Ga naar inhoud

Liss : 27 juli 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 211
  • Created
  • Laatste Reactie

wat een lol toch hier op dat forum!

de een kan niet wachten tot de boobies erin zitten (ipv op 't nachtkastje... of in je maximizer bh... of dmv kipfilets)...

dan ander kan niet wachten tot ze gezakt zijn...

gaat 't wat beter.. willen we te veel doen...

maar al met al zijn wij met z'n allen hier maar wat gelukkig toch!

gezond en wel met boobies... sommigen (zoals) ik bijna met boobies...

In ieder geval vind ik het zo super om te lezen dat het al zo goed gaat. en dat je al aan het minderen bent met de medicatie!

ps... heb nog niet gelezen hoe je manneke had gereageerd.... ff terug lezen.

heeft je man ze nog niet gezien????

of lees ik er nu helemaal overheen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook raar had net een heel verhaal geschreven maar hij is weg...

naja nog een x dan maar hahahaha

Manlief.... die schrok er een beetje van hij zegt ze zijn nog best wel raar he.. Maar hij geloofde er wel in dat het bij zou trekken.. Hij durfde ze niet eens aan te raken hahahahaha

Me vriendinnetje is net ff langs geweest en die zegt dat ze al zakken.. Maja ik kijk natuurlijk 5x per dag dus ik zie het niet..

Wat erg he al die wijven bij elkaar maar gelukkig kenne we onzelf een beetje...

Oww wat een ellende die plaklipfiletjes... Ben zo blij dat ik dat niet meer hoef...

Ongeduldig.... word gek van me eigen ken ze wel omlaag kijken maja geduld geduld geduld....

Ik vind het ook wel weer spannend hoor voor morgen.. Maar denk dat hij wel teverden is.. Ik bedoel ken niet nog minder doen hoor heb nu al het gevoel dat ik half dood ben..

Ga volgende week wel lekker uit eten enzo. De muren komen op me af..

Vrienden hebben gevraagd of ik zaterdag mee ga stappen maar heb het toch maar afgezegd.. Geen goed idee he.. Of zegt iemand gewoon gaan hahahahaha

Ben helemaal van die zware rommel af alleen nog 8 paracetamol...

kuzzzzie liss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey liss,

ook jij al van die zware medicatie af! Gaat goed zeg!

en manlief... hahaha ... dus hij durfde nog niet te "aaien"...

misschien als je samen gaat kijken, dat ze dan wel wat zakken?

of laat ze schrikken. als ie heel hard BOE roept of zo? wie weet werkt het!

hahaha...

Lekker uit eten is als je je goed voelt vast wel te doen... beter dan stappen komend weekend?! tja... das misschien net te veel van 't goed.

Ohhhh de muren die op je af komen, kan me daar een hele voorstelling van maken! heb je nog wel wat kunnen genieten van het mooie weer vandaag?

in ieder geval succes morgen!!!!

kxs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah heb heerlijk ff een paar uur in de zon gezeten.. Ben bang dat als die band af mag ik hem nog weken zal zien hele witte hoge streep....

Jah het gaat super met me voel me helemaal goed af en toe nog wat steken en als ik lang gelegen heb is het ff lastig als ik omhoog kom maar dat is het enige nog... Me is very happy hahahaha

Jah dat is een goeie tip me we gaan ze smane naar beneden kijken hahaha als dat is zou werken... Ben benieuwd wat dr Koopman vanmiddag zegt.. Hoop zo dat ik op me zij mag gaan slapen ofzo...

Trouwens Nana weet niet waar je vandaan moet komen maar de schiphol tunnel is dicht ik ga ook ff eerder weg..

fijne dag lady's

Kuzzie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik had het waarschijnlijk toch verzonnen hahahahaha.. De hechtingen gaan er volgende week pas uit..

Eerst werd ik gebeld dat het 2 uur later werd omdat ze waren uitgelopen met het operatie programma..

Kwamen we daar werd ik gelijk geholpen nou ik was dus letterlijk 2 min binnen.. Hij heeft even gevoeld en gekeken en ik liep op schema qua zakken. En was tevreden. Maar moet wel een x extra langskomen omdat ik 'geen normale borsten heb'

Moest best lache hoezo niet normaal. Nu schijnt het dat me spier heen sterk is ofzo dat hij daarom in de gaten wil houden of het wel wordt zoals hij wil. Naja best goed denk ik. Hij wil ze helemaal recht en gelijk hebben en als ik dan nog een x extra kom kan hij er nog wat aan doen.. Dus volgende week heen voor de hechtingen dan over 3 weken nog een x en in oktober.

