Ga naar inhoud

Liss : 27 juli 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik zal me eerst even voorstellen.

Ik ben liss 24 jaar en heb een zoontje van 13 maanden.

Na me borstvoeding was het bye bye mooie volle B.

Heb er ook geen moment aan getwijfeld om een bv te laten doen. Maar ja dan kom je op het punt dat je een afspraak gaat maken vvoor een gesprek. Ik ben 2 weken geleden bij dokter Ulrich geweest voor een consult. Maar had het gevoel alsof ik de aardappels aan het uitzoeken was voor het avondeten.

Ze zei dat ik de prothese voor de spier kon zetten er zou dan 450cc in komen. Maar ze kon niet zeggen welke cup maat dit zou worden want hin praten alleen in cc. Best raar maja.

Ook had ze het over een anathomische prothese maar ik zil een ronde maar dat kon ook.

Nu heb ik een afspraak gemaakt met doter Koopman 2 juni. Heb de operatie ook al gepland staan ivm me vakantie die ik al heb opgenomen.

Nou vroeg ik me af of er nog meer mensen zijn die naar dr Koopman gaan of geweest zijn? Weet iemand hoe groot een 450cc word.

Ik zou heel graag jullie mening willen horen ben namelijk een schijterd niet normaal. Heb gistere me onhuidspiercing laten verwijderen dat was al een lichtelijk drama en dat is nog niks....

Graag hoor ik wat van jullie dames.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 211
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi liss, welkom. 450cc is best wel veel. Hoe zwaar en lang ben je? En wat voor merk krijg je? Spannend he. Zelf kan ik je niets vertellen over die pc, maar wellicht iemand anders of eens een kijkje nemen bij andere topics. Ik hoop dat je slaagt en alle info vind voordat je echt geholpen wordt. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Bij iedereen vallen de cc's anders uit. Ikzelf heb 450 cc (rond onder de spier geplaatst, hoog profiel), je kunt mijn foto's in de galerij zien (onder de lifts).

Je kunt de zoekfunctie gebruiken om te kijken wier er nog meer bij die pc zijn geweest.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 450 cc, medium profile. Mijn omvang onder de borst is 72, en ik vind mijn prothese te breed voor mijn romp.... Als je richting een 80 omvang zit, zou deze prothese wel beter kunnen passen. Als je de high profile hebt, dan is de prothese wat smaller (is trouwens ook per merk verschillend hoe breed te prothesen zijn)

Ik kom van een kleine 75 B en heb nu een E. Echter voor mij is het moeilijk om een fatsoenlijke, leuke bh te vinden, omdat de breedte dus niet klopt bij de rest van mijn lichaam en bij de projectie van de prothese. Stel je hebt een omvang 80, dan zou je waarschijnlijk op een 80D of 80 E uitkomen, maar dan ga ik wel uit van dezelfde voor-situatie... Het is dus heel moeilijk om in cups te praten hihi.

Zoek het je dus goed uit van te voren, en denk dat dr. Koopman je daar ook meer over kan vertellen. Heb tot nu toe wel goede verhalen van hem kunnen lezen.

Als je mijn foto's wilt zien, moet je even vriendjes worden.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

450 cc klinkt heel erg veel, ik heb zelf ook 450 cc gehad en op een E uitgekomen.

Als je wil mag je me foto's bekijken!

Het lijkt veel maar valt wel mee, mijne vind ik af en toe nog klein hihi

Waarom heb je trouwens je onderhuidspiercing laten verwijderen ? :)

Succes mt alles ! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames....

Ik ben 1.64 en weeg 60 kilo.. Hoop dat ik als ik geopereerd moet worden op 57 zit ben druk aan de afval hihi...

M'n omvang is 76 cm..

Wil naar een grote c kleine d denk, als ik groter ga ik naar voren ga vallen. Omdat ik niet zo heel groot ben.

Zou het eerlijk gezegd niet weten wat voor merk is (ook erg) naja goeie vraag om te stellen op 4 juni..

Moet jullie wel vertellen ben als de dood.. Als ik er aan denk word ik al misselijk

Wil het echt zo graag maar ben zo bang :103:

Heb nu wel wat verhalen gelezen over dr Koopman en die zijn allemaal wel erg positief.

Heb me piercing laten verwijderen bij de shop waar ik hem ook gezet heb. Het heelt goed dus hoop dat er geen littekentje overblijft.

Hoe was het bij jullie na de operatie? Heel veel pijn?

Bedankt alvast voor jullie antwoorden!!

