Ga naar inhoud

Kim30 : 13 augustus 2012 : Dr Verdonck : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja kkun je ind góed winkelen in Maastricht nu haha alleen zal iedereen dàt bij jullie nu denken ..en hb verband jja grrr ik krab gewoon eroverheen als ik eronder niet eraan kom ..en tietenpietje dat flesje. Staat ind al stàndaard naast me en probbreer zoveel mogenlijk te drinken maar die thee valt echt nog ht slechts weet niet hoe. Ht kan ,en mn havermout zit nog op zn plek want had echt honger hoor haha en zit ook aan ht fruit dus das ook wel goed.

Küss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik drink wel genoeg voor mn gevoel zowiezo met de medicatie want krijg dat nooit goed af alleen als ik flink drink anders blijft ht echt in mn keel hangen ..

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gaat gelukkigg goed zie alleen sinds Vanmiddag dat ik gewoon helemaal blauw bn tussen mijn borsten en mijn huid staat vanaf bovenkant borst tot aan sleutel been helemaal gespannen nu net of er een hele strakke plijster opzit ..mischien is ht bij jou nu zo gespannen door ht werk ? Of Miss omdat ze aan ht dalen zijn ik weet niet hoe ht werk ..en gaat echt snel he al bijna 5weken jij .. En ik kan eigenlijk best veel doen al met mn armen hb ik weinig last van alleen mijn handen doen soms pijn alsof ik kramp heb erin :-s heel raar hoor haha ..

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss een domme vraag maar omdat ik maandag al heel vroeg mijn boobs heb gekregen ben ik dan nu al 3/4dagen po ? Ik weet ht ff niet hahaa ..

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahaha, dat is een goeie vraag. Ik ben er altijd vanuit gegaan, dat de dag na de operatie de eerste dag po is. Dat zou voor jou betekenen dat je nu 3 dagen po bent....

De operatie dag is namelijk nog geen post-operatief-dag :)

Ik weet niet of het standaard is, maar volgens mij tellen zelfs de tickers zo ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah.. :45:

Hier bestaan geen domme vragen...hihihi

Maar ik zou zeggen 3. Nu tel je nog in dagen en straks in weken, maanden enz...

Maakt niks, geniet er maar van...elke dag een beetje meer!

Liefs

hahaha bb...gelijk gepost en dezelfde gedachten... :49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaa thax lady's ja wist ht ff niet ...gelukkig gaat nog alles goed bij me alleen dat zware gevoel nog af en toe geen last van pijn enzo ..alleen mn verband begint te zakken en dat druk Af en toe op mn wondjes ..bn ook maar de borstband gaan dragen. Omdat mn borsten door ht zakkend verband een beetje een rare vorm kregen ..en ik hb jeukkkkkkkk aaaah hahaa ..

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaaa Roxanne..ja ik lag ook al om half negen op de oh zo bekende tafel ..en was er al weer vroeg van terug ,dus ik dacht ook al van hb ze dan tog al een héle dag hahaa mjah maakt ook niks uit iik hb me boobs en ben blij dat ik ht hb gedaan ..

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met m boobs gaat httt super nergens last van alleen die hitte he zweet als een otter hahaa ..en hoe gaat ht bij jou ?

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff warm he! Ik heb het ook bloedheet, onder mijn bh zit zelfs uitslag van de warmte! Maar voor de rest gaat het ook super bij mij. Ik neem alleen 's ochtends nog 1 celebrex, en 's avonds een ibuprofen voor het slape :) Geen paracetamol meer gelukkig :D Ik heb ook weer een nieuwe foto geplaatst ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar ben ik weer lady's...

hier gaat nog alles super ben de afgelopen dagen erg druk geweest ..

morgen ga ik voor een sportbh shoppen ben eens benieuwd..

slapen gaat ook super ben ook al half op mn zij aan ht slapen gaat goed gelukkig ..

volgende week eens langs de huisarts voor de hegtingen het jeukt al behoorlijk hoor grrr blij krabben hahaa ..

n

ou kuss fijne aaf nog allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

mn eerste fotow's staan erop ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cecilia ja. Ik kon best snel al veel doen hb bijna geen last gehad gelukkig en kon geloof ik al de mogen alleen nog flink dalen ,en die hegtingen jeuken Ind echt ergggg en ja dat douchen word tijd hoor hahaa ..slaap lekker kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemiddag lady's..alweer 2 weekjes po vandaag..

ff klein verslagje afgelopen zaterdag voor ht eerts weergewerkt ht ging na verwachting best goed ,

was alleen beetje moe verder niet veel last gehad gelukkig..

en vandaag jaaaaa eindelijk de pleisters eraf en de knoopjes geknipt een heeft hij er helemaal uit kunnen trekken maar de ander wilde niet sodejuuu dat deed ff pijn zeg ,ik zij tegen hem nou laat maar zitten dadelijk valt me silicoon eruit haha hij moest wel lachen nou zegt ie je litteken is dicht dus dat zal niet gebeuren maar hij denk dat hij extra gehecht is vanbinnen waardoor hij niet los ging dus een zit er nog in maar is oplosbaar dus is niet erg ..de littekens zijn wel mooi zeg zal strax proberen er aan te denken een foto te maken ervan ...

weet iemand trouwens of ik al mag smeren met litteken creme?

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

hoi kim,

fijn dat het zo lekker met je gaat! Ik lees dat jij al van alles doe... welke dingen bedoel je hiermee? Nu het goed gaat, doe ik licht huishoudelijke taakjes maareh ik ben voorzichtig geworden om geen druk op mijn boobies te hebben omdat ik anders einde van de dag meer spaning voel in me boobies.

Zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Hoi Kim,

vandaag zijn de knoopjes eraf geknipt. Het liteken van de rechterborst is ietsiepietsie onrustig.... ze zei me dat ik nog moest wachten met insmeren tot dat de korstjes eraf zijn. BB doet bio oil erop dit ga ik ook doen.

zonnige groet wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.