Ga naar inhoud

Liss : 27 juli 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Gast Goldygoldlocks

Hoi,

Ik heb die naald niet eens gezien. Ik lag op dat bed en er stonden 2 mannen bij me, die hielden me aan de praat en dan ineens ben je weg, hihi... Ik vond achteraf dat hele kleine stukje dat ik van mijn kamer moest lopen naar de ok erger, ik moest toen ook gedag zeggen tegen mijn man en toen stond ik er ineens alleen voor.

Ik denk dat het wel meevalt hoor als je in je kamer zit, zorg dat er iemand bij je is tot het eind, dat scheelt de helft!

Ik heb ook 8 weken moeten wachten na mijn eerste consult hoor, mijn man kon ook niet eerder vrij. Maar jij hebt een kleine dus jij bent helemaal afhankelijk van hulp ja. Met een kleine is het gewoon een stukkie lastiger.

Mijn man werkt in het buitenland en is na 1 week ook gewoon weer weggegaan, ik ging toen zelf ook weer werken. Kon na een week mezelf wel aardig redden. Wij hebben alles wat ik nodig had laag gezet, je mag niet rekken en strekken natuurlijk.

En voordat je het weet is het 27 juli! Heb jij ook mooie boobs ;)

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 211
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Lis, waarom haal je niet een piercing retainer? Die zijn van plastic, wel even vragen bij de kliniek of dat wel is toegestaan he? ;)

Had die eigenlijk zelf ook moeten halen want mn navelpiercing ( die ik ruim 10 jaar in heb gehad ) krijg ik er echt niet meer in

Trouwens een TONG piercing lijkt me veeeel enger dan een narcose prikje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb die naald niet eens gezien. Ik lag op dat bed en er stonden 2 mannen bij me, die hielden me aan de praat en dan ineens ben je weg, hihi... Ik vond achteraf dat hele kleine stukje dat ik van mijn kamer moest lopen naar de ok erger, ik moest toen ook gedag zeggen tegen mijn man en toen stond ik er ineens alleen voor.

Ik denk dat het wel meevalt hoor als je in je kamer zit, zorg dat er iemand bij je is tot het eind, dat scheelt de helft!

Ik heb ook 8 weken moeten wachten na mijn eerste consult hoor, mijn man kon ook niet eerder vrij. Maar jij hebt een kleine dus jij bent helemaal afhankelijk van hulp ja. Met een kleine is het gewoon een stukkie lastiger.

Mijn man werkt in het buitenland en is na 1 week ook gewoon weer weggegaan, ik ging toen zelf ook weer werken. Kon na een week mezelf wel aardig redden. Wij hebben alles wat ik nodig had laag gezet, je mag niet rekken en strekken natuurlijk.

En voordat je het weet is het 27 juli! Heb jij ook mooie boobs ;)

Kus

Haaai!!!

Oww ik hoop zo dat het bij mij hetzelfde geval is!!

Dat ik een x niet alles in de gaten heb. Ik ga mezelf ook gewoon helemaal vol smeren met die emla creme..

Dan voel ik zoiezo niets (hoop ik). En ja dat stukkie lopen dat lijkt me ook geen pretje.. Je kent eigelijk helemaal niemand daar..

Dat is best pittig na een week al alleen.. Je heb dan miss geen kleine terror maar toch..

Vond je het niet eng alleen te zijn zo kort na je operatie?

Me vriend gaat met me mee.. En die mag gewoon niet eerder weg hahaha

Idd de tijd zal wel weer voorbij vliegen. Heb het eerste gedeelte geld over gemaakt dus nu kan ik niet meer terug hahahaha

kuzzie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tongpiercing.. Dat durfde ik ook niet hoor..Maar ff langs de coffeeshop om de hoek.. En je heb niks meer door hahahaha

Maar wel een hele goeie ik ga meteen een mail sturen om te vragen of dat wel mag! Zou wel fijn zijn heb echt geen zin om hem nog een x te late zetten..

dikke kuzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hihi... Jammer dat je voor je bv niet even langs de shop kan dan :P!!

Rook je trouwens? Ik ben na 15 jaar roken, 3 weken voor bv gestopt! Nu inmiddels 3,5 maand bijna, en vind het super! Ze waren er in de kliniek wel blij mee dat ik gestopt was ook.

