Ga naar inhoud

Kim30 : 13 augustus 2012 : Dr Verdonck : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel lady's..haha ja die is over Bb..nu last van. De andere hhand hahaa ..enn ht gat best goed lady. Gelukkig alleen is ht net of er een olifant aan me hangt zo zwaar maar. Is volgens mij ook door ht verband wat zo strak zit ..maar hier komt ff mn verslag ik had gisteren niet veel energie viel steeds in slaap haha ,nou we kwamen daar om kkwart voor acht aan moest er om tien voor acht zijn dus waren mooi opttijd daar toen begonnen de zenuwen pas echt toeteslaan pfff we eerder gehaald om na boven te gaan en ik meteen gevraagdd hb jje niet iets kalmerends voor me ? zeg ze ik zal zo vragen voor iets ,dus we liepen na mn Kamer daar mochtt ik me uitkleden en kreeg die oh zo bekende zetpil fijn dat ding wilde er dus meteen weer uit hahaa,bn toen maar de vragen lijst gaan invullen en toen kwam de assistente al binnen dus vroeg haar nogg voor iets kalmerends nou zeegt ze ik kom je al halen .dus ik zeg oh god haha,hb mn vriend dus maarr een kus gegeven en mocht toen meelopen na boven.eenmaal aangekomen daar vroeg verdonck nog of er nog dingen waren wat ik wilde weten ennhb dus gevragd voor meer cc's en hij zij nou zou ht niet doen als ik Jou was ,dus we zijn voor 380cc gegaan .en ttoen mocht ik gaan. Liggen en had al 100c gezegd dat ik bbang bn / was voor ht infuus nou zegt die narcotiseur ht is zo gebeurd en ik zo jàja ,en verdonck was me aan ht aftekenen en voelde een prik en toen was ht gebeurt haha ..en ineens was ht zo van wakker worden,ik zo héh ik hb nieet eens gemerkt dat ikin slaap was ggevallen en. Toen was ht al gebeurt yess ik hb tieten hahaa en toen terug na mn kamer en mocht om half twaalf na huis tóe ..

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha, typ jij dit op je telefoon??? Tis maar nét leesbaar :45: Of komt dat nog door de narcose??

Wel fijn dat alles zo goed gegaan is meid!! Nu zorgen dat die olifant de benen neemt en terug naar Afrika verhuisd en dat jij lekker kunt gaan genieten van je boobies!

Wanneer mag je verband eraf? Moet jij, net als al die 'verdonckjes' twee weken wachten?? :(

Hij houdt wel van spanning he :45:

Houd je taai!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bb is via de foon hahaa gaat nog ni echt geweldig nee ..en ja die oliffant. Phoe die is zwaar. Zeg ..verder ja dat verband moet eig twee weken alleen denk. Ik niet dat ht zolang blijft want ht rolt zich nu al om en mn vel word gepits erdoor ..ht is wel een veilig gevoel zo hoor ..maarr hb ook geen Bh gekregen daar omdat hij de maat niet kan zeggen ..maar. Weet iemand toevallig hoe die borstband om moet ? Moet de sluiting voor of achter ? Haha hb nog niet geprobeerd ..kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zwart drukverband??

had het in begin verkeerd aan maar tietenpietje heeft gezegd hoe het wel moest :)

de achterkant moet zeker onder je bh of onder kant verband en de sluiting vooraan op de borsten, zodat verband ook langs de zijkant van je borsten gaat...

ik hoop dat ik het je nu juist zeg :)

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is zo een losse band WT ik hebb moeten kopen ..düs de sluiting moet aan de voorkant boven de borst en achter vrij laag ..oke ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

En achter moet die band laag op je rug! Vraag het even aan tietenpietje, die legt het je met alle plezier uit, zij weet precies hoe het moet ;)

En er is een filmpje van op youtube geloof ik.... VOlgens mij weet tietenpietje dat ook, of wie was dat ook alweerr...... (ik lees te veel topics haha)

De pijn goed te doen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja was tietenpietje :D

Achteraan laag (onder bh /verband of juist randje denk ik van verband) en loopt dan langs de zijkant van je borst en juist boven op je borst sluiten.

