Ga naar inhoud

Liss : 27 juli 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Wel apart dat die vrouw zo kortaf tegen je deed. Uiteindelijk gaat het er om dat je met een goed gevoel naar de operatie toe leeft

De medewerker die ik sprak was echt heel vriendelijk en onderhoudend. Als je er een naar gevoel over hebt, mischien kan je om een tweede gesprek vragen met een ander persoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 211
  • Created
  • Laatste Reactie

Met mij goed! Ik ben vandaag voor het eerst paracetamolloos en het bevalt tot nu toe goed :D Niet helemaal pijnvrij, maar dat is maar goed ook.... mezelf kennende ga ik dan weer vanalles doen. Terwijl ik me echt heb voorgenomen, alles de tijd te geven om goed te herstellen :)

Bij jou komt het nu ook dichterbij he! 40 nachtjes slapen? of tel ik nou niet goed..... Dat zijn 6 weekjes, oh dat vliegt voorbij!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mirres Vond het ook een beetje raar hoor. En al helemaal omdat ik vertelde dat ik het van de dokter zeggen moest. Ze had het er maar steeds over dat hun goed in prikken zijn.

Maar zei al daar gaat het helemaal niet om ben er gewoon bang voor.

ik vertelde ook dat ze bij mijn bevalling er 3 kwartier over hebben gedaan om een infuus te prikken maar toen zei ze weer doodleuk dat hun beter prikken dan in het ziekenhuis. Dus of ze wil het begrijpen of ze luistert gewoon niet.

Maar ik zie het wel als ik daar ben. Als het me niet bevalt trek ik me mond wel open :126:

@bb Wat fijn dat het zo goed gaat.. Oww ken dat wel hoor zo ben ik ook. Dus af en toe miss wel ff goed dat je eige lichaam je terug roept.

Ben je helemaal tevreden over het resultaat...

Jah 40 nachtjes .. Aan de ene kant ken de tijd niet snel genoeg gaan en aan de andere kant vind ik het nog steeds eng hihi

Al me vrienden tellen met me mee hahaha net als op kraambezoek komen ze nu op tietenbezoek :45:

Rustig aan he jij :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na mijn eerste bv ook kraamvisite gehad haha, was gesloopt aan het einde van de dag (kwamen allemaal dezelfde dag.... :( )

Het resultaat, sja is echt nog even afwachten he bij mij. Er is zoveel gebeurd aan de binnenkant, heeft echt tijd nodig om te helen. Maar het formaat is goed, er kon ook niet meer in, dus ben blij met hoe het nu is! :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww dat is wel een beetje teveel van het goede ik ga ze gewoon verdelen heb ik iedere dag een ander op bezoek ook gezellie...

Op welke cup kom je nu uit dan of weet je dat nog niet..

Jah idd bij jou hebben ze ardig wat gedaan.. Zal vast goedkomen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kliniekbh is een 70D.....

Mijn truimph tri-action sportbh is een 80D....

Ze passen allebei hahaha

De 75E gewone bh die in de la ligt, die ik gekocht had na de eerste bv (die ene die wel paste..pff) die heb ik nog niet geprobeerd, maar dikke kans dat ook die past...

We zullen het weten over vijf weken haha. Tot die tijd is het afwachten en kijken wat ze doen, ze moeten maar eens beginnen met zakken, vind ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou spannend ben benieuwd..

Zitte ze nog een beetje tegen je nek aan?

heb je trouwens zo een band? Ik moet er 6 weken 1 dragen pfff mag wel oppassen dat ze dan niet naar me enkels zakken hahaha

Voel je je weer een beetje beter vandaag?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou niet echt in mijn nek :45: Stel je voor (tieten op je rug..... :D )

Maar ze zitten wel nog redelijk hoog, maar ach... die gaan heus wel zakken haha.