Nou heb ik helemaal niet gevraagd of ik al op me zij mag leggen... Iemand een idee heb geen rug meer over...

Morgen is gay parade in amsterdam ik ga er ieder jaar heen en nu heb ik gezegd dat ik dit jaar niet ga vanwege die titties maar voel me eigelijk echt heel goed.. Is het heel onverstandig als ik nu gewoon toch wel ga hahahahahaha

Kuzzzzzzie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hey liss,

Was Eem bliksem bezoek gister zeker? Iig ik stond zo weer buiten toen hihi...

Je voelt jezelf, ik zou zeggen als je denk dat je het aankunt gewoon gaan. Alleen die drukte lijkt mij wat lastig, want ik was als de dood dat iemand zijn-haar elleboog in een van mijn siliconen zou planten. Dus niet door de smalle steegjes morgen! Als je gaat veel plezier.... Wij zijn er helaas dit jaar niet bij, vliegen zondagochtend om 5 uur naar Ibiza ;)

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is vreemd dat ie zegt dat ze niet normaal zijn.

Bij iedereen is het genezing proces anders.

En de spier sterkte ook.

Maar wel fijn dat ze je extra in de gaten houden.

Als je je helemaal beter voelt zou ik wel naar de gay parade gaan ;) alleen maar leuk er ff tussen uit.

Zou wel voor de zekerheid dan paracetamol meenemen, zou je toch ineens pijn hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

loopt hij iedere week uit eigenlijk?

gisteren liep hij ook al aardig uit...

ook ik moet / mag volgende week op controle... en de week erop...

dus als ik nog niet mag rijden.. en de Hottie van nana komt....weet ik wie ik moet bellen om te rijden? gaan we met een auto vol... iedereen mijn handje vast houden? hahahah:152:

zie je het al voor je.....

wachtkamer vol.... al die vrouwen.... smachtend op een blik..... naar de hottie van nana...

hey liss... ben benieuwd. andere kant wel fijn dat je een extra controle krijgt.

zeker zo verstandig.

wat die gay parade betreft... het kan wel eens erg druk zijn.... dus doe voorzichtig als je gaat!

misschien is er ergens een stukje waar het minder druk is waar je kan kijken?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat hij tevreden was...en een extra controle kan nooit geen kwaad.....zeker met al die leuke verpleging niet.....

Advies om wel of niet te gaan durf ik niet te geven....als je jezelf er goed genoeg voor voelt moet je gaan en bij twijfel niet doen duhhhhh.....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeey ladies..

Terug van weggeweest hahaha

Ben zaterdag heeeeeeel verstandig toch maar niet gegaan.. Had toch meer pijn dan ik eigelijk aan me eigen wilde toegeven.

Het gaat hier steeds beter.. Ze beginnen steeds meer te zakken..

Gezellig met z'n alle!! Kenne we daarna wel ff den haag in gaan om nieuwe bh's te shoppen hihihi

Zal van de week is kijken of ik er wat foto's op kan zetten..

Dikke kuzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat worden we verstandig allemaal he :75:

Maar heel goed dat je naar je lichaam geluisterd heb....anders had je er vast spijt van gekregen en had je daar nog niet lekker rond gelopen......

Ben zeker benieuwd naar je nieuwe foto's.....juist omdat ik een paar weken achterloop bij jou....kan ik een beetje een inschatting maken hoe het eventueel kan verlopen....... :126:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi liss....

dus maar niet gegaan?

't was wel druk he!

moet jij donderdag ook nog op controle? (de 2 wkn controle?)

als we allemaal moeten.... kunnen we idd een bakkie doen daar!

brabants worstebrood... haagse bakkies (die we vervolgens weer bijvullen!)

hahahaha ik zie het al voor me...... met z'n allen in die wachtkamer daar!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie jullie al binnen komen hoor! Allemaal een dik uur te vroeg, Jerrycan koffie mee, worstenbroodjes, eierkoeken, campingbordjes -bestek en -bekertjes

Potje suiker, pakje koffiemelk en leuten maar.

En de rest denkt: Hé, ik dacht dat ik naar de pc ging, hebben ze hier een gesticht van gemaakt????? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.