Thnx meiden Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liss,

Wat grappig! Ik ben ook 1,64 en weeg ook 60 kilo!. Ik had van mezelf wel een volle c en heb 350cc op de spier gehad. Mijn omvang is 78. Ik draag nu een 80d van sportbh en heb een gewone bh gekoch in 75e. Maar ze passen wel mooi bij mijn lichaam vind ik zelf.

Ik heb verder geen ervaring met dr koopman. Ik ben zelf door dr Nio geholpen in het slaz in amsterdam. Ik was ook wel heel zenuwachtig hoor van te voren maar echt waar het is me 1000% meegevallen! Ook wat pijn betreft is het me echt heel erg meegevallen. Ik ben op vrijdag geholpen en heb vrijdag en zaterdag 's avonds voor het slapen een paracetamol genomen. Meer niet! Het scheelt echt dat het voor de spier kan bij je want achter de spier schijnt echt veel pijnlijker te zijn als de verhalen van de andere meiden leest. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Findy,

Oww dat is wel mooi iemand die even groot en zwaar is hahaha..

Heb je niet het idee dat je naar voren valt met een E. Wil niet te groot maar zeker niet te klein.

Word helemaal gek van me eige iedere dag ben ik der mee bezig. Aan het twijfelen, bang dat het niet mooi wordt (veel slechter kan eigelijk niet) dat ze scheef gaan zitten, dat ze te klein zijn of juist te groot, de pijn enz enz.

Je leest idd zo veel verhalen bij de ene valt het mee en bij de ander lijkt het alsof er messen in gestoken worden.

Hoop dat ik bij de eerste hoor hahaha.

Wanneer heb jij het laten doen? Heb je ook ronde?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor dat valt hartstikke mee! Toen het net gedaan was dacht ik even...oh my god wat heb ik gedaan! Maar zoals eigenlijk iedereen wel zegt..je went echt heel snel aan de grootte en het gaat natuurlijk nog zakken en slinken. En siliconenborsten lijken altijd wat kleiner dan echte borsten zeggen ze. Iedereen die ze bij mij gezien heeft zegt ook dat de maat mooi bij me lichaam past. Ik heb eigenlijk geen album ofzo op dit forum maar als je wilt kan ik je wel een keer wat foto's sturen hoor.

Ik vond het echt meevallen allemaal hoor. Ik ben panisch voor naalden en dan vooral voor bloed afnemen en een infuus maar zelfs dat is me heel erg meegevallen! Het is wel ff vervelend dat je op je rug moet slapen in het begin. Ik ben van de week op controle geweest en toen zei hij dat ik weer een beetje op me zij kan proberen. Heeeeerlijk!

Ik heb eurosilicone rond anatomisch 85% filled. Die zijn wel rond maar doordat ze niet helemaal gevuld zijn vallen ze door de zwaarte toch in een druppelvorm.

Heb je je datum al vast laten leggen bij dr Koopman of ga je nog naar anderen op consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah zou heel graag foto's willen zien ben heel benieuwd hihi..

Heb nog nooit van dat soort siliconen gehoord zal dat ook is vragen..

Jah je doet het voor jezelf he.. Dus dan zal ik me ook maar over me angst heen moeten zetten.., Wil echt niet de rest van me leven met hang titties lopen.

Ik heb 2 juni een consult met dokter Koopman en me operatie staat op 27 juli gepland..

Heb al een consult bij dr Ulrich gehad maar daar voelde me ik niet helemaal goed bij. En ze komt uit oostenrijk dus verstond der ook heel slecht daarom maar weer een afspraak met dr Koopman gemaakt.

Ben nu ff een vragenlijstje aan het maken maj he wat moet je allemaal vragen hahahaha

Het rugslapen daat kijk ik niet heel erg tegenop ookal ben ik een buikslapen maar dat ik 2 weken me kleine ventje niet mag oppakken dat lijkt me zo erg. En de pijn. Ben geen pieperd met pijn maar ook niet echt een bikkel hahaha..

Heb jij lang hulp thuis gehad?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Als je ff op het forum zoekt kan je wel veel vinden hoor zoals vragenlijstjes. En je kan het ook ff intoetsen op google. Maar ik had de meeste vragen van het forum.

Spannend hoor dat je al over 2 maanden geholpen wordt. De tijd gaat zo snel. Toen ik mijn datum wist was ik meteen een kilo kwijt in een dag hahahaha ik kreeg geen hap meer door me strot van de zenuwen.

