Ga naar inhoud

Kim30 : 13 augustus 2012 : Dr Verdonck : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

goeiemorgen ..

danj je piepke er zitten nog een beetje korstjes op dus zal nog ff wachten met smeren ..

en het gekeneusde ribben gevoel was al wel rond de vierde dag gelukkig pff wat was dat vervelend zeg ..

@wonderfull ik kan eigenlijk alles alweer doen ik heb alleen de eerste vier dagen beetje last gehad van echt spierpijn maar ook niet super erg ,ben ook alweer aan ht werk en merk alleen dat als dedag vordert dat ik wat last van mn rug krijg en beetje moe ben verder voel ik niks aan mn borsten alleen beetje mn linker litteken maar die is van ht begin af aan beetje gevoelig geweest .alleen kwam ik er dus achter dat bij mijn linker loteken toen de plijster eraf was dat mijn vel dubbel heeft gezeten net boven mn liteken en denk dat ik dat ht ergs gevoeld heb,en ja die hechting pfff ze zijn oplosbaar maar de dokter haalde ht liefs als ht ging hem er helemaal uit invb met onstekingen maar bij de linker trok hij zo hard en lukte echt niet dat die is blijven zitten ,dat was echt een opluchting want het deed pijn mijn god dat was ht pijnlijkste van men hele bv haha..

hoe gaat ht met jou verder en hoelang ben jij al po?

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry voor de typfouten ..

ik heb namelijk een tablet en die laat niet toe dat ik mijn fouten wil verbeteren ..echt raar ht lukt gewoon niet ..haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer nieuwe foto's geplaats ..

en ze zijn ook al zachter aan ht worden gelukkig en mn vochtbuik is zo goed als verdwenen gelukkig ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii, Ja ik ben weer helemaal als nieuw.. ben nu 1 jaar po :D

Over je hechting.... laat iemand het over 4 dagen, 5 dagen enz nog eens proberen. Niet 'trekken trekken' maar gewoon met wat lichte druk.

Je moeder, vriend, dokter .... een schoon pincetje en even proberen. Is niet eng ;) Op een gegeven moment laat hij wel los als het lichaam er klaar voor is.

En dan die tablet, handige dingen hè hahah!!! Volgens mij verschijnt er boven je toetsenbord een balkje met suggestie die de tablet geeft, en het woord wat jij typt Als je aantikt wat jij typt... dan pakt hij dat woord (zoiets... is al even geleden dat ik de tablet heb gebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi ,

alweer een jaar verder pff gaat snel zeg ..

en ja die hegting de dokter denkt dat hij extra is vastgemaakt want hij gebruikte echt veeeeel kracht aiai deed echt pijn hoor ,maar hij heeft een ietsie punt laten zitten maar die voel ik nu al niet meer dus denk dat het niet gaat lukken om nog eruit te halen over paar dagen ..

en die tablet ja grrrr en heb geen extra balkje boven mn toesenbord heb ik uitgezet zo vervelend maar zou nu ind wel handig zijn ja haha ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff vraagje dames ,hebben jullie ook vaak dat jullie boobs ht koud hebben ?wat een

iri gevoel is dat zeg haha dat blijft tog niet altijd zo he ?

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.