:D Wat spannend zeg! Ik ben zelf donderdag 9 augustus aan de beurt bij het accz. En ik krijg links 275 cc en rechts 350 cc.. Want ze zijn nog al verschillend qua grootte:( Ik heb nu 75 b, en ik hoop straks op een 75 d uit te komen, maar als ik jouw verhaal lees moeten er nog een aantal cc bij.. :( Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het echt zoveel verschilt per persoon, want mijn borsten zijn best wel flexibel haha.. Misschien ga ik eventjes bellen, pfff wel spannend hè? En ik zou me niet zo druk maken over dat naaldje hoor, dat is zo gebeurd! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heys roxanne ,

thax haha ,ja ik schrijf hier echt alles kan er niks aandoen ,

maarvde vragen en dingen waar ik mee zit zal een ander ook hbbn he dus dan krijg je vanzelf antw he haha..

en ja die cc's phoe ht is me wat hoor ik blijf bb maar uitvragen haha arme bb ..maar we hbbn al een idee bedacht ik zeg tegen de pc als de grootste pastvdat hij de grootste doet en anders de maat wat is afgesproken ,nu kwam mijn vriend vanmiddag met een idee moest echt lachen maar ht was wel echt een goed plan ...niet lachen he ;-) hij zij je moet eens een bapou opmeten en dan in je bh doen hahaa ht heeft wel de goeie vorm he ...maar jij 9aug al ,lekker snelll bn eens benieuwd ..

kuss kim30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahaha :D Een broodje bapao! Dat is een goeie, die ga ik onthouden! Ja, bb heeft er echt veel verstand van he, maar ik vind dat je hier sowieso goed antwoord krijgt op al je vragen! Echt een heel fijn forum, en inderdaad.. Ik ben zelf niet zo heel actief hier, maar ik schrijf ook alles op hoor :) Het is heel prettig om je verhaal te kunnen vertellen aan iemand, want bij mij weet alleen mijn vriend het en mijn beste vriendin. Wie heb jij het allemaal verteld?

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is een goeie he haha moet alleen nog ff twee gaan kopen hahah tog eens testen hoor ..

en uhms mijn vriend weet het en mijn broertje en zijn vrouw en mijn moeder nog niet echt weet wel datik ermeebezig was maar nog niet dat het al echt gaat gebeuren durf niet zo goed hahamaar ga ht volgende week vertellen ..en ja ind heel veel antw vind je hier is echt wel fijn hoor en bb heeft me nog uitgelegd wat ht scheelt in cc's als ik een groter pak en het scheelt in breete maar een halve cm en in projectie maar 0,2 mm dus dat gaat gewoon een maatje groter worden als wat nu vaststaat ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja bb ..je bent ook vrij handig ,haha

en die bapao's heb ik in huis nu haha zijn bijna ontdooit en dan ga ik ze eens opmeten eens kijken of het werkt whahaha..k

uss

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahaha ja lady broodje bapao werkt ook nog best goed hahaha..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahaanee vond ht te klein ..en toen heeft mijn vriend ze opgegeten ,

en hb ik meteen de kliniek gebeld dat ik meer cc's wil haha ..

wel stom eig dat ik geen fotow's hb gemaakt want had ze vantevoren gemeten en ht was de maat wat ik zou krijgen ietsje smaller in de beetje maar was goed te vergelijken ..

kiss

Link naar reactie
Delen op andere sites

(in de beetje )= eig in de breedte..

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja ht werkte echt goed maar ik ga voor de 425 cc of nog iets meer ja

ik zal tog genoeg plek hbbn aangezien ik bijna vijf maanden borstvoeding heb gegeven en toen al een hele grote c had dus lets hope sow ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heys lady ,

Ja ik krijg steeds meer zenuwen hhaha ..

Maar nog ff he spannend hb er ook zin in ja ben zo benieuwd ..

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja ik ook hoor van mij mogen die 2 weekies omvliegen hahaha :P ik hoop dat ik op de dag zelf niet te zenuwachtig ben maar ben bang van wel als ik hier sommige meiden lees dat ze zoveel overgeven en alles krijg ik toch wel een beetje angst :$ maar alles voor onze boobs toch hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja van mij mogen ze ook omvliegen ind ..

en ik ga vast en zeker die dag erg zenuwachtig zijn want heb echt angst voor naalden e

n ben ook nog nooit onder narcose geweest dus weet ook niet hoe ik eruit kom hahaa ..

en ja die misselijkheid ook niet fijn ,maar dan hebben we wel al onze boobs dus dat maakt het dan wel goed haha heb er echt zin in ..n

o

g twee weekjes werken voor mij en dan is het zover ..

hoelang heb jij vrij na je bv ?ikntwee weken kreeg helaas niet langer vakantie dus hoop dat ik dan al ver pijnvrij ben ..

en dan kunnen we elkaar vervelend als we onze boobs hebben hahaa hele dag niksen ..

kuss..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee dames ik nog 3 weken, ik ben nu niet zo zenuwachtig als verleden jaar.

Maar het houd me wel bezig.

En ik ben toch ook wel weer bang voor de narcose, terwijl het verleden jaar prima ging hoor.

Ik heb 3 weken vrij genomen na mn bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kim Ja ik heb ook best wel een angst voor naalden maja komt zeker goed! Ik ben ook nog nooit onder narcose geweest en ik ben ook best wel bang ervoor net als jij:$ we gaan elkaar zeker vervelen en heleboel foto's uitwisselen hahaahah. Ik heb ook 2weekies vrij maar mocht het zijn dat ik langer herstel nodig heb dan is een weekje langer ook geen probleem. Gelukkig.

@diesel jaaa jij kan ook al lekker aftellen het gaat toch hard zat haha:P jij gaat voor een wissel toch? Dacht ik?

Wel fijn dat je nu niet zo zenuwachtig ben scheelt toch wel een hoop denk ik haha :D Bijna dames oehoeeeeeeeeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 9dàgen yeaaah ..aaaaah hahaa spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

yessss.... mijn tijd is bekend werd vanmorgen gebeld ,

maandag 13 aug om 7:50u daar zijn lekker vroeg gelukkig ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.