Als je rookt denk je nu vast, nee nog meer stress! ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww was het maar zo.. Dat zou heel veel spanning schelen hahaha

Ik ben nu bijna 2 jaar gestopt had 11 jaar gerookt.. Toen ik zwanger was ben ik gestopt..

Al was de echte laatste sigaret in de auto op weg naar het ziekhuis met dikke weeen hahahahaha Had zoveel stress..

Wat goed dat je gestopt bent!!!! Heb je er nog erg last van..? Bij mij heeft het echt wel een half jaar geduurt voordat ik er geen behoefte aan had.

En ben nu zo blij dat ik van die stinkstokken af ben voel me nu echt 10x beter.

Knap hoor stoppen!! Weet hoe moeilijk het is!!

kuzzzzz :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liss,

superspannend.

Ik ga 30/6 voor een 1e consult naar Dr. Koopmann.

daarna hoor ik meer.

Wat fijn dat iedereen zo reageert hier!

echt geweldig. zo krijg je een hoop info.

Alvast veel succes. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Dan duurt 29 juli nog wel even.... MAAR.... de tijd vliegt voorbij!

en als je zo af en toe je berichtjes lees, kan ik me voorstellen dat het de tijd breekt en je gerustgesteld bent?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey pietje...

Voor jou ook spannend!! Hele aardige vent hoor!!

Wat heb je in je hoofd..

Jah super dat iedereen van die leuke berichtjes achter laat en je heb er nog wat aan ook!!

Hahahaha jah de tijd gaat heel snel plan bijna iedere dag vol en dan ben je er zo!!

Jij ook veel succes heb je je vragenlijstje al klaar?

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lisa,

yep... ik heb al 3 pagina's..... ook een foto van zijn eigen site gehaald.

http://www.debesteplastischchirurg.nl/fotogalerie.php?id=6

had ik nog gevonden maar waarschijnlijk had je die al gezien?

ik heb een slappe B... je kent het wel.... lig je op je rug , in de zon, op t strand.... Wil je opstaan. hangen je "borsten" zowat onder je oksel en moet je ze eerst in je bikini stoppen. ppppffff. ieder jaar weer balen. :45:

en dan die shirtjes die niet leuk staan.

echt balen.

maar al voooooor mijn zwangerschap had ik er wel eens aan gedacht.... na mn zwangerschap is het triest. een slappe B....

wel met een maximizer een aardig resultaat. maar of ik zooo nu de rest wil doorgaan....

dusssss wikken en wegen. En n man die 300% achter me staat... de beslissing genomen.

wil gaan voor een volle C of D. iets wat bij me past. Hoeft niet super groot. maar gewoon steviger... wat IN mijn bikini blijft hangen en niet ernaast schiet bij een hogere golf.

dat ik een keer een ander topje aan kan doen zonder te bedenken of die bh's nu in de was zitten of niet....

dat ik ook een keer n standjurkje aan kan trekken zonder na te denken.

wat heb jij in je hoofd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Ha liss,

Dat niet roken bevalt prima eigenlijk. Mannetje is ook gelijk gestopt, dus wel veel steun aan elkaar gehad!

Super dat jij iig al gestopt ben, want een hel is het zeker bij het begin en dan helemaal als je zo gestrest bent ;)

@pietje, kijk niet teveel naar cc hoor, want het valt bij iedereen anders uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai!!!

Oww ik hoop zo dat het bij mij hetzelfde geval is!!

Dat ik een x niet alles in de gaten heb. Ik ga mezelf ook gewoon helemaal vol smeren met die emla creme..

Dan voel ik zoiezo niets (hoop ik). En ja dat stukkie lopen dat lijkt me ook geen pretje.. Je kent eigelijk helemaal niemand daar..

Dat is best pittig na een week al alleen.. Je heb dan miss geen kleine terror maar toch..

Vond je het niet eng alleen te zijn zo kort na je operatie?

Me vriend gaat met me mee.. En die mag gewoon niet eerder weg hahaha

Idd de tijd zal wel weer voorbij vliegen. Heb het eerste gedeelte geld over gemaakt dus nu kan ik niet meer terug hahahaha

kuzzie

Emla zalf werkt niet.. Heb het ook geprobeerd want was ook bang voor het infuus..

