Ga naar inhoud

Liss : 27 juli 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 211
  • Created
  • Laatste Reactie

Klote dat je het nog steeds niet weet!!

Zou wel lekker zijn als het een beetje vroeg is.. Ik zou dat wel heel graag willen hahaha..

Ik ga vanmiddag die medicijnen halen.. En dan morgen beginnen..

Gaat snel he die laatste 2 weken..

Jij heb gewoon al over een week je nieuwe tieten whahahaha

Mijn benieuwe wanneer je te horen krijgt hoe laat je mag..

Kuzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOOOOOOWWWW wat spannend!!!

Nu staat het helemaal vast!!

Indd een beetje klote van de tijd!! Maja het ook ook nog slechter.. En voordeel om die tijd staat er zoiezo geen file..

Nog maar 5 dagen!! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tijd weet ik nu ook!!

8.00 aanwezig 8.30 de operatie...

Heb al 2 nachten bijne geen oog dicht gedaan.. Ben zooo een poepiani..

Nog maar 2 nachtjes slapen als ik er alleen al aan denk word ik misselijk..

Maja over een half jaar lach ik weer om me eigen raarheid hihihi

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Liss,

Als je dit leest heb jij het erop zitten.......Spannend zeg...ben zo benieuwd....ik kan bijna niet wachten tot volgende week. Ik ga je echt goed volgen de komende week :125:

Hoop dat het allemaal een beetje meegevallen is.

Wordt vervolgd.. :119:

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeey meiden,

Wat een lieve berichtjes

Ik heb ze hoor bergen hahahahaha joehoe!!

Zal even proberen een verslagje te schrijven.. Ben nog suf dus let maar niet op de spelling. (het is nooit heel best maja)

Ik heb eigenlijk alm de hele week spanning in me donder maar vanaf maandag begon het echt heb bijna iedere dag lopen spugen. Me vrienden (ja allemaal mannen) hadden gisteren een bbq voor me georganiseerd dat ik een leuke avond zou hebben, zodat ik me er iet zo heel druk over ging maken zo lief.

Heb nog nooit zo een lange nacht gehad. Heb iedere min op de klok gezien.

Vanmorgen om 6 uur me bed uit gegaan me kleine was al bij me moeder dus had ff tijd voor me iege ff lekker lang onder de douche gestaan ff me haren gewassen.

7 uur in de auto en gaan.. Werd in de auto steeds beroerder en ja hoor daar kwamen de eerste tranen hahaha dramaqueen.

Om kwart voor 8 bij bergman aangekomen en werd gelijk heel leuk onvangen door Mark echt een super leuke man!!

Hij liet me, me kamer zien en daar waren de bekende tranen weer.. Echt een drama.. Hij zei gelijk meissie niet zo druk maken komt allemaal goed. Vertelde dat ik heel erg bang was dat ik niet meer uit de narcose zou komen. Natuurlijk de grootste onzin maar toch.

Hij heeft de bloeddruk opgenomen en me temp. toen kwam dr Koopman die heeft ff een paar strepen op me gezet en weg was die... Heb hem nog wel ff gezegd dat ik geen Lola wilde worden want was toch nog wel aan het twijfelen over het aantal cc's.

ff met me vent gewacht tot ik naar de ok mocht. Toen moest ik me vent gedag zeggen en jullie raden het al daar waren ze weer heb nog nooit zoveel gejankt...

Toen ik de ok in kwam waren er 2 mannen en 2 vrouwen ik mocht gaan leggen en toen ging het allemaal vrij snel.. Het infuus werd ingebracht.. de mannen gingen heel lief tegen me praten over me kleine, de vakantie enz. Toen hebbe we het over me mannie gehad en weg was ik. Hoorde die man nog zegge.. Hoe ouder ze worden hoe leuker het wordt. Ik heb nog gezegd nog leuker. En vanaf toen niks...

Na een uur was ik op de kamer.. En om 10 uur klaar wakke.. Het eerste wat ik zei owwwww gelukkig ben wakker.. En toen de denkens omhoog.. Jezus wat een dingen lijken wel bergen.. Maar wat zijn ze mooi.. En pijn deed het niet echt.. Heb na een uur lekker wat water gehad en daarna thee met koekjes.. Was ook helemaal noet misselijk dus heel fijn.. Ze hebben me gemeten en kom uit op een 80d mooie maat vind ik!! was ook echt gezellig met die mensen daar heb echt gelachen. Ze verzorgen je super goed!! dr Koopman is 2 x langs geweest en zei dat alles er goed uitzag en dat alles goed gegaan was.

De drains eruit halen viel me ook alles mee, echt geen lekker gevoel hoor maar pijn deed het niet!