Zo heeft ze het mij gezegd :-)

Ze had er ook dat filmpje bij gezet.

heb jij die moeten kopen??

ik had die zelf gevraagd :)

hopelijk heb je niet teveel pijn

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

thax dames ,

ja ik laat de band nog ff achter wegen had hem aan en werd ineens super misselijk doordat ht zo strak zit en ben nu al misselijk beetje door het verband dat zo strak zit ben beetje claustrofobies o(schrijf ik ht goed )haha ..mja de pijn is er eigenlijk niet alleen als ik echt op mn borstbeen duw dan voel ik wel dat mn huid pijnlijk is ,verder alleen last van spierpijnzeg maar..

k

uss

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ik heb me een vocht in mn buik zeg lijk wel zo een dikkertje haha..

maar ht drinken gaat me niet goed af word ik alleen nog maar misselijker van echt wasig hoor ..

hoe lang duurt ht ook weer voor de vocht wegtrekt?

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kim!

klopt ik had het e.e.a. uitgelegd m.b.t. de band.

begreep van mijn pc wel hoe belangrijk het was dat deze meteen goed gedragen werd.

dus heb ik me eraan gehouden met als gevolg dat deze na 1 week al meteen een stuk losser mocht! ben al zeer tevreden met het resultaat!

op het profiel van roling staat een youtube filmpje... daar wordt o.a. uitgelegd hoe je de band goed moet dragen!

misschien moeten we hier op 't forum toch maar eens een filmpje maken hoe de band omgedaan moet worden? maar eigenlijk staat het al goed uitgelegd hoor!

ik ben vrijdag a.s. 2 wk PO... maar ook ik heb nog steeds een opgeblazen buikje hoor. Komt vanzelf goed. genoeg drinken, plas je er extra veel uit!

veel beterschap!!!!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim

Dan zul je gisteren ook niet echt veel gedronken hebben,neem ik aan??? Het valt me op dat veel mensen de dag NA de operatie misselijk zijn! Dat komt volgens mij doordat ze de eerste dag niet veel gedronken hebben. Probeer toch echt veel water te drinken, des te eerder is die narcosetroep uit je lichaam en ga je je veel beter voelen!!

En morgen gaat het sowieso beter :) Maar probeer het: water en thee, dat zijn de enige drankjes die mijns inziens, goed helpen!

Voordat het vocht helemaal weg is, kan wel een paar weekjes duren hihi.... Ik claim nu nog last van vocht in mijn buik te hebben ;)

Maar veel drinken, helpt dus ook tegen het vocht. Helpt het af te drijven :)

Succes meid!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

vervelend hè, die band..Maar hij is echt belangrijke EN voor een goed doel... :141:

Ik ben nu bijna een jaar po....zal ik nog zoveel vocht vasthouden...???..Chronisch zeker....Grapje. Ik heb daar destijds volgens mij zelf geen last van gehad, maar de meesten wat ik lees wel. Ook dat gaat goedkomen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heys lady's..

Het gaat al een stuk beter met me als gisteren tot nu toe dan ..en heb ind niet veel gedronkenn gisteren bb ht ging gewoon echt niet ..maar vandaag nieuwe dag en die begint met jeuk aaaahhh ,kan er niet tegen hahaa ..maar ik hb ht idee dat ht vocht al iets minder is als gisteren ,begin alleen nu beetje wazige blauwe plekken te krijgen aan de zijkanten van buik .en ik hb ht idee dat ze me tieten op mn rug hbbn gezet ik hb meer last van de achterkant dan van de voorkant hahaa ..nou ik zit nu aan de havermout dus ga dat ff na binnen werken ..voor diegene die thuis zijn wens ik een fijne zonnige dag en de andere werk ze ...kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja tiszovergeweest ,jullie hbbn meer geluk met al die feestdagen ïn België ..wij helaas niet al woon ik mmaar 10min van België af ..maar ik hb lekker vakantie nu dus lekker genieten ..en die jeuk Oooooh mijn god en al overal tussen ht verband gefriemeld hahaa maar is. Goed teken he ..kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Kim,

ik hoop dat je havermout lekker binnen blijft. En idd veel drinken. vul gewoon een flesje van 500ml die je 1 x ' sochtends , 1 x s middags en 1 x s avonds leeg moet drinken.

zo blijf je ook weer wat beweging hebben, want je moet iedere keer naar de wc. Buiten die flesjes (leek wel een baby) dronk ik ook nog gewoon mijn thee, vruchtensap, etc.

heb je de band nu wel aan? ik heb hem vanaf minuut 1 aan gehad en deed m echt alleen af ff voor op de foto, douche en gisteren om m weer s goed uit te wassen.

het helpt echt!

succes in ieder geval!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.