Heb dat daar gezegd zodat de anesthesist precies ging uitleggen wat hij deed en meid, het stelt niks voor. Net als bloed laten prikken, dood eng maar doet gewoon geen zeer.

De narcose ook.. Gewoon aan iets leuks denken, bij meerdere hebben ze een muziekje op de achtergrond , lekker naar luisteren..

Gewoon je hoofd koel houden, jezelf niet druk maken of onnodig stressen, want het is echt onnodig en dan word alles alleen maar onterecht erger in je beleving..

Jij kan het, want een ander kan het ook, dus waarom jij niet..

Je mag op mijn verjaardag, leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je bezoek mag niet blijven, althans bij Bergman is dat zo. Ze hebben er de ruimte niet echt voor ook. Je moet er op rekenen dat je na zo'n 4-5 uur mag worden opgehaald, dat is het gemiddelde zeiden ze

Hoe aanspreekbaar je bent, is een beetje persoonlijk denk ik, hoe je uit de narcose komt. Ik weet nog dat het eerste wat ik zei was: bel mn vriend dat ik ze heb en het goed gaat!

Hij had zich vooraf erg zorgen gemaakt, veel meer dan ik eigenlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je bezoek mag niet blijven, althans bij Bergman is dat zo. Ze hebben er de ruimte niet echt voor ook. Je moet er op rekenen dat je na zo'n 4-5 uur mag worden opgehaald, dat is het gemiddelde zeiden ze

Hoe aanspreekbaar je bent, is een beetje persoonlijk denk ik, hoe je uit de narcose komt. Ik weet nog dat het eerste wat ik zei was: bel mn vriend dat ik ze heb en het goed gaat!

Hij had zich vooraf erg zorgen gemaakt, veel meer dan ik eigenlijk

ahh oké. dan had ik het toch goed.

wij werken voor onszelf. Had gedacht dat manlief me ff kon dumpen daar en 's avonds weer kon ophalen. hahahah. komt dat in ieder geval weer goed uit.

Hoe bevallen jouw nieuwe borsten je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey pietje!!

Nou bij mij is het dus hetzelfde verhaal voor me zwaangerschap had ik wel aardige borsten niet groot mar okej. Heb toen ook wel is aan een bv gedacht maar niet echt stappen ondernomen.

En nu wat een drama als ik in de spiegel kijk word ik heel verdrietig. Me vriend vind dat ik me niet zo moet aanstellen.

Maar staat wel helemaal achter me nu dat ik een bv ga laten doen. Als ik daar gelukkig van wordt vind hij het prima.

Ik heb besloten om voor 450cc te gaan high profielonder de spier.

Maar ben nu eerlijk gezegt wel aan het twijfelen heb wat foto's zitte kijken van dames met 450cc en die komen uit op een e/f nou dat wil ik echt niet wil max een dd.

Dus ga nog wel ff horen hoe het zit.

Naar die foto's heb ik ook gekeken sommige zijn heel mooi maar er zitten er ook een paar tusse.... Lijkt wel of die erop geplakt zitten..

Weet je al wanneer je gaat?

kuzz liss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha liss,

Dat niet roken bevalt prima eigenlijk. Mannetje is ook gelijk gestopt, dus wel veel steun aan elkaar gehad!

Super dat jij iig al gestopt ben, want een hel is het zeker bij het begin en dan helemaal als je zo gestrest bent ;)

@pietje, kijk niet teveel naar cc hoor, want het valt bij iedereen anders uit!

Wat goed kunnen jullie samen de strijd aan hahahaha..

Mijn vriend was ook gelijk met mij gestopt. Die rookt nog wel als hij gaat stappen of in de kroeg zit.

Maar ik raak ze niet meer aan. Weet precies hoe dat gaat ik rook er 1 en binnen de kortste keren rook ik weer volop.

En ik voel me zo veel beter heb niet meer dat kugje en ben veel minder snel buiten adem. Heel fijn hahaha

Maar moet ook wel zeggen als ik het gezellig heb mis het wel eens.

Ben trots op je!!!

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emla zalf werkt niet.. Heb het ook geprobeerd want was ook bang voor het infuus..

Heb dat daar gezegd zodat de anesthesist precies ging uitleggen wat hij deed en meid, het stelt niks voor. Net als bloed laten prikken, dood eng maar doet gewoon geen zeer.