Ja dat je die kleine ff niet kan optillen is wel ff rot. Maar het is voor een goed doel. Ik liet mijn man me dochter gewoon op me schoot tillen zodat we toch een beetje konden knuffelen. Nu nog trouwens! Ik probeer me echt zoveel mogelijk te houden aan het niet zwaar tillen. Ik heb 2 kinderen. Een van 6 en een van 3. Het scheelt wel dat ze zich allebei zelf aan kunnen kleden en in de auto klimmen enzo.

Mijn man is een week thuis gebleven en die week daarna bracht hij de kinderen smorgens weg voor zijn werk naar me ouders en schoonouders en haalde ze dan na zijn werk weer op. Ik kon me na een week alweer aardig zelf redden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een goeie een vragenlijstje zoeken. Heb nu al aardig wat vragen maar zal je net zien ben je geweest en dan schiet je in ene weer wat te binnen.

Nu gaat de tijd voor me gevoel heel langzaam. Heb ook best wel wat mensen die er erg negatief over zijn. Krijg je die praatjes van je bent toch goed zo en waarom zou je het veranderen.

Daar ga je ook echt van twijfelen.

Owww jij heb er zelfs twee hahaha en ik maak me druk om 1

.

Ik ga eerst een paar dagen bij me moeder logeren met die kleine en daarna s me vriend 2 weken vrij dus heb 2.5 week hulp hoop echt dat dat genoeg is. En ben niet echt een stilzitter dus dat word ook leuk hihihi.

Heb ook een soort van smetvrees dus als er iets niet naar me zin is ga ik het zelf doen had ik ook heel erg in me kraamweek hahaha.

Fijn dat je de kids bij je ouders en schoonouders kon brengen.

Fijn weekend!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag Dames...

Vandaag bij dr Koopman geweest in Den Haag en heb een goed consult gehad. Had 3 weken geleden een consult bij dr Ulrich maar daar had ik helemaal geen fijn gevoel bij heel onduidelijk en dingen die ik op het forum gelezen heb wuifden ze zo maar weg.

Dus toen naar een andere arts en ben echt blij dat ik me gevoel heb gevolgd.

Conclusie: andere methode, andere prothese en een veel fijner gevoel.

We hebben besproken dat het een ronde high profile prothese wordt. Dual plain 450cc... Super spannend. Ook keek hij veel beter naar mijn borsten en hoe hij het, het mooist zou kunnen maken.

27 juli word ik geopereerd super spannend en heel eng.. :18:

Alleen nu heb ik 3 weken na de operatie een super cool feest gepland staan wat van 11 tot 23 uur duurt.. Daar kan ik toch wel heen.

Heb dan wel me bh en nog een band om maar zou dat heel erg zijn? Zie je dat heel erg onder je kleding? :unsure:

Hoopmdat jullie me advies kunnen geven...

Groetjes Liss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liss,

gefeliciteerd met je datum ! :43:

Ik heb je titel iets aangepast (ik nam aan dat het in de bergmankliniek is of heb ik het mis?) en ik heb je topic verhuist naar de operatie verslagen, daar staat hij ietsje beter ;) Heel veel aftel plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Liss,

Spannend allemaal he, voor je t weet heb je je boobs hoor.

ik ben op 25 mei geopereerd door dokter koopman aan een borstlift met prothese.

nu 8 dagen verder en ga mij steeds beter voelen.

Je krijgt een soort sportbh aan een een witte band.

ik heb namelijk precies hetzelfde, ook een leuk feestje waar ik dolgraag naar toe wil.

ik heb gevraagd of ik daarheen kon en dat was prima mits ik me goed voelde, hij zei zelfs dat ik wel even zonder de band mocht, die zit namelijk heel hoog van voren.

moet dan niet uitbundig gaan springen enzo maar dat snap ik wel.Daarna wel weer de band om he.

wat betreft dr koopmann, aardige man, duidelijk in wat hij wil en werkt kundig.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

en alvast heel veel leeesplezier op dit forum en succes met je vergroting

liefs diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi liss,

Gefeliciteerd met je datum! Spannend voor je....

Ik ben eind maart geopereerd door dokter koopman. Bij mij is alles goed verlopen, vond die 6 weken wel een ramp, maar je bent het ook zo weer vergeten! Ja die band vond ik echt een hel! Hij zit super hoog zodat je alleen hooggesloten kleding aankan en hij moest bij mij strak.

Tja of je naar een feestje kan is nu nog niet te zeggen. Iedereen voelt zich anders. Ik ben in die 6 weken niet uitgeweest, ik zag het helemaal niet zitten om het risico te lopen dat er iemand tegen mij aanliep, laat staan een elleboog in mijn borst zou drukken. Maar goed wat ik al eerder zei, dat is ieder voor zich.

