Ga naar inhoud

Kim30 : 13 augustus 2012 : Dr Verdonck : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

Aaaah nog twee dagen lady de angst begint nu tog wel toe te slaan hoor ..il zag dat jij om tien. Uur moet hoop dat ik dann al klaar ben hoor hb gelukkig druk weekend nu. ..

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag word je al geopereerd! Ik ben donderdag geweest, de operatie zelf stelt niks voor.. Alleen daarna is het rottig! Ik kreeg twee hele fijne tips; 1) Met een kussen onder mijn knieholtes liggen, voorkomt rugpijn.

2) Veel water en thee drinken, helpt om die narcosetroep uit je lichaam te krijgen.

Verder eet ik elke twee uur iets gezonds, zo blijf je sterk! Ook cola drinken helpt tegen misselijkheid, suiker zorgt er sowieso voor dat je bloedsuikerspiegel op peil blijft. En verder wil ik je alvast heel veel succes toewensen, straks heb je mooie borsten en hoef je geen bapao broodjes te gebruiken :D Veel liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief jullie allemaal thax ...en je die bapaos zzijn niet meer nodig na morgen hahaa ..heb vandaag nog druk dagje gehad hb ht huis nog een laatste x gepoets alle wasjes gedraaid en. Erna nog ff met me vriendje gaan toeren op de motor en toen kwam de kleïnde thuis die was met opa en oma na. De dierentuin geweest hb haar erna na de oppas gebracht en zijn toen bij mn schonouders gaan eten en nu weer terug thuis alles klaar gezet voor morgen dus ben er kllaar voor hahaa spannend mn laatste avond met tietjes en morge. Met big boóbiessss ...lady jij ook heel veel succes morgen en ik ga voor je duimen meis ..thax allemàal ..en zodra ht lukt komt mn verslag ..

Kuss tot morgen i hope Sow..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bn wakker hoor ..heb ik me tog pijn aan mn hand zeg heeft mn vriend op mn hand gelegen hahaa ..ik ga nu in de douche en dan gaat ht gebeuren hoor aaaah ...kuss kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhhhh ik hb boobïes. Verder de rest van ht verslag komt strax want. Mijn armen zijn precies van lood ..haha verder is alles goed gegaan en bedank allemaal voor jullie lieve berichtjes..kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.