En toen mocht ik lekker naar huis..

Ben nu bij me mams me kleine is er ook!! gaat heel goed!! Ben moe en heb echt wel pijn maja dat hoort erbij he.. Heb ook echt een hele dikke buik heel raar..

bedankt voor jullie reacties!!

Het is een heel verhaal geworden ga hem niet terug lezen dus hooop dat jullie het allemaal een beetje begrijpen.. Nu ff lekker wat eten en dan naar bed!!

Hele dikke smakkerd!! Liss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi lijk wel 20 weken zwanger terwijl ik nog bijna niks gegeten heb.. Heel raar..

Gisteren rond half10 naar bed gegaan.. Maar wat een pijn!!!

Jezus had me er welm op ingesteld maar dit... 4 uur wakker geworden om me de medicijnene in te nemen.

Daarna wel aardig geslapen.

Vanmorgen half 8 wakker.. Toen wilde ik op staan.. Zo een pijn ben geweoon flauw gevallen..

Iemand tips, heb die bh nu op het eerste haakje gedaan...

Ben ook maar begonnen aan die hele zware medicijnen maar heb niet het idee dat het werkt...

kuss lisssss..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo voelde ik me een paar dagen geleden ook. Geloof mij naar morgen gaat het allemaal beter.

Je medicatie op tijd innemen en echt rust nemen!

Neem nu ook veel rust lees lekker een boek en kijk films.

Kan onder tussen al mijn eigen broodsmeren, kopje thee inschenken. Ben al wat flexibeler.

Doe nogal voorzichtig omdat ik bang ben dat het zeer doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh dat doet je moedertje vast graag!!!! :147: Je hoef je niet schuldig te voelen, het is maar tijdelijk en je stelt je niet aan ;) Mams vind het vast fijn dat ze wat voor je kan betekenen :35:

Gefeliciteerd in ieder geval met je boobies!!! Gelukkig ben je gewoon wakker geworden uit je narcose he ;):43:

Jammer dat je zo een pijn had dat je zelfs bent flauw gevallen!! Jeetje, dat is wel heel heftig zeg!! :93:

Heeeel veel beterschap meid!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen meis,

Zal daar die kreet wie mooi wilt zijn moet pijn lijden.......... :wacko:

Maar ik stop denk ik toch maar om jou te volgen anders durf ik volgnde week niet meer.... :20:

Nee hoor geintje......Wat vervelend allemaal...zo zie je maar dat iedereen anders reageert na de behandeling.

Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen en hopen dat je snel weer opknapt... :119:

Doe rustig aan en het komt vast allemaal goed.

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx meiden!!!

Ik ga er gewoon vanuit dat het morgen weer een stukje beter gaat..

@nana fijn om te horen dat het met jou al weer een beetje beter gaat en je zelfs al je eigen brood kan smeren.. yeahhh hahahaha

Lig nu nog in bed maar denk dat ik wel ff wat moet gaan doen anders word ik zo een stijve krant.. En ik ben ook zo voorzichtig.. ben steeds bang dat ze eruit vallen hahaha

@cajo sorry meid!!! maar ben wel heeeeeel blij hoor als ik naar beneden kijk me volgende berichtje zal positief zijn hihihi

Moet ik trouwens die vit c en die druppels in nemen dat heb ik helemaal niet gevraagd...

Bedankt voor jullie berichjes word er erg blij van!!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Ah het is achter de rug! (ik kom hier niet zo vaak meer, dus loop achter) super meis, gefeliciteerd!

Zo te lezen is het allemaal goed gegaan..... Lekker hoor! Deze eerste week is de rotste week, daarna gaat het allemaal beter! Het idee dat ze eruit vallen, hihi.... Ik had het ook! Het went snel hoor! En die opgezette buik is idd vocht, dat trekt wel weg.

Ik heb die arnica druppels nog lang gebruikt en ik ben nooit blauw geweest, terwijl ik normaal zo een blauwe plek heb. En die vitamine c heb ik ook nog extra gebruikt, baat het niet dan schaadt het niet...

Sterkte de aankomende dagen! Hoop dat de pijn meevalt..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey liss,

je hebt ze je boobies....

laat je maar lekker verwennen door je moeder! die is dolgelukkig dat ze even mag moederen met die kleine van je! En dan stiekem ook nog eens jou bemoederen... Geniet er gewoon van.

Wel balen dat je zo veel pijn hebt. Hoop dat de medicatie helpt en dat je de komende dagen minder last gaat hebben!

Was je moeder trouwens niet geschrokken dat je flauw viel van de pijn?

En je mannie.... hoe vind hij ze?

leef met je mee!

dikke kxs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.