Ga naar inhoud

Kim30 : 13 augustus 2012 : Dr Verdonck : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

thax voor de info bb ..ik was zelf erg in de twijfel over de cc's..

en heb het mijn vriend ook nog voorgelegd en hij zij nee 380 is echt wel genoeg hoor .

maarik denk dat het ook kwam omdat die kipfilets wat ze passen plats zijn van boven en dat

vond ik echt niet mooi zo en toen heeft hij er een andere andersom bovenop gezete en dat zag ernal een stuk beter uit ..btw sorry voor de typfouten af en toe heb een tablet en die werkt niet zo goed mee helaas hahah..ik hoop wel dat ik op een D uitkom met die 380cc hoor maar zullen zien ..kuss..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi kim,

ik heb vandaag gebeld en heb volgende week al een afspraak bij dokter verdonck.

wordt het bij jou ook het monobloc implantaat?

groetjes

hoi cecilia ,

ik krijg ook het monobloc implantaat ja ..

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Ik heb net gebeld naar de Wellness kliniek om te vragen of je nog van gedacht kan veranderen over de cc's. En dat kan dus. Je hebt nog voldoende tijd om te praten over al je bezorgdheden vlak voor de operatie, en ze hebben voldoende stock dus ze kunnen gewoon andere implantaten gebruiken als jij dat wil.

Het verschilt blijkbaar van ziekenhuis tot ziekenhuis..

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ja dat zeggen ze inderdaad aan de telefoon..

ik heb gisteren mail gestuurd en ze hebben me net gebeld van de welness kliniek dat de dr er niet was vandaag en dat ze het aan de dr ging voorleggen en me maandag feedback ging geven.

ik heb aan tel gezegd ja ik weet van bepaalde mensen dat het moeilijk is de dag zelf en daar heeft ze me gelijk in gegeven omdat alles al klaar ligt en dan moeten ze alles nog veranderen vandaar.

dus je kan beter even op voorhand mailtje sturen en daarin het aantal cc's wijzigen en dan kunnen ze je keuze klaar leggen op voorhand en moeten ze niet alles de laatste moment gaan veranderen

grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Ik heb net gebeld naar de Wellness kliniek om te vragen of je nog van gedacht kan veranderen over de cc's. En dat kan dus. Je hebt nog voldoende tijd om te praten over al je bezorgdheden vlak voor de operatie, en ze hebben voldoende stock dus ze kunnen gewoon andere implantaten gebruiken als jij dat wil.

Het verschilt blijkbaar van ziekenhuis tot ziekenhuis..

Groetjes!

Jij vrijdag de 13 de ik ben de maandag erna aan de beurt :) zo spannend

Hoe maak je zo een aftel klok of tabel?g

rtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boopke fijn dat je ht laat weten dan bn ik eens benieuwd of hiij ht veranderd ,en ik ga maandag ook bellen hoor ..maar hb jij gewoon de kliniek gemailt of de dokter zelf ? Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hb ff door bb laten uitzoeken of er veel verschil was tussen 380cc en 425cc en ht scheelt maar 0,2 mm in projectie dus echt helemaal niks verschil dus ik hou ht op mijn maat wat ik nu krijg ,

wel bel ik maandag ff om te chekken of de maat klopt wat hij heeft genoteerd ....

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is echt fijn om te weten hoor dat het niet veel scheelt en ben blij

dat bb het voor me heeft uitgezocht nu weet ik dat ht goed is wat ik krijg ..ze heeft het me in pb gestuurd zal kijken of ik hem je kan doorsturen dan snap je hem beter ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen dames,

ik heb net naar de dokter gebeld voor een afspraak voor de verwijskaart van mijn echo ,

moet er vanmiddag om 13:50zijn en dan maar hopen dat ik snel naar het ziekenhuis kan gaan

voor de echo spannend hoor,nog 33 dagen te gaan tot mijn boobiedag yeahh..

kuss kuss..