Ik zou je iig niet aanraden om die band een hele dag af te doen. Ondanks het een martelband is, doet hij wel goed zijn werk en je implantaten blijven netjes op hun plek, dat is belangrijk vooral in de eerste 4 weken.

Als je vragen hebt stel ze gerust!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellokes,

Ik liep de dag erna al in het grootwarenhuis, 4 dagen erna in het stad ah winkelen, na een week ah werk als kapster,

dus na 3 weken zal het zeker gaan! geniet ervan!!

Greetzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben ook in den haag geholpen, en heb een hele goede ervaring daar gehad. Die band heb ik maar een week gehad gelukkig, maar zo te lezen scheelt dat per pc.

Nu bijna 3 weken po heb ik echt nog wel pijnen. Wel al wezen winkelen, maar hetzelfde wat goldylocks zegt, het idee alleen al dat iemand er tegen aan loopt per ongeluk maakte het een beetje een stressvolle ervaring. Ik zou zeggen kijk het aan voor jezelf hoe je je voelt dan, het is echt voor iedereen anders

liefs Mirres

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom op het forum,en gefeliciteerd met je datum..!!

Dat feest moet goed komen hoor,zolang jij je goed voelt natuurlijk..

Groetjes Jersey

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!

ik ben vorige week dinsdag geholpen door dr van der lei bij bergman heerenveen. ik heb ook 450cc rond dual plane geplaatst. die band zit inderdaad erg hoog, maar ik hoef hem maar een week te dragen. de eerste dagen had ik erg veel pijn en zeker geen zin in een fesstje, maar nu gaat het steeds beter. ik ga zaterdag ook echt wel voetbal kijken in de kroeg :)

naar wat ik hier lees is het echt voor iedereen anders.je zult dan gauw genoeg weten wat je wel en niet kan.

groetjes sabje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,tof je datum en weer een bij koopman ,ben erg nieuwschierig hoe ze worden ik ga in september met presies dezelfde implantaten...ga je zeker volgen....en betreft dat feestje kan ik niets zeggen weet wel dat de een veel last heeft en de ander na een week al weer aan het werk is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!!

THNX voor jullie reacties..!

Hoop zo dat ik naar dat feest kan gaan! Snap dat ik niet helemaal 'los'kan gaan maja dat is niet anders.

Ik ben echt een doos heb het eigelijk helemaal niet aan de pc gevraagd wat hij ervan zei. Gelukkig heb jij het wel gevraagd Diana hahaha..

En die band ach ja dan maar een coltrui.. Heb ik eindelijk boobs kan ik ze nog niet laten zien :102: ..

Zit ook te denken heb helemaal niet gevraagd of je hechtingen krijgt wanneer ik terug moet komen...?

Ben nu al zenuweleier.. Heb er vannacht zelfs over gedroomd.. En het is pas over 2 maanden..

Dr Koopman had het over 6 weken bh dag en nacht en 4 weken die band..

Hebben jullie het wel fijn gehad in de kliniek? En hoe is jullie operatie dag verlopen?

groetjes Liss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi Liss,

Je kan toch je vragen mailen naar de kliniek?! Misschien wel fijn om antwoorden te krijgen.

De protheses zijn bij mij geplaats via een snede in de borstplooi, daar krijg je dan hechtingen met hechtpleisters eroverheen en die worden na 14 dagen verwijderd.

Ik ben in totaal 3 keer teruggeweest. Na 1 week, na 2 weken en na 7 weken.

Ik vond de dag van de operatie super! Voor de operatie ging alles heel snel en daarna ben ik super verzorgd.

Het enige nare was de drains verwijderen bij mij omdat links er niet uit wilde, was zeer pijnlijk.

En wat betreft het herstel, na 1 week ben ik weer gaan werken. Na 3 weken ging ik ook weer sporten (cardio) wel rustig aan. Mijn huishouden deed ik na een week weer voor een groot gedeelte zelf. Alleen ik had wel regelmatig pijntjes enzo dus ik heb er wel op gelet dat ik 6 weken rustig aan heb gedaan omdat ik zoiets had van ik heb liever dat mijn protheses nu mooi en netjes inkapselen zodat ik er daarna blij mee ben. En wat ik al eerder zei, ik moest er niet aan denken dat er iemand tegenaan stootte. Dus ik vermeed sommige plekken liever. Maar dat is ieder voor zich.

Hoop dat ik je hiermee een beetje wijzer gemaakt hebt en anders vraag je maar weer.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.