De narcose ook.. Gewoon aan iets leuks denken, bij meerdere hebben ze een muziekje op de achtergrond , lekker naar luisteren..

Gewoon je hoofd koel houden, jezelf niet druk maken of onnodig stressen, want het is echt onnodig en dan word alles alleen maar onterecht erger in je beleving..

Jij kan het, want een ander kan het ook, dus waarom jij niet..

Je mag op mijn verjaardag, leuk!!

Owwwww echt niet :102:

had zo gehoopt dat dat wel ging werken.. Beetje jammer maja net wat je zegt het doet geen eens pijn.

Ik maak me altijd zo druk erom en als het gebeurt is denk ik altijd oww was dit het nou.. Maja beetje een raar kind hahaha

De anesthesist heeft me donderdag gebelt. Moest zeggen van dr koopman dat ik heel bang was maar die was zo raar.

Ze zei alleen jah je moet ons vertrouwen en wij prikken altijd goed blabla.

Ik helemaal uitgelegd waarom ik het zeg en dat ik het moest zegge.

Hele rare vrouw beetje kortaf. Snap ook wel dat er nog meer van die pieperts zijn die ze aan de tel heeft maar toch?!?

Ik ga gewoon aan een strand met heel veel mooie mannen denken en cocktails whahahahahaha :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey pietje!!

Nou bij mij is het dus hetzelfde verhaal voor me zwaangerschap had ik wel aardige borsten niet groot mar okej. Heb toen ook wel is aan een bv gedacht maar niet echt stappen ondernomen.

En nu wat een drama als ik in de spiegel kijk word ik heel verdrietig. Me vriend vind dat ik me niet zo moet aanstellen.

Maar staat wel helemaal achter me nu dat ik een bv ga laten doen. Als ik daar gelukkig van wordt vind hij het prima.

Ik heb besloten om voor 450cc te gaan high profielonder de spier.

Maar ben nu eerlijk gezegt wel aan het twijfelen heb wat foto's zitte kijken van dames met 450cc en die komen uit op een e/f nou dat wil ik echt niet wil max een dd.

Dus ga nog wel ff horen hoe het zit.

Naar die foto's heb ik ook gekeken sommige zijn heel mooi maar er zitten er ook een paar tusse.... Lijkt wel of die erop geplakt zitten..

Weet je al wanneer je gaat?

kuzz liss

ik moet de 30e voor een 1e consult.

weet niet wat hij voor gaat stellen.

wil gewoon een mooie bolling aan de bovenzijde. En als alles opgevuld is, denk ik dat het weer aardig "vanzelf" "rechtop" blijft staan.

Weet ook niet voor welke plaatsing de goede man wilt gaan. laat ik op me afkomen.

Wil idd op een volle D uitkomen. Dan hoor ik wel met hoeveel CC hij dat wilt gaan doen.

maar zodra ik daar meer over weet..... laat ik het hier horen.

nog ff liss... dan kan je me er alles over vertellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owwwww echt niet :102:

had zo gehoopt dat dat wel ging werken.. Beetje jammer maja net wat je zegt het doet geen eens pijn.

Ik maak me altijd zo druk erom en als het gebeurt is denk ik altijd oww was dit het nou.. Maja beetje een raar kind hahaha

De anesthesist heeft me donderdag gebelt. Moest zeggen van dr koopman dat ik heel bang was maar die was zo raar.

Ze zei alleen jah je moet ons vertrouwen en wij prikken altijd goed blabla.

Ik helemaal uitgelegd waarom ik het zeg en dat ik het moest zegge.

Hele rare vrouw beetje kortaf. Snap ook wel dat er nog meer van die pieperts zijn die ze aan de tel heeft maar toch?!?

Ik ga gewoon aan een strand met heel veel mooie mannen denken en cocktails whahahahahaha :46:

Hihi dat komt helemaal goed!!

Maar ze mogen je wel een beetje gerust stellen, vind ik.. Ze denken vast, stel je niet aan, maar toch..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha jah dat zullen ze idd wel denken..

En hier stellen ze je sneller gerust dan dat mens deed achhet is niet anders..

Jah het zal er idd ook wel aan je omvang leggen.. Maar ga het nog wel ff horen anders word ik miss wel little lola :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.