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemiddag dames,

zo ben terug van de dokter heb me verwijsbriefje gehad ,echt grappig hij zo oh wat is er aan de hand dan ?

ik zo nou niks ik krijg een borstvergroting ,en de chirurg wilt graag dat er een echo word gemaakt en toen vroeg hij waar ik ga en welke dokter en welke siliconen en de prijs hij was erg geintereseert wel erg leuk,en hij vroeg wanneer ik aan de beurtben dus ik zeg ja 13 aug al ,en dan kom ik terug hier voor de hegtingen eruit te laten halen ,dat is prima zij die ik zie je wel komen dan ,en toen heeft hij me succes gewenst hahaha en thuis aangekomen heb ik gelijk het ziekenhuis gebeld voor de echo en kan maandag al terecht voorde echo .dus

duimen dat alles goed is ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben echt blij dat ik zo snel terecht kan hoor ..

ben ik daar ook vanaf ,en ind leuk dat hij zo geintereseert isja ,is ook een hele leuke dokter heb hem al van klein af aan ,

nu word het echt aftellen voor mij spannend..

zie alleen erg tegen het infuus op heb echt angst voor naalden brrr...

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb al eens bloed laten prikken ind en vond ik ook echt niet prettig ,

maar ind je bent zo vertrokken als dat ding zitnen erna boeit het me niet meer wat er gebeurt hahah ..

en ik denk wel dat ik heeeeel erg zenuwachtig zal zijn heb ik altijd met zo een dingen ..maar ja moet maar zo denken ik heb ook een dochter gekregen dus dat overleef ik ook wel he ..hahaha..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was het zover voor mij. Dr Verdonck heeft mij mijn nieuwe borsten gegeven. Ik kan alleen maar zeggen dat het een fantastische dokter is . Hij is zeer rustig en geduldig. Voor de operatie was ik super bang toen ik op de tafel lag wist dr verdonck mij gerust te stellen. Ook over de verpleging niks dan goeds. Je krijgt veel uitleg en ze staan klaar voor je. Voor de rest is het wel pijnlijk en ik kan moeilijk doorademen en maar NIKS VOOR NIKS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd katan ,het is inderdaad een aardige dokter vond ik al met het consult .

en geloof heel graag dat je bang was zou ik ook zijn dan hoor pff en de pijn ja geloof ik graag is niet niks he ,

maar goed je pijnstilling pakken he ..

ga je ook fotow's plaatsen ?.

kuss..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb al eens bloed laten prikken ind en vond ik ook echt niet prettig ,

maar ind je bent zo vertrokken als dat ding zitnen erna boeit het me niet meer wat er gebeurt hahah ..

en ik denk wel dat ik heeeeel erg zenuwachtig zal zijn heb ik altijd met zo een dingen ..maar ja moet maar zo denken ik heb ook een dochter gekregen dus dat overleef ik ook wel he ..hahaha..

kuss

Sinds ik ben bevallen..heb ik het vertrouwen dat ik ALLE pijn aan kan :45: uiteindelijk is bevallen toch de ultieme pijn he. Wat is dan een naald? (heb ook schrik van naalden hoor, maar kan het een pak beter relativeren t.o.v. vroeger :4: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja een naald brrrr ..blijf het maar niks vinden hoor

vraag me ok af of ze me niet eerst zo een kapje op me gezicht kunnen zetten tot ik slaap en dan het infuus erindoen ,

hahaha,echt erg hoor maya voor het goede doel he ,..

jij nog twee nachtjes he spannennnnnd ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ,wat denken jullie. Kan ik al op voorhand een sportbh kopen ? En hoe zit ht dan met de maat ? Kuss kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan maar beter niet doen hahaa ,wil gewoon graag alles al in huis hebben op voorhand ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemiddag dames ..

vanmorgen ben ik voor mijn mammagrafie geweest dat is gewoon pure mishandeling hoor hahaaa.

ik dacht echt dat lukt nooit zoveel hb ik niet ,maar er werd tog flink getrokken en geduwd om ze ertussen te krijgen hoor pff mijn god wat gaat dat ding strak zeg haha,maar uiteindelijk hebben ze niks gevonden yesss ,nu kan ik echt gaan aftellen naar 13 augustus ...

kuss kuss ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zeg je goed kwelgeesten hahaha ja echt niet normaal zij zo van ja

beetje scheef en ja na voor en schouder laag en kin omhoog en arm laten hangen pffff leek wel zo een gek wat er stond haha en maar trekken en duwen ..maar gelukkig is alles goed ja en op naar mijn boobies duurt me nu al te lang haha maar eerst volgende week nog weekje vakantie dan weer twee werken en dan is ht zover dan word het afzien haha ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.