Ga naar inhoud

Liss : 27 juli 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 211
  • Created
  • Laatste Reactie

hahahah doc!!!

zie jij het ook al voor je!! :152:

wordt de volgende afspraak meteen gecancelled... of ze zorgen ervoor dat we nooit meer op "dezelfde" dag een afspraak hebben. :154:

of ...

de verpleging komt er gezellig bij zitten... genieten mee van al het lekkers wat wij meegenomen hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet vrijdag... Beetje jammer weer dit!! Misschien kan ik ze wel ff belle of het verplaatst kan worden naar morgen..

Zou wel gezellig zijn he hahaha.. We zullen vast niet de eerste zijn van dit forum die elkaar tegen komen.

Was helemaal trots op me eige dat ik zo verstandig was hahaha ben ik nooit zo heel vaak..

Maar morgen ga ik ff amsterdam in.. Klein borreltje doen hihi

Word trouwens helemaal gestoord van die band.. Alles jeukt trekt brand... En moet dat ellendige ding gewoon nog ruim 2 weken om..

En dat zakken duurt ook een tijd he?!?!?

Met de pijn gaat het goed.. Voel ze de hele dag maar er is goed mee te leven. Neem alleen nog ff paracetemol in als ik ga slapen..

Yeahhhhhhhh lig weer lekker op me zij.. Hoop over een paar weken weer op me buik..

hele dikke kusss van mij en me 2ling

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh jij vrijdag!! :21:

de band kan ik nog aardig verdragen moet ik zeggen. hij trekt wel onder m;n oksels...in t plooitje zeg maar...

maar goed. hebben we er voor over toch?! ;)

je hebt groot gelijk dat je er ff tussenuit gaat!

dat je pijn goed te doen is.

en dat je al op je zij kan liggen!!!!! ohhhh geweldig!!!

ik zag in de papieren dat je dat na 2 weken mocht gaan doen. dus ohhh nog een kleine 1,5 week.... met kussens in je zij en rug las ik wel.

het zakken gaat bij mij al wel goed denk ik...

vrijdag maak ik foto's van 1 wk PO! kunnen jullie ff meekijken en je mening geven.

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niet wachten totdat ik weer op mijn zij mag slapen....ben gewend om lepeltje lepeltje te slapen.....ik weet halverwege de nacht niet hoe ik moet liggen van de pijn in mijn rug....dus verhuis ik maar weer naar de bank.....vannacht maar even een inslaappil ingenomen......dus ik hoop dat mijn lichaam het gauw vanzelf aangeeft :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben naar een week voorzichtig half op me zij liggend tegen een kussen in mijn rug. Zodat je toch tegen die kussen aan leunt.

Lag altijd lekker voor 5 min.

Ik moet zeggen dat ik het nu nog steeds niet fijn vind om lepeltje lepeltje te liggen.

Word sochtends nog wel wakker alsof er iets op me borst zit. Zou het dan toch echt niet fijn vinden als er iemand dan tegen me aan ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhhh de hechtingen zijn eruit en dat vrouwtje zei dat het er heel mooi uitziet..

Nu over 2 weken weer op controle bij dr koopman..

Het is zoooo lekker op me zij leggen. ord wel iedere x wakker als ik om ga draaien hoor maar dat geeft niet. Heb nu zoveel minder pijn aan me rug.

Ga maandag de foto's erop zette ben ook heeeeeel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Heb namelijk nog steeds het idee dat het maar rare punt tieten zijn die veel te hoog zitte.

Gistere ben ik trouwens wezen stappen. Niet zoals ik normaal doe iets korter en iets rustiger maar ging goed! Voel me echt zo veel lekkerder..

Hoef niet meer op te lette of alles nog wel recht zit. het blijft gewoon rechtop... Heel fijn!!

Fijne dag lieve meiden!!!!!!

Kuzzzzz liss

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej meid.

Wat fijn he even op je zij slapen.

Dat is al zo'n verlichting voor je rug.

Ik vind dat mijn borsten van boven af ook nog steeds puntig zijn.

Maar volgens mij trekt dat nog wel bij.

Wat leuk dat je bent gaan stappen.

De eerste keer met boobies!!!!!

IS het bij vrienden opgevallen dat je het heb laten doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.