Ik heb niet zo een band, want ik heb de prothesen voor de spier. Die band krijg je alleen als je ze achter de spier hebt of dual plane! Zodat de bovenkant van je spier niet te veel uitlubbert aan de bovenkant, en zodat je het mooiste, natuurlijke effect zult krijgen.

Ik hoor veel mensen in het begin klagen over die band, maar na verloop van tijd willen ze niet meer zonder haha

Met mij gaat het goed, die hechting aan mijn zijkant trekt, maar ach, daar valt mee te leven, voor de rest, zolang ik me rustig houdt, gaat het prima!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net weer ff naar je foto's zitte kijke maar vind ze echt super en die 'deuk' is bijna weg he!!

Tieten op je rug ken je meteen met Quasimodo daten :45:

Klote van die hechtingen wanneer mogen ze eruit?

Ach jah dan maar een band aan een uitgelubberde spier hebbe we niks he :141:

Nou rustig aan nog maar ff!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat valt nog te bezien groentje :45:

Ik ben er niet zo fan van om dat bij mezelf te doen, maarja, als ik 2 uren heen en 2 uren terug moet rijden om het te laten doen door de dr, dan heb ik die 4 uren beter gevuld als ik zelf wel eens ff kijk toch? haha.... Met zweethandjes waarschijnlijk, want het is toch idd wel wat anders als je het bij jezelf doet :107:

Iemand zin om mijn draadjes eruit te komen trekken van het weekend? :44:

Maar ach, voor alles is een eerste keer he ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww wil best je draadjes eruit trekken ben alleen wel bang dat ik dan languit op de grond leg hahaha...

Jah 4 uur rijden voor wat draadjes is wel een beetje gekkewerk.. En je ken het toch!!

Zal idd wel ff anders zijn bij je eige dan bij een ander.. Spannend!!

Succes lief!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww wil best je draadjes eruit trekken ben alleen wel bang dat ik dan languit op de grond leg hahaha...

Jah 4 uur rijden voor wat draadjes is wel een beetje gekkewerk.. En je ken het toch!!

Zal idd wel ff anders zijn bij je eige dan bij een ander.. Spannend!!

Succes lief!!

Nou, dan ga ik toch gewoon ook liggen, kom je maar naast me liggen (of leggen zoals jij het zegt) :45: , kun je het tenminste goed zien ;)

Dat ABA is echt om te gieren, en ik lach je niet uit hoor, maar vind het geweldig klinken!

Ik denk trouwens toch dat ik maar een afspraak maak bij de huisarts ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

oww dat heb ik zoo vaak gehoort..

Kom uit amsterdam en het verschil tussen leggen liggen kenne en kunne dat weet ik nog steeds niet..

ach jah als ze me maar begrijpen toch?!? :46:

Ben echt zo een stumper met die dingen.. Me nicht liet gisteren der buikwond zien na der keizersnee, word daar helemaal naar van. Echt schandalig.

Dat is miss wel een fijn idee dat je het niet zelf hoeft te doen. Ken een collega het niet voor je doen?

Kuzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Oh Liss, geweldig, ik lig in een deuk met je Kennen, Kunnen, leggen en liggen. Een kip legt een ei, wij liggen op de grond (en ik zeker nu ik in een deuk lig)

Sorry he :D Dat je trouwens uit Amsterdam komt, hoefde je er niet bij te schrijven haha, ABA= Algemeen Beschaafd Amsterdams he ;)

Heb geen collega's...... heb geen betaalde job, werk zat hier op het forum ;)

Maar alle gekheid op een stokkie, ik ga gewoon ff een afspraak maken bij de huisarts, komt goed! :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha die hou ik der gewoon in aba...

Jezus heb net ff het tiva verhaal gelezen en jou reactie whahahaha jij bent er ook 1 hoor...

Ze mogen je wel gaan betalen voor al het werk wat je hier doet.. bedoel je helpt wel heel veel mensen!!

Jah idd heeft de dokter ook weer is wat leuks te doen op ze werkdag hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens hebben jullie het nieuws een beetje gevolgd over die siliconen...

Ik zag het pas net..

Word er weer helemaal zenuwachtig van.. Strax gaan ze dat verbieden en dan lopen wij met die dingen.

Moet ik voor die water dingen gaan???

:17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha die hou ik der gewoon in aba...

Jezus heb net ff het tiva verhaal gelezen en jou reactie whahahaha jij bent er ook 1 hoor...

Ze mogen je wel gaan betalen voor al het werk wat je hier doet.. bedoel je helpt wel heel veel mensen!!

Jah idd heeft de dokter ook weer is wat leuks te doen op ze werkdag hihihi

Weet je wat het is met dat hele Tiva-verhaal. Het is niet erg als je alles weet over maten, projectie, prothese-merken enz. HEt is niet erg als je je eigen pc de allerbeste van ze allemaal vindt, en het is ook niet erg als je voor jezelf vindt dat je de mooiste tieten gekregen hebt van heel de wereld en dat ze symmetrisch als de pest zijn,( terwijl dat er op de foto anders uitziet) , maarrrrr wat niet leuk is, is dat je dan tegen anderen gaat zeggen dat hun borsten wel erg zijn gaan hangen na 11 maanden, of dat je andere borsten TE groot vindt en dus niet mooi en dat je ongevraagd, te pas en te onpas, je mening klaar hebt en moet verkondigen, te pas en te onpas met de hele zooi aan maten en merken aan het strooien bent, alsof je een catalogusblaadje bent. Dat je hier loopt te verkondigen dat het een geluk is dat je pips hebt gehad en dat je nu lekker gratis kan wisselen, SJEESUS! waar haalt iemand het lef vandaan. Wat moeten andere mensen daarmee??? Als mensen een mening vragen, oke! Als mensen vragen naar je kennis, oke! Als je mensen al wat langer kent hier op het forum en je wilt ze een advies geven, of helpen, oke! Maar niet klakkeloos, met dus alle gevolgen van dien.

Ze vroeg om een mening, nou bij mij liep de emmer over en dus kreeg ze een ongezouten mening.

En nu ben ik er klaar mee hoor, met dat verhaal :D (zit ik me verdorie weer te ergeren haha)

Dus misschien ben ik me er 1tje, maar ik heb niets gezegd dat niet door de beugel kan (ken) ;)

Zo! En dat was (hopelijk) het laatste wat ik heb gezegd over die IWAB-er.

hihi

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens hebben jullie het nieuws een beetje gevolgd over die siliconen...

Ik zag het pas net..

Word er weer helemaal zenuwachtig van.. Strax gaan ze dat verbieden en dan lopen wij met die dingen.

Moet ik voor die water dingen gaan???

:17:

Niet zenuwachtig worden meid. Dat meldpunt klachten siliconen, die nu die borstprothesen willen laten verbieden, is opgericht door iemand die zelf een auto-immuunziekte gekregen heeft door borstprothesen. Tenminste, dat wordt beweerd.... Wie zegt, dat ze het niet gekregen zou hebben als ze geen borstprothesen gehad zou hebben? Dat weten we niet. Onderzoek wijst ook niet (in ieder geval nog niet) uit, dat siliconen in het lichaam deze auto-immuunziekte kunnen veroorzaken. Dus dit hele verhaal is ook zo gekleurd als de pest he. Iemand die overtuigd ervan is, ziek te zijn geworden door deze dingen, terwijl ze zelf gekozen hebben voor een borstvergroting (niemand zal ze gedwongen hebben en niemand heeft ooit beweerd dat die dingen ABSOLUUT 100% veilig zullen zijn), die is ook niet helemaal objectief. Het is jammer dat nu het PIP-schandaal gebruikt wordt, om dit weer allemaal in het nieuws te brengen, om mensen zenuwachtig te maken.... Zonde!

(Ik zit me nu niet te ergeren hoor, al klinkt bovenstaande misschien wel fel)

Ik zie het zo: de een is allergisch (of niet) voor siliconen en de ander krijgt een allergische reactie op penicilline. Sja, je weet het toch niet van te voren.

Het kan ook in de genen zitten. Van te voren bepaald zijn dat jij toevallig het slachtoffer bent dat een auto-immuunziekte, MS, Rheuma, Kanker of wat dan ook gaat krijgen in jouw leven op die en die leeftijd. Wie weet?

Laten we ons niet gek laten maken en gewoon lekker ons leven leven. Lees anders ook even het stukje in het topic van Rolingstone, dat geschreven is door GEENSTIJL.nl. Om je te bescheuren, maar ze hebben wel een heel groot punt!

Wie zegt dat die zoutwaterdingen veilig zijn?? Is ook niet bewezen? Je moet natuurlijk je eigen keuze maken he meid , en er goed over nadenken. Daar is absoluut niks mis mee, maar laten we wel proberen een beetje te blijven relativeren. Misschien loop ik morgen onder een bus en overleef ik het niet. Zou zonde zijn, heb ik net hele dure nieuwe tieten, moet er een kist komen, met extra verhoogde deksel. Sja, kan allemaal gebeuren ;)

Laten we hopen van niet :45:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

owww je heb helemaal gelijk!!

Hou ook niet van dat soort mensen. En ik het is goed dat jij der op der plek zet.

Zulke mensen denken dat e altijd alles maar mogen en kunnen zeggen ookal kwetst dat een ander. Heel naar!!

af en toe wel is lekker om die hele emmer leeg te kieperen he hahaha..

ken je der weer ff tege..

Maar je ziet het ze reageert er niet eens op dat zegt dus al weer genoeg!

Maare hoe denk jij over die siliconen dan?

Kuzzie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahahahaha

Ik ga stuk.. Zie het al voor me een kist met 2 bergjes erop...

Jah dat is ook wel weer waar.. Wat een ellende he..

Je word steeds zo gekgemaakt door alles en iedereen. Ik ben heel open en eerlijk tegen iedereen dat ik bv ga laten doen en nou zit de helft zou je dat wel doen het is weer in het nieuws geweest bla bla bla.

Ga je toch weer twijfelen en je druk maken over van alles...

Ik ga dat verhaal wel ff lezen!!!

Kuzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens hebben jullie het nieuws een beetje gevolgd over die siliconen...

Ik zag het pas net..

Word er weer helemaal zenuwachtig van.. Strax gaan ze dat verbieden en dan lopen wij met die dingen.

Moet ik voor die water dingen gaan???

:17:

hoi liss,

had het op t nieuws gelezen.

mij man wees moj erop en we zijn samen ff gaan "discussieren" ... wat doc zegt. de een is er gevoelig voor de ander niet.

het is idd niet bewezen. bij bergman gaan ze geen implantaten plaatsen die bij voorbaat al niet goed zouden zijn. anders kan je bij bergman altijd nog een amil sturen om je geust te stellen, of je kunt ze nog even bellen.

ik laat me er niet door ontmoedigen. de merken die nu gebruikt worden zijn allemaal gekeurd en zon keuring krijg je niet zomaar.

nog ff... een weekje of 4,5 toch????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt me er ook zorgen over.

En heb dus Bergman gebeld.

Zei vertelde dus ook dat nu alle silicone zo gekeurd worden dat ze helemaal veilig zijn. Uitgesloten van allergische reacties.

Maar dat keurmerk is zo hoog.

Natuurlijk uitzondering daar gelaten dat er dingen fout gaan.

Ze streven erna om iedereen tevreden met hun resultaat te laten zijn.

Mocht er echt iets fout gaan is er meestal garantie.

En word je gewoon opnieuw geholpen.

Ik ben iniedergeval helemaal gerust gesteld.

Ik mag 2 dagen voor jou ;)

Is nog maar 1 maand en dan hebben we eindelijk onze boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.